Toksinen maskuliinisuus

vässykkä

Mielestäni toksinen maskuliinisuus on suurin syy miksi vain miehille pakollista armeija/siviilipalvelusta ei nähdä vieläkään tasa-arvo ongelmana?
Ylipäätään kaikki miesten tasa-arvo ongelmat lytätään tällä miehisellä asennevammalla.
Naisia on turha syyttää miesten tasa-arvo ongelmista naiset keskittyy lähinnä omiinsa, joita onkin hoidettu todella hyvin. Mies kun ottaa miesten tasa-arvo ongelmia puheeksi kuten vaikka armeijan, niin toiset miehet lyttää ja alkaa halventaa tätä heikoksi vässykäksi.
Mitä mieltä itse olette?

2

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neqårig0359

Jonkun pitää tarvittaessa puolustaa maata. Kuten tiedät Ruotsissa kokeiltiin, josko naiset olisivat valmiita siihen ja seuraus oli koko maavoimien alasajo. Eli ei, feministit eivät ole valmiita uhrautumaan maan ja kansan edestä. Niinpä heidät pitää sivuuttaa kaikessa poliittisessa päätöksenteossa.

Naiset saavat nyt rahallista korvausta omien lapsiensa kasvattamisesta. Miehille kuuluu luonnollisesti sama oikeus ja veroalennus asevelvollisille on usein ollut esillä tasa-arvoisena keinona. Tätä itse kannatan. Sillä:

Perusvarusmiehen elintaso vertautunee suunnilleen sen pitkäaikaistyöttömän yksinhuoltajan elintasoon? Mutta kun useimmat äidit nauttivat ansiosidonnaista äitiysrahaa, niin he saavat paaaljon enemmän rahaa kansalaisvelvollisuudestaan. Siksi asepalveluksen käyviä miehiä pitäisi palkita about samalla elintasolla - keskimäärin ja pitkällä ajalla - kuin näitä työantajansa siivellä eläjiä.

Jollet keksi parempaa tapaa. Ihan vapaasti tarjoamaan, ei maailma valmis ole.

• vässykkä

Ruotsissa kokeiltiin maanpuolustuksen muuttamista vapaaehtoiseksi miehille janaisille ja todettiin ettei sinne kukaan mene.

"Perusvarusmiehen elintaso vertautunee suunnilleen sen pitkäaikaistyöttömän yksinhuoltajan elintasoon" Ymmärrätkö sinä että varusmiespalveluksen käyminen voi tarkoittaa sotaan joutumista ja maksaa miehen hengen sotatilanteessa?
        Nato olisi se parempi tapa hoitaa maanpuolustus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe