Putin on antikristus

ÄpÄrÄpuTiN

Muistaakseni raamatussa on maininta antikristuksesta.
Antikristukseksi on mainittu milloin Hitler, milloin mikäkin.
Nykytietämyksellä vahvin ehdokkaaksi on kuitenkin Putin, tuo pieni, liskomainen, niljakas mies.

Siinä missä Jeesus kuoli kuulemma kaikkien edestä, Putin on valmis tuhoamaan koko maailman venäläisten takia.
Voiko vahvempaa antikristus- ehdokasta olla?

67

2672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelaapu

      Angela Merkel on antikristus. Koko EU alue komartaa ja pyllistää, eikä uskalla kukaan sanoa "ei". Saksa on Euroopan Israet, Jerusalem ja Kuollutmeri samassa paketissa!

      • Anonyymi

        'Voiko vahvempaa antikristus- ehdokasta olla?'

        Hmm.... Zelensky!!
        Ukko on kuin ruumiillistunut Saatana. Varmaan on pukinsorkatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Voiko vahvempaa antikristus- ehdokasta olla?'

        Hmm.... Zelensky!!
        Ukko on kuin ruumiillistunut Saatana. Varmaan on pukinsorkatkin.

        Taidat nyt erehtyä henkilöstä. Kyllä tuo kuvaus sopii Putleriin paremmin kuin keneenkään. Hän on hyvin paha ihminen.


    • Olen-Joulupukki

      Ai, minä kyllä luulin että Putin on entinen KGB-upseeri joka ottanut oppimansa opit käyttöön presidenttinä.

      • ÄpÄrÄPuTiN

        Yep, Putin on entinen KGB:n upseeri, nykyinen diktaattori ja erittäin vahva antikristus- ehdokas.
        Ihmissaasta pahimmasta päästä.


    • dgfgsdgdssdgdsfg

      No kun tarkemmin asiaa miettii, niin taitaa kyllä Venäjä olla ainoa maa, jossa vielä on perinteiset kristilliset arvot voimissaan.
      Itse en pidä Putinia mitenkään pahana ihmisenä todellakaan.

      • PutinAss

        Niin, niihin kristillisiin arvoihinhan kuuluu naapurimaihin hyökkääminen, ihmisten myrkyttäminen, aviorikos, valehtelu, varastaminen, tappaminen jne.
        Kyllä se johtajamme PersPutin on hyvä!


      • Anonyymi

        Niin eikö itse antikristus väittäisi jotain muuta antikristukseksi, samalla kun itse leikkii hyvän tekijää? Sitähän Ukraina ja länsi tekee, syyttää Venäjää siitä mitä itse tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eikö itse antikristus väittäisi jotain muuta antikristukseksi, samalla kun itse leikkii hyvän tekijää? Sitähän Ukraina ja länsi tekee, syyttää Venäjää siitä mitä itse tekee.

        Putin ei tiedä mitään siitä, mitä Raamattu ja Jeesus opettavat. Tappamisen erikoisosaaja hän kyllä on. Siinä rikkoo Raamatun käskyä:Älä tapa.


      • Anonyymi

        Kristillisiin arvoihin ei kuulu tappaminen. Putin on oikein erikoistunut tappamiseen. Raamatussa sanotaan, että kenelläkään murhaajalla ei ole ikuista elämää. Onko siellä Venäjällä vaikea ymmärtää, mitä Raamatussa lukee? On tainnut Raamattu unohtua kommunismin ikeessä, jolloin opetettiin ateismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eikö itse antikristus väittäisi jotain muuta antikristukseksi, samalla kun itse leikkii hyvän tekijää? Sitähän Ukraina ja länsi tekee, syyttää Venäjää siitä mitä itse tekee.

        Venäjä aloitti sodan, piste. Hyökkäyksen kohteella on oikeus puolustautua.


    • julkitulot

      Eikös Putin tehnyt siinä mielessä häijysti Suomea kohtaan, että sulki rajat niin, ettei suomalaisten kaipaama pakolaisvirta päässytkään Venäjän rajan yli Suomeen?
      Se oli hyvin epäkristillinen teko.

      • PeDoPutin

        Taisi Putler tehdä häijysti siinä vaiheessa, kun ylipäätään päästi ns. "pakolaisia" rajalle.
        Onhan se kiva ensin aiheuttaa sotia ja yleistä epäjärjestystä, ja sitten leikkiä ns. "jeesusta" laittamalla aiemmin aiheuttamalleen epäjärjestykselle stoppi.
        Tää venäläisten tarjoama hapan(paska)kaali on muuten hyvää! Tää pirtu vie näön, mutta onhan tää ihan parasta!


      • 06400Gammelbacka
        PeDoPutin kirjoitti:

        Taisi Putler tehdä häijysti siinä vaiheessa, kun ylipäätään päästi ns. "pakolaisia" rajalle.
        Onhan se kiva ensin aiheuttaa sotia ja yleistä epäjärjestystä, ja sitten leikkiä ns. "jeesusta" laittamalla aiemmin aiheuttamalleen epäjärjestykselle stoppi.
        Tää venäläisten tarjoama hapan(paska)kaali on muuten hyvää! Tää pirtu vie näön, mutta onhan tää ihan parasta!

        Putin sulki sen rajan. Soini ei tehnyt asialle ulkoministerinä mitään - niin Niinistö pyysi apua Putinilta. Putin auttoi meitä, vaikka ei puutu muiden maiden ulkopolitikkaan, mutta kyseessä olikin nyt myöskin Venäjän raja.
        Sipilä itse pääministerinämme kutsui 50 000 maahanmuuttajaa maahamme.
        Ettekö te ihmiset oikeasti tiedä, mitä täällä tapahtuu vaiko oletteko te kritisoijat itse vastapuolella nyt tässä tämän päivän aseilla käynnissä olevassa sisällissodassamme, millä nimellä minä itse tätä kutsun..? Jehovan todistajat odottavat siis jo taivaspaikoilleen pääsyä ja Sipilähän lupasi pääministerinä ottaa nimen omaan vähemmistöjen asiat huomioon...ja nyt jo Jehovatkin odottaa maailmanloppua ja minun kotini ovella on heitä tämän vuoden puolella jo eri kokoonpanoissa (äiti ja tytär, äiti ja poika, kaksi aikuista saman ikäistä miestä, joista toinen uhkaili minua ja, vaikka luulin aina ennen, että käyvät vanhempi ja nuorempi mies tai nainen kokoonpanoilla..) käynytkin..
        Kutsu kolmipäiväiseen konventtiinkin tuli hetkeä ennen kuin vale- poliisi ja ensihoito tulivat isännointi yhtiömme A-Yhtiöiden käteensä saamallaan asuntoni ulko-oven AVAIMELLA ilman huoltomiehen oven avausta, ilman syytä kotiini ja pahoinpitelivät minut lähes kuoliaaksi ja tämä tapahtui nyt 9.6.2018 , sekä toistamiseen sama 2.8.2018. Sain valtakunnansyyttäjänvirastosta asian johdosta sitten kaksi kirjettä, missä pahoinpitelyt ja murhan yritykset (asian tutkinnanjohtajan käyttämät termit) kuitattiin vain villaisella, mutta toisaalta onkin jännä tuollaisia kirjeitä lueskella, sillä minua itseäni EI OLEKAAN vielä asioissa KUULTU,
        JOTEN: MITEN voidaan nimittää tutkinnanjohtaja jollekin rikosasialle, kun ollaan täysin ilman tutkittavaa ELI MINUN ITSENI KERTOMUSTA ASIASSA JA MI-NU-A olemassa koko jutussa..?!
        Nimim. Tällaista täällä maassamme tänä päivänä ja jakakaa ihmeessä vasn tätä ja paljonkin, sillä samat poliisit ja ensihoitajat ovat töissä jossain päin maatamme tälläkin hetkellä... Ketään heistä ei ole pidätettykään siis. Heidän takiaanhan minä turvalukkoja ovessani käytänkin.. 😶


      • Anonyymi

        Putin oli jalo ja sulki rajan suomalaisten pyynnöstä.

        Paljonko arvelet tuosta jaloudesta olevan enää jäljellä?


    • PutinsHole

      Putin on uskovainen mies.
      Ei tosin ole ollut koskaan kristillisessä avioliitossa, on tappanut/ tapattanut ihmisiä, on kavaltanut, on varastanut, on tehnyt huorin. Silti Putin on uskovainen mies.

      • PutinAntikristus

        Putin on kuuluisasti sanotut "se joka ei ikävöi neuvostoliittoa, sillä ei ole sydäntä."

        Putinin sydän kuuluu siis antikristilliselle Nevostoliitolle, joka vainosi ja pisti kristittyjä siperian gulageihin.


      • Anonyymi

        Putin näyttelee uskovaista, ei uskova tuollaisia tekoa tee.
        Putin on ateisti ja haluaa tuhota kaikki uskonnot maan päältä.


      • Anonyymi

        No uskovaisuutta on monenlaista. Hän ei olekaan Raamatun uskovainen, vaan Musta Raamatun uskovainen.


    • rtttiniaymerkkrtfy

      >>Siinä missä Jeesus kuoli kuulemma kaikkien edestä, Putin on valmis tuhoamaan koko maailman venäläisten takia. >>

      Ei Pu venäläisten asiat kiinnosta, mutta itsensä ja oman valta-asemansa vuoksi hän on valmis mihin tahansa hirmutekoihin.

      • SanaKatkesi

        Putinia*


    • deceiver

      Antikristuksella on monta kättä ja jalkaa, rahaa se käyttää eksyttämiseen ja harhautukseen.
      Etsipä pankkiirisukujuuret ja huomaat, että antikristus on ollut täällä jo pitkään.

    • juuvarmastikinniin

      Jep, olenkin nimennyt Angela Merkelin ilmestyskirjan portoksi. Näyttämö on siis selvä,kun portto ja antikristus ovat tiedossa.

    • Hoplaax

      Maailman julmimman diktaattorin tittelistä kilvoittelevat tasaväkisesti Kim Jong-un ja Vladimir Putin.

    • Anonyymi

      putini on isosta persereijästä koko pikku ukko

    • Anonyymi

      Eiks raamatussa sanota että antikristus tekee suuria ihmetekoja ja se saa kaikki kansat kumartamaan antikristusta,..missä vaiheessa ollaan nyt menossa jos putimn on antikristus?

    • Anonyymi

      Raamatussa Vanhassa Testameintissa on mainittu "Putinin miehet"
      Menkää lukemaan sieltä, niin näette, että Putin on mainittu jo 2000 vuotta siten.
      Hesekiel 38:5Heidän kanssaan ovat Persian, Nubian ja Putin miehet, kaikilla kilvet ja kypärät,

      https://raamattu.fi/raamattu/KR92/EZK.38/Hesekiel-38

      Putin on antikristus, jonka Jeesus lopulta pysäyttää, kun Putin joukkoineen vyötyy Israelin vuorille.

      • Anonyymi

        Vaikuttaisi että puhutaan tuossa ydinsodasta ?


      • Anonyymi

        Ukra/ Ukrania on Raamatun heimon Asserin klaani. Sen mukaan ukrainalaiset ovat todellisia Raamatun Jaakobin jälkeläisiä, ei "Israel", vaikka voihan noi sinnekin hyökätä.

        Raamatun teksti ylipäätään on väärin käännetty tai teanslitteroutu alkuperäisistä teksteistä ja nimet ovat väärin käännettyjä. Esim. Benjamin on todellisuudessa Panu Yami eli Panu Jäämi. Näiden ydna on R1a mitä on Israelissakin kylläkin.

        Mitä tulee Putlerin, niin on todennäköisesti antikristus, mistä mainitaan eräässä luvussa, että "voi maata ja merta, perkele tietää, että sillä on vähän aikaa ja tulee aiheuttamaan tuhoa" tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukra/ Ukrania on Raamatun heimon Asserin klaani. Sen mukaan ukrainalaiset ovat todellisia Raamatun Jaakobin jälkeläisiä, ei "Israel", vaikka voihan noi sinnekin hyökätä.

        Raamatun teksti ylipäätään on väärin käännetty tai teanslitteroutu alkuperäisistä teksteistä ja nimet ovat väärin käännettyjä. Esim. Benjamin on todellisuudessa Panu Yami eli Panu Jäämi. Näiden ydna on R1a mitä on Israelissakin kylläkin.

        Mitä tulee Putlerin, niin on todennäköisesti antikristus, mistä mainitaan eräässä luvussa, että "voi maata ja merta, perkele tietää, että sillä on vähän aikaa ja tulee aiheuttamaan tuhoa" tms.

        Raamatussa mainitaan myös musta aurinko ja se, ettei kuu anna valoaan. Raamatun Jaakobin mukaan Rakel ja hän itse ovat aurinko ja kuu, kumartaen Josefia eli maata. Azovin musta aurinko- symboli kuvaa Rakelia, joka yrittää puolustaa lapsiaan kommunisteilta yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa mainitaan myös musta aurinko ja se, ettei kuu anna valoaan. Raamatun Jaakobin mukaan Rakel ja hän itse ovat aurinko ja kuu, kumartaen Josefia eli maata. Azovin musta aurinko- symboli kuvaa Rakelia, joka yrittää puolustaa lapsiaan kommunisteilta yms.

        Mustalla auringolla ei ole mitään tekemistä ihonvärin kanssa.


      • Anonyymi

        Ei puhuta "Putinin miehistä", vaan Puut'in miehistä. Puut oli maa, alue, jossain pohjois-Afrikassa.

        Kyllä teiltä melleristeiltä tuota valhetta tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhuta "Putinin miehistä", vaan Puut'in miehistä. Puut oli maa, alue, jossain pohjois-Afrikassa.

        Kyllä teiltä melleristeiltä tuota valhetta tulee.

        Nuo muut alueet, kuten Mesek, Goog, Tubal sijaitsevat Turkissa sekä Kaukaasiassa.

        Mellerin saarnoissa ja puheissa on todellisuudessa vapaamuurarien antikristillinen valheen ja eksytyksen henki, sen poliittisin päämäärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo muut alueet, kuten Mesek, Goog, Tubal sijaitsevat Turkissa sekä Kaukaasiassa.

        Mellerin saarnoissa ja puheissa on todellisuudessa vapaamuurarien antikristillinen valheen ja eksytyksen henki, sen poliittisin päämäärin.

        Goog on Googin sota, jota nyt käydään ja Kiinan armeija yhtyy Putleriin.


    • Anonyymi

      Lauritsalan profeetta ja yksi väkevimmistä nettievankeleista Harri Veijonen nähnyt Mihail Gorbatshovin antikristuksena. Danielin kirjojen mukaan yllättäen petoksella kuninkaaksi astuu mies jolle ei kuninkuus ei kuuluisi. Tosin ihan maallisesta näkökulmasta Gorbatshovin uudelle valtakaudelle alkaa olemaan kiire, mutta toisaalta elämmekin lopun aikoja.

    • Anonyymi

      Antikristuksen olemus selviää kyllä Raamatusta.
      Mutta ketä tahansa vihaamaansa henkilöä ei voi silti väittää "antikristukseksi".

      Antikristus on henkilö, jota maailma laajasti, jopa ylikorostuneesti ihailee ja kunnioittaa. Hän nousee nopeasti korkeaan asemaan, jonkinlaiseksi maailmanjohtajaksi. Ak pettää näin nk. suuren yleisön, todellisuudessa hän on aivan muuta kuin minkä mielikuvan hänestä alussa saa.

      Hän itse ei ole kristitty, vaan päinvastoin satanisti, hän on kristinuskon, kristittyjen, kuten itse Jeesuksenkin vastainen. Hän hyökkää väkivallalla ja vainoilla etenkin kristittyjä vastaan. Hänen toimintansa perustuu valheisiin, myös ilm. jonkinlaiseen okkultismiin, taikuuteen. Hän mm. julistautuu Jumalaksi!

      Hänen valtakautensa kestää mahd. n. 7 vuotta ja tänä aikana hän tulee suorittamaan ennennäkemätöntä tuhoa maapallolla. Sitten sille tulee loppu, Raamatun ennustamalla tavalla. Jeesus Itse nimittäin tulee takaisin maanpäälle ja tuhoaa hänet ja hänen kannattajansa.

      Tässä joitain hänen tunnusmerkkejään. Pres. Putiniin nämä määritelmät eivät näillä tiedoin sovi. Ak on aivan toisenlainen persoona.

      • Anonyymi

        Just näin. moni assosioi antikristuksen johonkin vihaamaansa tai vihattuun henkilöön, vaikka selvästi suurimman osan maailman ihmisistä pitäisi ylistää ja ihailla tuota antikristusta. Ei ole luettu Raamattua ollenkaan. Antikristus mahtanee tulla syyttämään kristittyjä samaan tapaan kuin esim. ateistit tekevät. Syyllistävät petoksella, kuinka uskovaiset ovat pahoja.

        Kyllä lännen kabaali tai joku sieltä on paljon lähempänä antikristusta kun Putin. Nuohan tekevät melkein kaikkea mitä Raamatussa varoitetaan. Ei sillä että Putinkaan mikään puhtoinen mies välttämättä ole.


    • Anonyymi

      Antikristus esiintyy kristuksena eli messiaana. Messias tulee Davidin suvusta eli on oltava juutalainen (tai esiintyä olevansa juutalainen). Jos tässä näytelmässä joku olisi antikristus niin ainoa juutalainen on Zelenskyi.

      • Anonyymi

        Putin esiintyy messiaana. Hän pitää itseään Ukrainan venäläisten vapauttajana. Onhan tuo selvästi sanottu. Hän on siitä itse puhunut. Hän ei ole kuitenkaan saanut vahvistusta eikä valtuuksia Jumalalta, vaan sarvipäiseltä maailman hallitsijalta, joka pyörittää Putinia mielensä mukaan omaa tahtoaan noudattamaan. Putinin silmät ovat sokaistut. Raamatussa sanotaan, että tämän maailman Jumala sokaisee ihmisten silmiä, että eivät näkisi totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin esiintyy messiaana. Hän pitää itseään Ukrainan venäläisten vapauttajana. Onhan tuo selvästi sanottu. Hän on siitä itse puhunut. Hän ei ole kuitenkaan saanut vahvistusta eikä valtuuksia Jumalalta, vaan sarvipäiseltä maailman hallitsijalta, joka pyörittää Putinia mielensä mukaan omaa tahtoaan noudattamaan. Putinin silmät ovat sokaistut. Raamatussa sanotaan, että tämän maailman Jumala sokaisee ihmisten silmiä, että eivät näkisi totuutta.

        Antikristuksen tulee olla juutalainen. Onko putin?


    • Anonyymi

      Antikristuksen tulee olla juu talaista syntyperää, koska esiintyy Messiaana. Ja koko maaima kunnioittaa ja hurraa hänelle.
      Putin ei ole tälläistä syntyperää, eikä häntä kunnioita muut kuin venäläiset.
      Ukrainan presidentti on juu talainen, häntä kunnioitetaan ja hurrataan ympäri maailmaa.

      Eli kumpikohan siis on antikristus?

    • Anonyymi

      Minä pidän Putinia jonkinlaisena Hitlerin ja Stalinin sekasikiönä.

      • Anonyymi

        Näin ollen hän ei voi olla antikristus. Antikristus on määritelmänsä mukaisesti juutalainen tai väittää olevansa. Ukrainan presidentti sen sijaan on.

        Ukrainan presidentissä antikristuksen viitteet täyttyvät pedon lukua 666 myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ollen hän ei voi olla antikristus. Antikristus on määritelmänsä mukaisesti juutalainen tai väittää olevansa. Ukrainan presidentti sen sijaan on.

        Ukrainan presidentissä antikristuksen viitteet täyttyvät pedon lukua 666 myöten.

        No istuuko hän joskus Jerusalemin temppelissä jota ei vielä ole tietääkseni rakennettu? Vaikea kuvitella että juuri hän siellä istuisi.


      • Anonyymi

        Korjaus: "... tekevät numero 6:n renkaan..."


    • Anonyymi

      Muistaakseni...kuulemma...
      Hatara aloitus, ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Antikristus? Kovinpa korkealle jalustalle haluat hänet nostaa.

    • Anonyymi

      Kokoomus ja kauppiaat erittäin epäisanmaallia

      Kauppiaat ei tingi voitoista ja oikeisto hankaloittaa vaaleilla valitun hallitukset työtä kansan efuksi

      Sipilä hän muistamme Ilmaistöitä ja mamautuksesta

      Kokoomus ja kauppiaat erittäin epäisanmaallia

      Kauppiaat ei tingi voitoista ja oikeisto hankaloittaa vaaleilla valitun hallitukset työtä kansan eduksi

      Sipilä hän muistamme Ilmaistöitä ja mamutuksesta

      Lue lisää
      Sanna. on maailma paras ministeri suomessa esa mitä on on ollut

      Tasapoulinem ja oikeuden mukainen.

      Täysi vastakohta työväestön riisto politiikkalle
      Sipilä
      Katainen
      Stub
      Vanhanen
      Jotka riustäneet kansaa 20 vuotta yhteensä
      I love sanna

    • Anonyymi

      Antikristus on tietysti Ukrainan presidentti, koska hän on juutalainen ja koko maailma kunnioittaa häntä.

    • Anonyymi

      Onhan näitä ollut.

    • Anonyymi

      Venäjä työnnetään Uralin taakse. Sekin on profetia

      • Anonyymi

        Onko siellä Uralin perhonen.


    • Anonyymi

      Kyllä Putin edustaa pimeyden voimia. Taitaa koko venäjän kansa olla kirottu?

      • Anonyymi

        Jos Putinilla on pimeyden voimat takanaan niin se ei tiedä ortodoksiselle Ukrainalle hyvää. Ortodoksisuus kun on harhaoppi.


    • Anonyymi

      Antikristus tulee juutalaisten keskuudesta, olisi tämä zelenskyi?

    • Anonyymi

      Antikristus on valemessias, joka käyttää uskontoa, ja politiikkaa hyväkseen, eli sellaista ei ole vielä tullut, esiintyy siis ihmiskunnan pelastajana, ja saa ihmiskunnan palvomaan itseään.

    • Anonyymi

      Antikristus saa koko maailman valtaansa joten putin ei ole antikristus.
      Maailman valtias tulee olemaan hyvin suosittu "pelastaja" "rauhantuoja" valheen mestari.
      Hänestä pitävät kaikki eliittiin kuuluvat rikkaat kuten jo nyt voidaan nähdä aavistuksia "yhteishengestä" "me-ihanat-oikeudenpuolustajat jotka vähät välitämme uhreista tai köyhistä koska rakastamme valhetta".

      -- siitä voit arvioida kuka tulee olemaan antikristus

      • Anonyymi

        Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
        Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
        Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Yllyttäminen on nykyään muotia.
        Some yllyttää nyt natoon. Se yllyttää venäjävihaa , lynkkauksia erimielisille.

        Uutiset yllyttää vihamaan rokotemyrkkyvastaisia ihmisiä.
        Tv yllyttää ilkkumaan toisen valtion presidenttiä.
        "Asiantuntijat" yllyttää ilkkumaan päteviä perusteluja olla liittymättä sotaan tai sotilasliittoon.

        Kaikki yllättävät valehtelemaan ja keksimään asioille uusia nimikkeitä kuten sotilasliitto muuttuu puolustusliitoksi ikäänkuin se ei tappaisi ketään.


    • Johannes kirjoittaa kirjeessään lähes 2000 vuotta sitten: "Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika".
      Hän jatkaa vähän myöhemmin: "Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."
      Jo pelkästään Johenneksen kirjoituksesta voimme päätellä, että antikristus ei esiinny yhtenä ihmispersoonana, vaan esiintyy monien eri ihmisten ja eri ideologien muodossa.
      Tämä aika on täynnä antikristuksen henkeä ja opetusta. Se tarkoittaa mm. sitä, että kielletään Jumala ja kielletään Jeesuksen sovitustyö. Sen (ak:n) eräs tärkeä ilmentymä on evoluutio-oppi ja valtaan pyrkivä vihervasemmistolainen aatesuunta.
      Antikristus ja saatana toimivat samalla puolella samaa päämaalia kohti - kohti kaaosta - eroon Jumalasta.
      Joka tapauksessa vauhdilla lähestyy se aika, kun saatanan joukot heitetään tuliseen järveen ja Kristuksen lunastamat pääsevät ikuiseen rauhaan.
      Siunattua pääsiäisen sanomaa teille kaikille.

    • Johannes kirjoittaa kirjeessään lähes 2000 vuotta sitten: "Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika".
      Hän jatkaa vähän myöhemmin: "Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."
      Jo pelkästään Johanneksen kirjoituksesta voimme päätellä, että antikristus ei esiinny yhtenä ihmispersoonana, vaan esiintyy monien eri ihmisten ja eri ideologien muodossa.
      Tämä aika on täynnä antikristuksen henkeä ja opetusta. Se tarkoittaa mm. sitä, että kielletään Jumala ja kielletään Jeesuksen sovitustyö. Sen (ak:n) eräs tärkeä ilmentymä on evoluutio-oppi ja valtaan pyrkivä vihervasemmistolainen aatesuunta.
      Antikristus ja saatana toimivat samalla puolella samaa päämaalia kohti - kohti kaaosta - eroon Jumalasta.
      Joka tapauksessa vauhdilla lähestyy se aika, kun saatanan joukot heitetään tuliseen järveen ja Kristuksen lunastamat pääsevät ikuiseen rauhaan.
      Siunattua pääsiäisen sanomaa teille kaikille.

      • Anonyymi

        Totuus on että antikristus käyttää äärioikeitolaista ideologiaa ja Intelligent Design harhaoppia harhauttakseen kristityt. ID on sisäänrakennettu se, että jumalia on useita eikä vain yksi.


    • Anonyymi

      Elon Musk

    • Anonyymi

      'Voiko vahvempaa antikristus- ehdokasta olla?'

      No voi. USA:n jutkulobby.

    • Anonyymi

      Kyllä tyä ootte pohalla poijjaat

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo Belsepub ole Elon Musk.

      Mies ei ole vielä vaan näyttänyt oikeaa karvaansa.

    • Anonyymi

      Hanki sinäkin jo ikioma elämä itsellesi.

      Luuletko tosiaan, että täysjärkiset ihmiset uskoo noihin sinun huuhaa juttuihisi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe