Kolmostie pudotettiin nätisti Sipilän ja Orpon suosimalla hämäyksellä
"Kolmostien pudottaminen runkoverkosta Laihian ja Jalasjärven väliltä perustuu kauhajokelaisen kansanedustajan Lasse Hautalan (kesk.) mukaan Etelä-Pohjanmaan liiton antamaan lausuntoon.
Sen mukaan tien on syytä kulkea Seinäjoen kautta, vaikka mutka merkitsee lisäkilometrejä ja matka-aika pitenee selvästi.
Voikin kysyä, miksi Lasse Hautala sysää vastuun ikään kuin ulkopuolisena Etelä-Pohjanmaan liitolle. Hän on yksi liiton vaikutusvaltaisimpia henkilöitä ja sitä paitsi liiton valtuuston jäsen.
Lausunnon laatineen liiton hallituksessahan istuu Hautalan puoluetovereita yhteensä seitsemän ja kokoomuslaisia on kolme. Lisäksi demareilla ja sinisillä on molemmilla yksi hallituspaikka.
Täytyy myös ihmetellä, miksi Ilmajoen neljä, Kurikan kuusi ja Kauhajoen neljä liiton valtuuston edustajaa ovat tässä asiassa olleet hiljaa, vaikka juuri heiltä ollaan viemässä runkoverkkotietä.
Ilmeisesti he ovat suosiolla ottaneet kumileimasimen roolin, onhan Seinäjoella peräti 16 paikkaa Etelä-Pohjanmaan liiton valtuustossa."
Vietiinkö Kurikalta valtatie - taas nukuttu?
6
298
Vastaukset
- ant.järv
Täysin oikea päätös, liikennevirrat kääntyvät Jalasjärveltä Seinäjoelle ja edlleen kasi tielle.
Seinäjoen ja Vaasan väli huomioitu ehdotuksessa.
Toivottavasti tämä Kivistönkylän risteysalue järjestely lopulta toteutuu.- Hasseseta
Joku jo epäili että saakohan h autala mitää positiivistä alueelle = äänestäjilleen aikaiseksi kun takaovesta eduskuntaan pääsi, no olisihan se urotyö ny tässä!?
- Delta2
Nimet pöytään, ja ei jatkoon, tuppisuita kumiukkoja/akkoja
- kepu.pettää
Siitä taas kysymys kepu pettää aina ja iankaikkisesti aamen
- Valtavallatiellä
Höpö, höpö, pysyyhän se 3-tie kurikas, siirretään vaan uus kunnantalo sun muut toiminnot jalasjärvelle, sielähän ne on valtatien varres. Saadaan sitte se makneettiki turvallisemmaksi. Ai juu, se kunnantalohan on jo jurvas, no mutta kumminki.
- mikäs-siinä
Mikäs siinä auttaa kun keput kerran petti niin siirretään sinne kasitien varteen kaikki hallintotoiminnot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511925Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s281539- 821163
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma401144Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151040- 561039
- 481005
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40958Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.123928Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38906