Maailman seksikkäin nainen on 21v kaunotar

Naisasialooser11

https://www.seiska.fi/Hotnow/Nyt-on-mykistava-naky-Maailman-virallisesti-seksikkain-nainen-treenaa-pikkustringeissa-ja?_ga=2.22398331.1764342139.1540603354-575871833.1483390584

ja maailman seksikkäin mies on jälleen kerran kuten jo vuosikymmeniä aikaisemminkin keski-ikäinen komistus

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f971aaf3-1b72-468e-a965-da6081afdada

Te jotka nolosti kateellisena änkytätte, että se 21v finninaamainen pojanrimpula on se seksikkäin mies niin näyttäkääpä milloin sellainen on valittu maailman seksikkäimmäksi. No helpotetaan vähän, näyttäkää alle 35v pojankloppi, joka on kyseisen tittelin saanut.

Mies on kaikin puolin ei vain ulkonäöltään parhaimmillaan keski-ikäisenä ja nainen 18-22 vuotiaana

28

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puppugeneraattori käynnistyi taas!🤣

      Maailman seksikkäin, on älytön juttu sillä kukaan yksi ei ole maailman seksikkäin, paitti tietty oma rakas.

      Se on yleensä se maailman seksikkäin, ihmeellisin ja ihanin...eikä se hei ikää katso. Sanoisin, että minusta seksikkäin tai komein julkkis mies on vanhemmista miehistä ehkäpä Morten Harket. Tosi hyvännäköinen mies ollut ihan aina ja edelleen kuuma pappa. Tosi hot päästä varpaisiin...

      Alan Walker on parikymppisistä mun mieleeni eniten julkkiksista...söpö, komea, symppis, herttainen, hot ja niin ees päin.

      Ja näissä miehissä myös persoona eli luonne viehättää. Iskee kovasti tajuntaan..

      Luulen, et vaikuttaa eniten myös mieltymykseen pintapuoleenkin. Tuo luonne näkemys...mut nyt iltoja ja öitä!☺️

      • perusätmin


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Mjaa, minusta taas hurjan söpö ja silmä tykkää näkemästään. Ei silmälasit miestä pilaa. Nehän on oltava, jos näkö sitä vaatii toimiakseen kunnolla. 😊

        Ne on muutenkin ihmiseen kuulumaton varuste, ihminen itse merkkaa...

        Ei pilaa naistakaan.


      • Naisasialooser11

        Walker voi olla söpö, mutta ei miehekäs eikä seksikäs.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei pilaa naistakaan.

        Ei niin. Apuvälinehän lasit on. ☺️


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Walker voi olla söpö, mutta ei miehekäs eikä seksikäs.

        Kyllä söpöys on seksikästäkin. Minusta miehekkyys on muutenkin lähinnä mielikuvia. Mimmoinen sinusta on miehekäs mies?

        Mua viehättää noissa edellämainituissa myös tietynlainen seesteisyys. Miehessä pidän seesteisyydestä..


    • Kaisanoasaa

      Ei musta mies voi olla komea eikä seksikäs.
      Tuo nainenkaan ei ole seksikäs. Ilmeetön puunaama jossa eiole naisellisuutta yhtään. Kamala puuvartalo ja naamakin on tympeän näköinen.

      • Samaa mieltä siitä, ettei yksikään näkemäni musta mies ole koskaan ollut komea tai seksikäs.

        Naisesta vaikea sanoa mitään, kun kuvassa näkyy vaan pää ja ylärinta.


      • pitkätukka-68
        palstalutka kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, ettei yksikään näkemäni musta mies ole koskaan ollut komea tai seksikäs.

        Naisesta vaikea sanoa mitään, kun kuvassa näkyy vaan pää ja ylärinta.

        »Naisesta vaikea sanoa mitään, kun kuvassa näkyy vaan pää ja ylärinta.»


        Siellä oli punaisella linkki "TÄMÄ 20-VUOTIAS SEKSIPOMMI ON VIRALLISESTI MAAILMAN SEKSIKKÄIN NAINEN - KUVAT!"

        Ei säväyttänyt minua.


      • Naisasialooser11
        palstalutka kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, ettei yksikään näkemäni musta mies ole koskaan ollut komea tai seksikäs.

        Naisesta vaikea sanoa mitään, kun kuvassa näkyy vaan pää ja ylärinta.

        Kyse ei ollut ihonväristä vaan iästä. Maailman seksikkäimmäksi on aina valittu keski-ikäinen ja joskus jopa 60v mieskin. Tällä kertaa hän vain sattui olemaan musta ja kyllä suurin osa naisista pitää Idris Elbaa komeana ja seksikkäänä.


      • palstalutka kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, ettei yksikään näkemäni musta mies ole koskaan ollut komea tai seksikäs.

        Naisesta vaikea sanoa mitään, kun kuvassa näkyy vaan pää ja ylärinta.

        Jostakin syystä en minäkään näe mustia miehiä seksikkäinä. Kun sitten taas vastaavasti mustissa naisissa on useinkin vallan kauniita yksilöitä. Että miksi musta nainen on minusta kaunis, kun mustat miehet ei viehätä mitenkään...omituista...

        Sama homma monissa muissakin roduissa...naiset voivat näyttää kauniille, muttei miehet..rasisti? Jostakin syystä viehätyn vain vaaleaihoisista oman rotuni miehistä. :/


      • pretty-one
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Kyse ei ollut ihonväristä vaan iästä. Maailman seksikkäimmäksi on aina valittu keski-ikäinen ja joskus jopa 60v mieskin. Tällä kertaa hän vain sattui olemaan musta ja kyllä suurin osa naisista pitää Idris Elbaa komeana ja seksikkäänä.

        Olet oikeassa - kerrankin. Minäkin lukeudun niihin, jotka pitävät Idris Elbaa seksikkäänä. Tosin olin tätä mieltä herrasta, kun ikää oli 20 vuotta vähemmän. Nyt on samanlainen vanha pappa, kuin ikätoverinsa. Hiukan sitä nuoruuden pilkettä silloin tällöin havaitsee, mutta karu varjo on mies siitä mitä oli nuoruudessaan. Enkä muuten änkytä, enkä sössötä, enkä hikoile; kerroin oman mielipiteeni. Ja se vielä, että Idris ei ollut finninaama.


      • pitkätukka-68
        pretty-one kirjoitti:

        Olet oikeassa - kerrankin. Minäkin lukeudun niihin, jotka pitävät Idris Elbaa seksikkäänä. Tosin olin tätä mieltä herrasta, kun ikää oli 20 vuotta vähemmän. Nyt on samanlainen vanha pappa, kuin ikätoverinsa. Hiukan sitä nuoruuden pilkettä silloin tällöin havaitsee, mutta karu varjo on mies siitä mitä oli nuoruudessaan. Enkä muuten änkytä, enkä sössötä, enkä hikoile; kerroin oman mielipiteeni. Ja se vielä, että Idris ei ollut finninaama.

        En edes tiiä kuka on Idris Elba.

        Nyt kun katoin Wikistä, niin näköjään näyttelijä, jonka yhtään elokuvaa tai sarjaa jossa hän on ollut en ole nähnyt.
        Näköjään myös muusikko, mut en kyl tiedä mitä soittaa ja missä.


      • mazy kirjoitti:

        Jostakin syystä en minäkään näe mustia miehiä seksikkäinä. Kun sitten taas vastaavasti mustissa naisissa on useinkin vallan kauniita yksilöitä. Että miksi musta nainen on minusta kaunis, kun mustat miehet ei viehätä mitenkään...omituista...

        Sama homma monissa muissakin roduissa...naiset voivat näyttää kauniille, muttei miehet..rasisti? Jostakin syystä viehätyn vain vaaleaihoisista oman rotuni miehistä. :/

        Niin joo, ei nappaa latinot (niillä on muuten tosi usein intiaanipiirteitä, kuten iso, terävä nenä, vinot silmät, jotka saavat osan näyttämään jopa aasialaisperäisiltä yms.) eikä muutkaan. Kyllä se on eurooppalainen joka mullekin mätsää. Varsinkin kun sinisiä silmiä esiintyy yleensä vain valkoisilla.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En edes tiiä kuka on Idris Elba.

        Nyt kun katoin Wikistä, niin näköjään näyttelijä, jonka yhtään elokuvaa tai sarjaa jossa hän on ollut en ole nähnyt.
        Näköjään myös muusikko, mut en kyl tiedä mitä soittaa ja missä.

        The Mountain Between Us oli ihan hyvä leffa. En osaa kyseisen näyttelijän roolisuoritusta sen kummemmin kommentoida, kun ei ollut mikään kovin vaikea rooli missä näyttelijänlahjat olisivat oikeasti joutuneet koetukselle.


    • Vääryys

      Tosiaan, katsoin ihan samaa.. ilmeetön varissu puu :D
      Mä olen aina ihmetelly,kun noi seksikkäimmät ei ole seksikkäitä. Ei niistä seksi tihku yhtään. Ei vaan kiiihota. Semmosia mukamas-sekikkäitä perusnaamoja ja sitte naiset ottaa taviksien takia ulkonäköpaineita. Vaan siks ku ne on julkkiksia.
      Minäki oon seksikkäämpi, vaikka oonkin jo keski-ikää hiipivä ukkeli 8)

      • tretertert

        No on ne jonkun mielestä seksikkäimpiä, makuasia josta on täysin turha alkaa jankkaamaan.


    • eiuskois

      Onko tuo nainen oikeasti vain 21-v? Näyttää noin kolmevitoselta.

      • Naisasialooser11

        21v nainen on aikuinen nainen eikä mikään tyttö ja näyttää myös aikuiselta.


      • 9898998
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        21v nainen on aikuinen nainen eikä mikään tyttö ja näyttää myös aikuiselta.

        WTF? Siis mitä... kolmevitonen on susta yht'äkkiä hyvän näköinen. Lue juttusi uudestaan ja tajuat itsekin mitä sanot.


    • pitkätukka-68

      Kumpikaan ei saa mun viisaria värähtämäänkään, ja yleensä se on sentään aika herkkä nähdessään seksikkään naisen.

    • Parempia.näkee.kadulla

      VIRALLISESTI seksikkäin?

      Tulipa mieleen tarina Neuvostoliitosta.
      Perustettiin strippiklubi. Ei saanut suurta suosiota. Sitä sitten ihmeteltiin.
      "Ei se ainakaan stripparista johdu. Hän on ollut Puolueen jäsenkin jo 35 vuotta!"

      • pitkätukka-68

        Neuvostoanalogiasi on hyvä, sillä Seiska onkin joidenkin mielestä Правда (Pravda) eli suomeksi Totuus. Joku löperö"toimittajien" neuvosto päättää kuka on virallisesti kaunis//komea/seksikäs/hyvinpukeutuva jne.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Neuvostoanalogiasi on hyvä, sillä Seiska onkin joidenkin mielestä Правда (Pravda) eli suomeksi Totuus. Joku löperö"toimittajien" neuvosto päättää kuka on virallisesti kaunis//komea/seksikäs/hyvinpukeutuva jne.

        "Joku löperö"toimittajien" neuvosto päättää kuka on virallisesti kaunis//komea/seksikäs/hyvinpukeutuva jne."

        On alkanut vahvasti näyttää siltä, että NAL kuuluu kyseiseen neuvostoon. Jokaikinen kerta kun uutisoidaan milloin minkäkin vuoden seksikkäin - oli se kumpaa sukupuolta tahansa - hän komppaa aina sataprosenttisesti. Ei ole vielä kertaakaan ollut eri mieltä, vaikka luulisi ainaisen samanmielisyyden olevan epätodennäköistä kun riittävän monta eri ihmistä valitaan "vuoden seksikkäimmäksi". Niinpä ne ovat todennäköisesti hänen itsensä alunperin valitsemiaankin.


    • Huru

      Ei mitenkään kolahda toi nainen ja seksikkäästä kaukana. Seksikkäällä naisella pilkettä silmäkulmassa, mutta kuvan naikkonen kylmän oloinen. Siis ei jatkoon!

    • Kaisanoasaa

      Matu eiole seksikäs.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe