Mies ammuttiin. Poliisi tuli paikalle ja uhri ehti ennen kuolemaansa sanoa: "Matti ampui minut".
Huoneessa oli uhrin lisäksi kuusi muuta henkilöä: Pappi, tonttu, joulupukki, haudankaivaja, insinööri ja kirurgi. Poliisi meni heti yhden heistä luokse ja pidätti tämän.
Mistä poliisi tiesi syyllisen?
Perjantain helppo pähkinä
17
314
Vastaukset
- Trollipeikko
Syyllinen oli mies. Muut olivat naisia.
Joulupukki koska muut olivat naisia
- valtakuntatäti
Wwuwuw kirjoitti:
Ei joulupukkia ole olemassa..
Kyllä Joulupukki on totta, tuohan Pukki vauvatkin
Sen sijaan haikaraa ei ole olemassakaan
Tuo tuli eilen ratiosta...vähän oma versio, mutta sama idea..
scrg kirjoitti:
Eikö tuo trollipeikon vastaus ole oikea? Poliisi etsii huoneesta miesoletetun.
Oli juu.
- aisantuntia
Poliisi tunsi Matin.
- tarhatätiMazy
Pöh, Wuffelitäti sekoilee taas
Joulupukin nimi on Santa Claus
eikä mikään tytperä Matti tai Jorma ja Jonne- Nykänen
Matti on ihan tonttu
Haudankaivaja on syyllinen
- Tonttu on taruolento
- Joulupukki on taruolento
- Pappi, insinööri ja kirurgi ovat naisia
- Kukaan nainen ei alkaisi haudankaivajaksi, liian fyysinen ja vähäpätöinen työ uljaille & mielestään älykkäille 2000-luvun kouluttautuneille naisille.- mimminmetsästystä
Jaa-a, mä olisin veikannut naista joka on pappi, koska se on vaihtanut sukupuoltaan.
Makkara vaan teipillä kiinni.
Onneksi en ole poliisi. Muuten olis putkat täynnä mimmejä.
Matti oli ainoa mies epäiltyjen joukossa.
Todennäköisimmin haudankaivaja. Kuka täyspäinen nainen ryhtyisi pienipalkkaiseen, fyysisesti raskaaseen työhön?- trolli
Kyllä se on kone; joka niitä hautoja nykyään kaivaa, ei siellä pahemmin enää lapiomiestä tarvita.
Aika on ajanut tässäkin työssä ohi jo 50-luvun, jolloin haudankaivuu suoritettiin kuulemma lihasvoimin.
Vitsi on siinä; ett Joulupukin nimi on Claus!
(tai Klaus... ja vitsi on oikeastaan käännös, mutt mennyt käännöksenä piloille!)
- mattitaisilaueta
Matti joka oli poliisi ampui itsensä?
- pisteitä7-5
Kyllä tuossa on paljon punaisia lankoja että oikeassa olet varmaankin.
Paikalla oli eräs entinen Jyväskyläläinen mäkihyppääjä, joka esiintyi tapansa mukaan tonttuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220