Seksuaalirikoksetkin saa anteeksi

kaikkisynnitsaaanteeksi

Seksuaalirikoksetkin saa anteeksi, jos katuu. Katuvalle kuuluu aina armo. Katuva puolestaan tunnustaa rikoksensa.

20

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Suomessa tapotkin painetaan lopulta villaisella, kun äkkää mennä oikeisiin piireihin.

• kaikkisynnitsaaanteeksi

Missä piireissä tapot painetaan villaisella? Itse keksin vain nämä:

1. Kansallissosialistisissa piireissä ( jos kohde on " oikea")
        2. Anarkistisissa piireissä ( jos kohde on " oikea")
        3. Ääri-islamilaisissa piireissä ( jos kohde on " oikea")
        4. Liivijengien ja muiden rikollisten piireissä ( jos kohde on " oikea").

Jos tarkoitit jotain kristillistä yhteisöä, jossa tapot painetaan villaisella, haluaisin lukea perustelut.

Alun perin kirjoitin samasta aiheesta huomattavasti pidemmän ja perustellumman aloituksen.

Poistettiin heti. Tuliko jonkun omatuntoon pipi?

• Uskomaton_oikeus

Uskonnoissa karuinta on se, että mitkä tahansa teot voi saada anteeksi, paitsi usein sen kyseisen uskonnon palvonnan kohteen vähättelyn, pilkan tai olemassaoloon uskomattomuuden. Elikkä voit tehdä periaatteessa ihan mitä tahansa, ja pyytää anteeksi tai suorittaa muut vastaavat rituaalit, kunhan jatkat palvonnan kohteesi kumartamista.

En tarkoita tällä sitä, että uskoisin olevan erityisen tyypillistä, että useimpien uskontojen edustajat käyttäisivät tietoisesti hyväksi sitä, että kunhan jossain vaiheessa pyytää anteeksi, voi tehdä mitä vain sitä ennen. Tarkoitan tällä kuitenkin sitä, että kun esim. tällä palstalla "oikeauskoiset" kristityt retostelevat jumauskolähtöisellä moraalillaan, jolle ateistien mietteet eivät muka voi vetää vertaansa, niin saan pöyristyä.

Nimittäin jos minä tekisin jotain pahaa, niin minä en välttämättä saisi yhtään misätän anteeksi. Jos olisi tarpeeksi (mielestäni) pahasta teosta kyse, niin en saisi anteeksi ainakaan itseltäni, eikä välttämättä auttaisi, jos saisin tekoni uhreilta anteeksi. Olisin ikuisesti tekoni vanki, koska minä en usko mihinkään taivaalliseen meta-anteeksiantoon, minkä saa uskomalla johonkin jumalolioon.

Minun moraalini on oikeasti paljon tiukempi kuin joillain uskovilla. Minä en voi oikeuttaa mitään tekojani sillä, että jumalan, enkelin, demonin, maahisen, saunatontun tai yksisarvisen ääni sanoi päässä, että tee se. Minä olen suoraan vastuussa niin itselleni kuin yhteisölleni.

Kun tiedän, ettei minulla ole mitään oljenkortta, ässää hihassa tai takaporttia tai mitään muutakaan jekkua nimeltään "oi uskon sinuun suuri jumaluus, kai ymmärrät minua kun olen kädet veressä, tuo viattoman kalmo vierelläin", niin minun moraalini on käytännön sanelema. Minä tarkastelen sitä mitä ympärilläni tapahtuu, ja ikään kuin luotaan teoillani ja seuraamalla kaikuja muiden teoista sitä, mitä teoista seuraa. Näin muodostan sen periaatteen, mikä on mielestäni oikein ja mikä ei.

Elämän matkalla on tapahtunut kaikenlaista, ja olen nähnyt ja kuullut kaikenlaista. Toistaiseksi voin sanoa, että olen päässyt vähillä moraalisilla tuskilla pääsääntöisesti. Olen tehnyt vain samanlaisia mokia kuin ympärilläni olevat aivan kaikki muutkin, katsomuksiin katsomatta, ovat tehneet. En tarvitse yliluonnollista tuomiota suuntaan tai toiseen.

• voijeesuamitätyyppejä

Sun juttu on poistettu? Oikein koska se sotii lain ja asetusten kanssa, ota joskus laki kirja käteesi ja opiskele se ulkoa, niin tiedät !!!

Höpö höpö, siinä ei ollut mitään laitonta. Jonkun omatunto vain tuli kipeäksi, kun kirjoitin, että moni seksuaalirikoksista kohkaava on itse syyllistynyt sellaiseen. Kuten nämä lukemattomat miesfeministit.

Osaatko muuten itse lakikirjan ( kirjoitetaan yhteen) ulkoa? Veikkaan, että kukaan juristikaan ei sitä osaa ulkoa.

• saarnaaja2

Eikä saa voidaan tietenkin teeskennellä että saa mutta loppu on karu ja helvetti odottaa.

Helvetti odottaa katumattomia syntisiä, niitä, joiden syntejä ei ole saatu anteeksi.

Katuva seksuaalirikollinenkin saa synnit anteeksi, vaikka tekopyhät sanoisivat mitä.

• fhfgg5657889
        kaikkisynnitsaaanteeksi kirjoitti:

Helvetti odottaa katumattomia syntisiä, niitä, joiden syntejä ei ole saatu anteeksi.

Katuva seksuaalirikollinenkin saa synnit anteeksi, vaikka tekopyhät sanoisivat mitä.

Niin saa jos katuu aidosti ja pyytää anteeksi. Tämä koskee oikeastaan kaikkia syntejä.

Jeesuksella on maan päällä valta antaa syntejä anteeksi.

• Yksi.uskis

Tämä onkin mielenkiintoinen aloitus. Kiitos siitä. Keskustelin äskettäin pitkään erään nimimerkin kanssa siitä, saako homoseksuaali ihminen homouden syntinsä anteeksi ilman vaatimusta muuttaa käytöstään. Nimimerkki väitti, että pelastus ei ole synnistä kiinni ja että käytöksen ei tarvitse muuttua, koska kaikki ihmiset tekevät kuitenkin syntiä.

Minä väitin, että jotkut synnit voivat estää pelastuksen vastaanottamisen, vaikka sitä Jumala tarjoaa kaikille. Väitin myös, kuten aloittajakin, että pitää katua. Lisäksi väitin, että pelastuksen vastaanottaminen tarkoittaa vakavaa ja päättäväistä pyrkimystä pois homouden synnistä, Joka tarkoittaa sitä, että ei voi elää avioliitossa toisen homon kanssa.

Nyt homous on yhä hyväksyttävämpää kuin koskaan aikaisemmin. Samaan aikaan raiskauksista vaaditaan yhä suurempia rangaistuksia. Niin homous, kuin raiskaaminenkin tuomitaan Raamatussa, joten pitäisikö homouden rikos-luokitus palauttaa vai pitäisikö raiskaaminenkin julistaa suvaitsevaisen rakkauden, armon ja anteeksiannon pohjalta sallituksi?

Nykyajan naisethan ovat kaikki juuri sellaisia kuin feministinen mediakuvasto esittää: on lihaksia, voimaa ja itämaiset lähitaistelutekniikat ovat hallussa täydellisesti. Naiset voivat tehdä mitä vain. Naiset ovat ihan samanlaisia kuin miehetkin, ehkä jopa parempia kuin miehet. Luulisi siis, että naiset voivat puolustaa itseään yhtä hikistä raiskaajaa vastaan mennen tullen. Rangaistuksia raiskauksista voidaan siis huoletta laskea ja lopettaa muutenkin kaikenmoinen turha seksuaalisten tekojen moralisointi vanhanaikaisena ja naisia sortavana.

No, vitsi, vitsi. Älkää suuttuko. Kaksi ensimmäistä kappaletta oli vakavaksi tarkoitettu, muu ei niinkään. :)

• omituistateologiaa

Toki Jumalan armon joku voi torjua, ja useimmat maailmassa ovat sen torjuneet, koska eivät usko Jeesukseen, joka syntimme sovitti. Vai puhutko ns. kuolemansynneistä kun sanot että jotkut synnit estävät pelastuksen vastaanottamisen?

On myös muistettava, että aidon katumuksen syvyyttä ei kukaan pysty mittaamaan. Silti esimerkiksi rikosten vapaaehtoinen tunnustaminen on asia, jonka soisi jopa alentavan tuomiota.

Kuka tietää, vaikka Jumala lopunaikoina nostaisi juuri katuvat seksuaalirikolliset armoistuimen eteen. Ehkä armo ei enää edes kelpaa muille kuin syntinsä tunteville.

Moni seksuaalirikollinenkin varmasti katuu, mutta yleinen halveksunta vaikeuttaa tunnustamista.

• Kysyjäx

Niin että Oulun raiskaajien pitäisi nyt nopeasti ottaa Jeesus sydämeensä ja näin he saisivat tekonsa jumalanne silmissä anteeksi. Sitten täällä kaikki fundikset ihmettelevät huuli pyöreänä kun maallinen oikeus lähettää heidät linnaan lusimaan. Kun hehän ovat jo saaneet jumalalta anteeksi. Että kyllä on epäreilua ja selvää vainoa tämä tämmöinen kohtelu.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Ei kukaan esitä, etteikö uskoontullutta rikoksentekijää tulisi tuomita maallisessa oikeudessa, tai etteikö heitä pitäisi tuomita jopa vankilaan.

Sitä mieltä kuitenkin olen, että jos joku vapaaehtoisesti marssii poliisilaitokselle tunnustamaan rikoksen, joka ei muuten selviäisi, sen tulisi alentaa rangaistusta, oli motiivi tunnustamiselle sitten kristillinen tai maallinen.

Huomautan myös, että juuri sekularismin ja ateismin lisääntyessä rangaistukset Suomessa ovat alentuneet. En muista, että kukaan kristittynä esiintyvä kananedustaja olisi vaatinut esim. seksuaalirikostuomioiden alentamista.

Jos Suomi olisi kristitty maa, rikoksiin suhtauduttaisiin huomattavasti nykyistä vakavammin.

• Kysyjäx

Et ymmärtänyt lukemaasi. Ei kukaan esitä, etteikö uskoontullutta rikoksentekijää tulisi tuomita maallisessa oikeudessa, tai etteikö heitä pitäisi tuomita jopa vankilaan.

Sitä mieltä kuitenkin olen, että jos joku vapaaehtoisesti marssii poliisilaitokselle tunnustamaan rikoksen, joka ei muuten selviäisi, sen tulisi alentaa rangaistusta, oli motiivi tunnustamiselle sitten kristillinen tai maallinen.

Huomautan myös, että juuri sekularismin ja ateismin lisääntyessä rangaistukset Suomessa ovat alentuneet. En muista, että kukaan kristittynä esiintyvä kananedustaja olisi vaatinut esim. seksuaalirikostuomioiden alentamista.

Jos Suomi olisi kristitty maa, rikoksiin suhtauduttaisiin huomattavasti nykyistä vakavammin.

No hyvä kk tunnustit että Suomi ei ole mikään fundulinnake. Mitä tulee niihin tuomioihin niin sitä mukaa kun elintaso on parantunut niin sitä mukaa myös rikokset ovat vähentyneet. Tässä keskeisenä osa on ollut sosiaaliturvan vahvistuminen. Tänä päivänä Suomessa on vankiloissa paljon vähemmän vankeja kuin pitkään aikaan. Samoin rikosten määrä on koko ajan ollut laskussa. Kiitos kuuluu hyvinvointiyhteiskunnalle. Ei raamatulle. Amen.

• Kysyjäx

Jäi sanomatta. Erittäin suurella todennäköisyydellä jos tämä olisi tapahtunut jossain suljetussa uskonnollisessa piirissä niin asiaa ei olisi koskaan viety oikeuteen. Se oltaisiin käsitelty suljetuin ovin ja uskonnollisen hurmoksen vallassa tekijät olisivat saaneet tekonsa anteeksi. Näyttöä vastaavista tapauksista on vaikka kuinka paljon. Lisäksi asiaan liittyy uhrin syyllistäminen.

• tilasto-tapa
        Kysyjäx kirjoitti:

No hyvä kk tunnustit että Suomi ei ole mikään fundulinnake. Mitä tulee niihin tuomioihin niin sitä mukaa kun elintaso on parantunut niin sitä mukaa myös rikokset ovat vähentyneet. Tässä keskeisenä osa on ollut sosiaaliturvan vahvistuminen. Tänä päivänä Suomessa on vankiloissa paljon vähemmän vankeja kuin pitkään aikaan. Samoin rikosten määrä on koko ajan ollut laskussa. Kiitos kuuluu hyvinvointiyhteiskunnalle. Ei raamatulle. Amen.

"myös rikokset ovat vähentyneet."

"Rikosten vähenemisestä kertovat luvut eivät kerro koko totuutta rikollisuudesta.
        Tilastoissa näkyy vain poliisin tietoon tullut rikollisuus
        Vähemmän arvokasta tavaraa varkaille menettäneet jättävät asian sikseen tietäen, että poliisilla ei ole mahdollisuutta tutkia asiaa."

Pikku raiskauksista ja sen sellasista on nykyisin turha tehdä ilmoituksia poliisilla ei ole mahdollisuutta tutkia asiaa.

Rikollisuus "vähentyisi" viellä paljon lisääkin jos homous ja huumeidenkäyttö tehtäisiin sallituksi Hyvä olisi tehdä sallituksi myös pahoinpitelyt ja pienet tapot
        näin rikollisuus vähenisi suomessa entisestään.

• Kysyjäx
        tilasto-tapa kirjoitti:

"myös rikokset ovat vähentyneet."

"Rikosten vähenemisestä kertovat luvut eivät kerro koko totuutta rikollisuudesta.
        Tilastoissa näkyy vain poliisin tietoon tullut rikollisuus
        Vähemmän arvokasta tavaraa varkaille menettäneet jättävät asian sikseen tietäen, että poliisilla ei ole mahdollisuutta tutkia asiaa."

Pikku raiskauksista ja sen sellasista on nykyisin turha tehdä ilmoituksia poliisilla ei ole mahdollisuutta tutkia asiaa.

Rikollisuus "vähentyisi" viellä paljon lisääkin jos homous ja huumeidenkäyttö tehtäisiin sallituksi Hyvä olisi tehdä sallituksi myös pahoinpitelyt ja pienet tapot
        näin rikollisuus vähenisi suomessa entisestään.

Niin että aikaisemmin kaikki rikokset tulivat poliisin tietoon? Mutta nykyään vain osa? Jopa on taas fundislogiikkaa parhaimillaan. Kirjoituksesi määrittää myös homouden rikokseksi. Kuule kun nämä himpelipömpelihommat ovat jo aikoja sitten olleet ihan laillisia.

Mutta sinulta lienee jäänyt kokonaan huomaamatta moinen asia. Eipä silti kirjoituksesi perusteella on helppo tunnistaa että et ole käynyt edes peruskoulua loppuun. Niin runsaasti tekstissä on kirjoitusvirheistä.

• elättivariksia

Raiskaus ei ole tuomittavaako!SAARI on TODELLA hieno paikka näille.SIIHEN asti ku sinivalkoset siivet POISTAA heidät .MUTTA tämänkin lapsen nämä( saastaset oliot)elämän pilasivat.MIKÄÄN ei Raiskatun ihmisen elämästä palaa ennalleen.ja jotkut kehtaa vielä tuomittua tekoa PUOLUSTAA.JUMALAKAAN ei anna tätä anteeksi jos se kerran SALLI sen.on tärkeetä nyt muistaa et RAISKAAJAT ei olleet omia vaan veromarkoilla elättivarikset tään TEKI.

• Kysyjäx

Mitä sinä täällä oikein mesot? Etkö sinä nyt ymmärrä että jumala antaa tämän kyllä anteeksi kunhan vain kääntyvät kristyiksi. Sitten sinä voit heidän kanssaan rinta rinnan ylistää jumaalasi. Eikö olekkin ihana ajatus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      465
      1351
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1126
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      815
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      757
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      704
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      677
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62