Ja Tvärminnen mökkirannan edessä olevaan laivaväylään. Kaveri, joka pääsi pois Itä-Saksan komennukseltaan Kremlin sisähommiin, oli asiassa mukana. Toivottavasti Suomen puolustusvoimat, puolustus- ulko ja sisäministeriö ja kaikki suomalaiset heräävät. Missä muualla maailmassa itsenäinen valtio hyväksyy maahansa kahdesti hyökänneen, aggressiivista voimapolitiikkaa noudattavan kehitysmaan kaltaisen roistovaltion agenttien rakentavan valvonta- ja mahdollisia häirintäpisteitä maansa alueelle? Suomi on se maa, jossa näin tapahtuu. Mitä mieltä olette siitä, että Euroopan talous on riippuvainen Siperian kaasusta ja öljystä?
Jos köyhillä kunnilla on pakottava tarve myydä maitaan sikarikkaille, niin mieluummin rokkitähdille, kuin rosvovaltion agenteille.
Putinin ystävä ihastui luontoon ja ihmisiin.
Aatteleppa_ite
1
205
Vastaukset
- jupua
"...että Euroopan talous on riippuvainen Siperian kaasusta ja öljystä?"
Ei Eurooppa ole kauan Venäjän maakaasusta riippuvainen.
Juuri solmittiin kirjallinen sopimus uuden maakaasuputken rakentamisesta Eurooppaan . Maakaasua aletaan toimittaa Israelin ja muiden Lähi-idän valtioiden rannikoilla sijaitsevista, varannoiltaan valtavista lähteistä. Sieltä riittää kaasua reilusti niin kauaksi aikaa, kuin Euroopassa fosssiilista energiaa käyetetään.
Raakaöljyn tuottajana taas Venäjä ei ole hääppöinen, eikä varsinkaan korvaamaton vaihtoehto toimijana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223