Asiakirjoittelu on out

Toisinaan nyppii lueskella keskinkertaisten ihmisten "asiakirjoittelua".

Tälläkin palstalla on muutamia kuivakoita kirjoittelijoita jotka kirjoittelevat elämästä ja sen eri ilmiöistä kuin he eivät olisi edes törmänneet ilmiöön nimeltä inhimillisyys.

23

522

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisköhän sun sitten toimia edelläkävijänä ja ulottaa asiattomuutta myös siviilipuolelle, hommaa vaikka tuollaiset ihon väriset legginsit, kyllä opiskelutoverit yllättyisivät:

      http://www.viikonloppu.com/?p=186348

      • Legginsit on naisten juttu.


      • Palstis kirjoitti:

        Legginsit on naisten juttu.

        Joo mutta ne tulisikin varmaan kateellisiksi. Olihan gentsukin sitä mieltä että sun peba vastaa alle kolmekymppisen naisen pyllyä, opiskelijateverittarille tulis kiire kiinteyttämään omiaan kun näyttäisit niille pepun mallia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta ne tulisikin varmaan kateellisiksi. Olihan gentsukin sitä mieltä että sun peba vastaa alle kolmekymppisen naisen pyllyä, opiskelijateverittarille tulis kiire kiinteyttämään omiaan kun näyttäisit niille pepun mallia.

        Gentsu nyt ei tiedä miltä naisen peba näyttää, se pan.si vaikka pupujussia.

        Onhan noilla opiskelukavereilla paremmat peput kuin mulla, mutta ei siitä enempää.


    • pönttöjenpönttö

      Asutko palstalla läski? Missä kuvat edestäpäin? Työtön lihava luuseri.

      • Nyt stop. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös nettiin. #pienipalarakkautta


      • missäsilmälasit
        LovebotBlue kirjoitti:

        Nyt stop. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös nettiin. #pienipalarakkautta

        Hitsi kun on pientä pränttiä.... lukees nikissäs Lovebutblue?


    • huokaisusyvään

      No siinäpähän nyppii. Nyppii minuakin sinun ylimielisyys muita kohtaan...

      En edes tajua mitä tarkoitat aloituksella, mutta eipä sillä väliä....

      • En minä ole ylimielinen, minua vain tympii palstan näennäisfiksut lässyttäjät.


      • milenkiintoherää
        Palstis kirjoitti:

        En minä ole ylimielinen, minua vain tympii palstan näennäisfiksut lässyttäjät.

        Miten huomaat näennäisfiksuuden? Ja miten sen mittaat?


      • milenkiintoherää kirjoitti:

        Miten huomaat näennäisfiksuuden? Ja miten sen mittaat?

        Näennäisfiksuus on perusasioiden loputonta jankkaamista uusina oivalluksina.


      • huokasentaas
        Palstis kirjoitti:

        Näennäisfiksuus on perusasioiden loputonta jankkaamista uusina oivalluksina.

        No perusasiat voivat olla monelle itsestäänselvyys, mutta toisaalta sokeus nähdä sen laajuus.

        Mutta vastuuhan on aina lukijalla...


    • lässyperse

      Persemäki ei huomaa olevansa itse hyvin yksinkertainen "maailmannapa"lässyttäjä

    • asianajaja

      Mitä tarkoittaa tässä out? Et toivo "asiakirjoittelua",
      entäs asiakirjoittelu? Onko puute, kun sitä ei juuri ole? Vai onko sen tavasta kyse, jos joku pystyisi. Miten inhimillisyys liittyy: jotenkin inhimillistettykö asia käy, jos pelkkänään uskottavakin maistuu puulta vai?

      Tietty, vapaan palstan jutut on enimmäkseen jotain agendaa, huutelua ja kertachattiakin pitkälti, nyt korostuneena sattuneesta syystä erityisesti :)
      viitattaneen myös ns.kyökkipsykologiaan kun ärsyttää. Inhimillisyydestä kai nekin jutut lähtee, usein ihan omasta takaa, ja lienee lukijan vastuulla mitä niistä uskoo. Ärsytys saattaa tulla siitä, jos jokin pointti osuu, eikä haluaisi osuvan. Samanmielisten kanssa olisi helppo olla samaa mieltä..
      joo, mutta avaus on jotenkin kiireesti tehty, niin voisit joutessasi täydentää

      • Palstan "asiakirjoittelu" on vuodesta toiseen jatkuva jaarittelu samojen teemojen tiimoilta.

        Parisuhteista jauhavat ihmiset joiden parisuhdekokemukset on harlekiinisarjoista.


      • Palstis kirjoitti:

        Palstan "asiakirjoittelu" on vuodesta toiseen jatkuva jaarittelu samojen teemojen tiimoilta.

        Parisuhteista jauhavat ihmiset joiden parisuhdekokemukset on harlekiinisarjoista.

        Minun havaintojen mukaan ne rasittavimmat jaarittelijat & kyöökistelijät löytyy parisuhdekokeneista eronneista & karanneista joilla mielestään on hyviä neuvoja muille, kumma vaan kun ne ie omalla kohdalla ole toimineet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minun havaintojen mukaan ne rasittavimmat jaarittelijat & kyöökistelijät löytyy parisuhdekokeneista eronneista & karanneista joilla mielestään on hyviä neuvoja muille, kumma vaan kun ne ie omalla kohdalla ole toimineet.

        Onneksi et sekoita minua noihin. Mutta joo, samaa mieltä, nuokin on ärsyttävä ryhmä.


      • Palstis kirjoitti:

        Onneksi et sekoita minua noihin. Mutta joo, samaa mieltä, nuokin on ärsyttävä ryhmä.

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.


      • kaikkijankkaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.

        No mitenkä sinä muokkaat omia juttujasi täällä? Samat asiat sinäkin esität jokaviikko, eikä niissä merkittävää muutosta mihinkään suuntaan ole... Samaa jaarittelua matuista, jännämiehistä ja 2000-luvun naisten tekosista....ei mitään uutta...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä olet aika hyvin osannut välttää jaarittelun teksteissäsi. Joskus tuntuu kun lukee jotain epäilemättä ajatuksella laadittua tekstiä että siinä ei kuitenkaan sanota mitään uutta vaan pyöritellään jotain vanhaa jonka voisi sanoa parilla sanalla. Ja sitten seuraavana päivänä tulee taas sama todistelu, hieman eri sanoin mutta perusajatus on taas se sama itsestäänselvyys jota pyöriteltiin jo eilen.

        Oikeastaan ne itsestäänselvyydet joista jotkut kirjoittelevat, sanottiin eilen, toissapäivänä, toissaviikolla, viime kesänä, toissa syksynä, viime vuosituhannella jne jne.

        Valitettavasti moni palstan ns. asiakirjoittelija on kuin samaa vinyyliä toistava levysoitin. Tuollainen pitkästyttää.


    • Ex----PUA

      Ihanaa poikarakkautta <3

    • asiatontako

      Kysytään niin päin, että millaista pitäisi olla? Jos ei asiallista asiakirjoittelua?

    • Tämä-selvä

      Olkaa inhimillisiä ja taputtakaa oulun pakolaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe