"17-vuotias Afgaani raiskasi kaksi teinityttöä - käytti hyväkseen uhriensa pelkoa sekä tiedottomuutta".
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0bec7510-52e4-47bf-88f5-303d9e5d2434
Rikosaikaan nuorukainen oli 17-vuotias, joten rangaistus luettiin viidestä nuorena henkilönä tehdystä raiskauksesta. Tuomittu on Afganistanin kansalainen, mutta hänellä on suomalainen sosiaaliturvatunnus.
Äskettäin 19 vuotta täyttäneen miehen rangaistus on kaksi vuotta ja neljä kuukautta vankeutta. Vankeus on ehdoton miehen ensikertalaisuudesta huolimatta.
Rangaistusta mitatessaan käräjäoikeus otti huomioon sen, ettei mies käyttänyt väkivaltaa, mutta toisaalta sen että vakavimman tekonsa hän teki sukupuolielimellä.
Miehen tulee korvata ensimmäiselle uhrilleen 3400 euroa loukkauksen aiheuttamasta kärsimyksestä. Toiselle uhrilleen hänen tulee maksaa korvausta loukkauksen aiheuttamasta kärsimyksestä 7400 euroa sekä tilapäisestä haitasta 5000 euroa.
Kulttuuri raiskasi kaksi teiniä
12
216
Vastaukset 12
- Kyllä_nyt_on
varmaan Kokoomuksen Orpo täpinöissään kun ei voida sanoa etteivät hänen maahantuomat turvapaikanhakijat tee mitään.
No minulla on täysin erialinen käsitys " Työ peräisestä maahanmuutosta ". Raiskaaminen ei ole työtä minun mielestä. Että silleen.
- Tfghh
En halua puolustella mutta mites tämä tyttö ja monet muutkin tytöt joita on hyväksi käytetty eksyvät noiden seuraan? Tuskin heitä on pakotettu. Näyttää että itse, ainakin osa hakeutuvat lähempiin tekemisiin, mikä ei tietenkään oikeuta mihinkään mutta näitä tapauksia on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon jo suomessakin että pitäisi ymmärtää riskit. Kun siihen vielä lisätään alkoholi niin tyhmyys on jo sillä tasolla että saisivat itse kärsiä seuraukset eikä huutaa "pitkästä ilosta" yhteiskuntaa apuun.
Tulijoille ei voida mitään mutta omalla käyttäytymisellä voi vaikuttaa melko paljon mitä tapahtuu ja mitä ei.- sinne.vaan
No tulijoille voidaan tehdä, jos halua ja tahtoa on sotketaan ne vaikka soihin. Että silleen.
- EiVaaraaSanooYLE
Koska meidän valtion rahoittama media sanoo, ettei heistä ole mitään vaaraa ja kaikenlainen motiivien epäilelminen on rasismia. Koska media kertoo vain positiivisia ja hyviä asioita maahantulijoista ja kielteisistä ei kerrota. Nämä nuoret eivät lue vaihtoehtomedioita eivätkä ymmärrä, minkälaisia aikeita tulijoilla voi olla.
- Ftgcg
Eli veronmaksajat tuomittiin maksamaan 15800 korvauksia
- Afgaanilla_ei_rahaa
Havaitsin aivan saman.
- Näinsevaanmenee
Se on se lihaa syövä valkoinen heteromies joka homman maksaa.
- suomikuntoon
Orpon urpo haluaa natsiliput pois, se on ok mutta haittamaahanmuutto saatava kuriin kun sillä kokoomus vielä tienaa satojamiljoonia vuodessa, myös nämä roistot linnaan tasapuolisuuden vuoksi. Herää kysymys, minkä takia natsilippuja heilutetaan
- Sovittu_Juttu
Suomessa raiskauksista annetut vankeustuomion ovat niin pieniä että ei olisi ihme jos lavastettaisiin raiskauksia
joista saatavat korvaukset jaettaisiin uhrin ja syytetyn kesken. - fghjkiuytr
Taas voi rinne pöyristyä persuille ,kun afgaanielukka raiskailee. Kuinkakohan paljon pitää naisia ja tyttöjä raiskaille ennenkuin vihervasemmisto tajuaa tuhoavansa koko maan.
- Anonyymi00012
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552