tässä aidon eestiläisen taidonnäyte "kaksinseurustelusta":
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5f7ac3b6-bba1-4c74-a8b1-19c9245efda1
Osaa ne muutkin naiset kuin aina parjatut suomalaiset...
19
403
Vastaukset
.. Kaikella naiset Ylpeileekin.. Naiset.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Toi on Kans Hjyvä.. ".. Kyl.. Muutkin/Noikin/Nekin jne.. ".. ;D
.. Ai Niin.. Unohtui.. HäsTäkki.. ;P
#Naiset- trollli
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ai Niin.. Unohtui.. HäsTäkki.. ;P
#NaisetIlmoitusluontoinen ilmoitus... nyt en takuulla seiso enää nurkassa häpeemässä!
Tuon yhden "piip piip piip " takiako sä juttelet monikosta? ... ei yks pääsky kesää tee!
Kaiken lisäks se olikin; ulkolainen ostettu morsian! Sanoi mitä sanoi... trollli kirjoitti:
Ilmoitusluontoinen ilmoitus... nyt en takuulla seiso enää nurkassa häpeemässä!
Tuon yhden "piip piip piip " takiako sä juttelet monikosta? ... ei yks pääsky kesää tee!
Kaiken lisäks se olikin; ulkolainen ostettu morsian! Sanoi mitä sanoi..... Kyllä Mä Kuittasin TodMonelle Jutulle (Ja Naiselle) Yhrel Kertaa.. ;D
.. Kyse ei Tod Ole Mistään Yhestä "Piäskystä".. Sadan "Piäskyn" ParVesa.. ;D- trollli
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Kyllä Mä Kuittasin TodMonelle Jutulle (Ja Naiselle) Yhrel Kertaa.. ;D
.. Kyse ei Tod Ole Mistään Yhestä "Piäskystä".. Sadan "Piäskyn" ParVesa.. ;DIlmeisesti sitt tunnetaan hyvin erilaisia naisia suuremmassa mittakaavassa. Ei ainakaan suurin osa mun tuntemistani naisista harrasta irtonumeroita, tai muutaman kuukauden suhteita.
Kahta t. kolmea tapausta lukuun ottamatta, eivät vaihtele miehiä kuin kenkiä,saappaita t.tossuja!
Kenkiäkin on turvallisempi vaihtaa vaikka aivan vieraan kanssa, kuin äijää.
Käytetyistäkin virsuista näkee millaiset ne on, mutt miehessä saattaa piillä vaikka millaisia vikoja, ja vasta käytössä ne hiljalleen paljastuu. Se on vähän myöhistä katua silloin, kun on jo kurat ns. housuissa!
Sellainen opetus jonka olen käytännössä saanut, ei ihan hevillä unohdu!
Niin ett puhukaa ihan rauhassa äijät vaan, mä pidän taukoa sillä aikaa ja pohdin astuako enää edes areenalle. Kyllä mä löydän paljon muutakin tekemistä ja tarpeeks kun töitä puskee, kyllä uni tulee... kuin itsestään lamppu sammuu iltaisin. Hyvä kun aamulla jaksaa töihin lähteä!
Siitä puheen ollen, mä olen väsynyt ja menen nyt nukkumaan...
Kohta mä ainakin simahdan tähän... kunhan ensin saan Emon nukkumaan; syö nyt juuri iltapalaansa teen kanssa.
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille... niille potkituillekin. NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Toi on Kans Hjyvä.. ".. Kyl.. Muutkin/Noikin/Nekin jne.. ".. ;D
Tjaa no itse en ole koskaan edes tapaillut kahta miestä kerrallaan. Seurustelusta puhumattakaan... "Muutkin kuin suomalaiset" viittasi siihen että tällä palstalla moni mies aina parjaa nimenomaan suominaisia "pettäjiksi" tai muuten löyhämoraalisiksi.
trollli kirjoitti:
Ilmeisesti sitt tunnetaan hyvin erilaisia naisia suuremmassa mittakaavassa. Ei ainakaan suurin osa mun tuntemistani naisista harrasta irtonumeroita, tai muutaman kuukauden suhteita.
Kahta t. kolmea tapausta lukuun ottamatta, eivät vaihtele miehiä kuin kenkiä,saappaita t.tossuja!
Kenkiäkin on turvallisempi vaihtaa vaikka aivan vieraan kanssa, kuin äijää.
Käytetyistäkin virsuista näkee millaiset ne on, mutt miehessä saattaa piillä vaikka millaisia vikoja, ja vasta käytössä ne hiljalleen paljastuu. Se on vähän myöhistä katua silloin, kun on jo kurat ns. housuissa!
Sellainen opetus jonka olen käytännössä saanut, ei ihan hevillä unohdu!
Niin ett puhukaa ihan rauhassa äijät vaan, mä pidän taukoa sillä aikaa ja pohdin astuako enää edes areenalle. Kyllä mä löydän paljon muutakin tekemistä ja tarpeeks kun töitä puskee, kyllä uni tulee... kuin itsestään lamppu sammuu iltaisin. Hyvä kun aamulla jaksaa töihin lähteä!
Siitä puheen ollen, mä olen väsynyt ja menen nyt nukkumaan...
Kohta mä ainakin simahdan tähän... kunhan ensin saan Emon nukkumaan; syö nyt juuri iltapalaansa teen kanssa.
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille... niille potkituillekin... Mä en Jaksa, enkä Lähre Tuollaiseen(kaan) Vääristelyyn.. Voit Vapaasti tulkita Kommenttiani Just Niin Kuin Tykkäät.. Mut Se on Vain Sun Tulkintas ja Vääristelyäs.. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;(
.. Mä en ole Missään Vaiheessa esim. Puhunut Vain Tuollaisesta Asiasta.. Vuan Yleisesti KokoNaisuudesta.. Jos Sä tai joku muu Yrittää Vääntää Asiaa Muuksi, kuin Se on Tarkoitettu, niin Se ei ole Mun OnKelma.. Vuan.. Ihan Jonkun Muun.. ;Ppalstalutka kirjoitti:
Tjaa no itse en ole koskaan edes tapaillut kahta miestä kerrallaan. Seurustelusta puhumattakaan... "Muutkin kuin suomalaiset" viittasi siihen että tällä palstalla moni mies aina parjaa nimenomaan suominaisia "pettäjiksi" tai muuten löyhämoraalisiksi.
.. Ja Sulle.. Just Ihan Samat, kuin Edellisellekin.. ;(
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ja Sulle.. Just Ihan Samat, kuin Edellisellekin.. ;(
Anteeksi jos loukkasin :(
palstalutka kirjoitti:
Anteeksi jos loukkasin :(
.. Et Loukkannut.. Kuhan Esitin.. Eks Sä Huomannut Mun Tois Simmua Ollenkas?.. ;D
.. ViärinYmmärryksiä Sattuu.. Tääl Helposti.. Olettaa Jotain Syystä tai Toisesta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Et Loukkannut.. Kuhan Esitin.. Eks Sä Huomannut Mun Tois Simmua Ollenkas?.. ;D
.. ViärinYmmärryksiä Sattuu.. Tääl Helposti.. Olettaa Jotain Syystä tai Toisesta.. ;PJuu on helpompi tulkita ihmistä kasvokkain, kun siinä sanomaan yhdistyy myös kasvojen ilmeet, eleet ja äänensävyt. :) Rauhallista joulunalusaikaa, taidan siirtyä töllön ääreen ja edes yrittää löytää jonkun mielenkiintoisen leffan "kruunatakseni" tämän päivän.
palstalutka kirjoitti:
Juu on helpompi tulkita ihmistä kasvokkain, kun siinä sanomaan yhdistyy myös kasvojen ilmeet, eleet ja äänensävyt. :) Rauhallista joulunalusaikaa, taidan siirtyä töllön ääreen ja edes yrittää löytää jonkun mielenkiintoisen leffan "kruunatakseni" tämän päivän.
.. Jeps.. Ja kun nykyään ei oikein Jaksa Maalata Tiäl Mittään Kauhean Isoja Teoksia, niin.. Ei se Paljon Vaari, että joku voi Käsittää/Olettaa Viärin.. ;P
.. Samoin Sulle.. Ja Naatinnollisia Leffa&RentoumisHetkiä.. Vuan.. =)
Saagim on kyllä tehnyt paljon edellisen parisuhteensa eteen, on aika nauttia.
Ratian papalla oli alzheimer jo avioliiton aikana, on sen täytynyt olla Anulle raskasta.Joo mutta toivottavasti se "nauttiminen" ei ole sitä, että hän pyörittää kahta poikaystävää yhtä aikaa kummankaan tietämättä toisistaan... Sitten on erikseen ne polyamoristit, jotka pelaavat ns. "reiluilla korteilla" ja kertovat avoimesti rakkaalleen muista seurustelukumppaneistaan.
- pitkätukka-68
"SUOMALAISET ovat sellaisia hiiriä, jotka vetäytyvät, eivätkä halua saada osakseen huomiota."
"Saagim seurustelee kahden miehen kanssa, joista toinen asuu ulkomailla ja toinen Virossa asuva ulkomaalainen. Julkisuuteen hän ei kuitenkaan enää miehiä raahaa."
Niin et suomalaiset on hiiriä kun ei halua turhanpäiten olla olla tyrkyllä. Muunmaalaiset on niin ihania, ettei hän väkisin raahaa niitä tyrkylle. Niin niin.
Huoh. - helmiä_sioille
Kummasti vaan tällekin ämmälle näyttäisi ottajia olevan. Onkohan niin, että monet miehet pitävät jännäjennoista ja nekin paranee vanhetessaan...? :D
- pitkätukka-68
Tuskin Anun kanssa tarvii montaa kuukautta riiata ennen kuin saa pesää.
- helmiä_sioille
pitkätukka-68 kirjoitti:
Tuskin Anun kanssa tarvii montaa kuukautta riiata ennen kuin saa pesää.
Ei ole tarvinnut kenenkään muunkaan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
