ku mä tuli uskoon nuorena ni jumala lupas pitää

minä_vain

musta huolta koko mun elämä... mä muistan sen tarina missä oli kahdet askeleet.. ja sit yhtenä aikana oli vaan yhdet askeleet...missä sit kerrottii et sinä yhtenä aikana minä kannon sua..mut ei jumala mua kantanu, jumala jätti mut, hylkäs..

13

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tienviitta

      Hylkäsikö vai halusiko varmistaa, että pysyt kaidalla tiellä vaikka sinua ei pidetä talutusnuorassa?

      Kas siinä suuri ero!

      • katkoköydet

        uskovaisia viedään kun pässiä narussa


    • Kulkijavaan

      Jumala pitää huolta jokaisesta jos annamme hänen pitää. Tie voi olla joskus kuoppainen.
      Älä luovu uskostasi vaikka olisi enää vain pieni uskon kipinä sydämmessä niin vahvista sitä mikä on jo kuolemaisillaan.

      • teidänkuopat

        Vanhemmat pitää huolta, elleivät ole uskovaisten pelastamia.


      • minä_vain

        ootko sä uskossa vielä? pyhä henki sun sydämessä kaikki sun elämäs aika?


      • minä_vain

        onko sulla vaimo, oma talo , kavereita mille puhua jumalasta,seurakunta missä toiste uskovaisten kans olla? jos on...tänä päivä euroopas...koko sun elämäs? sun elämäs on todella siunattua


      • minä_vain

        ihmisiä jotka oikeesti pitää susta huolta? todella siunattua elämää


      • minä_vain

        mulla ei ole muita ihmisiä ku vaan jotka haluaa pahaa mulle ja netki jotka haluaa hyvää on oman agenda takana, no friend in the world...enkä edes sallis mun elämää ihmistä joka rakkautta tulis mua auttaa koska joutus kärsii mun elämää sen takia...en voi edes puolustaa itseäni näiltä ihmisiltä, saati sitte ihmistä joka vapa ehtosesti tulis auttaa, rakkaudesta?


      • Kulkijavaan
        teidänkuopat kirjoitti:

        Vanhemmat pitää huolta, elleivät ole uskovaisten pelastamia.

        Jumala ei pidä kenestäkään huolta, edes omasta kuulostaan.


      • Kulkijavaan

        Siinä taas nimimerkin varastaja.


    • Kulkijavaan

      Se on totta että vanhemmat pitävät lapsistaan huolta ja Jumala meistä ihmisistä.


      Jumalan sana sinulle minä en sinua hylkää enkä jätä.

      Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Jaakob 4:8

    • yksi_silmänräpäys

      Aloittajalle:

      Olet tullut totuuden äärelle. Me olemme kaikki lopulta yksin. Uskottelemme, ja koko yhteiskunta ympärillämme uskottelee, ettei niin olisi. Mutta kun silmät aukeavat ja näet kaikkien peilien ja savuverhojen taakse, ei siellä ole oikeasti ketään.

      Olet tullut henkisesti aikuiseksi. Meitä on monia muitakin. Me seisomme tämän kiven päällä, valtavan avaruuden alla ja ihmettelemme mielissämme onko tässä kaikessa yhtään mitään järkeä. Valitettavasti näyttää siltä, että ei ole. Mutta ajattele millaisen matkan ne atomit joista sinä muodostut, ovat tehneet kauan ennen sinun aikaasi. Ajattele moniko sukupolvi ennen sinua on selvinnyt kaikista vastoinkäymisistään omissa elämissään. Jos yksikin sinun esi-isistä olisi luovuttanut ja antanut periksi, et olisi tänään tässä. Siinä missä atomisi on taottu valtavien tähtien sydämissä ja levitetty supernovaräjähdyksessä maailmankaikkeuden syleilyy niin samassa koettelemusten kiirastulessa esi-isäsi ovat jatkaneet sukuaan tällä planeetalla vuosituhansia. Kuin kosminen viestikapula tämä yksi elämä on.

      Älä pudota kapulaa.

      Etsi joku suunta.

      Tee itse elämällesi tarkoitus ja mene sitä kohti. Sen ei tarvitse olla mitään suurta. Sen ei tarvitse olla mitään erikoista. Sen ei kuulukkaan merkitä yhtään mitään maailmankaikkeuden mittakaavassa, sillä mikään inhimillinen ei siinä suhteessä merkitse vähääkään. Tärkeintä on, että koet itse elämälläsi merkitystä, sisältöä ja arvoa. Ainakin sen verran, että annat jonain päivänä kapulan ylpeästi eteenpäin.

      Tämä on ihmiskunnan tarina.

    • T..Mirka

      Sinua on huijattu. Jumala on fiktio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe