Mitäs jos Benny Hinn ja Benny Hill

erotusarvo

vaihtaisikin paikkaa? Huomaisiko kukaan eroa?

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Benny Hill oli ihan hauska heppu.

    • xparonit

      Benny Hinn on kyllä vielä hauskempi.

    • Hill oli hauska tyyppi ja tuosta toisesta en ole kokenut tarpeelliseksi tietää mitään, kun pahan luokan menestysteologiksi olen nähnyt häntä kutsuttaman.

    • Googleta

      Benny Hinn on setäni - Radio Liekki.

    • OutojaHenkimaailmoja

      Kyllä ainakin itse huomaisin eron elävän uskontohuijarin 🤑 ja jo lienee melkoisessa hautakunnossa olevan pellevainajan ☠️ välillä.

      Kuuntelin vuosia sitten yhden kerran ja vain muutaman minuutin ajan (n. 5-10 minuuttia) netin kautta Hinniä. Järkytyksekseni hän onnistui huijaamaan jopa itseni muutamaksi minuutiksi pohtimaan harhaoppiaan, kunnes jo kohta heräsin suggestiosta ja ällistyin, että MINÄKIN menin harhaan! Vain muutamaksi kuoleman minuutiksi, mutta harhaan. Kokemus kuitenkin nk. "kantapään kautta" opetti itselleni mikä on Hinnin taktiikka: hän vetoaa ihmisessä olevaan materian kaipuuseen ja ahneuteen. Jokaisen meidän on oltava valppaana näiden antikristuksien suhteen. Tarkinkin Ristintien kulkija voi vaikka vain hetkeksi joutua tuon demonisen ilmapiirin valtaan. Huomasin nimittäin Hinnistä lähtevän voimakkaan hengen joka ikäänkuin ympäröi itseni, eli jouduin hetkeksi sen valtaan.

      Samanlaista outoa henkeä olin jo vuosia sitten, television kautta kokenut lähtevän mm. Markku Koivistosta sekä siitä Håkan W:stä, mikä hänen puljunsa nyt olikaan? Vaihdoin nopeasti kanavaa. En juuri koskaan katso TV7:aa. Myös nuorena, eksyttyäni toviksi bible-speaksylaisuuteen, koin siellä samanlaisen suggestiivisyyden, kuin pilven ympärilläni. Olin jonkin aikaa lahkon fanaattinen kannattaja, - kunnes rankasti heräsin -, luullen sitä raamatulliseksi hengellisyydeksi, jota se todellisuudessa ei myöskään ole. Bs / "Raamattu puhuu" on myöskin new ageläinen harhaoppi ja eksytys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      36
      3584
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      231
      2234
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      236
      2133
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      199
      1792
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      94
      1505
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      116
      1349
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1256
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      338
      1055
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1016
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      79
      893
    Aihe