Malesiassa vangitut kristityt valautetaan huomenna, kiitos Herralle!

Malesian 😊 viranomaiset ovat vahvistaneet, että pidätetty suomalaisryhmä vapautetaan ilman oikeudenkäyntiä varhain huomisaamuna. Neljän hengen suomalaisryhmä palaa Suomeen keskiviikkona.

Mika Niikko toteaa tiedotteessaan, että suomalaisryhmän vapautus on suuri voitto.

– Kiitämme kaikkia virkamiehiä, lakimiehiä ja muita, jotka ovat tarjonneet apuaan tapauksen selvittämiseksi. Ennen kaikkea kiitämme Jumalaa ja kaikkia niitä, jotka ovat rukoilleet tilanteen puolesta.

Suomalaisryhmä vangittiin viime viikolla Malesiassa epäiltynä kristillisen materiaalin levittämisestä. Malesiassa vallitsee periaatteessa uskonnonvapaus, mutta kaikenlainen evankeliointi on kiellettyä muslimienemistöisessä maassa.

Nelihenkinen ryhmä saapuu Suomeen keskiviikkona.

– Olen tosi huojentunut, että ystävämme pääsevät Suomeen. Suurlähetystön tietojen perusteella ryhmä on olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa.

Kansanedsutaja Niikko on itse toiminut aktiivisesti ryhmän saamiseksi takaisin Suomeen. Yksi ryhmän jäsenistä, Timo Valtonen, on Niikon entinen vaalipäällikkö.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/mika-niikko-malesiassa-pidatetyt-suomalaiset-vapautetaan-huomenna/

Oletteko atet nyt kovinkin pettyneitä 😉❓

162

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjataan:
      Malesiassa vangitut kristityt vapautetaan huomenna, kiitos Herralle!
      🙏🙏🙏

      • Hah hah, oli 50/50- tilanne. Nyt kävi näin, eikä minulla ainakaan ole erilaista mielipidettä kuin mitä päätettiin.


      • capiche

        Liian aikaista iloita. Malesia ilmeisesti dumppasi ilman koordinointia ongelmansa Singaporeen. Eli yritti karkottaa suomalaiset Singaporen kautta. Singapore pidätti heidät vuorostaan ja uhkailee nyt Malesiaan takaisin palauttamisella.


      • Keneltä siis avauksessa kysyit? Tarkenna, kuka saa vastata.


    • Hihhulit ovat nyt varmaan pettyneitä, kun ei tullutkaan ainoan oikean Uskon marttyyreita.

      • usko.vainen

        Niinkö sinä olisit 😳❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Niinkö sinä olisit 😳❓

        En ole pettynyt, kun en ole hihhuli. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        En ole pettynyt, kun en ole hihhuli. ; )

        Älä sitten puhu hihhuleiden puolesta 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Älä sitten puhu hihhuleiden puolesta 😉

        En minä ole puolestasi puhunutkaan. Toteutat marttyyrikompleksiasi aivan itse, mutta lukijat ovat sinuun täällä jo niin tottuneita, etteivät viitsi enää kirjoittaa sinusta pahasti.

        Sitähän sinä kerjäät. : )


      • kiitostuosta
        Kollimaattori kirjoitti:

        En ole pettynyt, kun en ole hihhuli. ; )

        Kiva kun olet niii samaa mieltä meidän kanssamme :)


      • Kollimaattori kirjoitti:

        En minä ole puolestasi puhunutkaan. Toteutat marttyyrikompleksiasi aivan itse, mutta lukijat ovat sinuun täällä jo niin tottuneita, etteivät viitsi enää kirjoittaa sinusta pahasti.

        Sitähän sinä kerjäät. : )

        Toteuta sinä ihan rauhassa vain omia kompleksejasi niissä sinulle on ihan tarpeeksi 😉


      • tämäonitsestäänselvää
        usko.vainen kirjoitti:

        Toteuta sinä ihan rauhassa vain omia kompleksejasi niissä sinulle on ihan tarpeeksi 😉

        Muslimit ei peru tuomioitaan jeesuksen rukoilun vuoksi vaan rahasta.
        Suomen valtio on tehnyt erikoistarjouksen.


      • tämäonitsestäänselvää kirjoitti:

        Muslimit ei peru tuomioitaan jeesuksen rukoilun vuoksi vaan rahasta.
        Suomen valtio on tehnyt erikoistarjouksen.

        Mikä se tuomio oli 🤔❓


      • eugeniikanlait
        usko.vainen kirjoitti:

        Mikä se tuomio oli 🤔❓

        Rahalla saa ja vajakilla pääsee.


      • tämäonitsestäänselvää kirjoitti:

        Muslimit ei peru tuomioitaan jeesuksen rukoilun vuoksi vaan rahasta.
        Suomen valtio on tehnyt erikoistarjouksen.

        Toivottavasti ei. Turhempaa rahanmenoa on mahdotonta keksiä.


    • Niin mutta vankeus uhkasi. Muslimeille heidän oman uskonsa levittäminen on salittua, mutta ei kristinuskon Malesiassa. Ettekö tiedä, että ei ole muuta jumalaa kuin Allah ja Mohamed on hänen profeettansa. Luterialaisen on tätä vaikea ymmärtää, mutta kaikki ei ole jossain Malesiassa niin kuin Suomessa. Täällä saa julistaa melkein mitä tahansa?

      "Vankeus uhkasi

      Niikon kampanjapäällikköä epäiltiin epäharmonian ja vihamielisten tunteiden aiheuttamisesta, josta minimirangaistus on kaksi vuotta vankeutta ja maksimi viisi vuotta.

      Malesia on vahvasti islaminuskoinen valtio, mutta maassa on myös pieni kristittyjen vähemmistö. Kristillinen lähetystyö on laissa kiellettyä.

      Niikko kertoo käyttäneensä viime päivät ja erityisesti aamuyöt vaalipäällikkönsä ryhmän pidätyksen tilanteen parissa. Yhteyden saaminen pidätettyihin on ollut hankalaa.

      Suomalaisten omaiset ja Niikko hankkivat perjantaina paikallisen lakimiehen tilannetta selvittämään. Nyt suurlähetystön edustaja on päässyt tapaamaan kaikki neljä suomalaista."

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1ebad271-d434-4ceb-9bc5-229b8d6b2a72

      • Pakistanissa puolestaan ei haluta päästää kristittyä Asia Bibiä pois maasta.


      • Malesiassa suomalaiset helluntailaiset kristityt eivät saaneet mitään tuomiota.


      • aloitus.sen.kertoo
        torre12 kirjoitti:

        Malesiassa suomalaiset helluntailaiset kristityt eivät saaneet mitään tuomiota.

        Onko joku väittänyt, että saivat?


      • inti kirjoitti:

        Pakistanissa puolestaan ei haluta päästää kristittyä Asia Bibiä pois maasta.

        En tunne tapausta, mutta tunnen useamman pakistanilaisen kristityn. Heitä on kaiken kaikkiaan jotain 1-2 miljoonaa Pakistanissa. Ovat huonommassa asemassa kuin muslimit. Esimerkiksi yliopiston viroissa suositaan muslimeja ja kristityt ovat huonomman kansalaisen asemassa. Pakistan siis sortaa kristittyjä, mutta sallii heidän elää jonkinlaisina "palvelijoina" muslimimaassa. Näille maan kristityille on perustettu ulkomaalaisella rahalla kristitty yliopisto, joten jotkut pääsevät osin pois palvelija-asemasta?

        "Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pakistan

        Moninainen maa, joka ei ole niin yksinkertainen?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        En tunne tapausta, mutta tunnen useamman pakistanilaisen kristityn. Heitä on kaiken kaikkiaan jotain 1-2 miljoonaa Pakistanissa. Ovat huonommassa asemassa kuin muslimit. Esimerkiksi yliopiston viroissa suositaan muslimeja ja kristityt ovat huonomman kansalaisen asemassa. Pakistan siis sortaa kristittyjä, mutta sallii heidän elää jonkinlaisina "palvelijoina" muslimimaassa. Näille maan kristityille on perustettu ulkomaalaisella rahalla kristitty yliopisto, joten jotkut pääsevät osin pois palvelija-asemasta?

        "Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pakistan

        Moninainen maa, joka ei ole niin yksinkertainen?

        Yllättävää, että et tunne tapausta. Lue vaikka seuraavasta:

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005887849.html

        Pieni kärhämä vedenottopaikalla ja sen seurauksena vuosikausien kuolemantuomion odotus vankilassa. Nyt koko Pakistan kuohuu.


      • näinoletan
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        En tunne tapausta, mutta tunnen useamman pakistanilaisen kristityn. Heitä on kaiken kaikkiaan jotain 1-2 miljoonaa Pakistanissa. Ovat huonommassa asemassa kuin muslimit. Esimerkiksi yliopiston viroissa suositaan muslimeja ja kristityt ovat huonomman kansalaisen asemassa. Pakistan siis sortaa kristittyjä, mutta sallii heidän elää jonkinlaisina "palvelijoina" muslimimaassa. Näille maan kristityille on perustettu ulkomaalaisella rahalla kristitty yliopisto, joten jotkut pääsevät osin pois palvelija-asemasta?

        "Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pakistan

        Moninainen maa, joka ei ole niin yksinkertainen?

        "En tunne tapausta, mutta tunnen useamman pakistanilaisen kristityn. Heitä on kaiken kaikkiaan jotain 1-2 miljoonaa Pakistanissa. Ovat huonommassa asemassa kuin muslimit. "

        Ilmeisesti liberaalien mielestä tässä kohdin voidaan hieman lipsua tasa-arvoisuudesta? Eihän se nyt ihan kaikkia voi koskea ....hmmmmm


      • inti kirjoitti:

        Yllättävää, että et tunne tapausta. Lue vaikka seuraavasta:

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005887849.html

        Pieni kärhämä vedenottopaikalla ja sen seurauksena vuosikausien kuolemantuomion odotus vankilassa. Nyt koko Pakistan kuohuu.

        Ei ollut tuttu tapaus. Siitä pakistanilaisten touhusta.

        Minulla on ollut viisi pakistanilaista muslimia naapurina. Virallisesti minulla ei ole ollut sellaisia naapureita, mutta he ovat asuneet tällä vuosikymmenellä naapurinani intialaisten solunaapureitteni alivuokralaisina. Heiltä olen oppinut kaikenlaista Pakistanista ja muutamalta muulta tutulta pakistanilaiselta. Ensinnäkin se on maa, jossa on 98 erillistä aluetta, jotka ovat eri tasolla. Siellä maaseudulla kiihkouskovaisilla voi olla merkittävää kannatusta, mutta taas ulkomaille yhteyksiä omaavat maltilliset tahot puolestaan voivat olla normeissaan ja etiikassaan olla melko avarakatseisia. Jotkut ovat ahdasmielisiä muslimeita, mutta maasta löytyy kristittyjä ja akateemisesti sivistyneitä vähemmän koulutusta saaneitten lisäksi. Esimerkiksi seksissä joillakin on normi, että seksi kuuluu vain avioliittoon, mutta maltillisemmat ei.kiihkouskovaiset ulkomaailla eivät noudata sitä ulkomailla asuessaan. Pakistan on suuri maa, mutta elää kaikkiaan eri tavalla kuin luterilainen Suomi?


      • capiche

        " Kristillinen lähetystyö on laissa kiellettyä."

        Väärää tietoa. Malesiassa on kristillisiä kirkkoja, raamattukouluja sekä laillisesti toimivia lähetystyöntekijöitä. Kadulla tapahtuva uskonnollisen materiaalin jakaminen on tosiaankin kielletty kaikilta uskonnoilta, myös muslimeilta. Taustalla ovat Malesian ja Singaporen historialliset mellakat, joissa eri etnisten ryhmien ja uskontojen edustajat tappoivat toisiaan.


      • capiche kirjoitti:

        " Kristillinen lähetystyö on laissa kiellettyä."

        Väärää tietoa. Malesiassa on kristillisiä kirkkoja, raamattukouluja sekä laillisesti toimivia lähetystyöntekijöitä. Kadulla tapahtuva uskonnollisen materiaalin jakaminen on tosiaankin kielletty kaikilta uskonnoilta, myös muslimeilta. Taustalla ovat Malesian ja Singaporen historialliset mellakat, joissa eri etnisten ryhmien ja uskontojen edustajat tappoivat toisiaan.

        Jos ei pidä paikkansa niin kiitos tarkennuksesta.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ei ollut tuttu tapaus. Siitä pakistanilaisten touhusta.

        Minulla on ollut viisi pakistanilaista muslimia naapurina. Virallisesti minulla ei ole ollut sellaisia naapureita, mutta he ovat asuneet tällä vuosikymmenellä naapurinani intialaisten solunaapureitteni alivuokralaisina. Heiltä olen oppinut kaikenlaista Pakistanista ja muutamalta muulta tutulta pakistanilaiselta. Ensinnäkin se on maa, jossa on 98 erillistä aluetta, jotka ovat eri tasolla. Siellä maaseudulla kiihkouskovaisilla voi olla merkittävää kannatusta, mutta taas ulkomaille yhteyksiä omaavat maltilliset tahot puolestaan voivat olla normeissaan ja etiikassaan olla melko avarakatseisia. Jotkut ovat ahdasmielisiä muslimeita, mutta maasta löytyy kristittyjä ja akateemisesti sivistyneitä vähemmän koulutusta saaneitten lisäksi. Esimerkiksi seksissä joillakin on normi, että seksi kuuluu vain avioliittoon, mutta maltillisemmat ei.kiihkouskovaiset ulkomaailla eivät noudata sitä ulkomailla asuessaan. Pakistan on suuri maa, mutta elää kaikkiaan eri tavalla kuin luterilainen Suomi?

        Kirjoitin aloitukseni "Silmä silmästä, hammas hampaasta" ajatellen näitä kahta tapausta. Tuntuu, että tuolla ilmansuunnalla annetaan liian kovia rangaistuksia vaikka jo Vanhan testamentin aikoina ymmärrettiin, että rangaistuksen tulee olla suhteessa rikokseen.


    • JumalanTahto

      Rukoilimme heille, että Jeesus on siellä heidän kanssaan. Jumala on nyt päättänyt näin, että heidät vapautetaan ja pääsevät aika pian lennolle kohti kotimaata. Uskon, että lievästi sanoen kiitosta riittää koneessa, kun kapteeni ilmoittaa, että olemme Suomen ilmatilassa.

      • Aamen🙏


      • pelinneloppuu

        Helppo se yhteisestä kassasta viedä, kun pukki on kaalimaan vartijana.


      • pelinneloppuu kirjoitti:

        Helppo se yhteisestä kassasta viedä, kun pukki on kaalimaan vartijana.

        Mitäs kassa sinä muka vartioit 🐐


      • Mutta rukoilitte vielä enemmän, etten minäkään olisi saanut mennä avioliittoon mieheni kanssa. Silti sain mennä.

        Lopettakaa tuo pelleily rukouksienne kanssa.


      • päätpoikki
        usko.vainen kirjoitti:

        Mitäs kassa sinä muka vartioit 🐐

        Minulla on oma kassa ja maksan myös veroja.
        Minun verorahojani ei käytetä hihhulien pelastamiseen.


      • päätpoikki kirjoitti:

        Minulla on oma kassa ja maksan myös veroja.
        Minun verorahojani ei käytetä hihhulien pelastamiseen.

        Eikähän sinun huoltosuhteesi pidä siitä huolen 😉


      • kalanruotoautonperseessä
        usko.vainen kirjoitti:

        Eikähän sinun huoltosuhteesi pidä siitä huolen 😉

        Minä olen eläkkeellä, mutta jos ostan täältä jotain maksan veroja.
        Näitä rahoja ei lunnaisiin käytetä.


      • eiainaminäminäminää
        torre12 kirjoitti:

        Mutta rukoilitte vielä enemmän, etten minäkään olisi saanut mennä avioliittoon mieheni kanssa. Silti sain mennä.

        Lopettakaa tuo pelleily rukouksienne kanssa.

        "Mutta rukoilitte vielä enemmän, etten minäkään olisi saanut mennä avioliittoon mieheni kanssa. Silti sain mennä. "

        Eiköhän tässä taas sinulle niin tyypillinen minä-minä-minä- asenne iskenyt? Sinun tulisi tunnustaa, että et ole maailmankaikkeuden keskipiste :)


      • eiainaminäminäminää kirjoitti:

        "Mutta rukoilitte vielä enemmän, etten minäkään olisi saanut mennä avioliittoon mieheni kanssa. Silti sain mennä. "

        Eiköhän tässä taas sinulle niin tyypillinen minä-minä-minä- asenne iskenyt? Sinun tulisi tunnustaa, että et ole maailmankaikkeuden keskipiste :)

        No esimerkki siitä, etteivät rukoukset auttaneet. Näkeehän sen.


      • eiainaminäminäminää kirjoitti:

        "Mutta rukoilitte vielä enemmän, etten minäkään olisi saanut mennä avioliittoon mieheni kanssa. Silti sain mennä. "

        Eiköhän tässä taas sinulle niin tyypillinen minä-minä-minä- asenne iskenyt? Sinun tulisi tunnustaa, että et ole maailmankaikkeuden keskipiste :)

        Ymmärrätkö Korkkiruuvi mitä loppuliite -kaan, -kään tarkoittaa?


    • kehitysapuna

      Paljonko Suomi maksoi vapautuksesta.

      • Niin paljon, että sinä olet kateudesta vihreänä 🐸🐸🐸


      • tämäkatsotaan
        usko.vainen kirjoitti:

        Niin paljon, että sinä olet kateudesta vihreänä 🐸🐸🐸

        Virkamiehet passitetaan vankilaan.


      • tämäkatsotaan kirjoitti:

        Virkamiehet passitetaan vankilaan.

        Jaa, mikäs siinä sitten 😕


      • hehehehehe

        "Paljonko Suomi maksoi vapautuksesta."

        Luuletko asioiden toimivan noin? Jos luulet, sinun on paras pysyä oman turvallisuutesi vuoksi kotimaan kamaralla.


      • eipelasta
        hehehehehe kirjoitti:

        "Paljonko Suomi maksoi vapautuksesta."

        Luuletko asioiden toimivan noin? Jos luulet, sinun on paras pysyä oman turvallisuutesi vuoksi kotimaan kamaralla.

        Luuletko että jeesus pelastaa sinut, jos kohtaat minut.


    • Kiitos.Malesia

      että osoitit olevasi uskonnollisesti maltillinen maa.

      • Tai tajusivat olevansa vain yksinkertaisesti väärässä 😉


      • veronmaksaja

        Paljonko pimeää verorahaa upposi.


      • veronmaksaja kirjoitti:

        Paljonko pimeää verorahaa upposi.

        Niin paljon, että sinä olet kateudesta vihreänä 🐸🐸🐸🐸


      • päätpölkylle
        usko.vainen kirjoitti:

        Niin paljon, että sinä olet kateudesta vihreänä 🐸🐸🐸🐸

        Tästä tehdään erikoistilintarkastus, muista se.


      • päätpölkylle kirjoitti:

        Tästä tehdään erikoistilintarkastus, muista se.

        Tee toki 😆😆😆


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tai tajusivat olevansa vain yksinkertaisesti väärässä 😉

        Eli maan laki on väärä?


      • infantiilia
        usko.vainen kirjoitti:

        Tai tajusivat olevansa vain yksinkertaisesti väärässä 😉

        Taidat olla maailman lapsellisin ihminen.


    • Nyt useassa lahkoseurakunnassa teurastetaan lammas (karitsa) ja grillataan se juhlan kunniaksi.

      • Ja teillä HK:n Sinistä vai 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ja teillä HK:n Sinistä vai 😉

        "Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus." (Dalai Lama)


      • epikuros kirjoitti:

        "Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus." (Dalai Lama)

        Paremmin tehty kuin sanottu 😂


    • Oi mikä pettymys palstan ateille 😂😂😂

      • Entä se kun homot saivat Suomessa oikeuden avioliittoon? Kenen pettymys?


      • veronmaksajiaeikuseteta

        Niin kuin sanoin, pään leikkaajille ei makseta valtion kirstusta senttiäkään.
        Tämä vapautus tutkitaan, koska ilman rahaa se ei voi onnistua.


      • veronmaksajiaeikuseteta kirjoitti:

        Niin kuin sanoin, pään leikkaajille ei makseta valtion kirstusta senttiäkään.
        Tämä vapautus tutkitaan, koska ilman rahaa se ei voi onnistua.

        Yritä nyt vain kestää tappiosi, ettei heitä vangittu 🐸🐸🐸


      • lunnasrahat
        usko.vainen kirjoitti:

        Yritä nyt vain kestää tappiosi, ettei heitä vangittu 🐸🐸🐸

        Kehitysmäärärahat ovat veronmaksajien rahoja ei lunnasrahoja.


      • lunnasrahat kirjoitti:

        Kehitysmäärärahat ovat veronmaksajien rahoja ei lunnasrahoja.

        Teeppäs hei sisäministerille kantelu 😄


      • jäämmeodottamaan
        usko.vainen kirjoitti:

        Teeppäs hei sisäministerille kantelu 😄

        Jabba Hutt toimii ulkoministerinä joten sinne ei kannata ilmoitella.
        Malesiaan on viisainta kytkeytyä.


      • jäämmeodottamaan kirjoitti:

        Jabba Hutt toimii ulkoministerinä joten sinne ei kannata ilmoitella.
        Malesiaan on viisainta kytkeytyä.

        Eikös ne lunnaat maksettukaan Suomesta 😂😉


      • piilotapiilota
        usko.vainen kirjoitti:

        Eikös ne lunnaat maksettukaan Suomesta 😂😉

        Luuletko että nämä asiat hoidetaan kahden kesken, osapuolia on useita.


      • piilotapiilota kirjoitti:

        Luuletko että nämä asiat hoidetaan kahden kesken, osapuolia on useita.

        Ja sinä yksi niistä 😂


      • capiche
        lunnasrahat kirjoitti:

        Kehitysmäärärahat ovat veronmaksajien rahoja ei lunnasrahoja.

        Suomi ei maksaisi lunnaita edes lähettämistään kidnapatuista diplomaateista. Saati sitten ulkomailla lakia rikkoneista kansalaisista. Jokaisella valtiolla on suvereeni oikeus päättää lainsäädännöstään ja sen toimeenpanosta. Eikä siihen ole toisella valtiolla nokan koputtamista.


      • julkinentieto
        capiche kirjoitti:

        Suomi ei maksaisi lunnaita edes lähettämistään kidnapatuista diplomaateista. Saati sitten ulkomailla lakia rikkoneista kansalaisista. Jokaisella valtiolla on suvereeni oikeus päättää lainsäädännöstään ja sen toimeenpanosta. Eikä siihen ole toisella valtiolla nokan koputtamista.

        Atte Kalevan tapauksessa irtosi voimala hanke.


      • torre12 kirjoitti:

        Entä se kun homot saivat Suomessa oikeuden avioliittoon? Kenen pettymys?

        Jos parin paikallista lakia rikkoneen hihhulin pääseminen takaisin kotimaahan kompensoi kotihihhuleiden avioliittotappion, niin vähälläpä se kuitattiin.

        Näiden edellinen riemuvoitto oli se, kun ne sai OPH:sta kirjeen ;-(


    • Kun tuossa Herraa kiittelet, niin oletat ilmeisesti kristinuskon Jumalan vaikuttaneen asioihin niin, että nuo neljä lainrikkojaa saivat armon. Ja näin kävi samalla, kun valtavaa määrää ihmisiä kidutetaan ja pidetään vankeina mielipiteidensä vuoksi, eikä se Herra voi niille lukuisille tilanteille mitään, tai sitten sitä ei vain kiinnosta.

      P.S. Hauska typo tuo otsikon 'valauttaminen'. Tuli mieleen, että vannovatkohan he valoja siellä tyrmissään.

      • Jumalalla on kaikelle tarkoituksensa. Sinun on turha pohtia mikä se milloinkin on😉


      • julkisetasiakirjat
        usko.vainen kirjoitti:

        Jumalalla on kaikelle tarkoituksensa. Sinun on turha pohtia mikä se milloinkin on😉

        Verorahoilla ei hihhuleita pelasteta, kehitysrahat Malesian osalta katsotaan tarkkaan.


      • julkisetasiakirjat kirjoitti:

        Verorahoilla ei hihhuleita pelasteta, kehitysrahat Malesian osalta katsotaan tarkkaan.

        Ei tarvitsekaan 😂


      • meitäeikuseteta
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan 😂

        Se tarkistus tehdään, SILLÄ JEESUS EI OLLUT JUMALAN POIKA


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jumalalla on kaikelle tarkoituksensa. Sinun on turha pohtia mikä se milloinkin on😉

        Omalta osaltani pohdinta menee tosiaan täysin hukkaan, sillä uskoni jumaluuksiin ei tämän pohtimisen vuoksi alene piirun vertaa.

        Aikuisten oikeasti muuten arvelen, että Malesian viranomaiset päästivät nuo vieraat lainrikkojat pälkähästä välttääkseen kansainvälisen mediahässäkän. En siis itse vakavissani kuvittele minkään yliluonnollisen taikajimin tai nastamuumion ohjanneen asioita lainrikkojien eduksi.


      • meitäeikuseteta kirjoitti:

        Se tarkistus tehdään, SILLÄ JEESUS EI OLLUT JUMALAN POIKA

        Sinua taitaa harmittaa oikein kunnolla 😉


      • A10097 kirjoitti:

        Omalta osaltani pohdinta menee tosiaan täysin hukkaan, sillä uskoni jumaluuksiin ei tämän pohtimisen vuoksi alene piirun vertaa.

        Aikuisten oikeasti muuten arvelen, että Malesian viranomaiset päästivät nuo vieraat lainrikkojat pälkähästä välttääkseen kansainvälisen mediahässäkän. En siis itse vakavissani kuvittele minkään yliluonnollisen taikajimin tai nastamuumion ohjanneen asioita lainrikkojien eduksi.

        Jos sinä et usko Jumalaan niin se on sinun asiasi 🙃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jos sinä et usko Jumalaan niin se on sinun asiasi 🙃

        Onhan se ennen kaikkea minun asiani, mutta minä pohdinkin tässä aivan muuta kuin oman jumaluskoni olemattomuutta. Mahdoitko hoksata mistä oli kyse, kun tarkastelin sinun Herralle osoittamiesi kiitosten [epä]rationaalisuutta?


      • A10097 kirjoitti:

        Onhan se ennen kaikkea minun asiani, mutta minä pohdinkin tässä aivan muuta kuin oman jumaluskoni olemattomuutta. Mahdoitko hoksata mistä oli kyse, kun tarkastelin sinun Herralle osoittamiesi kiitosten [epä]rationaalisuutta?

        Eipä kiinnosta jos rehellinen olen 😏


      • julkinentieto

        Nämä määrärahat pengotaan, kiveääkään ei jätetä kääntämättä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eipä kiinnosta jos rehellinen olen 😏

        Ymmärrän.


      • julkinentieto kirjoitti:

        Nämä määrärahat pengotaan, kiveääkään ei jätetä kääntämättä.

        Teeppä se ja kerro toki myös täällä miten kävi 😂


      • julkaistaanmaailmalla
        usko.vainen kirjoitti:

        Teeppä se ja kerro toki myös täällä miten kävi 😂

        Malesian päähän ollaan myös yhteyksissä, kolmannen osapuolen kautta.


      • julkaistaanmaailmalla kirjoitti:

        Malesian päähän ollaan myös yhteyksissä, kolmannen osapuolen kautta.

        Tässä oksassa onkin juttua juuri kolmannen osapuolen vaikuttamisesta asioihin, sekä kolmannen osapuolen kautta asioihin vaikuttamisesta.


      • A10097 kirjoitti:

        Tässä oksassa onkin juttua juuri kolmannen osapuolen vaikuttamisesta asioihin, sekä kolmannen osapuolen kautta asioihin vaikuttamisesta.

        "sekä kolmannen osapuolen kautta asioihin vaikuttamisesta"

        Sori. Tuosta ei ainakaan vielä ollut oksassa juttua. Hoikensin postaustani karsimalla rukousvastetta käsittelevän kappaleen.


      • julkaistaanmaailmalla kirjoitti:

        Malesian päähän ollaan myös yhteyksissä, kolmannen osapuolen kautta.

        Kiva leikki sulla 😉


      • A10097 kirjoitti:

        Omalta osaltani pohdinta menee tosiaan täysin hukkaan, sillä uskoni jumaluuksiin ei tämän pohtimisen vuoksi alene piirun vertaa.

        Aikuisten oikeasti muuten arvelen, että Malesian viranomaiset päästivät nuo vieraat lainrikkojat pälkähästä välttääkseen kansainvälisen mediahässäkän. En siis itse vakavissani kuvittele minkään yliluonnollisen taikajimin tai nastamuumion ohjanneen asioita lainrikkojien eduksi.

        Näistäkö tehdään nyt jotakin esimerkkiä Jumalan ja rukouksen voimasta vaikka heistä tulisi tehdä esimerkki ihmisen pohjattomasta typeryydestä.


      • KiitosJumalan
        a-teisti kirjoitti:

        Näistäkö tehdään nyt jotakin esimerkkiä Jumalan ja rukouksen voimasta vaikka heistä tulisi tehdä esimerkki ihmisen pohjattomasta typeryydestä.

        Näin se vaan yhä on, että ihminen päättää mutta Jumala säätää!!


      • >> Kun tuossa Herraa kiittelet, niin oletat ilmeisesti kristinuskon Jumalan vaikuttaneen asioihin niin, että nuo neljä lainrikkojaa saivat armon. <<

        Lisäksi noiden Jumala on pikkuisen heikko hoksottimiltaan, kun sitä pitää jokaisen ongelman takia vaivata vähintäänkin tuhansilla rukouksilla.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eipä kiinnosta jos rehellinen olen 😏

        Etkä edes ymmärrä. 😀


    • Voivoivoiii

      Ajattelivat Malesiasa, että paras rangaistus vääräuskoiselle Suomelle on näiden palauttaminen takaisin kotimaahan...

      • Pettymyksesi on karvas 😉


      • tämäsevitetään

        Keräsivät kehitysmäärärahoista muhkean potin.


      • tämäsevitetään kirjoitti:

        Keräsivät kehitysmäärärahoista muhkean potin.

        Laita toki linkkiä tuohon tietoon 😉


      • ate.isti
        usko.vainen kirjoitti:

        Laita toki linkkiä tuohon tietoon 😉

        Saat lukea sitten kun ensimmäinen lehti pistää painoon.


      • ate.isti kirjoitti:

        Saat lukea sitten kun ensimmäinen lehti pistää painoon.

        Toki toki 😂


      • capiche

        "Ajattelivat Malesiasa, että paras rangaistus vääräuskoiselle Suomelle on näiden palauttaminen takaisin kotimaahan..."

        Suomalaisista on nyt tullut kiistakapula Malesian ja Singaporen välillä. Sillä Malesia karkotti heidät ilmeisesti sopimatta viranomaisten kanssa Singaporen kautta. Joka vuorostaan pidätti suomalaiset, ja harkitsee heidän palauttamistaan Malesiaan. Tämä reissu ei ihan äkkiä unohdu Valtoselta et kumppaneilta.


      • kytasiantuntija
        tämäsevitetään kirjoitti:

        Keräsivät kehitysmäärärahoista muhkean potin.

        Älä valehtele.


      • julkinentieto
        kytasiantuntija kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Kehitysmäärärahoilla ja muilla jeesustelu sanoilla Suomen korruptio pyörii.


      • capiche kirjoitti:

        "Ajattelivat Malesiasa, että paras rangaistus vääräuskoiselle Suomelle on näiden palauttaminen takaisin kotimaahan..."

        Suomalaisista on nyt tullut kiistakapula Malesian ja Singaporen välillä. Sillä Malesia karkotti heidät ilmeisesti sopimatta viranomaisten kanssa Singaporen kautta. Joka vuorostaan pidätti suomalaiset, ja harkitsee heidän palauttamistaan Malesiaan. Tämä reissu ei ihan äkkiä unohdu Valtoselta et kumppaneilta.

        Voit uskoa, että tämän mediasirkuksen jälkeen, tätä toistetaan ja toistetaan ja lopulta se saa melkoiset mittasuhteet.


      • pilkkihaalarit
        mummomuori kirjoitti:

        Voit uskoa, että tämän mediasirkuksen jälkeen, tätä toistetaan ja toistetaan ja lopulta se saa melkoiset mittasuhteet.

        Mitä pahaa on siinä, että evbankelistat saivat median huomion?


      • pilkkihaalarit kirjoitti:

        Mitä pahaa on siinä, että evbankelistat saivat median huomion?

        Ei mitään. Mutta ei se tainnut kovin positiivista olla...


      • mummomuori kirjoitti:

        Ei mitään. Mutta ei se tainnut kovin positiivista olla...

        Mitä väliä sillä on jos muslimi loukaantuu Jeesuksesta 😏❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on jos muslimi loukaantuu Jeesuksesta 😏❓

        Näinkö oli?

        Malesiassahan et saa pitää esillä edes Mohammedia, koska se liittyy uskontoon.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on jos muslimi loukaantuu Jeesuksesta 😏❓

        No, ei sitten sinulle pitäisi olla väliä silläkään, jos joku muslimi loukkaa omilla käsityksillää sinun uskoasi.


      • sdrsg
        mummomuori kirjoitti:

        No, ei sitten sinulle pitäisi olla väliä silläkään, jos joku muslimi loukkaa omilla käsityksillää sinun uskoasi.

        Yksikään muslimi eikä kukaan muukan pysty loukkaamaan uudestisyntynyttä uskovaa.


      • sdrsg

        Et sinäkään onnistu loukkaamaan meistä yhtäkään.


    • hienohomma

      Hieno homma!

      • Joo, todella. Palstan atet vaan jäivät nuolemaan näppejään😂


      • Kysyjäx

        Mitä? Etkö sinä yhtää enää kysele että onko Malesia "mukava" muslimimaa? Sinullahan oli oikea avaus tästä asiasta? Mihin se nyt unohtui? Lisäksi asiassa on kokonaan vielä selvitämättä että millä rahoilla tämä porukka oli Malesiassa? Tuskin omillaan vaan epäilen vahvasti että Miika Niikon heille hankkimilla verorahoilla....


    • kiitoskiitos

      Halleluuja!!!

      • Aamenta

        Aamen aamen!


      • ensin.syyttelivät
        Aamenta kirjoitti:

        Aamen aamen!

        Hihhulit hengaa!


      • sinnemeniverorahat

        kiitos jeesus kiitos kiitos kiitos, kiitos jeesus kiitos kiitos vaan.


    • Kannattaisi kiittää oikeaa tahoa, eli Malesian viranomaisia.

      • tyhmienrahat

        Malesia kiittää suomalaista veronmaksajaa.


    • raha-ratkaisee

      Tulee vahva oletus, että asia taktikoitiin ja ratkaistiin rahalla. Eikä tämä ole eka kerta.
      Monissa maissa raha ratkaisee, se kelpaa monille!

    • karkotus--

      Täsmennys aloitukseen:

      "Malesian viranomaiset ovat vahvistaneet, että he vapauttavat pidättämänsä suomalaisryhmän ilman oikeudenkäyntiä. Ryhmä karkotetaan maasta tiistaina."

      On huomattava, että heidät karkotetaan. He eivät ole vapaita ratkaisemaan jatkoa.

      Karkotus sisältää sen, että heidän matkatavaransa jäävät maahan, kaikki.
      Itse vapautusmestari Niikko on tämän kertonut medioissa.

      Maasta karkotettu? He eivät ole tervetulleita enää. Ja muslimien tietoverkosto kyllä varmistaa, etteivät ylipäätään muslimimaat ole suopeita.

      Nyt? Jos piti olla niin, että ilosanoma alkaisi vallata alaa em:ssa maissa, niin voi vain surkutella tuota kohellusta. Se tuskin vaikuttaa positiivisesti niihin kristittyihin, jotka toimivat ASIALLISESTI, toimivat Herran viisaudella ja rakkaudella...

      • capiche

        "Maasta karkotettu? He eivät ole tervetulleita enää. Ja muslimien tietoverkosto kyllä varmistaa, etteivät ylipäätään muslimimaat ole suopeita."

        Ei ole Singaporekaan näköjään suopea.


    • Ei.luotu.eikirj

      Kiitätte väärää jumalaa; Kyllä se oli Allah joka päätti vapauttaa nämä typerykset.

      • kiitosidiootit

        Kiittäkää Suomen veronmaksajaa.


    • hepskukkuu

      Fanaattisuuden sitomat uskikset ovat lääpällään.

      Mutta? Kun joku maa päättää POISTAA eli KARKOTTAA tietyt tapaukset, sellainen on häpeän ei mikään marttyyrikruunun asia. Karkotetut on luokiteltu vaarallisiksi syöpäläisiksi, ei-toivotuiksi. Heidän matkatavaransa jäävät sinne takavarikkoon ( tietoa).

      Heitä ei vapautettu vaan karkotettiin pois. Ennen kuin toisin todistetaan on täysi syy epäillä rahan käyttöä asiassa? Poliittista taktikointia. Ei-toivotteujen aineksien vaihtoa valuuttaan.

      On naiivia sepittää sankaritarinoita, kun Laittomiin tekoihin näyttöjä tuoneet sekoilivat ja sitten TOISTEN avustuksella ( Niikko & kumpp maksoivat lentoliput Suomeen ) lennetään pakoon kuin koirat häntä koipien välissä...

      Jos tuollainen on moraalista ja kristillistä sankaruutta, niin ...

    • Minähän sanoi ettei vankeus kauaa kestä. Soini sopi asioista alaistensa välityksellä ja vannotti vaan isäntiä että älkää sitä ihan heti vapaaksi päästäkö ettei se pirulainen yritä uudelleen hölmöillä.

    • ylikierrosvalvoja

      Voihan vidu, sopimushan oli, että vapautetaan eduskuntavaalien jälkeen:-(

    • Täsmälleen kävi siten, kuin arvelinkin.

    • Tämähän meni ihan perseelleen. Porukanhan piti alkaa evankelioida täyspäiväisesti vankilassa, ja nyt Valtonen vain kauhistelee Malesian vankilaoloja, jotka varmasti olisivat aikanaan tuottaneet monia kristittyjä Herralle kunniaksi.

      • Tuskin se olisi onnistunut. Mutta saihan jutun juurta. Sitten vain taas johonkin maahan, jossa saa yhtä keljua kohtelua - ja jälleen on tarinaa.


      • kommarimammalle
        mummomuori kirjoitti:

        Tuskin se olisi onnistunut. Mutta saihan jutun juurta. Sitten vain taas johonkin maahan, jossa saa yhtä keljua kohtelua - ja jälleen on tarinaa.

        Vaikutat siltä, että olet kateellinen heille.....


      • mummomuori kirjoitti:

        Tuskin se olisi onnistunut. Mutta saihan jutun juurta. Sitten vain taas johonkin maahan, jossa saa yhtä keljua kohtelua - ja jälleen on tarinaa.

        >Sitten vain taas johonkin maahan, jossa saa yhtä keljua kohtelua - ja jälleen on tarinaa.

        Enpä usko että nämä vellihousut lähtevät enää vastaavalle keikalle, jos kertomuksensa vankilaoloista pitää yhtään kutiaan. Eivät yksinkertaisesti uskalla.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Sitten vain taas johonkin maahan, jossa saa yhtä keljua kohtelua - ja jälleen on tarinaa.

        Enpä usko että nämä vellihousut lähtevät enää vastaavalle keikalle, jos kertomuksensa vankilaoloista pitää yhtään kutiaan. Eivät yksinkertaisesti uskalla.

        No, ehkä noin. Mutta toisaalta sen saama julkisuus voi voittaa tuon pelon?


      • kerroskommari
        mummomuori kirjoitti:

        No, ehkä noin. Mutta toisaalta sen saama julkisuus voi voittaa tuon pelon?

        Ottaako pannuun kun kristityt levittävät evankelimia kuten Jeesus käski.


      • abortoitujen.isälle
        kerroskommari kirjoitti:

        Ottaako pannuun kun kristityt levittävät evankelimia kuten Jeesus käski.

        Missä kerroksessa sinä kommari loisit?


      • ei.muuta.kuin.naurattaa
        kerroskommari kirjoitti:

        Ottaako pannuun kun kristityt levittävät evankelimia kuten Jeesus käski.

        Ette te levitä 'evankelimia' kun kukaan ei enää käänny. Te melskaatte hörhöluulemuksianne, mutta vasta Afrikasta löytyy muutamaa surkimusta enemmän väkeä jota ne kiinnostaa. Usko syntyy kuulemisesta -- moni heistä ei osaa lukea.


      • sdgnyrn
        ei.muuta.kuin.naurattaa kirjoitti:

        Ette te levitä 'evankelimia' kun kukaan ei enää käänny. Te melskaatte hörhöluulemuksianne, mutta vasta Afrikasta löytyy muutamaa surkimusta enemmän väkeä jota ne kiinnostaa. Usko syntyy kuulemisesta -- moni heistä ei osaa lukea.

        uskovat julistavat evankeliumin - Jumala antaa uskon.


      • KutenHyvinOnTiedossa
        sdgnyrn kirjoitti:

        uskovat julistavat evankeliumin - Jumala antaa uskon.

        Mutta kun ei anna, mokoma.


      • sdgnyrn
        KutenHyvinOnTiedossa kirjoitti:

        Mutta kun ei anna, mokoma.

        Ei sinulle eikä muillekaan kaltaisillesi, harmi sulle.


      • sdgnyrn

        Et ole saanut uskoa mutta harhoja ainakin näyttäisi sinulla olevan.


      • kerroskommari kirjoitti:

        Ottaako pannuun kun kristityt levittävät evankelimia kuten Jeesus käski.

        Ei. Evankeliumin julistus on peruskauraa. Se puolestaan ei tarkoita jatkuvaa tuputusta, äänekästä ja näkyvää provosointia missä milloinkin. Kun joku kiinnostuu, niin silloin hänen kanssaan asiaan perehdytään. Kun joku kysyy tai muuten ilmaisee kiinnostusta. Myös teot ovat julistusta - vaikkei sanottaisi alkuun sanakaan mistään Jumalasta tai Jeesuksesta.


      • Hjjjkk
        mummomuori kirjoitti:

        Ei. Evankeliumin julistus on peruskauraa. Se puolestaan ei tarkoita jatkuvaa tuputusta, äänekästä ja näkyvää provosointia missä milloinkin. Kun joku kiinnostuu, niin silloin hänen kanssaan asiaan perehdytään. Kun joku kysyy tai muuten ilmaisee kiinnostusta. Myös teot ovat julistusta - vaikkei sanottaisi alkuun sanakaan mistään Jumalasta tai Jeesuksesta.

        Ei ainakaan sinulle!
        Sinä ainostaan haukut uskovia ja homotat.


      • Myttyyn.meni
        kerroskommari kirjoitti:

        Ottaako pannuun kun kristityt levittävät evankelimia kuten Jeesus käski.

        Mahtoi ottaa pannuun, kun käännöstyö ei tainnut onnistua siellä torakoiden keskellä janossa ja nälässä.
        Mutta marttyyrin kruunu kiillottui. Vainoa! Kidutusta!
        Nyt on saarnaan saatu uutta pontta.


      • Hjjjkk kirjoitti:

        Ei ainakaan sinulle!
        Sinä ainostaan haukut uskovia ja homotat.

        Älä kiihdy heti aamusta, usko.vainen. Edessäsi on pitkä päivä kiukutella, trollata ja solvata.


      • Myttyyn.meni kirjoitti:

        Mahtoi ottaa pannuun, kun käännöstyö ei tainnut onnistua siellä torakoiden keskellä janossa ja nälässä.
        Mutta marttyyrin kruunu kiillottui. Vainoa! Kidutusta!
        Nyt on saarnaan saatu uutta pontta.

        >Nyt on saarnaan saatu uutta pontta.

        Taatusti. Aitouskovien seurakunta isoaa ja janoaa kuulla, miten Jumala pelasti palvelijansa vääräuskoisten käsistä. Ja on varmaan jo kuullutkin.


      • Hjjjkk kirjoitti:

        Ei ainakaan sinulle!
        Sinä ainostaan haukut uskovia ja homotat.

        Jaa, toisaalta et voi tietää, mitä täällä elävässä elämässä teen.


      • Hjjjkk
        mummomuori kirjoitti:

        Jaa, toisaalta et voi tietää, mitä täällä elävässä elämässä teen.

        Ei ole vaikea kuvitella kun lukee kirjoituksiasi.


      • Kysy toki mummmolta sitä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kysy toki mummmolta sitä.

        Kysyin sinulta, kun sen mielestäsi tiedät.


    • gnytt

      Loppu hyvin - kaikki hyvin!

      • Nämä "sankarit" menivät Malesiaan vapaaehtoisesti vai tuliko käsky jostain korkemmalta taholta.?
        Enne suomalaisa joutui koppiin jumal-päissään mutta nyt aika on muuttunut ja jotkut joutuivat kalterihoitoon jumal-päissäänn. Sillä lailla.


      • yritä-enemmän
        epikuros kirjoitti:

        Nämä "sankarit" menivät Malesiaan vapaaehtoisesti vai tuliko käsky jostain korkemmalta taholta.?
        Enne suomalaisa joutui koppiin jumal-päissään mutta nyt aika on muuttunut ja jotkut joutuivat kalterihoitoon jumal-päissäänn. Sillä lailla.

        Se sinulla silä onkin rääpimättä. Yritä nyt keksiä siitä joku juttu.


      • RäyhisrepeKuolaa

        eikö se usko.vainen huomaa sinua.....?


    • Minne heidät valautetaan?

      • No, kirjoitusvirheiden kanssa kannattaa olla suvaitsevainen.


      • mummomuori kirjoitti:

        No, kirjoitusvirheiden kanssa kannattaa olla suvaitsevainen.

        Niin ja tarkkaavainen jos ne korjaa heti ketjun alussa 😂😂😂


      • Kysyjäx
        usko.vainen kirjoitti:

        Niin ja tarkkaavainen jos ne korjaa heti ketjun alussa 😂😂😂

        Mutta etkö sinä ollut toisessa ketjussa ihan sitä mieltä että Niikon kaverit jäävät Malesiaan ihan mielellään häkkiin julistamaan sanaa? Jos kerran jumala näin haluaa?

        usko.vainen

        21.11.2018 18:47
        Laitappas nyt sitten todisteet väitteillesi rukoilusta ja Niikon urinasta 😂
        Niikko on parasta aikaa Jerusalemissa. Hienoa, että Yle tavoitti sieltä.

        Enkä muuten pitäisi ollenkaan ihmeenä, että Jumalan sunnitelma olisi, että nämä henkilöt vangitaan ja saavat julistaa evenkeliumia vankilassa kuten Paavali ikään 🤔


      • Kysyjäx kirjoitti:

        Mutta etkö sinä ollut toisessa ketjussa ihan sitä mieltä että Niikon kaverit jäävät Malesiaan ihan mielellään häkkiin julistamaan sanaa? Jos kerran jumala näin haluaa?

        usko.vainen

        21.11.2018 18:47
        Laitappas nyt sitten todisteet väitteillesi rukoilusta ja Niikon urinasta 😂
        Niikko on parasta aikaa Jerusalemissa. Hienoa, että Yle tavoitti sieltä.

        Enkä muuten pitäisi ollenkaan ihmeenä, että Jumalan sunnitelma olisi, että nämä henkilöt vangitaan ja saavat julistaa evenkeliumia vankilassa kuten Paavali ikään 🤔

        Mikä saa sinut väittämään, että he tekisivät sen mielellään 🤔❓
        Kiva muuten kun olet taas alkanut kerätä kommemttejani 😉


      • Kysyjäx
        usko.vainen kirjoitti:

        Mikä saa sinut väittämään, että he tekisivät sen mielellään 🤔❓
        Kiva muuten kun olet taas alkanut kerätä kommemttejani 😉

        Jos noin olisi tapatunut että he olisivat jääneet sinne niin se olisi ollut fundislogikkaan mukaan tietysti herran tahto. Väitätkö sinä että tässä yhteydessä nämä Niikon kaverit eivät olisi tällöim mielellään palvelleet herraa? Ettekö te hihhulit sano että "on ilo palvella herraa"? Vai muistanko
        todella näin väärin...?

        Sinun kommenttejasi on "kiva" kerätä siksi että et tee täällä muuta kuin ammut omaan jalkaasi. Et yksinkertaisesti osaa ajatella riittävän pitkälle, jotta tajuaisit mitä sanomisestasi väistämättä seuraa. Kuten tässä Malesian tapauksessa, jossa olin alusta alkaen täysin oikeassa ja sinä ihan metsässä sen jumalasi kanssa.


    • Luulisi Joosua-hihhulien järjestävän jo kiitosjuhlaa nuorille Korsoon, mutta ei tietenkään. Rahaa ei riitä nuorten kahvilan aukipitämiseen, kun rahat on hummattu ylelliseen elämään Malesiassa.

      • Huono yritys, he olivat omakustanteisella lomalla😉 Et ole tainnut koskaan päästä mihinkään ulkomaille❓


      • viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

        Huono yritys, he olivat omakustanteisella lomalla😉 Et ole tainnut koskaan päästä mihinkään ulkomaille❓

        Miten nämä potentiaaliset uskonterroristit päästettiin kymmenien vaarallisten teräväkärkisten mustekynien kanssa lentokoneeseen on se oikeampi kysymys? Piiloteltiinko kyniä jossain ruumiinonkalossa terminaalissa ja lennon ajan!?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Huono yritys, he olivat omakustanteisella lomalla😉 Et ole tainnut koskaan päästä mihinkään ulkomaille❓

        Se paluulento maitojunalla tehtiin veronmaksajien piikkiin. Asuminen siellä Joosua Mission Thaimaan lomakohde viidentähden hotellihuoneessa maksetaan myös Niikon ohjaileman tuen avulla verorahoista.

        Älä naurata, kuka hullu imaami nyt itse lähtisi lähetystyöhön omilla rahoillaan. Kyllä kymmenyksillä saa ja hevosella pääsee.


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Se paluulento maitojunalla tehtiin veronmaksajien piikkiin. Asuminen siellä Joosua Mission Thaimaan lomakohde viidentähden hotellihuoneessa maksetaan myös Niikon ohjaileman tuen avulla verorahoista.

        Älä naurata, kuka hullu imaami nyt itse lähtisi lähetystyöhön omilla rahoillaan. Kyllä kymmenyksillä saa ja hevosella pääsee.

        Eikö Suomen valtiolla ole velvollisuus huolehtia kansalaisensa turvallisesti kotiin🤔❓
        Mutta lomamatkalla he olivat.


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Se paluulento maitojunalla tehtiin veronmaksajien piikkiin. Asuminen siellä Joosua Mission Thaimaan lomakohde viidentähden hotellihuoneessa maksetaan myös Niikon ohjaileman tuen avulla verorahoista.

        Älä naurata, kuka hullu imaami nyt itse lähtisi lähetystyöhön omilla rahoillaan. Kyllä kymmenyksillä saa ja hevosella pääsee.

        "Se paluulento maitojunalla tehtiin veronmaksajien piikkiin. "

        Niin no, kaikki suomalaiset kyllä saavat tuon "konsulinkyydin", jos eivät muuten pääse takaisin.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe