Kysyisinkin muilta miksi te olette

treenatkoonmuut

Niin suuria tai vahvoja?

MInä en vaan kehity,lieneekö ikä 46v?

Motivaatio alkaa olemaan nollassa ja painot joita käytän aivan onnettomia.

Olen siis naturaali,muutamia vuosia treenaillu ,painot ei nouse ei siis ole voimia,ne viimeisetkin karkas kun oli sairastelemassa yli puolivuotta ja sali jäi.

Nyt syyskuulla aloittelin uudelleen treeniä,onnetonta niin onnetonta se on.

Minun harjoittelu määrillä ei tule voimaa eikä lihasta,viime viikolla 5 kertaa käyntiä tällä viikolla vain kerta ja välipäivä ja nyt taas tänään mennään,alkaa sylettämään kun mitään ei tapahdu.

Miten on teillä?

Niin ja se minun koko on pieni,pakko kai se on heittää pyyhe kehään,motivaatio on jo 0:ssa.

7

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenaavamies

Todettakoon, että lihaksenkasvatuksessa salitrteeni merkitsee noin 20% ja kaikki muu sitten 80%. Erityisen tärkeä on ravinto. Mikäli et syö enemmän kuin kulutat niin eihän se lihas voi pyhällä hengellä kasvaa. Jos treenaat niin, että lihakset tulevat kipeiksi tai ainakin vähän tuntuu että on treenattu ja syöt yli kulutuksen niin kyllä ne lihakset siitä kasvavat pakostakin vielä tuossa iässä ja vanhempanakin jos ei ole ennen treenannut. On tietysti mahdollisuus että testosteronitasosi ovat viitearvoja alhaisemmat eli jos treenaat ja syöt tarpeeksi niin seuraavaksi kävisin otattamassa testostreoni ja kasvuhormoni arvot ja katsoa ovatko ne viitearvojen piirissä, jos eivät ole niin sitten lääkäri kirjoittaa sinulle testosteronin korvaushoitoa ja sillon lihas lähtee kasvamaan. >Treenaaminen ei ole vaikeaa, kyllä varmaan itsekin huomaat ettei enää tule yhtään toistoa. Tee toistoja 6-12, se on lihaksen kasvun kannalta parhaimmaksi todettu, välillä voi tehdä pitempää sarjaa ja välillä lyhyempää.

• treenatkoonmuut

Kiitos vastauksestasi.

Omasta mielestä syön kohtuudella,en kuitenkaan paljoa.

Yleensä 350g-400g kanan filettä päivään,kananmunia keskiarvoisesti 4-6kpl päivässä ym muuta palvikinkkuja voi 300g paketti mennä päivässä parissa,piimää litra päivän kahden aikana.Perunaa joskus ja kaura leipää,banaania jokaisen treenin päälle heti yksi,tarvittaessa päivällä yksi tai kaksi lisää.Toisinaan salaatteja nyt viime aikana paprikaa ja kurkkua.

Proteiini jauhoja, aminohappoja ,liuta vitamiineja,kreatiinia,magneusiumia,sinkkiä,jne.

Testostereonit mittasin viime keväänä kun en harjoittelut ne oli lääkärin mielestä kunnossa 19 lukemalla,ei kuulema saa heidän kautta mitään jos tuolaiset lukemat on.

Minä olen noita toistoja kokeilut jos jonkinlaista mutta se ei vie minua eteenpäin.

Tarvitsisin oikeanlaisen salikaverin salille.

Minä se väitän että ikä on pahasta,ei vaan enään tuu voimaa eikä lihas kehitystä,henkensä kaupallako tätä pitää tehdä?

Viimeksi kun lopetin treenamisen niin siihen on syy se, että elimistö ilmeisesti jotenkin romahti kai,voimat jotka kerkesin hankkia loppui kuin seinään,lopulta makasin sängyssä ja ensihoitajat saapuivat paikalle kotiin,vastauksena heiltä sain ettei saa mennä salille enään,etten ole kuulema enään 20 vuotias,eli sitä ollaan kyllä veivattu ja melkoisesti kun tuon kerran suustaan päästivät.

Pulssi löi maakuultaan tuollaista lähes 160 lyöntiä minuuttiin,ja voi voi kun se jyske ei sitten millään asetu tai asettunut,lääkärit vaan tuumaili päässään voi voi jne,mitään oikeaa tietoa en itsestäni saanut,huimasi ja pyörytti niin maan perusteellisesti ettei se ajaminenkaan autolla oikein luonistunut,menin hetken kuluttua kumminkin sisukkaasti salille ehkä kuukausi ensi hoitajien jälkeen tai saattoi mennä toistakin kuukautta.

Mitään ei jaksanut tehdä,istuin sielä muodon vuoksi,ja yksin,no vaimo reenasi kyllä muta muita ei pienessä kylä salilla ollut,ei voinut nostaa mitään,ei yhtään mitään,sykeessä oli pitelemistä.

No nyt olen reilun vuoden takaa liikkeellä mutta ei jumankauta kulje ei,mitään tulosta ei tuu juuri,voimissa olen olen kyllä nyt todella heikko.

Syyskuussa siis aloitin uudelleen,ei tämä salihomma voi olla koko elämä mieli saada edes pienen pientä edistystä,tältä nimittäin nyt tuntuu jo.

Tänään lähden treenaan ilalla sillä voinilla kun suinkaan pystyn,ei huimaa eikä pyörytä ym enään,mutta tulosta ei saamarilainen saa vaikka mitä tekisi.

• treenatkoonmuut
        treenatkoonmuut kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.

Omasta mielestä syön kohtuudella,en kuitenkaan paljoa.

Yleensä 350g-400g kanan filettä päivään,kananmunia keskiarvoisesti 4-6kpl päivässä ym muuta palvikinkkuja voi 300g paketti mennä päivässä parissa,piimää litra päivän kahden aikana.Perunaa joskus ja kaura leipää,banaania jokaisen treenin päälle heti yksi,tarvittaessa päivällä yksi tai kaksi lisää.Toisinaan salaatteja nyt viime aikana paprikaa ja kurkkua.

Proteiini jauhoja, aminohappoja ,liuta vitamiineja,kreatiinia,magneusiumia,sinkkiä,jne.

Testostereonit mittasin viime keväänä kun en harjoittelut ne oli lääkärin mielestä kunnossa 19 lukemalla,ei kuulema saa heidän kautta mitään jos tuolaiset lukemat on.

Minä olen noita toistoja kokeilut jos jonkinlaista mutta se ei vie minua eteenpäin.

Tarvitsisin oikeanlaisen salikaverin salille.

Minä se väitän että ikä on pahasta,ei vaan enään tuu voimaa eikä lihas kehitystä,henkensä kaupallako tätä pitää tehdä?

Viimeksi kun lopetin treenamisen niin siihen on syy se, että elimistö ilmeisesti jotenkin romahti kai,voimat jotka kerkesin hankkia loppui kuin seinään,lopulta makasin sängyssä ja ensihoitajat saapuivat paikalle kotiin,vastauksena heiltä sain ettei saa mennä salille enään,etten ole kuulema enään 20 vuotias,eli sitä ollaan kyllä veivattu ja melkoisesti kun tuon kerran suustaan päästivät.

Pulssi löi maakuultaan tuollaista lähes 160 lyöntiä minuuttiin,ja voi voi kun se jyske ei sitten millään asetu tai asettunut,lääkärit vaan tuumaili päässään voi voi jne,mitään oikeaa tietoa en itsestäni saanut,huimasi ja pyörytti niin maan perusteellisesti ettei se ajaminenkaan autolla oikein luonistunut,menin hetken kuluttua kumminkin sisukkaasti salille ehkä kuukausi ensi hoitajien jälkeen tai saattoi mennä toistakin kuukautta.

Mitään ei jaksanut tehdä,istuin sielä muodon vuoksi,ja yksin,no vaimo reenasi kyllä muta muita ei pienessä kylä salilla ollut,ei voinut nostaa mitään,ei yhtään mitään,sykeessä oli pitelemistä.

No nyt olen reilun vuoden takaa liikkeellä mutta ei jumankauta kulje ei,mitään tulosta ei tuu juuri,voimissa olen olen kyllä nyt todella heikko.

Syyskuussa siis aloitin uudelleen,ei tämä salihomma voi olla koko elämä mieli saada edes pienen pientä edistystä,tältä nimittäin nyt tuntuu jo.

Tänään lähden treenaan ilalla sillä voinilla kun suinkaan pystyn,ei huimaa eikä pyörytä ym enään,mutta tulosta ei saamarilainen saa vaikka mitä tekisi.

Ai niin ja nyt on vielä semmonen juttu,en saa paineistettua enään lihaksia olensakkaan.

Eli vetelen käsiä jaloilla niin makaroonia oisivat.

Jaloista paloi lihakset jonnekkin yhden äkkiä,jalka kyykkyä en uskalla tehdä pitäs olla kaveri joka potkisi vierellä turvaisi tilanetta,siis ne paloi jonnekin,eli hävisi näkyvät lihakset kuin ilmaan.

Voimatasot olemattomat ,minne hemmettiin minun voimat on kadonneet??? Eikä tämä suinikaan ole leikkiä vaan olen tosimielellä tässä mukana,mutta nyt vaan ikääni syytä ja ehkäpä alan miettimään geenejäkin,ennen tuntui että kaikki oli toisin.

• Treenaavamies

Eli olet joskus saanut painetta lihaksiin, et siis ole vasta-alkaja.

Proteiinijauhot voit unohtaa samantien, niistä ei ole mitään apua, ei mitään, varsinkin kun saat reippaasti proteeinia jo munista ja muusta mitä syöt. Noilla jauhoilla voi joku kilpaileva urheilija saada jotan hyötyä, varsinkin jos käyttää steroideja samalla.

Kuulostaa että ongelma on jossain muualla. Vaihda lääkäriä, kuulostaa siltä. Lihasten tulisi kasvaa kaikenikäisillä ellei ole ennen treenannut, vanhemmat voivat ottaa apua testosta jne.

Eihän tuossa ole mitään tolkkua että kielletään menemästä salille ja ei anneta mitään syytä. Kyllä lääkärin pitäisi selvittää mistä kyse tai ohjata kokeneemmalle lääkärille joka alkaa asiaa tutkimaan.

• Treenaavamies

Itselläni ei ole lihakset kasvaneet varmaan yli 15 vuoteen eikä asia minua vaivaa. Olen keskivertomiestä vahvempi ja atleettinen vartalo enkä näe lisälihaksissa mitään iloa/hyötyä, tavoitteena on pysyä suunnilleen tämänkaltaisena nin pitkään kuin mahdollista. On totta, että on olemassa hyvin pieni joukko ihmisiä joilla ei lihaset kasva millään, lihasrappeuma tauteja, metabolista häiriötä tms. kyllä lääkäreiden pitäisi nämä tietää eli mene takaisin ja selitä tilanne, jos ei apua, vaihda lääkäriä.

• ALFAÄIJJÄ

Salijannuista todella pieni osa on suuri ja vahva. 99 prosenttia salilla käyvistä se ei näy päälle.

• treenatkoonmuut

Kiitos teille hyvistä kannanotoista.

Tulin justiinsa äskettäin salilta ja tässä syön kanaa ja piimän kera.

Sikäli tässä ollaan kiitollisia että nyt jaksan kävellä ja salilla oikeasti nostaa jotain painoja että sikäli tässä on kehitystä niiltä osin tullut.että jaksan kävellä nyt ja nostaa painoja,nimittäin 20kg tanko oli hetki sitten järkyttävän painava nosti sitä miten tahansa.

Unohdin mainita ylempänä että on minulla joitakin rasitteita kehossa mukana mutta en anna niiden haitata vaan teen liikeitä ja yritän parhaani liikkua mutta en liikku yhtään ylimääräistä siinä mielessä ettei ne lihakset viimeisetkin häviäisi.

Minulla on keuhko sairaus nimeltään keuhko sarkoidoosi,tätä ei monikaan lääkäri ymmärrä edes, se on pahempi kuin astma siis,ja minulla lisänä vielä tuo astmakin.

Pitäsköhän heittää tosiaan nuo proteiinit pois,sitäkin vaihdoin tässä äskettäin toiseen merkkiin.

Hemmetti paljoa ei ole enään tehtävissä ja ikää puskee niin kuin meille kaikille.

Kyllä tässä on mielessä käynyt hormoonit mutta ei se auta minua,vie vaan pahempaan suuntaan ja hautaan nopeammin vaikka lienen kävin jo aika lähellä lopullista loppua.

Luulin nimittäin noin pari vuotta sitten salihommeleiden olevan ohi osaltani lopullisesti,kohtaus jonka sain oli niin pitkä että se imi kaikki voimat,pulssi hakkaa siis ja mitään ei voi tehdä,ei edes tv:tä voinut pitää päällä kun se rasitti jo liikaa.

Kuukausien piina,jotkut voi luulla ylikunnoksi muttei se sitä ollut,ihmisestä siis voi lähteä hetkessä kaikki voimat,on siinä miettimistä että kuinka ja mikä sen aiheuttaa.

Lääkäreistä ei ole apua,sen huomasin tuona aikana kun podin jotain sellaista tuntematonta josta tuntui että jokainen hengen vetokin oli saavutus.Aina odotin seuraavaa päivää josko olisi kunnossa,mutta ei ,viime kesäkin meni miettiessä kuinka jaksan ajaa nurmikot,kun ei voi kävellä.

Onneksi nyt syksyn myötä kuntoni on oikeasti muuttunut,nyt siis himoitsen niitä lihaksia jotka minulla oli ja enempikin olisi hyvä olla,mutta enempään minä en uskalla enään treenata etten joutuisi samaan tilaan jonka olen kerran kokenut,se on kuin muumio,ajatus ei enään toimi eikä fysiikka,kaikki on hirvittävän raskasta,jo wc käynti on todella kovan takana.

Olotila on tuolloin niin pelottava että kyseessä on tilanne minuutti minuutilta selvitä. Mutta nythän minä voin salilla käydä kun teen jokseenkin järkevästi.

Voisikohan olla niin että hermotus veti koko elimistön täysin sekaisin tuolloin ja tein liian raskailla painoilla,onko tässä mitään järkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1126
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      870
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe