Oon tässä seuranhaun ihmeellisessä maailmassa törmännyt useampaankin esittelytekstiin, jossa mies kuvailee itseään urheilulliseksi.
Kysyin kahdelta tyttökaveriltani, mitä he käsittävät tässä asiayhteydessä urheilullisuudella. A) sitä, että mies näyttää urheilulliselta vai B) sitä, että mies harrastaa urheilua, mutta ei välttämättä näytä siltä.
Vastausvaihtoehto A sai enemmän kannatusta, ja myös itse olen ajatellut niin.
Kuviin ja todellisuuteen nojaten alan kuitenkin nyt kallistua vaihtoehtoon B. Itse liikun paljon ja rankastikin, vaikka sitä ei varmasti päällepäin uskoisi. Toivoisin kumppaniltani jonkinlaista fyysistä aktiivisuutta (henkisen aktiivisuuden lisäksi), mutta silti urheilullinen ulkonäkö ei ole mulle minkäänlainen kriteeri seuranhaussa. Voisinko siis itsekin kirjoittaa Tinderin bioon olevani urheilullinen? Vaikka kuinka asiaa mietin, kuulostaa se mun mielestä enemmän petokselta kuin rehelliseltä kuvaukselta.
Urheilullinen mies
28
585
Vastaukset
Mielestäni voisit kirjoittaa profiiliisi olevasi sielultasi urheilullinen, vartaloltasi mukavuudenhaluinen.
Pukeutumistyyli pissis.Itse olen lähtenyt siitä että urheilullinen tarkoittaa henkilöä joka kilpailee pisteistä tai sijoituksista numerolappu yllään toista tai toisia vastaan. Tuolta kantilta jos lähtee niin urheilullinen ulkonäkö taas tarkoittaa miten hyvin kroppa toimii lajissa. Joku 37 kiloinen mäkihyppääjä saattaa olla hyvinkin urheilullinen ja jotkut naiset sellaisesta tykkää mutta osa on sitä mieltä että tuollaisen nahan kanssa pitää mennä kaislikosta uimaan. Toinen ääripää sitten bodarit, joku tykkää ja toisille tulee paha olo.
Sitten on tietysti lajeja jotka eivät olemusta niin määrittele. Harvempi katukuvassa erottuu esim jalkapalloilijaksi jos ei kovin kuuluisa ole. Jos ulkonäkö miellyttää ja haluat varmistaa onko jalkapalloilija niin sitten pitää vain rohkeasti kävellä päin. Jos törmäyksen jälkeen alkaa kierimään maassa polveaan pidellen niin ei muuta kuin sopimaan treffit.
Jos liikut paljon ilman kilpailuja niin kirjoita liikunnallinen. Tilan riittäessä kirjoita mitä lajeja harrastat ja kysyttäessä sitten kerrot mennäänkö urheilijastatuksella vai liikunta ja hyvinvointi edellä.- vainulkonäölläväliä
No tietysti naiset tarkoittavat urheilullisella ulkonäköä koska sillä on vain merkitystä, ei naisia kiinnosta mitä ukko harrastaa.
- Tämä-selvä
Jokainen läski ämmä väittävät harrastavansa urheilua ja ovat muka urheilullisia mutta ainoa liikunta niille on sohvan ja jääkaapin väliä kulkemista.
- Tämä-selvä
Jos käy punttisalilla niin harrastaa urheilua.. Onko sumopainijat urheilullisia, nehän treenaa 10 tuntii päivässä mutta painavat 200 kg ja ottelevat muitekin kovia matseja.
- rambo10
https://www.youtube.com/watch?v=S0lUB9gSHsM
Kovia matseja on, hiki tuli jo katsoessa. Riisiäkin heittävät tatamille jos sattuu tulla nälkä kesken ottelun niin saa syödä siinä samalla.
10 tuntia päivässä meneekin helposti tuolla tahdilla.
- sedrftyguhji
Kyllähän urheilullinen tarkoittaa, että harrastaa urheilua, siis enemmän, kuin liikunnallinen. Sana urheilullinen voi toki herättää vääristeleviä mielikuvia treenatusta lihaksikkaasta vartalosta, mutta eihän se oikeasti välttämättä niin ole, että urheilullisella olisi näkyvät lihakset rasvan alta.
Parempi ehkä käyttää sanaa atleettinen, jos haluaa kuvata treenattua vartaloa tai sitten se "urheilullinen vartalo", tai jotain vielä selvempää. - helmiä_sioille
Ei kannata olla liian urheilullinen. Siinä on olemassa vaara, että miehen perse muuttuu naisen perseeksi... :D
- helmiä_sioille
LudvigXIV kirjoitti:
V.tun humoristi...
Ja mieskin saattaa muuttua naiseksi. Ja sen jälkeen takas mieheksi. Ja sit taas naiseksi...
Mut perse on ja pysyy. Siis urheilullisuuden tuoma naisen perse.. :D helmiä_sioille kirjoitti:
Ja mieskin saattaa muuttua naiseksi. Ja sen jälkeen takas mieheksi. Ja sit taas naiseksi...
Mut perse on ja pysyy. Siis urheilullisuuden tuoma naisen perse.. :DOn toki joitakin lihasryhmiä joista näkee varmaan hautaan asti että niitä on treenattu, pakarat on yksi niistä.
- helmiä_sioille
LudvigXIV kirjoitti:
On toki joitakin lihasryhmiä joista näkee varmaan hautaan asti että niitä on treenattu, pakarat on yksi niistä.
Mikään lihas ei pysy sellaisenaan, jos niiden kuntoa ei pidä yllä. Jos olisit urheillut ja harrastanut, tietäisit sen. Syömällä tai syömättä jättämisellä ei siihen voi vaikuttaa.
Jos on joskus aktiivisesti treenannut ja urheillut, on kehittänyt itselle lihasmuistin, mikä nopeuttaa ja helpottaa lihaskunnon palauttamista. Sekin tosin edellyttää sitä, että tekee jotain sen eteen. Mutta jos kaikki valveillaoloaika menee palstaillessaan, niin mitään ei tule tapahtumaan. Kyllä se lihaskunto heikkenee ja pyöreys häviää. Ja turha yrittää selitellä asiaa sinun geeneilläs... :D
Kuinka kauan sinä tukinikkeines oletkaan palstaillut 24/7...? :D helmiä_sioille kirjoitti:
Mikään lihas ei pysy sellaisenaan, jos niiden kuntoa ei pidä yllä. Jos olisit urheillut ja harrastanut, tietäisit sen. Syömällä tai syömättä jättämisellä ei siihen voi vaikuttaa.
Jos on joskus aktiivisesti treenannut ja urheillut, on kehittänyt itselle lihasmuistin, mikä nopeuttaa ja helpottaa lihaskunnon palauttamista. Sekin tosin edellyttää sitä, että tekee jotain sen eteen. Mutta jos kaikki valveillaoloaika menee palstaillessaan, niin mitään ei tule tapahtumaan. Kyllä se lihaskunto heikkenee ja pyöreys häviää. Ja turha yrittää selitellä asiaa sinun geeneilläs... :D
Kuinka kauan sinä tukinikkeines oletkaan palstaillut 24/7...? :DLiikun aktiivisesti (lähes päivittäin).
- helmiä_sioille
LudvigXIV kirjoitti:
Liikun aktiivisesti (lähes päivittäin).
No se sun aktiivinen palstaliikunta on huomattu... :D
Ja olet muuten itse täällä kertonut, että pidät yllä kroppaasi syömisen tarkkailulla... :D helmiä_sioille kirjoitti:
No se sun aktiivinen palstaliikunta on huomattu... :D
Ja olet muuten itse täällä kertonut, että pidät yllä kroppaasi syömisen tarkkailulla... :DPainonhallinnan kannalta ruokailu on tärkeä, se on tosi. Seuraan tarkasti hiilareiden kulutustani, ja koetan olla nauttimatta niitä liikaa.
- helmiä_sioille
LudvigXIV kirjoitti:
Painonhallinnan kannalta ruokailu on tärkeä, se on tosi. Seuraan tarkasti hiilareiden kulutustani, ja koetan olla nauttimatta niitä liikaa.
Jos urheilisit aktiivisesti, se olis tarpeetonta.
helmiä_sioille kirjoitti:
Jos urheilisit aktiivisesti, se olis tarpeetonta.
En urheile aktiivisesti, vain liikun säännöllisesti.
Liikunta pitää minut "vähän" kondiksessa, mutta en minä enää huippukunnossa ole.- helmiä_sioille
LudvigXIV kirjoitti:
Liikunta pitää minut "vähän" kondiksessa, mutta en minä enää huippukunnossa ole.Taas selittelet. Mut samapa se.
LudvigXIV kirjoitti:
Liikunta pitää minut "vähän" kondiksessa, mutta en minä enää huippukunnossa ole.Paljonko vrk liikut säännöllisesti?
Enkä tarkoita, että tessutat kämppää ympäri känny kädessä, vaan oikeen aktiivisesti huhkit?mazy kirjoitti:
Paljonko vrk liikut säännöllisesti?
Enkä tarkoita, että tessutat kämppää ympäri känny kädessä, vaan oikeen aktiivisesti huhkit?Riippuu päivästä. Normaali on 1h ja n. 7 kilometriä.
Joskus tulee päälle vielä vitosen lenkki, kävelyä.
En siis huhki tällä hetkellä.LudvigXIV kirjoitti:
Riippuu päivästä. Normaali on 1h ja n. 7 kilometriä.
Joskus tulee päälle vielä vitosen lenkki, kävelyä.
En siis huhki tällä hetkellä.Maltillisesti siis..
Tykkäät kävellä?mazy kirjoitti:
Maltillisesti siis..
Tykkäät kävellä?Kävelen nyt.
Viuruskalvotulehdus kyynärvarressa keskeytti voimatreenit.LudvigXIV kirjoitti:
Kävelen nyt.
Viuruskalvotulehdus kyynärvarressa keskeytti voimatreenit.Mikä kalvo!?
- detaljit.tiskiin
Miksi pitäisi kirjoittaa noin epämääräisesti. Kerro, mitä harrastat ja kuinka paljon! Tai jos kyse on kehosta, niin kerro millainen se on.
- eUrheilija
Urheilullinen tarkoittaa sitä että istuu tietokoneella pelaamassa 24/7.
Liikun päivittäin 20 km ja kesäisin ja keväisin 40 km. En silti kuvailisi itseäni urheilulliseksi, koska urheilu on vähän raskaampaa liikuntaa kuin lenkit, yleensä jokin urheiluharrastus. Pikemminkin olen liikunnallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37840284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168697Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316050Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224648Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623865Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743191- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262