Suomen tulevaisuus

kaikki.romahtaa

Ne jotka on seuranneet alta kulmiensa nykymaailman menoa, niin pakko kysyä, ihan näin yleisesti siis uteliaisuudesta: Oletko huolissasi Suomen yhteiskunnan tulevaisuudesta seuraavan.. no sanottakoot nyt vaikkapa 10-20 vuoden sisällä? Mikä on pahin pelkosi siihen liittyen? Luuletko että meidän Suomemme voisi vielä pelastaa tuholta? (Itse en usko..)

Itse uskon, että edessä on yhteiskunnan totaalinen romahdus ja sisällis-sota.

:(
PS. Jos pahin toteutuisi, miten itse valmistautuisit kohtaamaan sen?

10

215

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansa.maksaa

Jossain vaiheessa kansan mitta täyttyy ja on täys kapina päällä

• Tätä on toivottu jo pari vuotta mutta en usko..nykysuomalaiset ovat uskomattoman munattomia,mitään ei tehdä vaikka kansalaisen naamaa hierotaan p*skaan kirjaimellisesti. Ja päättäjät tietävät tämän..

• SotaNäyttääMahdolliselta

Nykyisin vallalla ääriliberalistinen kokoomuslainen arvomaailma vailla elämää suurempia tavoitteita, jota kohti yhteiskuntaa kehitettäisiin. Eliitin asemaan päässeet yrittävät vain ahnehtia mahdollisimman paljon mahdollisimman lyhyessä ajassa. Kenties osasyynä tähän kehitykseen on pelimaailman vailla minkäänlaisia kestäviä arvoja oleva maailma, jonka maailman arvot ovat siirtyneet pikku hiljaa tähän todelliseen maailmaan. Sota näyttäisi karulla tavalla ne arvot, jotka ovat todella tärkeitä. Näyttää tosiaan siltä, että sotaa kohti tässä ollaan menossa. Onko se maailmansota vai rajatumpi konflikti, on arvoitus.

• rossiya

Suomi palaa takaisin Äiti-Venäjän hellään huomaan. Kannattaa vain alkaa opiskella niitä kyrillisiä kirjaimia hyvissä ajoin.

• Mietin.vaan

Mitään sisällissotaa ei tule. Ei ole tullut USA:ssakaan, vaikka ongelmat ovat isompia, vastakkainasettelu kovempaa, keskilinjaa ei juuri edes ole, ja koko maa on täynnä aseita.

• MuhammedAhmed

Mina nain valtakanna baarisa vikonloppuna.Nusitti vessasa kunolla,sanoa etta mina parempi kuin oma mias.

• Parempi kun ei ajattele enää mitään,näitä juttuja koska ei me niihin voida vaikuttaa..antaa mennä vaan kaikki,soljutaan eteenpäin päättömyydessä.

• Olen paljon enemmän huolissani maailman tulevaisuudesta koska jos maailma romahtaa niin Suomi romahtaa mukana.

• En usko että sisällis-sota syttyisi vielä ainakaan. Mutta se on mielestäni huolettanut että mielestäni suomi ei katso asioita kovin pitkään tulevaisuuteen vaan tehdään ratkaisuja lyhyellä tähtäimellä. Oman maan kehityksen kannalta pitäisi pystyä katsomaan tulevaisuuteen.

• .. Jos&Kun Jotain Tapahtuu, niin Se on Täysin Tilattua.. Jotkut ovat ehkä Tilanneet Sen ihan Tarkoituksella.. Ja Jotkut enemmän tai vähemmän Tiedostamattaan.. OpportuNistisen Ahneuden Sokaisemana&Tyhmentämänä.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10