ei-kirj elämä

miten.on

Profiilin ei-kirj elämä on Ateismipalstalla; https://www.suomi24.fi/profiili/ei-kirj
Hän on kirjoittanut aikavälillä 26.10.2018 22:36 - 9.12.2018 9:13 2000 viestiä ja käytännösä kaikki Ateismipalstalle. Se on 46 viestiä vuorokaudessa.

Pitäisikö tästä huolestua?

25

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjautuneena

Hän on juuri tautinsa maanisessa vaiheessa, mutta saanee pikapuoliin lääkettä, kun apteekit jälleen aukeavat.

• Olen tuonut elämää suomi24 ateismi palstalle ja tämäkö on kiitos siitä!

Olen kyllä tietoinen siitä, että nerot saavat palkinnon vasta kuolemansa jälkeen, mutta että se palkinto tulee jo nyt: se tulee minulle yllätyksenä.

• kirjautuneena

Olet hosuessasi menettänyt myös otteesi todellisuuteen. Vaikka vyötärösi ympärys onkin 140, se ei ole sama kuin älyykkyysosamäärä.

• kirjautuneena kirjoitti:

Olet hosuessasi menettänyt myös otteesi todellisuuteen. Vaikka vyötärösi ympärys onkin 140, se ei ole sama kuin älyykkyysosamäärä.

ÄO:ni on 230 ja vyötäröni ympärys on valtiosalaisuus.

• kirjautuneena
        ei-kirj kirjoitti:

ÄO:ni on 230 ja vyötäröni ympärys on valtiosalaisuus.

ÄO tarkoittaa sulla ÄlytöntäOminaisuutta. Toisin sanoen sulla on älyttömästi läskiä, myös päässäsi. Siksi valtionsalaisuutesi ympärys on hyvinkin 230. Mahdut pöydän alle seisomaan, mutta et makuulle.

• AteistiVaan

Minä olen aidosti huolissani ei-kirj nimimerkin henkilöstä... Viimepäivien uhkaileva kirjoittaminen ei ole normaalia.

• Tapan ateisteja nykyään joka päivä. Mitä väärää siinä on?

• ei-kirj kirjoitti:

Tapan ateisteja nykyään joka päivä. Mitä väärää siinä on?

Jos kuvittelet hyttysiä tappamalla tappavasi ateisteja niin olet väärässä. Hyttyset eivät usko luojaan joten niiden joukosta ei tarvitse erikseen erotella luojaan uskomattomia. Uskomattomuus on hyttysillä normaalitila. He ovat tässä mielessä fiksumpia kuin uskovaiset.

• kretupellet

Minusta on oikein hyvä, että ei-kirj näyttää jatkuvasti meille kaikille, millaista sairasta hölynpölyä hänen kreationisminsa maailmaan tuottaa. Voittaa tässä suhteessa jopa uskonveljensä Mark5:n. Säälittävät kretupellet elävät ihan ikiomassa todellisuudessaan, jota täytyy väkisin ylläpitää silmittömällä valehtelemisella ja itse keksityillä termeillä ja vielä kuvitella, että muut eivät näitä asioita muka huomaa. Buahaha.

• Tämä nyt on ihan harmiton tapaus.

Toiset tekevät ja saavat asioita aikaiseksi ja toiset vain roiskuttavat suutansa.

• Niin ne yksinäiset poloiset etsii lohtua elämäänsä.

• Muistaakseni se oli nimenomaan ei-kirj, joka jossain aloituksessa kuvasi ateisteja syrjäytyneiksi ihmisiksi, joilla ei ole mitään muuta elämää kuin roikkua verkossa. Tosin sana ateismi tarkoittaa hänelle lukemattomia muitakin asioita.

• Perheelllisellä joka on viikot töissä muualla jossain (kuten väittää olevansa) ei missään tapauksessa ole aikaa roikkua kaikkia viikonloppuja foorumeilla.

• kekek-kekek kirjoitti:

Perheelllisellä joka on viikot töissä muualla jossain (kuten väittää olevansa) ei missään tapauksessa ole aikaa roikkua kaikkia viikonloppuja foorumeilla.

Eipä tuon netti-idiotismi viikonlopuille rajoitu...

• Rmtob kirjoitti:

Eipä tuon netti-idiotismi viikonlopuille rajoitu...

Sitä vähemmällä syyllä on perheeellinenkään.

• Minä-se-olen
        kekek-kekek kirjoitti:

Perheelllisellä joka on viikot töissä muualla jossain (kuten väittää olevansa) ei missään tapauksessa ole aikaa roikkua kaikkia viikonloppuja foorumeilla.

En ole sanonut olevani aina viikot poissa kotoa työn vuoksi. Matkustan työni vuoksi silloin tällöin muualle, mutta useimmat viikot olen kotona ja töissä kotini lähellä.

• miten.on

Tämän päivän saldo on jo 49 viestiä ja kello on vasta 14, mutta urakointi on aloitettukin jo 8 tuntia sitten.

• 234rt

Voihan olla että tuollaisille tämä paikka on ainoa keino pysyä edes jotenkuten järjissään saadessaan oudot ajatuksensa jotain kautta julki. Ehkä parempi meuhkata täällä kuin käydä raskaaksi, jopa vaaralliseksi lähipiirilleen tai sivullisille.

• TuskanParahdus

Kasvukivut vaihtelee ihmisestä toiseen.

Tämä lienee ollut alunperin äärimmäistä hihhuliosastoa/fundamentalisti mutta päätynyt siihen, ettei ainakaan kristinuskon jumala ole totta. Jahve on vain korvautunut toisella jumalapuurolla.
        Ehkä hänellä on sosiaalista painetta tai muita syitä pitää uskoa yllä?

Kyseessä ei ole kuitenkaan teistien penaalin tylsimpiä kyniä. Usein sellaisilta ihmisiltä usko vain häipyy pois kun huomaa omien argumenttien onttouden. Niin kävi jo kerran ja voi käydä toistenkin.

• Minä-se-olen

Olen tietysti imarreltu siitä, että minua pidetään niin tärkeänä henkilönä tällä palstalla, että se on johtanut henkilöäni koskevan ketjun avaamiseen. Onko kukaan tullut ajatelleeksi sitä, että se voi ruokkia harhaista tai sairasta mieltäni?

On tunnettua, että narsisti nauttii siitä, kun saa olla huomion keskipisteenä. Mitä jos olen narsisti?

Mitä jos minua vaivaa dissosiatiivinen identiteettihäiriö. Mitä jos nautin siitä, että monia persooniani ruokitaan täällä ja se lisää harhaisuuttani? Olenhan harhainen joka tapauksessa – tai ainakin mielisairas palstan monien ateistien mielestä – joten kuvastaako se ateistien ihmisrakkautta, jos he ruokkivat monia eri persooniani tai muuta mielen alueen häiriötä tai mielisairautta, joka minulla on?

Pääsemmekin tästä aasin sillan kautta siihen, mitä arvelette minun olevan:

1. Mielisairas (potilas, joka yrittää kuntoutua sairaudestaan pääsemällä välillä vapaaksi mielisairaalasta – mielenterveyskuntoutuja)
      2. Koulupudokas, joka ei ole suorittanut peruskoulua loppuun asti tai on jättänyt ammatilliset opintonsa kesken (vaihtoehtoisesti olen jättänyt kesken kansakoulun, jos satun olemaan riittävän vanha sen tempun tekemiseen).
      3. Yliopiston siivooja (tai joku muu siivooja).
      4. Yliopiston talonmies (tai kiinteistöjen huoltoliikkeen "talkkari")
      5. Narkomaani tai päihteiden väärinkäyttäjä, joka kuluttaa aikaansa tällä palstalla.
      6. Skitsofreenikko riippumatta siitä, mikä hänen älykkyytensä tai koulutuksensa tai ammattinsa on.
      7. Työtön ammatillisen koulutuksen saanut "idiootti", "juntti" ja "moukka".
      8. Ammattinyrkkeilijä.
      9. Pokeriammattilainen (ja sijoittaja).
      10. Treidaaja tai rahaston hoitaja.
      11. Yrittäjä.
      12. Pastori tms.
      13. Konsultti.
      14. Alempi toimihenkilö.
      15. Ylempi toimihenkilö.
      16. Toimitusjohtaja.
      17. Luokan opettaja.
      18. Rehtori.
      19. Ammatillisen oppilaitoksen opettaja.
      20. Keksijä.
      21. Duunari.
      22. Työtön.
      23. Keittäjä, jolla "keittää".
      24. Kouluavustaja.
      25. Henkilökohtainen avustaja.
      26. Jokin muu.
      27. Muusikko (tai laulaja).
      28. Kirjailija.
      29. Kirjallisuuden opiskelija.
      30. Muu opiskelija.
      31. Luonnontieteilijä.
      32. Matemaatikko.
      33. Filosofi.
      34. Teologi.
      35. Jumala.
      36. Enkeli.
      37. Ihminen.

Yksi tai useampi vastaus voi olla oikein. Mitä veikkaat?

• Vaihtoehto "joku muu" pitää sisällään mm. seuraavat vaihtoehdot:

• Henkilöstöpäällikkö tai -johtaja.
        • Sihteeri.
        • Kalastaja.
        • Maanviljelijä.
        • Poliitikko.
        • Muusikko.
        • Laulaja.
        • Näyttelijä.
        • Ohjaaja.
        • Lavastaja.
        • Puvustaja.
        • Kioskin myyjä.
        • Avustaja.
        • Aristokraatti.
        • Narri.
        • Pelle.
        • Sirkustaiteilija.
        • Tivolin työntekijä.
        • Jäätelönmyyjä.
        • Kausityöntekijä.
        • Ammattiurheilija.
        • Mehiläistarhaaja.
        • Kalankasvattaja.
        • Matkailuyrittäjä.
        • Rakennusmies.
        • Lentäjä.
        • Stuertti.
        • Lentoemäntä.
        • Kotirouva.
        • Maahanmuuttaja.
        • Tyhjäntoimittaja (ateisti)
        • Paskan puhuja (ateisti)
        • Keskivertoa tyhmempi ihminen (ateisti)
        • Koekaniini.

Jokin muu "jokin muu".

• Toi ensimmäinen vaihtoehto!

• Kannattaisiko nimimerkin ei-kirj mennä töihin, ettei aktiivimalli ota sosiaalietuuksista 5% ja lopulta ota sitä vähääkin pois karenssein. Ei taida hän sellaisesta mitään välittää. Taitaa olla näitä syrjääntyneitä tapauksia!

• Arvaan, että vastaus on 8-11 tai 19 tai 21 tai eläkeläinen, joka puuttui listasta.

Ykkönen on myös hyvä vaihtoehto, vaikka ei kuvaakaan todellisuutta.

• 37 osui lähelle, mutta ei ihan uponnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3659
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2434
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1597
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1095
    Aihe