Toivottavasti Tuure ja Ansku voittavat

annanääneniheille

tänään kisan. He ovat ehdottomasti paras pari. Tanssitaidon lisäksi Tuure on aina niin iloinen ja heittäytyy tanssiin innolla.

11

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttää

      Tuon Leppilammen pitäis painua h.....tiin huutamasta tanssii tähtien kanssa ohjelmasta !
      Niinkuin katsojat, tuomarit ja yleisö ei kuulisi mitä tuo itteensä täynnä oleva jokapaikan höylä selittää suu vaahdossa vaikka ei paasaisikkaan täyttä kurkkua?
      Koko ohjelmasta menee mielenkiinto ton meuhkaajan vuoksi!!!!
      Vappu on ihana !!!:). Ja toivottavasti Hannes ja Kia voittavat.

    • pakoputkipoika

      Tuuren esityksissä mua aina pelottaa että sen sulkijalihas pettää..

    • vähänkylläetoi

      Luojan kiitos, että ei homo voittanut. Pikkupojalla oli energiaa vaikka muille jakaa.
      Ihan oli naisen näköinen, hyppi kuin heinämies.
      Oliko pakko ottaa kisaan mukaan alaikäinen.

      • Näköjäänolet

        Oletko piilohomo, kun niin häiritsi?


    • iloaelämäänlisää

      Tuure on ihanan iloinen ja positiivinen, nykyajan nuoriso voisi ottaa oppia ja mallia Tuuresta.
      Nykyään nuoret vaan murjottaa , eivät puhu mitään tuijottavat vaan kännykkäänsä ja valittavat masennusta.

      • myönteisyyttäelämään

        Totta. Aivan ihana tyyppi. Niin energinen ja valoisa. Kannattaa ottaa mallia.


    • keijokourija

      Toivottavasti nuoret eivät ota mallia tuuresta ,meillä on jo b-rappuja aivan tarpeeksi.

    • valintatalo

      Tuosta Tuuresta näkee, että ainakin joskus homous on tietoinen valinta.

    • H.Salami

      Luojan kiitos etteivät voittaneet. Ällöttävää kiehnäystä Anskun kaulaa vasten, näytti että A:kin oli kiusaantunut. Homo vetää överiksi kun ei kuitenkaan naisista piittaa.

      • tykkäsinkovasti

        Lopettakaa tuo Tuuren mollaus. Olivat aivan suloinen söpö pari ja loistavat esiintymiset. Oli nautinto seurata heitä. Tuure on lahjakas poika ja ehtinyt jo pitkälle ja on selvästi myös musikaalinen. Mitä te mollarit olette saaneet aikaiseksi tuossa iässä?


    • tanssivalinnat

      Mielestäni Tuure paras tanssi oli finaalissakin nähty "Tequila?", jossa hän esitti tarjoilijaa. Loppua kohti tuli huimaa parannusta ja varmuutta otteisiin.
      Hanneksen ja Kian vapaavalintainen tanssi olisi voinut olla sekoitus heidän tangoaan ja valssiaan, olisi ollut intensiivisyyttä ja tunnetta eikä pelkkää hyppelyä.
      Edis ja Tuure sen sijaan saivat tansseihinsa latausta ja intohimoa. Näitä olisi Hanneksenkin vakioissa ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe