Ikäero on avain mahtavaan seksielämään sanoo 24v nainen!

Naisasialooser11

30

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40mies

      Olen minäkin huomannut että kiihotun nuorista naisista. Nuoren naisen kanssa seksi on villimpää

      • Samoin nuoren miehen ja ovat kokeilunhaluisia..


    • No se nyt vaan on yhden naisen mielipide. Ilmeisesti sellaisen, jolla on jotain pahoja isäissueita.

      • Kas, olinpa hyvä arvaamaan. Olin vasta lukenut otsikon ja NAL:n höpinät asiaan liittyen kirjoittaessani edellisen kommentin. Nyt avasin itse artikkelin ja siellähän on mustaa valkoisella:

        – Hän myöntää minulle päin näköä, että hänellä on ongelmia isäsuhteen kanssa, äiti sanoo.


      • Fetissipappa

        Tytöllä on paha pappafetissi tai ei saa ikäisiään komeita ja NUORIA miehiä.


      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. Kyseinen nainen saisi kenet tahansa ikäisensä finninaamaisen minuuttimunan, mutta haluaa komean miehen ja oikeaa seksiä, siksi on aikuisen miehen kanssa.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Kyseinen nainen saisi kenet tahansa ikäisensä finninaamaisen minuuttimunan, mutta haluaa komean miehen ja oikeaa seksiä, siksi on aikuisen miehen kanssa.

        Sinun juttusi ovat jo pitkään olleet katkeran papan märkiä päiväunia. Mikset ennemmin mene iskemään naisia, kuin linkittelisi heistä ja heidän kulloisistakin valinnoistaan kertovia artikkeleita?


      • palstalutka kirjoitti:

        Sinun juttusi ovat jo pitkään olleet katkeran papan märkiä päiväunia. Mikset ennemmin mene iskemään naisia, kuin linkittelisi heistä ja heidän kulloisistakin valinnoistaan kertovia artikkeleita?

        Sinullehan sen ei pitäisi olla mikään ongelma, kun kerran olet "tasoaan ikänsä myötä kasvattava ja pian huppunsa saavuttava ytm".


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Kyseinen nainen saisi kenet tahansa ikäisensä finninaamaisen minuuttimunan, mutta haluaa komean miehen ja oikeaa seksiä, siksi on aikuisen miehen kanssa.

        Oon ite 47 ja seisoo ku nuorella oriilla,ilman mitään nappeja,ja kestoa piisaa,ja kokoa löytyy...🙂 nuoret naiset ihan pommittaa puhelimella ja kuhina käy oventakana,että silleen ja kaikki tyytyväisiä🙂 kolmestikkin päivässä ja joka kerta eri nainen🙂🙂 en haluukkaan olla enää mikään pojankloppi🙂


    • kyllä-kyllä

      Onhan siinä puolensa. Pappaikäinen tekee kaikkensa miellyttääkseen nuorta naisystäväänsä, saadakseen pitää hänet mahdollisimman pitkään. Kyllähän tuollainen prinsessaelämä toki, ainakin jonkun aikaa, viehättää.

      • Naisasialooser11

        Ja kohta ei tarvitse enää miellyttää kun nainen ei ole enää nuori. Naisen nuoruus on silmänräpäys. Finninaamainen pojanrimpula taas ei osaa naista sängyssä miellyttää joten ei naista saa.


    • Johan sä tän kerran tänne laitoit..

      • mikä.harmittaa

        Joku harmittaa?


      • mikä.harmittaa kirjoitti:

        Joku harmittaa?

        No mulla on oikean korvan takana joku herneen kokonen patti..

        Varmaan se sitten harmittaa.

        Niin ja kissa on hullu.


      • pattikorva
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mulla on oikean korvan takana joku herneen kokonen patti..

        Varmaan se sitten harmittaa.

        Niin ja kissa on hullu.

        Mulla sellainen on kans toisen korvan takana, ollut yli 10 vuotta. Turvonneeksi jäänyt imusolmuke. Joskus flunssassa ilmeisesti tullut, tuli näytettyä joskus lääkärille.


      • pattikorva kirjoitti:

        Mulla sellainen on kans toisen korvan takana, ollut yli 10 vuotta. Turvonneeksi jäänyt imusolmuke. Joskus flunssassa ilmeisesti tullut, tuli näytettyä joskus lääkärille.

        No nii..

        Selvis sekin mysteeri. 🤪


      • lääkärissä
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mulla on oikean korvan takana joku herneen kokonen patti..

        Varmaan se sitten harmittaa.

        Niin ja kissa on hullu.

        Patit näytettävä lääkärissä!


      • lääkärissä kirjoitti:

        Patit näytettävä lääkärissä!

        Entäs kissa?


      • lääkärissä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Entäs kissa?

        Vaihda säyseämpään lemmikkiin.


      • lääkärissä kirjoitti:

        Vaihda säyseämpään lemmikkiin.

        Katsokaa nyt.

        Kaikki ongelmat ratkeaa täällä!

        Tänne vaan trumpit, putinit, abbasit, erdoäänit, kimjongit, merkelit ja mayt..yms.


      • 50ShadesOfFish
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mulla on oikean korvan takana joku herneen kokonen patti..

        Varmaan se sitten harmittaa.

        Niin ja kissa on hullu.

        Voi olla myös verenpurkauma, joka sitten rustoittunut. Tai sitten se on syöpä. Mee nyt viddu sinne lääkäriin. Samalla voit pytää tutkimaan, että onko g-piste kunnossa.


      • 50ShadesOfFish kirjoitti:

        Voi olla myös verenpurkauma, joka sitten rustoittunut. Tai sitten se on syöpä. Mee nyt viddu sinne lääkäriin. Samalla voit pytää tutkimaan, että onko g-piste kunnossa.

        ENKÄ MENE!


    • 44mies

      Muna seisoo vain alle 30 v naisten kanssa. Vanhemmat 40 naiset on nuukahtaneita eivätkä enää niin timmejä

      • Ootkos kokeillut istuuko se myös ja antaa tassua?


      • Timmi40v

        Pikemminkin 40 v miehet löllömahaisia ja potenssiongelmat vaivaa.. Itse harrastan vain nuoria miehiä, kun heillä seisoo jo ovella.. ja voi tehdä hurjia juttuja..


      • Naisasialooser11

        Heillä ei seiso ikäisesi tädin kanssa ja nuoren kanssa laukeaakin jo ovella.


      • Sexypumiis

        Hyvin seisoo kauniin ja sexyn puuman kanssa ja yksikin sessio kesti kolme tuntia, mutta sedän kestävyys on minuutti ja nitropurkki ja siniset vierellä, eikä nuoret naiset huoli setää, kun maksusta.


    • eikstääoohelppojuttu

      Miks te tappelette helposti ratkaistavissa olevasta asiasta. Tutkimusten mukaan yli nelikymppiset naiset ovat naisista seksuaalisimmillaan ja heidän seksuaalisuuteen osuu parhaiten nuoret, päälle parikymppiset miehet ja vastaavasti nuorten, seksuaalisesti epävarmempien parikymppisten naisten seksuaalisuus kohtaa parhaiten vanhempien viisikymppisten miesten kanssa. Tää on ihan tutkittua ja noihan menee tasan noin.

    • Raha-on-kemia

      Varmaan nainen kiihottuu kun mies näyttää seteli nippua naisen silmien edessä

    • Koulutusmaksaa

      Ymmärrän hyvin nuoria naisia, jotka haluavat niin, mutta harva mies suostuu vaihtamaan kokemattoman tilalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe