Joka etsi Jumalisuutta joutuu Vainoon kertoo Pyhä Raamattu minulle. Miten käy niille jotka eivät etsii Jumalisuutta ??
Galluppi !!
27
440
Vastaukset
- Samaatietä
En tiijä.
- voi.savis
Sinä savis et joudu vainotuksi Kristuksen vuoksi, vaan ihmiset näkevät lävitsesi ja näkevät koko feikkisi ja siksi vain sinä joudut arvostelun kohteeksi !
- näionnärhenmunatkaukalos
Vainotuksi tulo on monimuotoisempi asia kuin mitä oletatkaan.
Kaikki se mikä ei ole tämän maailman päättäjien mieleen on tavalla tai toisella vainon alaista puuhaa.
Mikäli et ota vastaan tarjottua työtä olet vainon kohde vaikka työ jota tarjotaan ei olisikaan kestävän kehityksen mukaista työtä eli kauppaat vaikka viinaa valtion monopoliyrityksessä jos huonosti sattuu. Jopa pokeripeli on hyväksytty toimeentulon lähde jos sen kautta saat tulosi.
- tarkastellaan.asiaaM
Sillä kentällä on monenlaista menoa. Tavallaan, joka elää siististi, voi saada tässä ajassa kohtuullisen elämän. Ja, joka ei elä siististi - juo jo tässä ajassa sitten ne maljat, olkoon ne vihan, tai kurjuuden maljoja, elämänmaljoinaan.
Mutta, väitteesi tuosta "uskovaisuuden" vainosta, se ei ole aivan yksioikoinen asia.
Jos vaikka tämä rakas Suomi- maa, ei täällä välttämättä uskovaista vainota.
Ehkä yliaktiivinen, joka ei niin ole Sanasta perillä, uskon vapaehtoisuudesta, voi saada karsastusta kohdalleen.
Otan jahvettilaiset esimerkiksi. Siis käytän heitä välillä keskusteluareenalla käsitykseni ja luuloni mukaan. En siis faktan perusteella.
Siis luuloani. Jos he jumalisuudessaan hoitavat tehtäväkenttäänsä ja joku sitten todella stoppaa, että "ei, ei käy"! Mitäs sitten?
Luulisin ja olettaisin, että he sanan mukaan ottavat postilaatikolla vauhtia ja pyyhkäisevät parikertaa töppösiään raamatullisin sanan opetuksin, vapauden merkkinä.
He ovat sen talon suhteen vapaat.
Mutta, he kyllä ehkä sen aktiivisuuden suhteen kokevat, en nyt sanoisi vainoa, mutta vastakkainasettelua, ehkä hieman vihaa, että tulevat siihen rappusille soittelemaan kelloa.
Jos isäntä sitten selvällä suomella, kohteliaasti kertoisi, että ei käy, tämä vastakkainasettelu sitten todennäköisesti ei olisi niin negatiivinen.
Kohteliaitahan jahvettilaiset ovat. Tosin kerran, kun eräs pariskunta kävi, silloin huomasin, että tuossa pihalla rouvan sappipuna nousi hieman silmissä - kun kontekstit eivät meidän kohdalla tavanneet heidän ajatustensa mukaan. Mies oli kylläkin ok. Enkä minäkään siinä mitään korostuksia käyttänyt.
Mutta, inhimillisesti ilmeisesti pariskunnalla on vaimovoimainen perhe. Ehkä hieman tulisuutta, joka on hengennostatuksen mittana, luultavasti ruokapöydässäkin, että syöpä ukko lautanen tyhjäksi. jne.
Se on inhimillisyyttä. Ajattelen näin jälkikäteen sen, että ehkä pariskunnat heidän toimintatavoilla ei pitäisi kahdestaan kulkea. Vaan heillä pitäisi olla "eripari", se siten luultavasti hieman rajaa tuota "omaaminää" kiehahtamasta.
Uskovaisuudessa on hyvä säilyttää mielessä se, että meillä on vapaa maa ja vapaus on olla uskossa, tai uskomatta. Jopa uskoa, vaikka joulupukkiin, sekä hiippalakki- hiisitonttuihin.
Kiitos siitä, tavallaan se vapaus on arvo. Sen kunnioittaminen puolin ja toisin pitää vapauden ja postilaatikon kohdalla pihan puhtaana. Ei kasva siinä rikkaruohot ja vain kuluneiden kenkien pohjajäljet kertovat talon tavat.
¨
Ja muistetaan tuo postilaatikkoinen oppi. Se on Isossa Kirjassa.
Ja maailmasta sitten nähdään, sen menoista, kuinka puhtaat on monet postilaatikon etuset.
Siis Suomessa. Meno on siten hieman maailmassa toisia tyrkkivää elämää. Näin näkisin.
Vaino siten on hieman vähemmän suureellista, jos vain vastapuolikin muistaisi vapaudenlain suhteen. Uskovaisuuskin on lainsuoma arvo, jota pitää kunnioittaa.
威力 NIIN !!! HYvin ymmärsit. Suomessa ei kukaan etsii Jumalisuutta kun kaikki niin tyytyväisiä saa porskutella uskonnollisissa hengessä.
- voi.savis
Tuomitsit TAAS omilla sanoillasi itse itsesi !
Sinäkin olet hurahtanut menestysteologiaan ja sen perus oppeihin !
Joten mites Savis nyt suu pannaan, miten sinun käykään lopulta viimeisellä tuomiolla, kun olet itse Totuudesta eksynyt ja sitten vielä valheita levitellyt jokapuolella !
Jaa minun suu on hymyissä !!" Olet taas liikkeellä niin kuin sinä tietäisit jotain . Mutta niinhän sen hengen joka sinua kuljettaa antaa sua ymmärtää että sun oma viisaus on mahtava. Mutta jos et etsi Jumalisuutta niin kaikki on ohi sun kohdalla. >>>> 1. Tim. 6:11
Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.
2. Piet. 1:6
ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,- voi.savis
Vai hymyilet sinä yhä !
Huono homma, siis sinun itsesi kannalta !
Et ymmärrä edes omaa tilaasi ja sen vakavuutta.
Vain todella ymmärtämätön ja sokea hymyilee säälittävää hymyään kun on jo vahinko housussa, ikäänkuin sitä ei mukamas olisikaan vaikka muutkin sen jo haistavat !
Olet vuosikymmeniä aiheuttanut ongelmia ITSE itsellesi omilla väärillä touhuillasi ja sekoiluillasi ja ylihengellisellä vouhotttamisellasi ja pahoihinkin harhaoppeihin sekaantumalla ja niitä sitten puolustelemalla vastoin Totuutta !
Ja kaikkea tuota ITSE aiheuttamaasi, sinä nytkin siis väität vainotuksi tulemisella, Evankeliumin tähden !
Kuinka sokea voitkaan olla ???
Nyt kun tuomitsit minua sun omilla sanoilla että tuomitsin niin kysyn vielä että miksi et vastannut Gallupin kysymys että miten käy jos ei pyri Jumalisuuteen. ??
- voi.savis
Näitä Saviksen kaltaisia ylihengellisiä meuhkaajia on paljon nykyään !
Heille yhteistä on juuri se, että vaikka heidän omat ongelmansa johtuvat heidän omista vääristä toimistaan vain, niin he pakenevat omaa vastuutaan omista toistaan ja sanoistaan ja niiden vaikutuksiista muissa ihmisissä siihen luulotteluun, että "minua vainotaan Sanan tai Evankeliumin tahden vain ja pelkästään".
Siis juuri nämä ylihengelliset vouhottajat pakenevat omaa vastuutaan tuollaisen uskotteluun !
Eli ei tutkita itseä ja omia toimia, vaan siirretään siis syy, ihan itse aiheutetuista ongelmista muiden niskaan ja syyksi !
Jer. 6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra. Taas en saanut vastausta vaan syyttäjä on vain liikkeellä ! voi sinua mikä Tie olet valinnut,,
- vainon.siemen
No, millaiseen vainoon tämä Savis on joutunut?
Aivanko kahleisiin? Onko ruoskittu? No, pää on vielä ainakin tallella ja sormet!
Vai onko kuitenkin pienet vastoinkäymiset täällä vainoa, eli uskovaisuudessa tuntuu, että kun joku hieman tökkii kylkeen, että on kovasti vainottu.
Tuskin meillä vainotuksi joutuu, muut kuin nuo pakolaiset.
He ovat olleet vainottuja kotonaan ja kylässä.
Koulussa ehkä muun kuin uskonnon takia joutuu porukkaa vainotuksi.
Mutta, se vaino on kylläkin sellaista lihan tasolla - lihaa vastaan.
Siis vahvempi mielenhäiriöinen vainoaa - heikompaa, joka ei osaa tirauttaa nokkaan takasi ja vahmemmalla on omat nyökyttelevät perskärpäset, aivan luonnostaan.
Sieltä voi löytyä sitä todellista vainoa.
Tai jossain työmaalla, kun tämä koulukiusaaja pääsee "isoksi" saa henkselit ja takataskut, niin se luonnehäiriöisyys jatkuu työmaalla.
Aijaha, taisin nyt osuakin maaliin. Voihan se uskonnollisessa kirkkolaitoksessakin olla tämä luonnehäiriöinen työssä, uskonnollisessa kaavussa.
Taputtihan se piiskalla edesmenneen presidenttimme vaimoa, kun hän oli keskenkasvuinen. Joo'o, kyllä. Tunnustetaan jonkinnäköinen vaino, mutta katsotaan sitä vainon siementä, mitä se on. - voi.savis
Ei totuuden kertominen ole mitään väärää syyttämistä !
TAAS yrität tehdä itsestäsi uhria ja vainottua ja syy on mukamas taas muissa, jotka siis kertovat vain totuuden sinun touhuistasi !
Juuri tätä touhua se siis on, josta jo edellä kerroin !
Savis ei mene itseensä ja tutki omia touhujaan, vaan kääntää syyn kehoittajaan vain !
Tätä on syvä sydämen paatumus ja tälläisenä se näkyy ihan käytännössä, eli Savis on itse siitä hyvä esimerkki, vaikka hän itse paasaa muille kovaan äänneen tästä paatumus asiasta !
- sagsfg
Onko tuokin umpihullu Savonarola päästetty taas suljetulta avohoitoon? Puoli Suomi24sta täynnä sekoiluaan.
Siis !! Me emme ole etsineet Jumalisuutta niin kuin etsiä pitäisi Suomessa . Vaan ollaan etsinyt kaatumista ja ulkoa kehon parannusilmiöitä tiedon sana ja muuta senkaltaista ilmiöitä mitä tuo uuskarismaattinen voima antaa innostusta etsiä. Ja sitten kiitetään ettei tarvis tehdä parannusta ja ylistetään puoli päivä niin kovalla musiikilla että korvatulpat on paikalla suojata niitä .
- voi.savis
Mitä sekoilet taas ?
Sinä ITSEHÄN opetat menestysteologian eli uuskarismaattisuuden oppeja !!!
Ja tuo sinun oma vouhottamisesi korvat sulkien, on juuri ominaista uuskarismaattisille !
Eivät hekään mitään kuuntele eivätkä parannusta siis tee, ihan kuten et sinäkään !
TAAS siis syytät muita, jopa siis syyttömiä siitä, mihin itse olet hairahtunut ja ihan itse eksynyt mukaan !
Olet säälittävä sokeudessasi ! - Steyr
Jos nyt Sinä savis sekä jotkut harvat etsivät kaatumisia yms. yltiökarismaattisuutta, ei se tarkoita että kaikki etsisivät.
Se paina mieleesi ja tee parannus! No teen parannusta ! Kaikki karismaattiset etsii . Siis lähes kaikki !! Eivätkä Oikea Herätystä koska ovat rakastastuneet vääryyteen ja sentakia Jumala lähetti väkevä eksytys niin että jopa voi saviskin on sen ottanut vastaan eikä etsii sitä Oikea Herätystä joka voisi vapauttaa hänet vääristä tuomimista ja syytelystä.
En saanut vastauksen ??? >>>Nyt kun tuomitsit minua sun omilla sanoilla että tuomitsin niin kysyn vielä että miksi et vastannut Gallupin kysymys että miten käy jos ei pyri Jumalisuuteen. ?? <<<
- voi.savis
Kysele vain ihan itse itseltäsi sitä !
Ja mieti minten sinun käy, kun et ole parannuksia synneistäsi tehnyt vaan olet sydämesi syvässä paatumuksessasi jatkanut synneissäsi ihan itse, sillä Sana sanoo:
1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät.
3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.
Tuon perusteella sinä siis et itse vältä Jumalan vihaa, jota olet vuosikymmenet jo kartuttanut päällesi !
- Voikiitos
Vain yksin Jumala sen tietää miten kellekkin käy.
No minä tiesin että kun avaan näin Totuus kaikkien silmien edessä niin saatana suuttuu minuun ja tuo vanha tuttu nimimerkki "" voi savis"" hyökkää ja niin kävi kun suora ilmoitus annettiin hänelle että Pyhyys ja Puhtaus kannattaa etsiä. Siis pyrkiä sitä kohti oikein kunnolla niinkuin Pietari ja Paavali taisteli kunnes löysivät ,, joka ei ole teoriassa vaan näkyvissä teoissa ja vaelluksessa. >> Ilm. 22:11
Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.No aina sinua harmittaa kun tuon totuuden että pitäisi pyrkiä Pyhyyteen ja Puhtauteen kohti niin että Jumala tekee elämä sinussa puhtaaksi .
Muuten saatanakin on myös harmissaan kun kerron että siihen ei voi kasvaa niin kuin opetat vaan Jeesus on tullut että Hän puhdistaa meitä. No tä on niin salattu asia sinulle että en jaksaa taas alkaa kertoa sinulle miten Hän avasi Tien Ristillä siihen.
Ja nyt opetan sua mun vanha kiukkuinen rakas vihollinen. Rukoile ja kysy Herralta miksi Hän on ilmestynyt ??? >>> 1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.No aina sinua harmittaa kun tuon totuuden että pitäisi pyrkiä Pyhyyteen ja Puhtauteen kohti niin että Jumala tekee elämä sinussa puhtaaksi .
Muuten,, saatanakin on myös harmissaan kun kerron että siihen ei voi kasvaa, niin kuin opetat ,, vaan Jeesus on tullut että Hän puhdistaa meitä. No tä on niin salattu asia sinulle että en jaksaa taas alkaa kertoa sinulle miten Hän avasi Tien Ristillä siihen.
Ja nyt opetan sua mun vanha kiukkuinen rakas vihollinen. Rukoile ja kysy Herralta miksi Hän on ilmestynyt ??? >>> 1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.- siiis
Uuskarismaattinen eikä myöskään nikki voi savis myöskään etsii Jumalisuutta ja puhtauutta koska hän luulee voivansa kasvaa siihen ja kasvattaa muita . Vaikka en tiedä edes uskooko hän tulevansa puhdas koska hän vastustaa sitä ja jopa pelkää sitä niin paljon niinkuin saatanakin pelkää että joku lähtee parannuksen tielle ja etsii Pyhittäjä ,, Puhdistaja ja Vapahtaja joka on jokaisen mahdollisuus pelastua ja päästää siihen Seurakuntaan joka nostetaan puhdistettuna. Mutta nehän nuo uuskarismaattiset julistaa eksytystä ja armossa olemisessa suuressa rakkaudessa joka rakastaa synti ja armahtaa synti ja irstaus.
- siiis
Eurooppan itsemurha ! Oletko katsonut jotain niin julma ??
https://vimeo.com/249274840?fbclid=IwAR1rk4NyM1MxWVfdDXo7UHXP5N81UackfwDuxL7V2lI8qB9UQWaU0kLC9UE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739