Asiakirjoittelu on out

Toisinaan nyppii lueskella keskinkertaisten ihmisten "asiakirjoittelua".

Tälläkin palstalla on muutamia kuivakoita kirjoittelijoita jotka kirjoittelevat elämästä ja sen eri ilmiöistä kuin he eivät olisi edes törmänneet ilmiöön nimeltä inhimillisyys.

23

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisköhän sun sitten toimia edelläkävijänä ja ulottaa asiattomuutta myös siviilipuolelle, hommaa vaikka tuollaiset ihon väriset legginsit, kyllä opiskelutoverit yllättyisivät:

      http://www.viikonloppu.com/?p=186348

      • Legginsit on naisten juttu.


      • Palstis kirjoitti:

        Legginsit on naisten juttu.

        Joo mutta ne tulisikin varmaan kateellisiksi. Olihan gentsukin sitä mieltä että sun peba vastaa alle kolmekymppisen naisen pyllyä, opiskelijateverittarille tulis kiire kiinteyttämään omiaan kun näyttäisit niille pepun mallia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta ne tulisikin varmaan kateellisiksi. Olihan gentsukin sitä mieltä että sun peba vastaa alle kolmekymppisen naisen pyllyä, opiskelijateverittarille tulis kiire kiinteyttämään omiaan kun näyttäisit niille pepun mallia.

        Gentsu nyt ei tiedä miltä naisen peba näyttää, se pan.si vaikka pupujussia.

        Onhan noilla opiskelukavereilla paremmat peput kuin mulla, mutta ei siitä enempää.


    • pönttöjenpönttö

      Asutko palstalla läski? Missä kuvat edestäpäin? Työtön lihava luuseri.

      • Nyt stop. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös nettiin. #pienipalarakkautta


      • missäsilmälasit
        LovebotBlue kirjoitti:

        Nyt stop. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös nettiin. #pienipalarakkautta

        Hitsi kun on pientä pränttiä.... lukees nikissäs Lovebutblue?


    • huokaisusyvään

      No siinäpähän nyppii. Nyppii minuakin sinun ylimielisyys muita kohtaan...

      En edes tajua mitä tarkoitat aloituksella, mutta eipä sillä väliä....

      • En minä ole ylimielinen, minua vain tympii palstan näennäisfiksut lässyttäjät.


      • milenkiintoherää
        Palstis kirjoitti:

        En minä ole ylimielinen, minua vain tympii palstan näennäisfiksut lässyttäjät.

        Miten huomaat näennäisfiksuuden? Ja miten sen mittaat?


      • milenkiintoherää kirjoitti:

        Miten huomaat näennäisfiksuuden? Ja miten sen mittaat?

        Näennäisfiksuus on perusasioiden loputonta jankkaamista uusina oivalluksina.


      • huokasentaas
        Palstis kirjoitti:

        Näennäisfiksuus on perusasioiden loputonta jankkaamista uusina oivalluksina.

        No perusasiat voivat olla monelle itsestäänselvyys, mutta toisaalta sokeus nähdä sen laajuus.

        Mutta vastuuhan on aina lukijalla...


    • lässyperse

      Persemäki ei huomaa olevansa itse hyvin yksinkertainen "maailmannapa"lässyttäjä

    • asianajaja

      Mitä tarkoittaa tässä out? Et toivo "asiakirjoittelua",
      entäs asiakirjoittelu? Onko puute, kun sitä ei juuri ole? Vai onko sen tavasta kyse, jos joku pystyisi. Miten inhimillisyys liittyy: jotenkin inhimillistettykö asia käy, jos pelkkänään uskottavakin maistuu puulta vai?

      Tietty, vapaan palstan jutut on enimmäkseen jotain agendaa, huutelua ja kertachattiakin pitkälti, nyt korostuneena sattuneesta syystä erityisesti :)
      viitattaneen myös ns.kyökkipsykologiaan kun ärsyttää. Inhimillisyydestä kai nekin jutut lähtee, usein ihan omasta takaa, ja lienee lukijan vastuulla mitä niistä uskoo. Ärsytys saattaa tulla siitä, jos jokin pointti osuu, eikä haluaisi osuvan. Samanmielisten kanssa olisi helppo olla samaa mieltä..
      joo, mutta avaus on jotenkin kiireesti tehty, niin voisit joutessasi täydentää

      • Palstan "asiakirjoittelu" on vuodesta toiseen jatkuva jaarittelu samojen teemojen tiimoilta.

        Parisuhteista jauhavat ihmiset joiden parisuhdekokemukset on harlekiinisarjoista.


      • Palstis kirjoitti:

        Palstan "asiakirjoittelu" on vuodesta toiseen jatkuva jaarittelu samojen teemojen tiimoilta.

        Parisuhteista jauhavat ihmiset joiden parisuhdekokemukset on harlekiinisarjoista.

        Minun havaintojen mukaan ne rasittavimmat jaarittelijat & kyöökistelijät löytyy parisuhdekokeneista eronneista & karanneista joilla mielestään on hyviä neuvoja muille, kumma vaan kun ne ie omalla kohdalla ole toimineet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minun havaintojen mukaan ne rasittavimmat jaarittelijat & kyöökistelijät löytyy parisuhdekokeneista eronneista & karanneista joilla mielestään on hyviä neuvoja muille, kumma vaan kun ne ie omalla kohdalla ole toimineet.

        Onneksi et sekoita minua noihin. Mutta joo, samaa mieltä, nuokin on ärsyttävä ryhmä.


      • Palstis kirjoitti:

        Onneksi et sekoita minua noihin. Mutta joo, samaa mieltä, nuokin on ärsyttävä ryhmä.

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.


      • kaikkijankkaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.

        No mitenkä sinä muokkaat omia juttujasi täällä? Samat asiat sinäkin esität jokaviikko, eikä niissä merkittävää muutosta mihinkään suuntaan ole... Samaa jaarittelua matuista, jännämiehistä ja 2000-luvun naisten tekosista....ei mitään uutta...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.

        Oikeastaan ne itsestäänselvyydet joista jotkut kirjoittelevat, sanottiin eilen, toissapäivänä, toissaviikolla, viime kesänä, toissa syksynä, viime vuosituhannella jne jne.

        Valitettavasti moni palstan ns. asiakirjoittelija on kuin samaa vinyyliä toistava levysoitin. Tuollainen pitkästyttää.


    • Ex----PUA

      Ihanaa poikarakkautta <3

    • asiatontako

      Kysytään niin päin, että millaista pitäisi olla? Jos ei asiallista asiakirjoittelua?

    • Tämä-selvä

      Olkaa inhimillisiä ja taputtakaa oulun pakolaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe