Kyllä vastaanottokeskuksen henkilökunta pitää nuorista pojista.
https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/252058
Vasabladet kertoo esille tulleista seksisuhteista työntekijöiden ja turvapaikanhakijoiden välillä Oravaisten vastaanottokeskuksessa Pohjanmaalla.
Lehden mukaan ohjaajat olisivat harrastaneet seksiä 16-17-vuotiaiden poikien kanssa.
Seksiä maahanmuuttaja poikien kanssa
21
601
Vastaukset
- khddjjgdfh
Onhan se hyvä kun rannikkoruotsalaisetkin saa degeneroituneeseen geenipooliinsa uutta ainesta. Ties vaikka uuden kansantaudin.
- tavallinensuomilainen
Kyllähän 20-35-vuotiaat pojat pipaa ja bepaa tarvitsevat. Huvi ja hyöty samassa paketissa.
- kutenarvattiin
Niin koska "maahanmuuttajapojat" tykkää paritella lehmien, lampaiden ja jopa vuohien kanssa ja sillä on pitkät perinteet. Näin se kulttuuri rikastuu nääs. Feminismi tuhosi Suomen 50 vuodessa. Sen vaarallisuutta tulisi kunnioittaa jatkossa, se on kuin tuli jolle ei koskaan saa kääntää selkäänsä.
- Hesassa
Oisko myös niin ettei ole mikään seinä ruusu vai onko jos ei saa niin puupökkelökin kelpaa tai veistos puistossa...Nähty on jos epäilet.
- Parraton
Onko iät tarkistettu ja varmistettu?
- Dfgghh
Sosiaalitantta on käyttänyt hyväksi partalapsia.
Alkaa tuntumaan siltä että se sokerideittailu on sittenkin terveempää kuin tää matubisnes. - slmf-alsm
Hyvä asia, että sisäsiittoiset suomenruotsalaiset saavat parannettua huonoa geeniperimäänsä. Suomalaiset ei heille ole koskaan kelvanneet vai onko asia toisinpäin?
- AntropoIogi
Suomalaisilla lienee liian hyvät geenit? Olemme euroopan yksi geeniperimältään rikkaimmista kansoista, joten todellakin ihmettelen miten geenejämme parannetaan todistetusti sisäsiittoisten, geneeristen matujen geeneillä??
- eipenniäkäännoille
Todistaa vain oikeiksi kaikki nämä puheet näistä järjestöistä ja vapaaehtoistyöntekijöistä.
- seksirinki
Ei ihme et siellä pitää kirjoittaa papereita vaitiolosta:D
- sairaita.tätinaisia
Eikös nuo spärräläiset ihan julkisesti hehkuttaneet kuinka ihanaa on paneskella alaikäisiä poikia, ja varvi maksaakin vain 20€?
hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Kaikenlaisiahörhöi
Kyllä nuo sosiaalitantta-suvakit on älykkäitä :)
- toomeee
Käykö tämä siitä meetoosta? toisinpäin?
- EiOleTotta
Jos edes yksi lukisi ko. linkin: huhu on todettu perättömäksi.
(Lisäksi ne 16-17 v on vähintään 22 v oikeasti.) - wälimerisharks
Partalapsilla pelit pelaa, jos ovat ikänsä valehdelleet alta 17-vuotiaiksi niin oikeasti ovat yli kolmekymppisiä partajeesuksia..
Jos kaikki omasta halusta niin ihan hyvä.
Tätini käytti minua testatessaan muuttajien suuntautumisen aitoutta. Pidin siitä.- masuri21
Kyse lienee ollut ruotsinkielisen Vöyrin kunnan perhekodista, joka oli tarkoitettu afgaani-ja irakilaspartalapsille. Perhekodin naistyötekijät käyttivät seksuaalisesti
hyväkseen perhekodin lapsia ja nuoria. Suvakkien mielestä kotouttamiseen kuuluu seksipalvelut.Samalla ruotsikieliset saivat nuorta . - ällöä
Ei ihme jos eivät omaksu suomalaisia tapoja kun suvakit römpsä levällään näyttävät mallia. Että kaikki liikkuva ei ole naitavaa vaikka haluttaisi. Jos nuoret alaikäisiä. kai ohjaajat sai syytteet lapsen hyväksikäytöstä?
Etovaa. Huomaa taas, että alaa opiskelevien soveltuvuuskokeista on luovuttu. - Anonyymi
Lähdin leirille oikeasta tahdostani auttaa ulkomaan nuoria olin keittäjänä. Sain ensi päivästä kuulla olen kaunis olen haluttava näen unta kaikkea tälläistä tekstiä.
puolessa viikko alin jo itse uskoa siihen olen haluttava, pukeuduin jo vähän vapaammin.
Leirin vetäjä oli kuullut jotain naiseen kohdistuvasta ja antoi yhden vanhemman miehen turvalsi. Illalla olin suihkussa kuulin ääniä menin katsomaan kaksi poika keskusteli kva äänisesti Abin kanssa Abi ajoi tiehensä.
Kuulin kolinoita ja liikettä, sanoin Abille pelottaa. Abi tuli viereen nukkumaan heräilin vähän päästä katsoin Abia nostin peittoa voi kauhea nyt en saa unta. Aamulla heräsin Ennen Abia sen kalu oli ulkona lahkeesta olihan iso.
Seuraavana iltana oli rauhallista Abi tuli myöhemmin viereen unissaan tarrauduin kiinni en olllut mieheni kanssa pitkään aikaan heräsin kun käteni oli kalussa kiinni tunsin miten se jännittyi välillä avasin silmät Abi katsoi näitkö unta hymyilin näin Abi sanoi niin minäkin ja tarttui rintoihin käänsi minut ja suuteli niitä pyysi anteeksi sanoin vaihdetaan miestä tyynnyttelin kyllä ymmärrän koske vaan nautin miehen koskettelusta käsi laskeutu haaroihin levitin jalkoja tunsin kädessä tosi ison kalun ja vielä oli pehmeä liikutin kättä muutui aiak nopeaan kovaksi nousin päälle kuiskasin ollaan hiljaa ohjasin terskaa pillulle huulet vään tyi sisään päin otin uudelleen kosteius laskeutu huuliin kalu meni kivistävin tuntein sisään tuntui että perse repiää mutta silti halutti uskomaton tunne vaikka saisin potkut tätä haluan en kestänyt tulin melkein heti kuiskasin pane vaan nostin ja laskin pyllyä tunsin haaroissa ksteuden en tiennyt oliko verta vai mitä pillu lotisi koko ajan tulin uudelleen pyysin jo että tulee kourat tarttui pyllyyn ja sitten sain lasti ja lasti ja lasti ruiski peräseinään asti, makasin pitkään päällä Abi sanoi kiitos kovasti nuku nyt herätän aamulla.
Aamulla kokeilin haaroja olin ihan vellissä menin suihkuun olin turvoksissa ja päivällä turposin taas kohta on ilta.
Sain tuota valtavaa kyrpää kolme yötä edestä ja takaa olin varma että tulen raskaaksi olin niin täynnä spermaa monta päivää. Ukko oli mykkänä monta päivää kun epäili kaikkea ja oli hyväkin paranin ja olin taas oikeasti märkä.
Kun sovittiin ukon kanssa että ei ole mustis rakasteltiin kun oli oikein vauhdissa sanoin moni musta nai isoilla kyrvillään mieheni melkein rasikasi minut kaksi kertaa peräkkäin ja piti kainalossa kuiskas älä maalaa pirua seinälle. Olispa tiennyt mikä piru jo kävi. pillu sykkii useasti. - Anonyymi
Minä jos joku tiedän että osa antaa pillua kunnolla. Olin talkkarina ja kaikki tietää tavaraa katoaa laitoin kameran kahteen paikkaan täytyy sanoia että rajumpaa prnoa saa hakea. Eräskin vhän olevinaan oleva rouva jäi tasaiseen tahtiin ilta töihin ei tehnyt muuta kuin naitatti itseään sai toisinaan viidetkin spermat sisäänsä peräkkäin nosti housut ylös ja lähti. Eräs tyttönen joka itsekkin naitatti toisinaab kertoi että se vie ukolleen pillun nuoltavaksi. Muija homma sille pakolais tyttöjä naitavaksi.
Kun lähdin annoin jokaiselle muistitikun omistaan kukaan ei ole soitellut.
Tapasin tämän esimies naisen kerran jouluaikaan joidenkin pikkujoulussa nainen jälesti selvästi menin tiskin päähän pysähtyi sanoi seuraa.
Seurasin huoneeseen asti sanoi haluan että nait ja kovaa, nain kahdesti peräkkäin menin perässä suihkuun pesi minun nähden ja hymyili ei ukon kaikkea tarvi tietää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636156
- 635559
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1254331- 543842
- 143785
- 323209
- 632961
- 592836
- 682568
- 471950