ku mä tuli uskoon nuorena ni jumala lupas pitää

minä_vain

musta huolta koko mun elämä... mä muistan sen tarina missä oli kahdet askeleet.. ja sit yhtenä aikana oli vaan yhdet askeleet...missä sit kerrottii et sinä yhtenä aikana minä kannon sua..mut ei jumala mua kantanu, jumala jätti mut, hylkäs..

13

270

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tienviitta

Hylkäsikö vai halusiko varmistaa, että pysyt kaidalla tiellä vaikka sinua ei pidetä talutusnuorassa?

Kas siinä suuri ero!

• katkoköydet

uskovaisia viedään kun pässiä narussa

• Kulkijavaan

Jumala pitää huolta jokaisesta jos annamme hänen pitää. Tie voi olla joskus kuoppainen.
      Älä luovu uskostasi vaikka olisi enää vain pieni uskon kipinä sydämmessä niin vahvista sitä mikä on jo kuolemaisillaan.

• teidänkuopat

Vanhemmat pitää huolta, elleivät ole uskovaisten pelastamia.

• minä_vain

ootko sä uskossa vielä? pyhä henki sun sydämessä kaikki sun elämäs aika?

• minä_vain

onko sulla vaimo, oma talo , kavereita mille puhua jumalasta,seurakunta missä toiste uskovaisten kans olla? jos on...tänä päivä euroopas...koko sun elämäs? sun elämäs on todella siunattua

• minä_vain

ihmisiä jotka oikeesti pitää susta huolta? todella siunattua elämää

• minä_vain

mulla ei ole muita ihmisiä ku vaan jotka haluaa pahaa mulle ja netki jotka haluaa hyvää on oman agenda takana, no friend in the world...enkä edes sallis mun elämää ihmistä joka rakkautta tulis mua auttaa koska joutus kärsii mun elämää sen takia...en voi edes puolustaa itseäni näiltä ihmisiltä, saati sitte ihmistä joka vapa ehtosesti tulis auttaa, rakkaudesta?

• Kulkijavaan
        teidänkuopat kirjoitti:

Vanhemmat pitää huolta, elleivät ole uskovaisten pelastamia.

Jumala ei pidä kenestäkään huolta, edes omasta kuulostaan.

• Kulkijavaan

Siinä taas nimimerkin varastaja.

• Kulkijavaan

Se on totta että vanhemmat pitävät lapsistaan huolta ja Jumala meistä ihmisistä.

Jumalan sana sinulle minä en sinua hylkää enkä jätä.

Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Jaakob 4:8

• yksi_silmänräpäys

Aloittajalle:

Olet tullut totuuden äärelle. Me olemme kaikki lopulta yksin. Uskottelemme, ja koko yhteiskunta ympärillämme uskottelee, ettei niin olisi. Mutta kun silmät aukeavat ja näet kaikkien peilien ja savuverhojen taakse, ei siellä ole oikeasti ketään.

Olet tullut henkisesti aikuiseksi. Meitä on monia muitakin. Me seisomme tämän kiven päällä, valtavan avaruuden alla ja ihmettelemme mielissämme onko tässä kaikessa yhtään mitään järkeä. Valitettavasti näyttää siltä, että ei ole. Mutta ajattele millaisen matkan ne atomit joista sinä muodostut, ovat tehneet kauan ennen sinun aikaasi. Ajattele moniko sukupolvi ennen sinua on selvinnyt kaikista vastoinkäymisistään omissa elämissään. Jos yksikin sinun esi-isistä olisi luovuttanut ja antanut periksi, et olisi tänään tässä. Siinä missä atomisi on taottu valtavien tähtien sydämissä ja levitetty supernovaräjähdyksessä maailmankaikkeuden syleilyy niin samassa koettelemusten kiirastulessa esi-isäsi ovat jatkaneet sukuaan tällä planeetalla vuosituhansia. Kuin kosminen viestikapula tämä yksi elämä on.

Älä pudota kapulaa.

Etsi joku suunta.

Tee itse elämällesi tarkoitus ja mene sitä kohti. Sen ei tarvitse olla mitään suurta. Sen ei tarvitse olla mitään erikoista. Sen ei kuulukkaan merkitä yhtään mitään maailmankaikkeuden mittakaavassa, sillä mikään inhimillinen ei siinä suhteessä merkitse vähääkään. Tärkeintä on, että koet itse elämälläsi merkitystä, sisältöä ja arvoa. Ainakin sen verran, että annat jonain päivänä kapulan ylpeästi eteenpäin.

Tämä on ihmiskunnan tarina.

• T..Mirka

Sinua on huijattu. Jumala on fiktio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1124
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      31
      1062
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      132
      865
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      588
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe