Uskonne rohkaisuako tämä on.

Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu käydä edes saunassa. Ja sotkuista kaikki oli. Sitten aivan vahingossa.. Ilman voimaa rukoilin.. Toi telkkari.. Uskon sinuun jos annat tuon 2000luvun alun telkkarin tilalle uuden. Ja surullisena tunsin että tuhoan vielä pienenpienen uskonikin vielä pyytelemällä Jumalalta asioita joita en kuitenkaan saa. Samalla mietin onkohan uskoni edes millään tavoin oikealla tolallakaan kun sitä pitäisi mun suojella omilta ajatuksiltakin. Olin tosi loppu.
Ja.. Kuten arvasitte.. Minä saan tänään.. Illalla uuden teeveen vaikken ole rukouksesta kertonut kenellekään. Ystäväni.. Josta en ole tiennyt onko Jumalan tarkoittama ystävä antaa sen minulle. Hän saa sen työkaveriltaan.

19

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala.vastasi

      Hienoa. 🙂

    • tvelämäntärkeinasia

      Telkkari rukousvastauksena. Nyt uskonelämä kukoistaa.

      • Aurorasarisus

        Miten niin teevee elämän tärkein asia? Sinun elämäsi tarkoitus on vain pilkata ja vihata tällä hetkellä.


      • tvelämäntärkeinasia
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Miten niin teevee elämän tärkein asia? Sinun elämäsi tarkoitus on vain pilkata ja vihata tällä hetkellä.

        Kaupankäyntiä Jumalan kanssa ja uskon sitominen uuteen telkkariin. Kiristämiseltä tuo kuulostaa.


      • tvelämäntärkeinasia kirjoitti:

        Kaupankäyntiä Jumalan kanssa ja uskon sitominen uuteen telkkariin. Kiristämiseltä tuo kuulostaa.

        Henkinen hyvinvointi, auttaminen ja ihmissuhteet.. Ja tähän liittyen jumalasuhde ovat mulle se tärkein asia. Miksi edelleen nikissäsi valehtelet muuta? Olet paha.


      • Hieno.asia
        auroraboreallis kirjoitti:

        Henkinen hyvinvointi, auttaminen ja ihmissuhteet.. Ja tähän liittyen jumalasuhde ovat mulle se tärkein asia. Miksi edelleen nikissäsi valehtelet muuta? Olet paha.

        Älä välitä. Näitä kateellisia ilonpilaajia löytyy. Ilmeisesti Jumala Itse ei ole koskaan hänelle vastannut.

        On iloinen asia, että sait uuden telkkarin. Kyllä se on tärkeä tiedonvälittäjä ja viihteen tuoja yksinäisiin iltoihin. Itse tietenkin valitsemme sen "viihteen". 🐕


      • Hieno.asia kirjoitti:

        Älä välitä. Näitä kateellisia ilonpilaajia löytyy. Ilmeisesti Jumala Itse ei ole koskaan hänelle vastannut.

        On iloinen asia, että sait uuden telkkarin. Kyllä se on tärkeä tiedonvälittäjä ja viihteen tuoja yksinäisiin iltoihin. Itse tietenkin valitsemme sen "viihteen". 🐕

        Niin. Totta. Kiitos.
        Uskon vahvistukseksi.. Muistin.. Kun oltiin teeveetä hakemassa.. Miten keväällä pyysin parempaa autoa ja vain pari päivää siitä anoppi antoi sellaisen, yllättäen. ... Olin tosi onnellinen..
        Ei vain saisi liian helposti pudota.. Taivaallisista maallisiin.. Että sattumaa kaikki. Pitäisi opetella kiitollisuutta.. Kaikesta siitä mitä nyt on.


      • JumalanAvunVarassa
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin. Totta. Kiitos.
        Uskon vahvistukseksi.. Muistin.. Kun oltiin teeveetä hakemassa.. Miten keväällä pyysin parempaa autoa ja vain pari päivää siitä anoppi antoi sellaisen, yllättäen. ... Olin tosi onnellinen..
        Ei vain saisi liian helposti pudota.. Taivaallisista maallisiin.. Että sattumaa kaikki. Pitäisi opetella kiitollisuutta.. Kaikesta siitä mitä nyt on.

        Jumala osoittaa sinulle, että hän pitää sinusta huolta, oli uskosi heikko tai vahva. Mutta tällainen näkyvä apu kyllä vahvistaa heikkouskoista.

        Itselläni on ollut melkoinen vuosi. Tapahtunut paljon erilaista, elämää hankaloittavaa. Siltikin, asiat ovat sujuneet hyvin, kuin itsestään. Meitä on kuin kannettu.

        Vielä on "huolestuttavia", isoja asioita edessäpäin, mutta en ole huolissani. Jumala varmasti pitää huolta kun sallin sen Hänelle, enkä itse yhtään puutu tapahtumiin, jolloin saattaisin omilla hätäilyilläni vain aiheuttaa vahinkoa. Annan mahdollisuuden Jumalan toiminnalle.

        En ole koskaan ollut vahvauskoinen, joskus herkästi pillahtanut itkuun, pelännyt, ollut kauhuissani ja siltikin Jumala on paljon auttanut. On minulla kyllä ollut suuria vastoinkäymisiäkin. Mutta ainakin viimeaikoina, kun olen ymmärtänyt Jumalan viestin, että Hän pitää huolen, on kyllä usko saanut vahvistusta. En ole silti mikään uskonsankari.

        🕊️✨
        .


      • putkinotkonjussi
        tvelämäntärkeinasia kirjoitti:

        Kaupankäyntiä Jumalan kanssa ja uskon sitominen uuteen telkkariin. Kiristämiseltä tuo kuulostaa.

        Kyllä se on kiristystä ja Jumalan kiusaamista.


      • JumalanAvunVarassa kirjoitti:

        Jumala osoittaa sinulle, että hän pitää sinusta huolta, oli uskosi heikko tai vahva. Mutta tällainen näkyvä apu kyllä vahvistaa heikkouskoista.

        Itselläni on ollut melkoinen vuosi. Tapahtunut paljon erilaista, elämää hankaloittavaa. Siltikin, asiat ovat sujuneet hyvin, kuin itsestään. Meitä on kuin kannettu.

        Vielä on "huolestuttavia", isoja asioita edessäpäin, mutta en ole huolissani. Jumala varmasti pitää huolta kun sallin sen Hänelle, enkä itse yhtään puutu tapahtumiin, jolloin saattaisin omilla hätäilyilläni vain aiheuttaa vahinkoa. Annan mahdollisuuden Jumalan toiminnalle.

        En ole koskaan ollut vahvauskoinen, joskus herkästi pillahtanut itkuun, pelännyt, ollut kauhuissani ja siltikin Jumala on paljon auttanut. On minulla kyllä ollut suuria vastoinkäymisiäkin. Mutta ainakin viimeaikoina, kun olen ymmärtänyt Jumalan viestin, että Hän pitää huolen, on kyllä usko saanut vahvistusta. En ole silti mikään uskonsankari.

        🕊️✨
        .

        Jumala varmaan rakastaa sinua kun on tuollaiseksi tehnyt sinut. Herkkä ja ystävällinen ainakin olet.


    • capiche

      Jokainen tarvitsee välillä uskon vahvistusta. Aurora sai sitä rukoilemansa telkkarin muodossa. Siunausta Auroralle.

      • Kiitos sinulle.


    • Jobinpostia

      Löytö Raamatusta. 1Piet.3:19 ja hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille. 1Tim.4:6 Miten hengille saarnataan?

      • Helppo.saarna

        "Miten hengille saarnataan?" Niille saarnataan. Pidetään saarna. Luetaan sanaa. Kerrotaan, että olette nyt täällä Tuonelassa syntienne tähden. Tehkää hengessä parannus ja uskokaa evankeliumi, niin pääsette Paratiisin puolelle.

        Ja loppuun hengellinen laulu tai virsi.

        Ei tän kummemmin.


      • Voihanvitalis
        Helppo.saarna kirjoitti:

        "Miten hengille saarnataan?" Niille saarnataan. Pidetään saarna. Luetaan sanaa. Kerrotaan, että olette nyt täällä Tuonelassa syntienne tähden. Tehkää hengessä parannus ja uskokaa evankeliumi, niin pääsette Paratiisin puolelle.

        Ja loppuun hengellinen laulu tai virsi.

        Ei tän kummemmin.

        Jos noin, helppoa on, niin missä on paratiisi? Onko se vain korvien välissä?


    • Kuplapuhkee

      Jumala itse, paljasti että Raamattu on huijausta. Job.7:8 Ken minut näki, sen silmä ei enää minua enää näe; sinun silmäsi etsivät minua, mutta minua ei enää ole. Niin että, etsikään mammonasta uusi "Jumala". Patmos ja Maria Pirkko Jalovaara. Jumalan Sana- ispiroitu ja erehtymätön - Kuva ja Sana.

    • kukasenteki

      voi tätä pimeän määrää alusta loppuun !

      milloin suomesta tuli näin hoopo !?

      • Juu. Joillekin uskoville tuomittavaa riittää..


      • uskokoetuksella
        auroraboreallis kirjoitti:

        Juu. Joillekin uskoville tuomittavaa riittää..

        Ja kohta alkaa usko telkkarista huolimatta yskiä. Mitä seuraavaksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe