Osaa ne muutkin naiset kuin aina parjatut suomalaiset...

19

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Kaikella naiset Ylpeileekin.. Naiset.. ;D

      • .. Toi on Kans Hjyvä.. ".. Kyl.. Muutkin/Noikin/Nekin jne.. ".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Toi on Kans Hjyvä.. ".. Kyl.. Muutkin/Noikin/Nekin jne.. ".. ;D

        .. Ai Niin.. Unohtui.. HäsTäkki.. ;P

        #Naiset


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai Niin.. Unohtui.. HäsTäkki.. ;P

        #Naiset

        Ilmoitusluontoinen ilmoitus... nyt en takuulla seiso enää nurkassa häpeemässä!
        Tuon yhden "piip piip piip " takiako sä juttelet monikosta? ... ei yks pääsky kesää tee!
        Kaiken lisäks se olikin; ulkolainen ostettu morsian! Sanoi mitä sanoi...


      • trollli kirjoitti:

        Ilmoitusluontoinen ilmoitus... nyt en takuulla seiso enää nurkassa häpeemässä!
        Tuon yhden "piip piip piip " takiako sä juttelet monikosta? ... ei yks pääsky kesää tee!
        Kaiken lisäks se olikin; ulkolainen ostettu morsian! Sanoi mitä sanoi...

        .. Kyllä Mä Kuittasin TodMonelle Jutulle (Ja Naiselle) Yhrel Kertaa.. ;D

        .. Kyse ei Tod Ole Mistään Yhestä "Piäskystä".. Sadan "Piäskyn" ParVesa.. ;D


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kyllä Mä Kuittasin TodMonelle Jutulle (Ja Naiselle) Yhrel Kertaa.. ;D

        .. Kyse ei Tod Ole Mistään Yhestä "Piäskystä".. Sadan "Piäskyn" ParVesa.. ;D

        Ilmeisesti sitt tunnetaan hyvin erilaisia naisia suuremmassa mittakaavassa. Ei ainakaan suurin osa mun tuntemistani naisista harrasta irtonumeroita, tai muutaman kuukauden suhteita.
        Kahta t. kolmea tapausta lukuun ottamatta, eivät vaihtele miehiä kuin kenkiä,saappaita t.tossuja!

        Kenkiäkin on turvallisempi vaihtaa vaikka aivan vieraan kanssa, kuin äijää.
        Käytetyistäkin virsuista näkee millaiset ne on, mutt miehessä saattaa piillä vaikka millaisia vikoja, ja vasta käytössä ne hiljalleen paljastuu. Se on vähän myöhistä katua silloin, kun on jo kurat ns. housuissa!
        Sellainen opetus jonka olen käytännössä saanut, ei ihan hevillä unohdu!

        Niin ett puhukaa ihan rauhassa äijät vaan, mä pidän taukoa sillä aikaa ja pohdin astuako enää edes areenalle. Kyllä mä löydän paljon muutakin tekemistä ja tarpeeks kun töitä puskee, kyllä uni tulee... kuin itsestään lamppu sammuu iltaisin. Hyvä kun aamulla jaksaa töihin lähteä!
        Siitä puheen ollen, mä olen väsynyt ja menen nyt nukkumaan...

        Kohta mä ainakin simahdan tähän... kunhan ensin saan Emon nukkumaan; syö nyt juuri iltapalaansa teen kanssa.
        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille... niille potkituillekin.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Toi on Kans Hjyvä.. ".. Kyl.. Muutkin/Noikin/Nekin jne.. ".. ;D

        Tjaa no itse en ole koskaan edes tapaillut kahta miestä kerrallaan. Seurustelusta puhumattakaan... "Muutkin kuin suomalaiset" viittasi siihen että tällä palstalla moni mies aina parjaa nimenomaan suominaisia "pettäjiksi" tai muuten löyhämoraalisiksi.


      • trollli kirjoitti:

        Ilmeisesti sitt tunnetaan hyvin erilaisia naisia suuremmassa mittakaavassa. Ei ainakaan suurin osa mun tuntemistani naisista harrasta irtonumeroita, tai muutaman kuukauden suhteita.
        Kahta t. kolmea tapausta lukuun ottamatta, eivät vaihtele miehiä kuin kenkiä,saappaita t.tossuja!

        Kenkiäkin on turvallisempi vaihtaa vaikka aivan vieraan kanssa, kuin äijää.
        Käytetyistäkin virsuista näkee millaiset ne on, mutt miehessä saattaa piillä vaikka millaisia vikoja, ja vasta käytössä ne hiljalleen paljastuu. Se on vähän myöhistä katua silloin, kun on jo kurat ns. housuissa!
        Sellainen opetus jonka olen käytännössä saanut, ei ihan hevillä unohdu!

        Niin ett puhukaa ihan rauhassa äijät vaan, mä pidän taukoa sillä aikaa ja pohdin astuako enää edes areenalle. Kyllä mä löydän paljon muutakin tekemistä ja tarpeeks kun töitä puskee, kyllä uni tulee... kuin itsestään lamppu sammuu iltaisin. Hyvä kun aamulla jaksaa töihin lähteä!
        Siitä puheen ollen, mä olen väsynyt ja menen nyt nukkumaan...

        Kohta mä ainakin simahdan tähän... kunhan ensin saan Emon nukkumaan; syö nyt juuri iltapalaansa teen kanssa.
        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille... niille potkituillekin.

        .. Mä en Jaksa, enkä Lähre Tuollaiseen(kaan) Vääristelyyn.. Voit Vapaasti tulkita Kommenttiani Just Niin Kuin Tykkäät.. Mut Se on Vain Sun Tulkintas ja Vääristelyäs.. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;(

        .. Mä en ole Missään Vaiheessa esim. Puhunut Vain Tuollaisesta Asiasta.. Vuan Yleisesti KokoNaisuudesta.. Jos Sä tai joku muu Yrittää Vääntää Asiaa Muuksi, kuin Se on Tarkoitettu, niin Se ei ole Mun OnKelma.. Vuan.. Ihan Jonkun Muun.. ;P


      • palstalutka kirjoitti:

        Tjaa no itse en ole koskaan edes tapaillut kahta miestä kerrallaan. Seurustelusta puhumattakaan... "Muutkin kuin suomalaiset" viittasi siihen että tällä palstalla moni mies aina parjaa nimenomaan suominaisia "pettäjiksi" tai muuten löyhämoraalisiksi.

        .. Ja Sulle.. Just Ihan Samat, kuin Edellisellekin.. ;(


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja Sulle.. Just Ihan Samat, kuin Edellisellekin.. ;(

        Anteeksi jos loukkasin :(


      • palstalutka kirjoitti:

        Anteeksi jos loukkasin :(

        .. Et Loukkannut.. Kuhan Esitin.. Eks Sä Huomannut Mun Tois Simmua Ollenkas?.. ;D

        .. ViärinYmmärryksiä Sattuu.. Tääl Helposti.. Olettaa Jotain Syystä tai Toisesta.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Et Loukkannut.. Kuhan Esitin.. Eks Sä Huomannut Mun Tois Simmua Ollenkas?.. ;D

        .. ViärinYmmärryksiä Sattuu.. Tääl Helposti.. Olettaa Jotain Syystä tai Toisesta.. ;P

        Juu on helpompi tulkita ihmistä kasvokkain, kun siinä sanomaan yhdistyy myös kasvojen ilmeet, eleet ja äänensävyt. :) Rauhallista joulunalusaikaa, taidan siirtyä töllön ääreen ja edes yrittää löytää jonkun mielenkiintoisen leffan "kruunatakseni" tämän päivän.


      • palstalutka kirjoitti:

        Juu on helpompi tulkita ihmistä kasvokkain, kun siinä sanomaan yhdistyy myös kasvojen ilmeet, eleet ja äänensävyt. :) Rauhallista joulunalusaikaa, taidan siirtyä töllön ääreen ja edes yrittää löytää jonkun mielenkiintoisen leffan "kruunatakseni" tämän päivän.

        .. Jeps.. Ja kun nykyään ei oikein Jaksa Maalata Tiäl Mittään Kauhean Isoja Teoksia, niin.. Ei se Paljon Vaari, että joku voi Käsittää/Olettaa Viärin.. ;P

        .. Samoin Sulle.. Ja Naatinnollisia Leffa&RentoumisHetkiä.. Vuan.. =)


    • Saagim on kyllä tehnyt paljon edellisen parisuhteensa eteen, on aika nauttia.

      Ratian papalla oli alzheimer jo avioliiton aikana, on sen täytynyt olla Anulle raskasta.

      • Joo mutta toivottavasti se "nauttiminen" ei ole sitä, että hän pyörittää kahta poikaystävää yhtä aikaa kummankaan tietämättä toisistaan... Sitten on erikseen ne polyamoristit, jotka pelaavat ns. "reiluilla korteilla" ja kertovat avoimesti rakkaalleen muista seurustelukumppaneistaan.


    • pitkätukka-68

      "SUOMALAISET ovat sellaisia hiiriä, jotka vetäytyvät, eivätkä halua saada osakseen huomiota."

      "Saagim seurustelee kahden miehen kanssa, joista toinen asuu ulkomailla ja toinen Virossa asuva ulkomaalainen. Julkisuuteen hän ei kuitenkaan enää miehiä raahaa."

      Niin et suomalaiset on hiiriä kun ei halua turhanpäiten olla olla tyrkyllä. Muunmaalaiset on niin ihania, ettei hän väkisin raahaa niitä tyrkylle. Niin niin.

      Huoh.

    • helmiä_sioille

      Kummasti vaan tällekin ämmälle näyttäisi ottajia olevan. Onkohan niin, että monet miehet pitävät jännäjennoista ja nekin paranee vanhetessaan...? :D

      • pitkätukka-68

        Tuskin Anun kanssa tarvii montaa kuukautta riiata ennen kuin saa pesää.


      • helmiä_sioille
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuskin Anun kanssa tarvii montaa kuukautta riiata ennen kuin saa pesää.

        Ei ole tarvinnut kenenkään muunkaan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe