Suosittelen välttämään omakohtaisien kokemuksieni kautta , kaksi eri pakettia nimittäin stopattiin kokonaan edes menemästä smartmile hub pisteeseen Suomen postin toimesta, kun selvittelin niin posti sanoi että eivät anna kirjattuja lähetyksiä kelläkään ulkopuoliselle, tässä tapauksessa smartmile Vantaan hub pisteeseen , postin jakajat veivät molemmat paketit sitten Vantaa Tikkurila posti, enkä asu Vantaalla . Paketit näkyi seurannassa että haettavissa sieltä Tikkurilasta, tosin sain toiseen pakettiin seurantakoodin vasta myöhemmin kun ihmettelin missä paketti viipyy.
En Ymmärrä miten kyseinen firma on saanut ylipäätään luvat harjoittaa tällaista toimintaa, palvelua markkinoidaan niin että kunhan vain antaa osoitteen jonka saa kun rekistöröityy smartmile palveluun niin paketit tulevan sinne haku paikkaan minne olet ne halunnut, se että jättivät mainitsematta että kirjatut kirjeet eivät kulje heidän järjestelmässään automaattisesti on enemmän kuin kummallista. Toinen paketti oli muuten 12 päivää Tikkurilan postissa, minulle kun ei tullut mitään saapumisilmoitusta joten en tiennyt etä se on siellä , enkä innostu että joutuisi aina toimittamaan smartmile:lle valtakirjan jokaiseen lähetykseen että saisivat sen postilta.
Monestakin paikkaan jos ulkomailta tilaa tavaraa , esim Amazon ei näe ostoa tehdessä että mikä firma edes kuljettaa tuotteen, tai että onko vai ei kirjattu kirje lähetys . Tietenkin jos näkee tai saa selville että on esim DHL tai UPS eikä posti jaa sitä suomessa niin voi toimia.
Itse sain tarpeekseni, jouduin soittelemaan useamman kerran smartmile ja postin asiakaspalveluun joka on maksullinen numerokin vielä , eli tästä kaikesta sähellyksestä koitui minulle harmia ja pahaa mieltä ja puhelinlaskukin nousi.
Ihme että KESKO ei ole selvittänyt kyseisen smartmile firman juttuja ennen kuin alkoivat heidän yhteistyökumppanikseen ? Luulisi että Keskolla nyt sentään olisi henkilöitä jotka pystyvät tarkistamaan asiat.
https://www.kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2018/k-ryhma-ja-smartmile-pilotoivat-uudenlaista-kaikille-avointa-pakettipalvelua-tampereella/
Smartmile paketti noutopisteet & posti
3
1068
Vastaukset
- Paketin_noutaja
Hukkasivat sitten neljännen paketin jonka posti oli toimittanut smartmile Vantaan hub, postin omassa lähetyksen seuranta palvelussa käy ilmi että paketti toimitettiin heille, kun tiedustelin niin kertovat ettei tiedä missä se on.
Kaikkiaan 4 eri pakettia erehdyin tilaamaan käyttäen smartmile palvelua, ainoastaan 1 niistä tuli kuten piti, 2 ei tullut ollenkaan heidän kautta ja 1 siis nyt hävöksissä.
Mitä se kertoo kyseisestä firmasta että vain 1/4 pakettien toimittamisesta onnistuu muutaman viikon sisällä!
En enää ikinä käytä smartmile ! - Paketin_noutaja
Jos tilaa tavaraa esim amazon käyttäen smartmile , niin kun paketti saapuu smartmile logistiikka hubiin niin amazon katsoo että tavara on toimitettu?. Eli jos sitten paketti sattuisi katoamaan kun se on toimitettu smartmile:lle niin reklamaatiota ei voikaan tehdä enää amazonin kanssa ?,koska se näkee tracking seurannasta että tavara on jo toimitettu.
Ja siis vasta smartmile logistiikka hubista paketin kuuluisi lähteä eteenpäin , sieltä eivät asiakkaat hae niitä. Sama ongelma koskee kaikkia eikä väin amazonista tilattuja, koska asiakkaan pitää antaa osto paikkaan smartmile osoite , ja vaikka siinä on oma nimesi päällimmäisenä niin tracking kuittaa sen toimitetuksi vaikket ole sitä ikinä nähnytkään. Eli ostat vaikka projektorin amazonista 800 euroa, se toimitetaan smartmile:lle ja sitten se katoaa, amazon kuitenkin katsoo että seurannan mukaan se on toimitettu.
Minun paketti näkyi seurannassa ( sekä ulkomainen kauppa / sekä DHL / ja postin ) toimitetuksi 2 päivää ennen kuin se oli edes haettavissa pakettiautomaatista :) Ja paketti seilasi jossain ties missä . - Anonyymi
Todella pettynyt ja tyhmä olo.. lokeron numero virheellinen, useamman yrityksen ja henkilön toimesta yritetty ...ko yhtiö ei vastaa asiakaspalvelun kautta viesteihin ja puhelinjonotus yli sietokyvyn...jäi paketti noutamatta jaZalando kaupat saamatta.. ensikerralla tai sitten en koskaan hutiloi välittäjää...luulin että Postnordin kautta pelaa...muttei kuitenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284