Jumala seuraa tätä palstaa?

Kysyjäx

Niin mitä luulette? Seuraako se jumalanne tätä palstaa kovin aktiivisesti? Kirjoittaako hän jopa tänne joskus salatulla nikillä? Miten käy niiden jotka ovat eri mieltä? Voiko jumalanne vaikka harjoittaa heidän tietokoneensa? Korvaako vakuutus tällöin vahingon?

36

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjäx

      Ei taida seurata kun ei vastaa edes tähän aloitukseen...

    • Kysyjäx

      Haloo palstan fudut! Seuraako se jumalanne tätä palstaa? Ei ole tullut tähän mitään kommenttia. Mihin olette menneet piiloon?

      • "Jumala näkee kaiken", kuten rouva Skrofin seinällä luki. Myös sinun kirjoituksesi.


      • Tipale kirjoitti:

        "Jumala näkee kaiken", kuten rouva Skrofin seinällä luki. Myös sinun kirjoituksesi.

        Mutta Jumala ei ota kantaa mihinkään. Hiljaista poikaa on.


    • kui2

      Kyllä, Jumala näkee ihan kaiken, ne kaikista rumimmatkin kommentit.

      • Kysyjäx

        Kyllä, ja nimenomaan meidän jotka solvaamme hänen omiaan. Saamme vielä kärsiä pahat puheemme uskovaisista.


      • Kysyjäx
        Kysyjäx kirjoitti:

        Kyllä, ja nimenomaan meidän jotka solvaamme hänen omiaan. Saamme vielä kärsiä pahat puheemme uskovaisista.

        Entäs mitä mieltä hän on niistä jotka ryöväävät tieten tahtoen toisen nikin ja näin syyllistyvät valehteluun? Onko tämä sinusta jumalasi mielen mukaista?


      • Kysyjäx
        Kysyjäx kirjoitti:

        Kyllä, ja nimenomaan meidän jotka solvaamme hänen omiaan. Saamme vielä kärsiä pahat puheemme uskovaisista.

        Jäi kysymättä että mitä minulle nyt seuraa kun olen täällä kirjoitellut ”tuhmia”? Voisitko luetella nyt vaikka kolme kostotoimenpidettä? Kiitos.


      • Kysyjäx
        Kysyjäx kirjoitti:

        Jäi kysymättä että mitä minulle nyt seuraa kun olen täällä kirjoitellut ”tuhmia”? Voisitko luetella nyt vaikka kolme kostotoimenpidettä? Kiitos.

        Nyt en taaskaan muista kuka olen. Voiko joku nikeistäni auttaa?....


      • kui2
        Kysyjäx kirjoitti:

        Entäs mitä mieltä hän on niistä jotka ryöväävät tieten tahtoen toisen nikin ja näin syyllistyvät valehteluun? Onko tämä sinusta jumalasi mielen mukaista?

        No Ei todellakaan ole mielensä mukaasta touhua -, ;) Kenenkään nikkejä ei saa ryävätä! Ei aten eikä fundiksen eikä siltä väliltä, ei, ei ja EI!


      • ei.sanaa.ei.ymmärretä
        kui2 kirjoitti:

        No Ei todellakaan ole mielensä mukaasta touhua -, ;) Kenenkään nikkejä ei saa ryävätä! Ei aten eikä fundiksen eikä siltä väliltä, ei, ei ja EI!

        Minkäs teet kun joku kuitenkin ryövää?


      • räyh.ikselle
        ei.sanaa.ei.ymmärretä kirjoitti:

        Minkäs teet kun joku kuitenkin ryövää?

        Jos nikkiä ei ole rekattu, se on kaikkien käytössä. Mitään ryäväystä ei voi tapahtua.


    • tiedän että olen olemassa, tietääkö Jumala ?
      Ainakin jos ite olisin jumala niin olisin niin kovissa sekiksissä etten edes tietäis omasta olemassa olostani.. ja siltähän maailman meininki vaikuttaa ku lukee vähä uutisii.. murhista rakkaustarinoihin = sekiksissä olevan jumalan käsialaa ?

    • Fundiuskovissa on palstallakin ainakin toinen puoli nikkivarkaita, valehtelijoita ja trollaajia. En usko, että esim. ArtoTTT ja Evita näitä olisi. Muut kyllä ovat epäilyksenalaisia.

      • Onneksi sinä keskustelet asiallisesti ilman nikkien varastelua.


      • kerrohan
        sage8 kirjoitti:

        Onneksi sinä keskustelet asiallisesti ilman nikkien varastelua.

        Miten toisen nikin muka voi varastaa?

        Kerrohan.


      • kerrohan kirjoitti:

        Miten toisen nikin muka voi varastaa?

        Kerrohan.

        On asioita, joita ihmisen pitäisi selvittää omin avuin.


      • papparaiselle
        sage8 kirjoitti:

        On asioita, joita ihmisen pitäisi selvittää omin avuin.

        On asioita joita ihmisen ei pitäisi aivopireskellä jos ei pysty vastaamaan huutoihinsa.


    • asennekysymys

      Seuraa ja seuraa ....hmmmm Täytyy tiedostaa, että Jumala tietää jo nyt kaikki mitä tänne palstalle kukin tulee kirjoittamaan ...

      • Raamatun mukaan Jumala osaa vain yhtä kieltä. Se ei ole suomi.


      • VapahtajaOletSinä

        Eli kaikkivaltias jumalanne on vastuussa kaikesta maailman pahuudesta. Niinpä.


    • Kyllähän Jumala seuraa kaikkea ihmisten tekemisiä. Tuskin Hän kuitenkaan tänne mitään itse kirjoittelee, tai varastaa kenenkään nikkejä kirjoittaakseen.

      Se on eri asia kuinka Hän PyhänHengen kautta vaikuttaa täällä uskovissa ja sen vaikutuksesta saa heidät tänne kirjoittelemaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      35
      3328
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      222
      2071
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      220
      1934
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      190
      1740
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      94
      1415
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      110
      1239
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1226
    8. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      996
    9. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      324
      960
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      75
      846
    Aihe