Vietiinkö Kurikalta valtatie - taas nukuttu?

ketä.edustajia

Kolmostie pudotettiin nätisti Sipilän ja Orpon suosimalla hämäyksellä

"Kolmostien pudottaminen runkoverkosta Laihian ja Jalasjärven väliltä perustuu kauhajokelaisen kansanedustajan Lasse Hautalan (kesk.) mukaan Etelä-Pohjanmaan liiton antamaan lausuntoon.

Sen mukaan tien on syytä kulkea Seinäjoen kautta, vaikka mutka merkitsee lisäkilometrejä ja matka-aika pitenee selvästi.

Voikin kysyä, miksi Lasse Hautala sysää vastuun ikään kuin ulkopuolisena Etelä-Pohjanmaan liitolle. Hän on yksi liiton vaikutusvaltaisimpia henkilöitä ja sitä paitsi liiton valtuuston jäsen.

Lausunnon laatineen liiton hallituksessahan istuu Hautalan puoluetovereita yhteensä seitsemän ja kokoomuslaisia on kolme. Lisäksi demareilla ja sinisillä on molemmilla yksi hallituspaikka.

Täytyy myös ihmetellä, miksi Ilmajoen neljä, Kurikan kuusi ja Kauhajoen neljä liiton valtuuston edustajaa ovat tässä asiassa olleet hiljaa, vaikka juuri heiltä ollaan viemässä runkoverkkotietä.

Ilmeisesti he ovat suosiolla ottaneet kumileimasimen roolin, onhan Seinäjoella peräti 16 paikkaa Etelä-Pohjanmaan liiton valtuustossa."

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ant.järv

Täysin oikea päätös, liikennevirrat kääntyvät Jalasjärveltä Seinäjoelle ja edlleen kasi tielle.
      Seinäjoen ja Vaasan väli huomioitu ehdotuksessa.
      Toivottavasti tämä Kivistönkylän risteysalue järjestely lopulta toteutuu.

• Hasseseta

Joku jo epäili että saakohan h autala mitää positiivistä alueelle = äänestäjilleen aikaiseksi kun takaovesta eduskuntaan pääsi, no olisihan se urotyö ny tässä!?

• Delta2

Nimet pöytään, ja ei jatkoon, tuppisuita kumiukkoja/akkoja

• kepu.pettää

Siitä taas kysymys kepu pettää aina ja iankaikkisesti aamen

• Valtavallatiellä

Höpö, höpö, pysyyhän se 3-tie kurikas, siirretään vaan uus kunnantalo sun muut toiminnot jalasjärvelle, sielähän ne on valtatien varres. Saadaan sitte se makneettiki turvallisemmaksi. Ai juu, se kunnantalohan on jo jurvas, no mutta kumminki.

• mikäs-siinä

Mikäs siinä auttaa kun keput kerran petti niin siirretään sinne kasitien varteen kaikki hallintotoiminnot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1925
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1539
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1163
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      40
      1144
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1040
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1005
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      958
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      123
      928
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      906
    Aihe