Tutkimus oli juuri

mamuillerahaakyllä

30 % kotitalouksilla ei ole varaa ostaa edes uutta pesukonetta jo hajoaa

kuinkas sitten ostetaan 25000 skoda?

hallitus vienyt köyhät maahan totaalisesti

8

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkaappi hajosi juuri ja ei siihen varmaan mistään rahaa saa mut eipä hätää!
      Ulkona on viilee ja ruuat säilyy!
      Muutenkin samalla ajattelin alkaa irtaantumaan tuollaisista tekemistä rajoittavista häkkyröistä täällä , olkoot vaikka nimeltään kon maria vaikkei sitä ole :D

      • vwostaatakasTDI kirjoitti:

        https://www.kaleva.fi/uutiset/talous/auton-ostajan-ahdistus-mika-on-hinnan-ja-paastojen-paras-kompromissi-kysymys-on-vaikea-myos-asiantuntijoille/811570/

        ja kaikki muutkin asiat sekasin

        Ei ole aikoinaan auton ostot rasittaneet.
        Nettiauton halvin katsastettu ja sillä elinkaarensa loppuun , halvin taisi olla 230e ihan liikkeestä ja puoli vuotta toimi moitteetta :) meni pojille peltoautoksi ja antoi minulle vaihdossa vielä 100e eli ei paha ollenkaan.
        Ei tarvitse kyrvänjatkettakaan kun riittää olemiseni tällaisenaan


      • laitaFanClub
        J.Johannes.M kirjoitti:

        Ei ole aikoinaan auton ostot rasittaneet.
        Nettiauton halvin katsastettu ja sillä elinkaarensa loppuun , halvin taisi olla 230e ihan liikkeestä ja puoli vuotta toimi moitteetta :) meni pojille peltoautoksi ja antoi minulle vaihdossa vielä 100e eli ei paha ollenkaan.
        Ei tarvitse kyrvänjatkettakaan kun riittää olemiseni tällaisenaan

        No nythän mestari on asian ytimessä ja tajunnut mitä aloituksessa haettiin, olen ylpeä suomalaisten älykkyydestä.


    • äänestäoikein

      köyhät suomalaiset on poliitikkojen aikaansaannosta

      • lisääÄlykkäitä

        Joo, itsehänm ei voi mitenkään vaikuttaa kuinka elämässään pärjää. Kyllä valtion pitäisi antaa jokaiselle kansalaiselle paljon rahaa, autot ja ilmaiset asunnot.


    • BerneritVittuun

      Jep.
      Puhumattakaan siitä harhaisuudesta, että yht´ äkkiä olisi varaa ostella hinnat alkaen 35000euron (mieluumminkin 50000-80000euron hintaluokkaa) sähköautoja 800000kpl... hoohhoijaa, miten täyttä realismin puutetta ja keskiverto kansalaisen suoranaista halveksuntaa moinen kuvitelma ja päätöksentekijöitten harhaisuus.

      • kansaköyhtyy

        saako mamut valtion tukea auton hankintaan

        tummat pyörii pitkin oulua varsin kalliin näkösillä autoilla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe