Maksattakaa sähkölaskunne Jyrki Kataisella (kok)

JyrkiKatainenMaksakoot

Jyrki Katainen (kok) lupasi ettei sähkönsiirtohinnat nouse. Juridisessa mielessä Jyrki Katainen (kok) joutuu maksamaan ainakin hintaerotuksen. Carunahan nosti sähkön siirtohintaa kerralla 100 prosenttia. Jollain tavalla Jyrki Katainen (kok) on saatava vastuuseen valehtelustaan. Ei nimittäin sovi sellainen, että valtion päämies valehtelee kansalle ilman seuraamuksia.

---
Iltalehden 12. joulukuuta 2013 julkaisemassa artikkelissa Katainen totesikin, että "kauppa ei nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille" ja Vapaavuori sanoi, että "mitään hintapiikkiä ei pystytä rakentamaan".

14

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiluukokorvat

Oliko tämä se kaveri josta aiotaan leipoa seuraava EU-komissaari?

• lselevä.pel
      • xcid

Hyvä kommentti.

• Llvvk

Mitähän varten on höpötetty kulutuksen vähentämisestä, mm. sähkön säästämisestä! Säästämisellä ei olekaan merkitystä, kun kiinteät maksut ovat menneet vauhdilla ylös koko ajan, ollen jo 72% sähkölaskusta!! Nyt jo uhkailtiin liittymän sulkemisella, jos kulutus on liian pieni!

• nyt.ymmärrät.sinäkin

Nämä tämän tyyppiset höpinät on oikeisto-ylen propagandaa. Ne puhuvat yhtä ja tekevät toista.
        Kuten kokoomuskin. Orpokin puhuu ympäristön puolesta ja painottaa KULUTUKSEN verotusta tästä syystä.

No OK, itse olen voimakkasti leikannut kulutusta ihan siksikin, että hyödykkeiden hinnat ovatkin itseasiassa VEROJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kolme.nollaa

Jyrki, Alexander ja Petteri ovat jo kolme hyvää syytä olla äänestämättä kokoomuslaisia.

• käteistä

Ihmettelin että uskaltautui ihmisten ilmoille nythän se saadaan kiinni ja vastuuseen.

• Se_muuten

sai kaheli Katainen kenkää unionin hommista sen kyvyt tuhota kaikki huomattiin siellä aika äkkiä eikä edes perän antaminen Junkkerille auttanut kielisuudelmista puhumattakaan.

• pelastetaan.suomi

suomen tulisi hakea tyrkky jyrkille lähestymis kielto.

• ettänäinon

Minä veikkaan ,että Caruna Kataiselle puoluekaverit petaa jonkin Suojatyöpaikan jostain.. ja tietysti hyvä palkkaisen!!! Jos ei palaa politiikkaan sotkemaan asioita!

• rtiu

Mainio aloitus. Kiitos.

• fohd

Pistetään kokoomus Katainen polkemaan kuntopyörällä sähköä kansalaisille kun palaa Suomeen Bryssistä keväällä.

• kylmääkyytiä

On sananlasku, että lypsävää lehmää ei kannate myydä! No, Karuna Katainen myi kylläkin koko Navetallisen.. Näillä pakkasilla Carunalaiset kiittää ja kumartaa Kataista syvään!!

• niinontehtävä

Jyrkille vaan laskut, ja jos ei maksa, niin sitten perintään korkojen kera.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe