Tehkää parannus!

Rakkaudestasinuun

Jumala on totta!
Katukaa ja nöyrtykää, ennenkuin on liian myöhäistä. Pyytäkää kaikkia syntejänne koko sydämmestänne anteeksi Yahushuan (Jeesuksen) veriuhrin kautta. Ainoastaan Hän voi vapauttaa teidät kuolemalta. Ei ole muuta pelastusta ihmisille annettu. Jumalalla on hyvä tahto ihmistä kohtaan, ja suuressa armossaan Hän pyyhkii syntisi pois eikä niitä enää muisteta.
Jumala on rakkaus ja totuus. Kiittäkää ja palvelkaa Häntä. Antakaa elämänne Hänen johdatukseensa, älkääkä enää syntiä tehkö.
Joh.3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh.6:37 Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois.

21

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älävalehtele

Jumala on vale, jota kristityt levittävät.
      Elämänne on mitä on ja lapsesi jatkavat perimääsi.

• Rakkaudestasinuun

Niinhän se harmittavan usein on, että lapset tekee ja uskoo niinkuin vanhempansa, eivätkä pohdi ja mieti näitä asioita itse.
        Mutta Jumala on totta! Koko raamattu todistaa hänestä. Vaikka tekstit on kirjoittanut eri henkilö, ja välissä on tuhansia vuosia, raamattussa ei ole ristiriitoja. Kaikki profetiat ovat tapahtuneet päivälleen niinkuin on kirjoitettu, mikä minusta on hämmästyttävää ja kunnioitusta herättävää, ja uskon että tulee jatkossakin tapahtumaan. Ihmisiä on käytetty taivaassa ja helvetissä, jotta he todistaivat niiden olemassa olosta. Ja mm. Nooan arkki on löydetty. Se on juuri sellainen kun Jumala Nooan käski rakentaa, ja juuri siellä minne se raamatun mukaan on laskeutunut. (1.Moos. 8:4) Sekä tutkijat ovat löytäneet Sodoman ja Gommoran alueelta outoja rikki paleroita. (1.Moos. 19:24) :D

• suomenmaanjäristykset
        Rakkaudestasinuun kirjoitti:

Niinhän se harmittavan usein on, että lapset tekee ja uskoo niinkuin vanhempansa, eivätkä pohdi ja mieti näitä asioita itse.
        Mutta Jumala on totta! Koko raamattu todistaa hänestä. Vaikka tekstit on kirjoittanut eri henkilö, ja välissä on tuhansia vuosia, raamattussa ei ole ristiriitoja. Kaikki profetiat ovat tapahtuneet päivälleen niinkuin on kirjoitettu, mikä minusta on hämmästyttävää ja kunnioitusta herättävää, ja uskon että tulee jatkossakin tapahtumaan. Ihmisiä on käytetty taivaassa ja helvetissä, jotta he todistaivat niiden olemassa olosta. Ja mm. Nooan arkki on löydetty. Se on juuri sellainen kun Jumala Nooan käski rakentaa, ja juuri siellä minne se raamatun mukaan on laskeutunut. (1.Moos. 8:4) Sekä tutkijat ovat löytäneet Sodoman ja Gommoran alueelta outoja rikki paleroita. (1.Moos. 19:24) :D

lapset ovat vanhempien summa.
        Siellä ei ennusteta tarkasti yhtään mistään.
        Arkkia ei ole löydetty.
        Tulivuoren päälle kun kaupungin rakentaa on kohtalo selvä.

• sinkola

On se Luziferin valta suuri jumalattomissa ihmisessä.

• Oishyväottaaensinselvää

Suomenmaanjäristykset: "siellä ei ennusteta tarkasti yhtään mistään"
        Et selvästikään ole tutkinut kirjoituksia Pyhän hengen ohjaamana.

• AteistiVaan

Kuolema tuntuu ihan hyvältä lopulta pitkän täyteläisen elämän päätteeksi. Minkälaista vaihtoehtoa tarjoat tilalle? Pääsevätkö ateisti ystäväni ja lapseni myös jälkielämään vaan joutuisinko suremaan heitä Taivaassa ikuisesti? Mitä tekemistä Taivaassa on? Jos vaimo ei päässyt taivaaseen, niin voiko ottaa uuden vaimon tilalle petiä lämmittämään?

• Rakkaudestasinuun

Kuoleman/helvetin tilalle sinulle tarjotaan ikuista elämää paratiisissa. Usko, sinä et halua helvettiitin!
        Olen pahoillani, jos läheisesi eivät olleet uskossa. Mutta he valitsivat sijoituksensa itse. Surisit heitä myös helvetisä, sitäpaitsi taivaassa menneitä ei enää muistella. Mark. 12:25 Kun noustaan kuolleista, ei oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

• sinäpetitminut

Kuoleman/helvetin tilalle sinulle tarjotaan ikuista elämää paratiisissa. Usko, sinä et halua helvettiitin!
        Olen pahoillani, jos läheisesi eivät olleet uskossa. Mutta he valitsivat sijoituksensa itse. Surisit heitä myös helvetisä, sitäpaitsi taivaassa menneitä ei enää muistella. Mark. 12:25 Kun noustaan kuolleista, ei oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

Minä haluan polskuttelemaan tulijärveen helvetin tyttärien kanssa.
        En halua olla "kuolleena" taivaassa.

• nimipaperiin

Se jumala voisi oikeasti tehdä jotain, mutta ei .
      Uskovaiset vain rakastavat kaikkea, mutta eivät sitten oikeasti rakastakkaan.
      Tämä on sitä ikuista valehtelua, jeesuksesta lähtien.

• Rakkaudestasinuun

Lainaus kirjasta Herran puhuttelussa 3 "Tämä on profetia, se on arvoitavissa, kuten aina kaikki profetiat. Ottakaa se mikä hyvä on, ja jättäkää loput Herran haltuun. Hän on voimallinen hoitamaan ne loput tahtomallaan tavalla." Minun rakkauteni teitä omiani kohtaan on erilaista kuin mitä te osaatte kuvitella rakkauden olevan. Teidän rakkautenne, on ihmisrakkauden lajia ja siinä on monesti motiivina saada rakkautta enemmän kuin antaa sitä. Se on tarve keskeistä. Tätä ei ole minun rakkauteni se on antamis pohjalla. Se on uhrautumisen perusta. Se on Golgatan rakkautta. Ei ole suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä ystäviensä puolesta se antaa etusijan tärkeysjärjestyksessä toisille ennen itseä. Tätä Minä kohtaan omistani vain harvoin. He ovat oman tarvitsevuutensa vankeja ja sokaisemia."
        Meihin uskovaisiin mahtuu monenlaista tyyppiä. Ehkä osa onkin niinkuin sanoit. Jokaista ihmistä tulee rakastaa Matt.19:19, mutta syntiä ei tule hyväksyä.
        Jmalan rakkautta on myös pitkämielisyys ja koettelemukset. Tietysti hän voisi päättää tämän kaiken vaikka heti, mutta armossaan hän antaa ihmisille vielä mahdollisuuden.

• pommirakastaa

Lainaus kirjasta Herran puhuttelussa 3 "Tämä on profetia, se on arvoitavissa, kuten aina kaikki profetiat. Ottakaa se mikä hyvä on, ja jättäkää loput Herran haltuun. Hän on voimallinen hoitamaan ne loput tahtomallaan tavalla." Minun rakkauteni teitä omiani kohtaan on erilaista kuin mitä te osaatte kuvitella rakkauden olevan. Teidän rakkautenne, on ihmisrakkauden lajia ja siinä on monesti motiivina saada rakkautta enemmän kuin antaa sitä. Se on tarve keskeistä. Tätä ei ole minun rakkauteni se on antamis pohjalla. Se on uhrautumisen perusta. Se on Golgatan rakkautta. Ei ole suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä ystäviensä puolesta se antaa etusijan tärkeysjärjestyksessä toisille ennen itseä. Tätä Minä kohtaan omistani vain harvoin. He ovat oman tarvitsevuutensa vankeja ja sokaisemia."
        Meihin uskovaisiin mahtuu monenlaista tyyppiä. Ehkä osa onkin niinkuin sanoit. Jokaista ihmistä tulee rakastaa Matt.19:19, mutta syntiä ei tule hyväksyä.
        Jmalan rakkautta on myös pitkämielisyys ja koettelemukset. Tietysti hän voisi päättää tämän kaiken vaikka heti, mutta armossaan hän antaa ihmisille vielä mahdollisuuden.

Itsemurha pommittajat sen uskovaisen rakkauden todistaa.
        Totta mikä onkaan suurempaa rakkautta, kun antaa henkensä.

• Rakkaudestasinuun

Kun sanoin "meihin uskoviin" tarkoitin niitä, jotka elävät raamatun mukaisesti. En puhunut radikalisoituneista muslimeista.
        Itsemurha pommittajien uskossa ei ole tippaakaan rakkautta. He tappavat eritavalla uskovia vain päästäkseen itse taivaaseensa.
        Missä kohtaa sinun mielestäsi itsemurha pommittajat osittavat rakkautta?

• VapahtajaOletSinä

Jumala on totta niin totisesti kuin lentävä lehmä, rauhantahtoinen venäjä ja joulupukki.

• RiskaaPeliä

Ei uskossa ole mitään hävittävää. Oikeesti. Kun on elänyt elämänsä Jumalalle kuuliaisena, pääsee ajallaan taivaaseen. Ja jos ei pääsisikään, niin mitä sitten. Sitten on elänyt onnellisen elämän uskossa lähimmäisiään rakastaen.
      Jostain kumman syystä, ihmiset eivät anna itselleen edes mahdollisuutta pelastua. Vaan rypevät mielummin ahdistuksessa, riidassa ja pelossa. En ymmärrä??

• OttoPetteris

>> Vaan rypevät mielummin ahdistuksessa, riidassa ja pelossa. En ymmärrä?? <<

Tarkoitatko, että vain uskoon pöllähtäneet elävät onnellisen elämän?
        Vai tarkoitatko, että me, jotka emme ole yhdenkään lahkon vallan alla, olemme niitä, jotka >>rypevät mielummin ahdistuksessa, riidassa ja pelossa.<<?

Ja minkä uskonlahkon uskonkäsitys on se oikea, jolla pääsee taivaaseen?
        Jokaisella lahkolla kun on ihan omat määräykset miten elää >>kuuliaisena<<, jotta pääsee mielikuvitusmaahan.
        Ja jos ei elä kuuliaisena, niin sitten jumala rankaisee kuolemalla? Siis Jumala kyttää armollisesti ja vanhurskaana mitä kukin tekee; " Tuo OttoPetteris juo viinaa, syö sianlihaa ja käyttää ehkäisyä! Hui kamala! Hänet poltetaan helvetissä!"
        Niinkö?

• Anonyymi

Ei tarvitse uskoa uskonlahkojen käsityksen mukaan, -ne ovat monesti ristiriidassa Jumalan sanan kanssa. Helpommalla pääsee, kun elää raamatun mukaan.

• Anonyymi
        OttoPetteris kirjoitti:

>> Vaan rypevät mielummin ahdistuksessa, riidassa ja pelossa. En ymmärrä?? <<

Tarkoitatko, että vain uskoon pöllähtäneet elävät onnellisen elämän?
        Vai tarkoitatko, että me, jotka emme ole yhdenkään lahkon vallan alla, olemme niitä, jotka >>rypevät mielummin ahdistuksessa, riidassa ja pelossa.<<?

Ja minkä uskonlahkon uskonkäsitys on se oikea, jolla pääsee taivaaseen?
        Jokaisella lahkolla kun on ihan omat määräykset miten elää >>kuuliaisena<<, jotta pääsee mielikuvitusmaahan.
        Ja jos ei elä kuuliaisena, niin sitten jumala rankaisee kuolemalla? Siis Jumala kyttää armollisesti ja vanhurskaana mitä kukin tekee; " Tuo OttoPetteris juo viinaa, syö sianlihaa ja käyttää ehkäisyä! Hui kamala! Hänet poltetaan helvetissä!"
        Niinkö?

No onhan tuossa reilu yleistys. Hyvänä esimerkkinä kuitenkin toimii ilmastoahdistuneet nuoret. He pelkäävät maailmanloppua. Jos tuntisi Jumalan rakkauden, ja tietäisi että maailma ei lopu "kitumalla", ja että on olemassa pääsy suuresta-ahdistuksesta, ei olisi syytä pelätä, vaan saisi olla turvallisella mielellä.

• Jarggi

https://www.youtube.com/watch?v=Vzh-ayuUVws
      Tässä Veljen vahva todistus siitä, kuinka elämän aallonpohjaltakin Kristus voi pelastaa, kun Häntä avukseen huutaa. Kiitos Jumalalle, Hän on sama eilen, tänään ja huomenna. Tänään on Pelastuksen päivä!

• RaamatustaTotuus

Niin. Vain tänään on pelastuksen päivä! Jumala on antanut meille vain tämän päivän. Huomenna voi olla myöhäistä. Et ehdi tulla Jeesuksen luo, jos nyt ajattelet joskus paremmalla ajalla vastata Herran kutsuun. Sinun ei tarvitse yrittää parannella itseäsi, sillä Jeesukselle kelpaat juuri tuollaisena syntisenä kuin olet. Tuo kaikki syntisi Hänelle, joka kyllä jaksaa ne kantaa. Hänhän kuoli sinun ja minun syntiemme vuoksi yli 2000 vuotta sitten Golgatan keskimmäisellä ristillä. Hänen veressään on voima, jonka tähden sinäkin saat pelastuksen, jos vain itse tahdot. Jumala ei ketään pakota vaan jokainen saa vapaasti valita haluaako taivaaseen vai helvettiin.

• Anonyymi

Ei se enää auta, koska olet murhaaja!

Amokhe! Amore Geen! Amokhe! Amen!

• Anonyymi

Penis on jumala. Pitäkää hyvä yhteys jumalaan. Mahdollisimman usein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe