Seksiä kuin 2 kertaa kuukaudessa. Ei mun mielestä kurpilla ole mitään oikeutta valittaa. Hyvä kun itse sais seksiä edes sen 2 kertaa vuoteen. :(
Jos itse saisin seksiä 2 kertaa kuukaudessa niin olisin jo erittäin tyytyväinen. Kyllä todellakin tuossa iässä pitäisi jo tyytyä vähempään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksikolumni-kylla-tuossa-iassa-pitaisi-jo-tyytya-vahempaan-tallaiset-kommentit-arsyttavat/7184430#gs.o5lxe4A
Kurppa valittaa kun ei saa mieheltään
59
725
Vastaukset
- Naisasialooser11
Kaikkein syrjityimpiä seksissä ovat keski-ikäiset naiset. Nuoret naiset sen sijaan ovat seksielämän valtiattaria, mutta vain pienen pienen hetken. Vanha nainen ei saa seksiä eli tuon kurpan olisi turha lähteä seksiä vonkaamaan vierailta miehiltä.
- KilttiMies89
No kyllä mun kokemukseni mukaan jopa todella vanhat ja aika kaamean näköisetkin kurpat saa valitettavasti pilvin pimein seksiehdotuksia miehiltä. Kertoo varmaan miesten suuresta epätoivosta kun pitää sellaisille vanhoille rusinoille seksiä ehdotella.
- ettämitä
Sun kokemuksen mukaan? Millä ihmeen konstilla sun kaltainen vätys tuon tyyppisiä kokemuksia saa?
- Avoliitto32
Panen avovaimoo 3 kertaa viikossa.
- KilttiMies89
Tuo olis jo ihannetilanne mutta kaikella on varmaan hintansa.
- huohh
Tuollaista narsistista artikkelia ei jaksa lukea paria lausetta enempää "ei kelpaa mies joka ei sitä ei tätä"
Vaatimuksia kyllä luetellaan mutta olisi hyvä ottaa huomioon että ei se mieskään ole mikään tunteeton kone. Kyllä heilläkin vaatimuksensa on joten en ihmettele miksi tuollainen nainen ei saa tarpeeksi. Vastaus löytyy peilistä.- KilttiMies89
Toi artikkeli on taas jotain feminismiä jossa asioita mietitään vain naisen näkövinkkelistä ja naisten etua ajaen. Kuka välittää miehen tarpeista?
No huh, huh..
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksikolumni-mummeli-haki-seuraa-tositarkoituksella-poyristyi-rivoista-vastauksista/7112368#gs.gjxik3Q
70 v mummokin saisi seksiä nuorilta miehiltä milloin vain.
Luulen että jokainen noista uskoi olevansa ainoa ehdokas..- KilttiMies89
Valitettava totuus. Tosin en olisi itsekkään uskonut että enää joku 70-vuotias mummo sais kuin korkeintaan yhden seksiehdotuksen joltain maailman epätoivoisimmalta tyypiltä. Miks nuoret miehet alentuu ehdottelemaan tuollaisille mummeleille?
"Haluaisin nuolla p****asi. Pääsen duunista kuudelta, tavataanko silloin? Ethän peseydy." – Mies 23"
Ainakin tämän on pakko olla vitsi tai provo, ei kai nyt kukaan toivo ettei seksikumppani peseytyisi ennen seksiä?KilttiMies89 kirjoitti:
Valitettava totuus. Tosin en olisi itsekkään uskonut että enää joku 70-vuotias mummo sais kuin korkeintaan yhden seksiehdotuksen joltain maailman epätoivoisimmalta tyypiltä. Miks nuoret miehet alentuu ehdottelemaan tuollaisille mummeleille?
En tiedä mutten itse seurustelisi yhdenkään sellaisen miehen kanssa, joka voisi panna itseään 40-50 vuotta vanhempaa naista. Niin ison ikäeron on jo pakko olla paha fiksaatio.
Minun mielestäni sellaisilla miehillä ei ole mitään oikeutta valittaa, jotka kutsuvat naisia kurpiksi. Mikäs nimi teitä varten keksittäisiin, teeri vaiko nokikana? Ainakin kotkotus käy viimeksi mainitun malliin.
- KilttiMies89
Ja mun mielestä lutkien pitäis pitää kokonaan turpansa kiinni. Lutkilla ei ole mitään oikeutta ilmaista mielipidettään. Katotaan sitten kun opit olemaan, ainiin mutta olet jo saastuttanut itsesi etkä kelpaa enää parisuhteeseen ainakaan kenellekkään täysjärkiselle miehelle.
KilttiMies89 kirjoitti:
Ja mun mielestä lutkien pitäis pitää kokonaan turpansa kiinni. Lutkilla ei ole mitään oikeutta ilmaista mielipidettään. Katotaan sitten kun opit olemaan, ainiin mutta olet jo saastuttanut itsesi etkä kelpaa enää parisuhteeseen ainakaan kenellekkään täysjärkiselle miehelle.
Ahhahhaa miten paksuja väitteitä. Viimeisin eksäni oli ihan täysjärkinen, vaikka olin itseni ennen häntä "saastuttanut" ja fiksumpaa jalat maassa olevaa miestä saa tästä maasta edelleen hakea. En ihan rehellisesti sanoen vaan vieläkään tunne toista yhtä hienoa miestä.
En menis miestenlehdille pyllistelemään vaikka maksettas. Minun perseeni ei kuulu lehtiin eikä edes nettiin toisin kuin Palstamäellä. Se on minun yksityisasiani.
- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
En menis miestenlehdille pyllistelemään vaikka maksettas. Minun perseeni ei kuulu lehtiin eikä edes nettiin toisin kuin Palstamäellä. Se on minun yksityisasiani.
Niinhän sä väität mutta rahasta tekisit mitä tahansa. Sellasia ne huorat on. :'-)
- KilttiMies89
Ihan sama mutta on suoranainen ihme että minun kaltainen suorastaan Jumalaan verrattavissa oleva lahja ei kelpaa naisille. No se on naisten menetys se.
KilttiMies89 kirjoitti:
Ihan sama mutta on suoranainen ihme että minun kaltainen suorastaan Jumalaan verrattavissa oleva lahja ei kelpaa naisille. No se on naisten menetys se.
Älä valehtele, minä en tunne ketään joka olisi verrattavissa Jumalaan. Tai voithan sinä ihan vapaasti verrata itseäsi mielikuvitusolentoon, toisaalta yhtä hyvin niistä olisi voinut valita verrattavaksi vaikka Shrekin.
- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
Älä valehtele, minä en tunne ketään joka olisi verrattavissa Jumalaan. Tai voithan sinä ihan vapaasti verrata itseäsi mielikuvitusolentoon, toisaalta yhtä hyvin niistä olisi voinut valita verrattavaksi vaikka Shrekin.
Oos ny huorlutka hiljaa ja kuuntele!
https://www.youtube.com/watch?v=w_KxJhL0yr8 KilttiMies89 kirjoitti:
Oos ny huorlutka hiljaa ja kuuntele!
https://www.youtube.com/watch?v=w_KxJhL0yr8Tsori, en kuuntele Popedaa. Ennemmin Yötä...
Siitä tulikin mieleen että tässä sulle:
https://www.youtube.com/watch?v=M--L8cc96AY- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
Tsori, en kuuntele Popedaa. Ennemmin Yötä...
Siitä tulikin mieleen että tässä sulle:
https://www.youtube.com/watch?v=M--L8cc96AYHyi vittu, yö on ihan paska ja Olli Lindholm on ihan täys kyrpä! Voisin kuunnella jos Olli Hakulinen olis yön laulaja.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Hyi vittu, yö on ihan paska ja Olli Lindholm on ihan täys kyrpä! Voisin kuunnella jos Olli Hakulinen olis yön laulaja.
Juice ja Pate on kuninkaita! Siinä sulle!
https://www.youtube.com/watch?v=St5rtRP4Mcc - KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Hyi vittu, yö on ihan paska ja Olli Lindholm on ihan täys kyrpä! Voisin kuunnella jos Olli Hakulinen olis yön laulaja.
Siis anteeks Jussi Hakulinen eikä tietenkään mikään Olli!
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Tuokin biisi jonka linkitit on Juice Leskisen sanoittama että siitäkin kunnia kuuluu Juicelle! Täyty jo mennä melkein oksentamaan kun tuon Olli Lindholmin näki.
KilttiMies89 kirjoitti:
Juice ja Pate on kuninkaita! Siinä sulle!
https://www.youtube.com/watch?v=St5rtRP4MccEnnemmin Juice kuin Popeda. Esimerkiksi "Kun pillua saan" on jo asenteeltaan semmoista yli-ikäisen teinin uhoamista, että ei kestä kuunnella. Kaikelle on poikkeuksensa, eli Tahdotko mut tosiaan on ok kipale.
Juicelta tykkään Syksyn sävelestä ja Viidestoista yöstä. Mutta osa harvinaisempien laulujen sanoituksista on hyvin härskejä, oma isäni soitti Juice-cd:itä työmatkalla niin on jäänyt pakostikin mieleen...- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
Ennemmin Juice kuin Popeda. Esimerkiksi "Kun pillua saan" on jo asenteeltaan semmoista yli-ikäisen teinin uhoamista, että ei kestä kuunnella. Kaikelle on poikkeuksensa, eli Tahdotko mut tosiaan on ok kipale.
Juicelta tykkään Syksyn sävelestä ja Viidestoista yöstä. Mutta osa harvinaisempien laulujen sanoituksista on hyvin härskejä, oma isäni soitti Juice-cd:itä työmatkalla niin on jäänyt pakostikin mieleen..."Mutta osa harvinaisempien laulujen sanoituksista on hyvin härskejä, oma isäni soitti Juice-cd:itä työmatkalla niin on jäänyt pakostikin mieleen..."
Taas tätä miesvihamielisyyttä. KilttiMies89 kirjoitti:
"Mutta osa harvinaisempien laulujen sanoituksista on hyvin härskejä, oma isäni soitti Juice-cd:itä työmatkalla niin on jäänyt pakostikin mieleen..."
Taas tätä miesvihamielisyyttä.Noh, jos äitini olisi noita soitellut, niin siinä tapauksessa olisin voinut yhtähyvin kirjoittaa että hän teki niin. Mutta kun ei soitellut...
- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
Noh, jos äitini olisi noita soitellut, niin siinä tapauksessa olisin voinut yhtähyvin kirjoittaa että hän teki niin. Mutta kun ei soitellut...
Mutta mihinkäs muihinkaan biiseihin lutka huomionsa kiinnittää kuin juuri niihin kaikkein härskeimpiin ja seksistisimpiin biiseihin. Voin kertoa ettei Popedan "Jos pillua saan" ole mikään mun ehdoton suosikki biisi Popedalta. Olen sitä kuunnellut varmaan kaikkein vähiten Popedan biiseistä mut täytyyhän sitä lutkan poimia sieltä juuri tuo biisi. Mutta mitäpä sillä on väliä jos joku hyvä artisti tekee vähän pervojakin biisejä. Huumorillahan nuo on tehty mutta eihän sitä tosikko kurppa ymmärrä.
KilttiMies89 kirjoitti:
Mutta mihinkäs muihinkaan biiseihin lutka huomionsa kiinnittää kuin juuri niihin kaikkein härskeimpiin ja seksistisimpiin biiseihin. Voin kertoa ettei Popedan "Jos pillua saan" ole mikään mun ehdoton suosikki biisi Popedalta. Olen sitä kuunnellut varmaan kaikkein vähiten Popedan biiseistä mut täytyyhän sitä lutkan poimia sieltä juuri tuo biisi. Mutta mitäpä sillä on väliä jos joku hyvä artisti tekee vähän pervojakin biisejä. Huumorillahan nuo on tehty mutta eihän sitä tosikko kurppa ymmärrä.
Tottakai se on "huumorilla" tehty kappale, ihan kuten ne Juicenkin vastaavat. Muhun vaan ei uppoa mikään "pillu/perse/tissit"-huumori.
Aika uskomattomia on suomen naiset. Tuollakin selvästikin kokemusta kaikista kuvailemistaan, itseään on jaettu pitkin pitäjiä sinne tänne ja korotettu vaatimustasoa etsimällä kaikista panomiehistä ne yksittäiset parhaat kokemukset, näitä sitten verrataan aina seuraavaan mieheen, ja pannaan niin saakelisti. Kuvitteleekohan tuokin ylikäytetty haahka sellainen lottovoitto olevansa miehelle että siihen kannattaisi paljonkaan kenenkään panostaa?
- KilttiMies89
https://www.youtube.com/watch?v=0kNjr3X0HEk
Hyvää "Itsenäisyyspäivää!" - KilttiMies89
- teikäläisiäkinvarten
Jos ette saa edes itseänne puolta vanhemmilta naisilta, joilla on vielä vilkas seksielämä, menkää uuteen nukkebordelliin.
- KilttiMies89
Miten niin saa? Saisin koska vain vanhemmalta naiselta mutta kyse on siitä huolinko, no en.
- Rosa33v
Mutta ruman ulkonäkösi takia et kelpaa nuorillekkaan, eikä tasokkaat vanhemmat naiset sua huoli. Mitäs täällä nillität rumuuttas?
- Nainenkauniskin
Nuo sinun juttusi on aika ristiriidassa nimimerkkisi kanssa 😯
- KilttiMies89
Rosa33v kirjoitti:
Mutta ruman ulkonäkösi takia et kelpaa nuorillekkaan, eikä tasokkaat vanhemmat naiset sua huoli. Mitäs täällä nillität rumuuttas?
Ja miten säkin muka kuvittelet tietäväs että mä olisin ruma? Ootko muka nähnyt mun kuvan jossain? Häh?
- KilttiMies89
Rosa33v kirjoitti:
Kuvitteletko itse sitten olevasi joku luomakunnan kruunu ja missi kun tänne tulet toisia rumaksi arvostelemaan?
- KilttiMies89
Nainenkauniskin kirjoitti:
Nuo sinun juttusi on aika ristiriidassa nimimerkkisi kanssa 😯
Saa kai sitä kilttiäkin miestä vituttaa kun alkaa kyllästyttää olla kiltti mies joka ei saa seksiä.
- realismi
KilttiMies89 kirjoitti:
Saa kai sitä kilttiäkin miestä vituttaa kun alkaa kyllästyttää olla kiltti mies joka ei saa seksiä.
Ei sussa kiltteyttä kyllä ole nimeksikään.
IlkeäMies89 olisi paljon paljon kuvaavampi nimimerkki sinulle. Tuo käyttämäsi on täysin harhaanjohtava. - KilttiMies89
realismi kirjoitti:
Ei sussa kiltteyttä kyllä ole nimeksikään.
IlkeäMies89 olisi paljon paljon kuvaavampi nimimerkki sinulle. Tuo käyttämäsi on täysin harhaanjohtava.Kiitos kohteliaisuudesta mutta tuo nyt oli kyllä aivan liikaa minun kaltaiselleni vaatimattomalle miehelle.
- KilttiMies89
Näköjään kurppa ilmiantaa kaikki mun kirjoitukset ylläpidolle kun ei kestä kuulla totuutta että sellasta.
- kurppavaimon-mietteet
Kyllä itsekin pettyisin, jos seksiä olisi harvemmin kuin kerran viikossa, vaikka ikää on melkein 50v. Ja vaikka yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Seksi pitää nuorena ja piristää arkena:)
- KilttiMies89
No mulla ei ole sitä seksiä kuin korkeintaan kerran vuodessa, tuskin enää sitäkään että mitäs itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Itsemurhan varmaan kun kerran olet noin heikko?
- Hghhhj
KilttiMies89 kirjoitti:
No mulla ei ole sitä seksiä kuin korkeintaan kerran vuodessa, tuskin enää sitäkään että mitäs itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Itsemurhan varmaan kun kerran olet noin heikko?
Vaihda eukkoa äläkä muille kitise..
- KilttiMies89
Hghhhj kirjoitti:
Vaihda eukkoa äläkä muille kitise..
Eikai sitä nyt noin vaan vaihdeta vai oikein mitä kuvittelit?
- tunnistetaankyllä
Kirjoittaisit ybis välillä rekattuna. ;-) Ikävä jo.
- näinseon
Kyllä se niin on että meidän miesten pitää panna naisiamme tai he menevät sitä hakemaan muualta.
- KilttiMies89
Kyllä se on niin että naisten pitää antaa miehilleen pillua tai muuten heidän miehet menee maksullisiin naisiin jos kotona ei saa.
- KilttiMies89
Ei mun ulkonäössä ja älykkyydessä ole mitään vikaa mutta luuleeko useimmat täällä neuvojat että se on tällaiselle puolittaiselle autistille helppoa tutustua ja löytää naista?
- pelkkäystäväeiriitä
Ei varmaan ole helppo löytää.
- KilttiMies89
Jatkuva kipu ja särky eripuolilla kroppaa ja saamattomuus tekee kiukkuiseksi.
- KilttiMies89
Saan sanoa ja tehdä mitä hyvänsä koska olen "autisti" ja näin ollen puhtaasti pelkkä uhri ja marttyyri.
Autismi ei ole mikään tekosyy sille, että saa käyttäytyä tai haukkua toisia miten tahansa.
- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
Autismi ei ole mikään tekosyy sille, että saa käyttäytyä tai haukkua toisia miten tahansa.
On se syy kun aspergerina ei ole täyttä ymmärrystä sosiaalisen kanssakäymisen pelisäännöistä ja eikä pysty hallitsemaan kiukun ja raivonpurkauksiaan.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
On se syy kun aspergerina ei ole täyttä ymmärrystä sosiaalisen kanssakäymisen pelisäännöistä ja eikä pysty hallitsemaan kiukun ja raivonpurkauksiaan.
Paljon nolompaa tuollainen henkilöön menevä hyökkäys on sellaisilta joilla pitäis olla suht normaalit sosiaaliset taidot tai edes jotain tunneälyä.
KilttiMies89 kirjoitti:
Suora lainaus: "Saan sanoa ja tehdä mitä hyvänsä"
Ei se nyt kuule ihan noinkaan ole. Jos jotkut ihmiset saisi sanoa ja tehdä "mitä hyvänsä", niin kohtahan kadut olisivat täynnä heidän tappamiaan ja raiskaamiaan ihmisiä.
Siinä mielessä kieltämättä parempi juu, että pysyy sanomisen/kirjoittamisen tasolla...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.38316334- 2646291
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113708- 1972797
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142362- 1382252
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481469- 901234
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216