Nämä uskovaiset eivät ole luotettavia, sillä se ei jää jumalaan.
valhe alkaa jumalasta
12
222
Vastaukset
- Mikävalhe
Jos etsit valhetta, löydät sen itsestäsi.
- löydätkösinä
Mitä minä olen valehdellut, en löydä.
- hetilöytyi
löydätkösinä kirjoitti:
Mitä minä olen valehdellut, en löydä.
siinähän se tuli
- mikälöytyi
hetilöytyi kirjoitti:
siinähän se tuli
Mikä tuli
- kristitynelämäonvaletta
Valehtele kerran niin se ei jää yhteen kertaan.
- Jobinpostia
2Moos.32:33 Mutta Herra vastasi Moosekselle: Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani.
- varokaateuskovat
En ole vielä huomannut Jumalan puhuneen raamatussa... Ainoa, jota raamatussa toistetaan, on, että "Herra sanoi"...
Herra on miessukupuolinen olento. Useat raamatun enkelitkin loppujen lopuksi kuvaillaan "olennoiksi", ja mm. Gabriel kuvaillaan miehen muotoiseksi olennoksi.
"Dan. 8:15 ...edessäni seisoi miehen muotoinen olento."
"Dan. 10:16 "olento, ihmislasten muotoinen..."
(raamattu -38)
Joo, aloittaja on oikeassa. Koraani todistaa, että Jumala on kieroin kieroilija. Raamattu on vertauskuvallinen kirja, jossa Jumalan ominaisuuksiksi on projisoitu ihmiskunnan kaikki hyvät ominaisuudet. Ihmisen Jumala loi hyväksi ja kaitsemaan luomakuntaa, mutta ihmiskunta käy aika ajoin vähiin ja sen on vaikea vainojen vuoksi hoitaa tuota tehtäväänsä.
Tuokin on valetta, että Jumala poistaisi syntisen kirjastaan. Kyllä paljon on syntisiä, joita Jumala on armahtanut suuresti. ja niin edelleen. Yleisesti ottaen viattomat, sokeutetut lampaat joutuvat kärsimään, mutta pedoilla pyyhkii hyvin.- varokaateuskovat
"Raamatun luomiskertomuksen tarina käärmeestä on outo. Ensin Jumala väittää Aatamille ja Eevalle, että tiedon puusta syöminen tappaa heidät. Sitten käärme tulee paikalle ja kertoo Eevalle, että Jumala itseasiassa on valehdellut heille: "ette suinkaan kuole". Puun hedelmän syöminen ei tapa heitä, vaan antaa heille tiedon.
Sitten Eeva syö hedelmän ja antaa Aatamillekin. Käy ilmi, että käärme puhui totta. Jumala paljastuu valehtelijaksi ja käärme totuuden puhujaksi...
Jotenkin tämän tarinan lopputulokseksi kuitenkin saadaan se, että tarinan pahis on käärme, joka kertoi totuuden. Ja miten "Jumala" reagoi kun hän jää kiinni valheesta? "Minä kiroan teidät ja karkotan teidät ikuisesti paratiisista!" Tämä jumala ei ollut Jumala... (Samanlaista "kypsyyttä" osoitti krapulainen Nooa kun hän tajusi poikansa löytäneen hänet munasillaan sammuneena.)
Käärmeen demonisointi jatkuu Kainin tarinassa. Kain oli paha (kateellinen) ja tappoi veljensä. Yllättäen Kain tarkoittaa käärmettä. Käärme on demonisoitu Kirkon toimesta kahdesta syystä: Kirkko pyrkii peittelemään astro-teologista taustaansa, joten parempi tuomita käärmeet pahoiksi samalla tavalla kuin luku 666 on tuomittu. Toinen syy liittyy atonismin harjoittamaan feminiinienergian tukahduttamiseen. Alkuperäinen Tähdistö-kultti kunnioitti naiseutta ja feminiinienergiaa."
ote "eliitin esoteeriset symbolit" saitista. Hämmästyttävä saitti täytyy todeta.- totuusvoittaa
Eli uskovaiselle valhe on se juttu, uskoa valheeseen.
Totuuden puhujat he kiroavat, koska se paljastaa heidät valehtelijoiksi.
Keksivät iljettävän käärmeen symboloimaan totuuden puhujia, jotka paljastavat heidät.
- ikäloppux
Suomalaistenusko Jumalaan on vähentynyt. Usko Vihtahousuun sen sijaan on lisääntynyt huomattavasti. Itsekin koin Vihtahousun läsnäolon, kun autoni etujarrulevyn väliin meni
Vihtahousun heittämä kivi. Jouduin purkamaan jarrusatulan ja levyn pois, ennen kuin
kivi putosi lattialle. Sitten olikin heti seuraavalla viikolla uusi ilmestys. Toinen etuvalo,
pimeni ja taas sain kaapia kurakaaren sisäpuolelta luukun irti ja taistella polttimo paikoilleen.
Täysin vakuuttunut Vihtahousun olemassaolosta olin sen jälkeen, kun se sai minut myymään
Kotipizzan osakkeet 2 päivää ennen 40% arvonnousua. Tappiota tuli puolitoistatonnia.- evoluutio.opettaa
Eli vihtahousu on syypää kaikkeen epäonneen, sanoo uskovainen.
Evoluutio sanoo, että osaat purkaa jarrut ja lampun nopeammin, kun aiemmin.
Kotipizzan tappiosta opit, että osakepeli on pyramidihuijaus, etkä ostanut enää
osakkeita ja estit häviösi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379