tulkitkaa jotku uskovat tätä

d3322d2

tarkottaako että jumala vihaa minua kun on taikonut päälleni skitsofrenian kirouksen?

22

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12____13

      Mitä skitsofrenia tarkoittaa sinulle?

      • en.ole.aloittaja

        Jumalaan uskovan vaikeampi aste.


    • Jobinpostia

      5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.

    • syöjeesuslääkkeesi

      Jeesus sairasti myös skitsofreniaa, koska jumala jutteli ja ohjaili häntä.

      • Jeesus oli Isään yhteytessä aina,teki sen mitä isä antoi tehtäväksi näin täytti isän tahdin kirjaimellisseti,saira ei voi sairasta parantaa.


      • sairasairaampisairain
        leppä15 kirjoitti:

        Jeesus oli Isään yhteytessä aina,teki sen mitä isä antoi tehtäväksi näin täytti isän tahdin kirjaimellisseti,saira ei voi sairasta parantaa.

        Isi jutteli jeesukselle, mutta muut eivät kuulleet.


    • Jotain on opetettu väärin jos ajattelet että sairautesi on Jumalan syy

      • Ilman sairauttasi et olisi avannut tällaista erittäin tärkeätä keskustelua jossa jokainen päsee tuomaan oman vakaumuksesa kuultavaksi. Kenties juuri se on Jumalan tahto koska niin näyttää tapahtuvan.


      • eijumalaaole

        Usko jumalaan luokitellaan sairaudeksi.


    • Eitäälläenää

      Heitä huolesi supertietokoneen iloksi. Anna murheeni sille kaikki, tai ainakin jompikumpi puoli.

      • foliohattujeesus

        Olet osa tietokonetta tai mikropiiriä, joka on sinuun asennettu.

        Ne eivät voi vaikuttaa ajatuksiisi, jos käytät foliohattua.


    • VainJeesusPelastaa

      Jumala ei taio mitään. Hän on Kaikkivaltis joka TEKEE tai on tekemättä.
      Hän luo auringon paistamaan ja maan tuottamaan sinulle ruokaa.

      Hän voi myös skitsofrenian parantaa jos pyydät Jeesuksen pelastajaksesi ja rukoilet Häntä.

      Alussa Jumala loi ihmisen elämään terveenä ikuisesti. Mutta ihminen ei totellut kieltoa vaan teki SYNNIN. Sen seurauksena tulivat kuolema ja sairaudet maanpäälle. Kaikki pahenee eksponentiaalisesti loppuun asti. Siksi kannattaa rukoilla Jeesusta pelastajaksi kun on vielä AIKAA.

      • jeesus.synnyttää.vajaat

        Jeesuksella olin skitsofrenia ja hänen seuraajien kautta maailma menee aina
        huonompaan suuntaan.


    • 123f12312f3

      perkeleen ylläpito kun ei poista tätä ketjua vaikka laitoin aloittajana poistopyynnön. sen sijaan jättää ne asiat mitkä en halua ulosannistani jättää. kiusaava ylläpitö. nyyh.

      • sensuuriyle

        Ei totuutta saa sensuroida.


    • Jeesuksen todistajissa on profetoimisen henki (Ilmestys).
      Minä tee profeetoista mielenvikaisia sanoo Herra (Jeremia tai Jesaja tms.)

      Ootko ottanut huomioon, että Minä olen Jumala kuoli ristillä ja ylösnousi Jumalan Poikana eli Kristuksena. Kristuksella on 12 apujumalaa eli apostolia, jotka saavat mitä rukoilevat ja luovat menneisyyteen, nykyisyyteen ja tulevaisuuteen uusia aisoita mm. uusia Minä olen Jumalia.

      Oletetaan, että se Jumala jota pidät Jumalana on tuollainen apujumala-apostolin luoma Minä Olen kopio, joka ei itse asiassa ole oikea Jumala. Siinä tapauksessa kun rukoilet apua häneltä on hänen vaikea ymmärtää itse mistä on kysymys. Hän uskoo vakaasti olevansa oikea Jumala, mutta yhteys teidän välillänne on heikko ja iljettävä. Se oikea Minä olen , joka kuoli ristillä teki ennen kuolemaansa raamatun ja kirjoitti siihen aikovansa tehdä profeetat eli Jeesuksen todistajat hulluiksi. Syytä siihen en tiedä eikä välttämättä tiedä kukaan muukaan. Sä voit rukoilla ja pyytää selitystä ja ehkä joskus se osuu sun kohdalle. Tuo selitys.

      Ehkä sun pitäisi jotenkin löytää tasapainoinen suhde apujumala-apostolien luomiin uusiin Jumaliin ja herroihin sillä Psalmi sanoo: Hullu sanoo sydämessään Jumalaa ei ole. Mutta Heprealaiskirje sanoo: Katsokaa millainen pilvijoukko ympärillänne on uusia Jumalia ja Herroja todistamassa ja antamassa todistusta.

      Jos sä uskot vain yhteen ainoaan tosi Jumalaan niin ehkä se on vaikeuttanut sun suhdetta miljooniin luotuihin Jumaliin jotka pilvinä todistavat olevansa Minä olen. Ja iloitsevat.

      • eilisättävää

        Uskonto on hulluille.


      • Niin tai näin, mutta jos et lähde mukaan tuohon hulluun touhuun niin sun on hyvä tietää, että Jumala kykenee vaikka näistä kivistä herättämää Aabrahamille lapsia. Hän kykenee kokonaiset sukupolvet ja jopa vuosituhannet heittämään pois luotaan, elleivät nämä käänny.
        On ehkä miljoonia herroja ja jumalia pilvinä todistamassa kulkuamme tässä erämaassa. Nuo kaikki miljoonat herrat ja jumalat ovat ehkä kivistä herätettyjä apostoli-jumalien käskyjen mukaan. Ne kaikki ylistävät ja kiittävät valtaistuimella istuvaa Jumalaa. Vaikka ne ovat luotuja Kristuksen yhteyteen ja häntä varten niin eivät ne kapinoi yhtä asiaa vastaan nimittäin Jumalan ja uskonnon mielekkyyttä vastaan. Ne saattavat langeta ja niiden rukoileminen saattaa olla turhaa ja ne saattavat olla heikkoja, mutta rukoile sitten todellista Jumalaa niiden asemesta eli Israelin Jumalaa.


      • samaatasoa
        alfa123om kirjoitti:

        Niin tai näin, mutta jos et lähde mukaan tuohon hulluun touhuun niin sun on hyvä tietää, että Jumala kykenee vaikka näistä kivistä herättämää Aabrahamille lapsia. Hän kykenee kokonaiset sukupolvet ja jopa vuosituhannet heittämään pois luotaan, elleivät nämä käänny.
        On ehkä miljoonia herroja ja jumalia pilvinä todistamassa kulkuamme tässä erämaassa. Nuo kaikki miljoonat herrat ja jumalat ovat ehkä kivistä herätettyjä apostoli-jumalien käskyjen mukaan. Ne kaikki ylistävät ja kiittävät valtaistuimella istuvaa Jumalaa. Vaikka ne ovat luotuja Kristuksen yhteyteen ja häntä varten niin eivät ne kapinoi yhtä asiaa vastaan nimittäin Jumalan ja uskonnon mielekkyyttä vastaan. Ne saattavat langeta ja niiden rukoileminen saattaa olla turhaa ja ne saattavat olla heikkoja, mutta rukoile sitten todellista Jumalaa niiden asemesta eli Israelin Jumalaa.

        Minä heitän kiven järveen ja kas joku menehtyi.


      • samaatasoa kirjoitti:

        Minä heitän kiven järveen ja kas joku menehtyi.

        Ei, vaan oikeasti teidän kommenttinne on parempi. Kömpelösti tapailen raamatun sanoja ja lauseita, mutta 1.2.2019 tulee EU:n tekijänoikeusdirektiivi, joka kieltää linkittämästä ilman palveluntarjoajan lupaa ja määräämää maksua. Eli mun juttunui on kopioita ja linkkejä raamattuun, mutta teidän juttunne ovat omaperäisiä ja itse saavutettuja viisauksia. Sori , että kopioin, hoen ja tyrkytän raamattua ; (


    • loppuhyvin

      Ei tarkoita. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon että antoi ainokaisen Poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iuisen elämän. Jumala on rakastanut sinua ja meitä kaikkia. Usko Jeesukseen ja käänny pois syntisi tunnustaen maailmasta jos et vielä ole kääntynyt. Taivaassa ei ole sairautta.

      • nytonhyvin

        Minä en halua IUISTA elämää, minä elän oikeasti nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe