Perjantain helppo pähkinä

Mies ammuttiin. Poliisi tuli paikalle ja uhri ehti ennen kuolemaansa sanoa: "Matti ampui minut".

Huoneessa oli uhrin lisäksi kuusi muuta henkilöä: Pappi, tonttu, joulupukki, haudankaivaja, insinööri ja kirurgi. Poliisi meni heti yhden heistä luokse ja pidätti tämän.

Mistä poliisi tiesi syyllisen?

17

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollipeikko

      Syyllinen oli mies. Muut olivat naisia.

    • Joulupukki koska muut olivat naisia

      • Ei joulupukkia ole olemassa..


      • valtakuntatäti
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei joulupukkia ole olemassa..

        Kyllä Joulupukki on totta, tuohan Pukki vauvatkin

        Sen sijaan haikaraa ei ole olemassakaan


    • Tuo tuli eilen ratiosta...vähän oma versio, mutta sama idea..

      • Eikö tuo trollipeikon vastaus ole oikea? Poliisi etsii huoneesta miesoletetun.


      • scrg kirjoitti:

        Eikö tuo trollipeikon vastaus ole oikea? Poliisi etsii huoneesta miesoletetun.

        Oli juu.


    • aisantuntia

      Poliisi tunsi Matin.

    • tarhatätiMazy

      Pöh, Wuffelitäti sekoilee taas

      Joulupukin nimi on Santa Claus

      eikä mikään tytperä Matti tai Jorma ja Jonne

      • Nykänen

        Matti on ihan tonttu


    • Haudankaivaja on syyllinen
      - Tonttu on taruolento
      - Joulupukki on taruolento
      - Pappi, insinööri ja kirurgi ovat naisia
      - Kukaan nainen ei alkaisi haudankaivajaksi, liian fyysinen ja vähäpätöinen työ uljaille & mielestään älykkäille 2000-luvun kouluttautuneille naisille.

      • mimminmetsästystä

        Jaa-a, mä olisin veikannut naista joka on pappi, koska se on vaihtanut sukupuoltaan.
        Makkara vaan teipillä kiinni.
        Onneksi en ole poliisi. Muuten olis putkat täynnä mimmejä.


    • Matti oli ainoa mies epäiltyjen joukossa.

      Todennäköisimmin haudankaivaja. Kuka täyspäinen nainen ryhtyisi pienipalkkaiseen, fyysisesti raskaaseen työhön?

      • trolli

        Kyllä se on kone; joka niitä hautoja nykyään kaivaa, ei siellä pahemmin enää lapiomiestä tarvita.
        Aika on ajanut tässäkin työssä ohi jo 50-luvun, jolloin haudankaivuu suoritettiin kuulemma lihasvoimin.

        Vitsi on siinä; ett Joulupukin nimi on Claus!
        (tai Klaus... ja vitsi on oikeastaan käännös, mutt mennyt käännöksenä piloille!)


    • mattitaisilaueta

      Matti joka oli poliisi ampui itsensä?

      • pisteitä7-5

        Kyllä tuossa on paljon punaisia lankoja että oikeassa olet varmaankin.


    • Paikalla oli eräs entinen Jyväskyläläinen mäkihyppääjä, joka esiintyi tapansa mukaan tonttuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe