Aivan kamalaa oli luukusta lykännyt: kookossuklaata. Herrej-je!
https://www.iltalehti.fi/fiidi/a/95b7ce57-9727-4304-992d-5c7dc40dd16e
(Itse tykkään kovasti tuosta erilaisesta suklaasta- ettei aina sitä samaa siirappi-kaakao-nougat-pökälettä.)
Jos tiedät vastaavia mielenpahoitusta aiheuttavia kohtalonkysymyksiä, pistä tähän alle vaan.:)
Aikamme kipukohdat: Bounty-suklaa kalenterissa
12
344
Vastaukset
- Kriisipuhelin.avattava
Sanotaan, että Suomi on selviytymisen suurvalta, mutta nyt taisi tulla raja vataan. Kaikesta ei katajainen Suomen kansakaan voi selvitä.
- Maatiais-liito
Selviäminen...aivan. Joskus juopunutkin alkaa ärhennellä raittiille, ja uhkaa tehdä tästä selvän. Raitis saikin kiljua.
- olipaherkkua
Jos sillä saa pilattua jonkun joulun
mä ostan koko arkadiamäen pellekerholle Bounty-suklaakohvehdit ja väitän sitä herkuksi
Haluan pilata päättäjän joulun
Syitä on monia - lonam
Bounty on vähän liian makeaa, mutta jossain olen saanut hyvää kookostäytteistä suklaata. Se oli kyllä taivaallisen hyvää. Syön suklaata vain pari kertaa vuodessa ja se toinen kerta on Bounty-patukka.
- Anonyymi
Vitun kyrpäkasa rupikulli, Bounty on aivan perseestä. Se on suutuntumaltaan samaa kuin pureskelisi piikikästä ja ikivanhaa räsymattoa, joka on ollut ulko-oven edessä vuosikymmeniä. Maailman paskimpia suklaita. Sinulla on paska maku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun kyrpäkasa rupikulli, Bounty on aivan perseestä. Se on suutuntumaltaan samaa kuin pureskelisi piikikästä ja ikivanhaa räsymattoa, joka on ollut ulko-oven edessä vuosikymmeniä. Maailman paskimpia suklaita. Sinulla on paska maku.
Haista homo huilu. Bounty on namia.
- Anonyymi
Heh, enpäs olisi tuotakaan aloitustani pikkusielujen pillastumisesta enää muistanut.
Mummani Ilmajoella tapasi sanoa tuon "Herrej-je"-hämmästellessään jotakin ,,,- Anonyymi
Taas tuo tuli eteen...R.I.P. Lyyli-mumma , 1904-1989.
- Anonyymi
Maailmassa on valtavasti hätää, puutetta, tuskaa, pelkoa ja muuta kärsimystä.....jotkut vetää sitten herneen nenään, jos joulukalenterin suklaa ei miellytä !
Rauhallista joulun odotusta kaikille. - Anonyymi
Woke on mennyttä aikaa. Kaikki suklaat menee. Myös lapsityövoimalla tuotetut.
- Anonyymi
BOUNTY(nkin) ALV nousee kesällä 14--> 25,5 % ..onx tää ny kliffaa sitte? Täytetäänkö varastot sitä ennen..vai Snickersiä tai Tuplaako sen olla pitää?
- Anonyymi
Ne 5 Snickersin pakkaus on kilohinnaltaan kohtuullinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658