Tiltu: "Naton ristilippu perustuu Saksan hakaristiin, jotka nyt kielletään."
Valehtelet. Naton lipussa on tähtikuvio.
Hakaristi on vanha onnen merkki. Ei sitä voida kieltää. Natsi-Saksan tunnukset voidaan kieltää, mutta se vaatii hallituksen päätöksen.
Naton lippu liehukoon!
14
241
Vastaukset
Mitä muuta voi odottaa kotiryssältä?. Ei edes perussivistystä, puhumattakaan hakaristin ikiaikaisesta symboliikasta aurinkona ja onnentuojana.
"Hakaristi (卐) eli swastika tai svastika (sanskritiksi स्वास्तिक) on symboli ja ornamentti, joka koostuu rististä, jonka jokaisesta päästä kulkee joko myötä- tai vastapäivään jana. Nimitys swastika tulee sanskritin sanasta swasti, joka johtuu sanoista su (hyvin) ja asti (se on).[1] Joskus käytetään myös nimitystä gammadion, joka tarkoittaa kreikkalaisten aakkosten gammakirjainten muodostamaa ristiä. Hakaristi on hyvin vanha onnen vertauskuva, jota on käytetty onnen tunnuksena monissa eri kulttuureissa. Hakaristi esiintyy edelleen monissa uskontokunnissa hyvän tai ikuisen vertauskuvana. "
Lähde: WiKi
Ei termi "heikompi aines" ole tuulesta temmattua. :-)
IMHO.- Gjhrt
NATO lipussa on hakaristi, muotoilijan tyylitellysti piilottamana tähden sakaroiden tahkoihin. Palstan vakijänkääjät nyt vain sätkivät kieltoreaktiossa. Operaatio paperclipin suunnittelijat varmaan halusivat lipulla kunnioittaa Saksasta pelastamiaan natseja. Sijoittuuhan operaatio paperclip samoihin aikoihin NATOn perustamisen kanssa.
Mitäs mä tuossa edellisessä postauksessa totesin tuosta "heikommasta aineksesta". :-)
EI MITÄÄN KOMPETENSSIA!.
IMHO.- Lykkäät-pötyä
Tiltu: "NATO lipussa on hakaristi, muotoilijan tyylitellysti piilottamana tähden sakaroiden tahkoihin. "
Tiltu kun jää valeesta kiinni, niin paikkaa sitä vielä huonommalla valeella. - TämäOnKiellettävä
Japanin lipussa on myös hakaristi! Suunnittelija on vain halunnut kavalasti piiloittaa sen siten, että hakaset ottavat kiinni toisiinsa ja ristiosa on jätetty pois!
Asia on helppo varmistaa kun katselee Japanin lippua!
- HaluLyöJärjen
Kun on kova tahto niin Tiltu näkee hakaristin vaikka ympyräkuviosta!
- Ghhjff
Kova on itku, kun nassen mielessään rakentama maailmankuva paljastuikin olevan pahuuden pohjalle rakennettu. Voi niisk. Olisiko kannattanut uskoa viisaampiaan, Viisautta, joka puettiin sanoiksi jo Suomenlinnan porttiin aikoinaan.
- 22x22
Ghhjff kirjoitti:
Kova on itku, kun nassen mielessään rakentama maailmankuva paljastuikin olevan pahuuden pohjalle rakennettu. Voi niisk. Olisiko kannattanut uskoa viisaampiaan, Viisautta, joka puettiin sanoiksi jo Suomenlinnan porttiin aikoinaan.
Siis, ettekö te muuta keksi kuin pelkkää valhetta?
On mennyt aines köyhäksi.
Noo, .... sitä parempi vaan kaikki tajuaa tämän juonen jos ei ennen tajunnut. - TiltujenTyhmyysKukkii
Ghhjff kirjoitti:
Paljastuu? Ei tässä muu ole paljastunut kuin Venäjän Tiltujen tyhmyys!
Varmasti punainen tähti ja sirppi ja vasara pohjautuvat myös hakaristiin kun niitä katsoo oikeasta kulmasta ja kallistaa sopivasti!
HAA, mikä mahtava paljastus!
- hyötyliputusta
Naton lippu liehukoon vaikka sontatunkion merkkinä. Tai miksei vaikka poijussa, osoittamassa paikka johon Nato upotti fregattinsa siinä tankkilaiva atakin yhteydessä.
- Lykkäät-pötyä
Naton lippua käyttävät jäsenmaat tarkkojen ohjeidenmukaan.
Uponnut sotalaiva oli norjalainen, Natolla ei ole laivoja.
- Naton-lippu
Ukrainan laivoissa olisi estänyt Kertsin välikohtauksen!
- Käytetäänkö-Naton
lippua, kun Naton kanssa harjoitellaan Suomessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203