https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005929990.html
Enkö ole sanonut että tinderistä saa naisia. Menkää nyt äkkii tinderiin.
Tinder on sinkkumiehen pelastus
12
50
Vastaukset
- pihallatipunen
Mistä voit tietää, koska sinähän et itse siellä ole. Kirjoitit siis joskus, että sulla ei ole älypuhelinta. Käsittääkseni Tinderiä ei käytetä läppärillä tai pöytäkoneella. Tablettiakaan sulla ei varmaan ole..paitsi eri värisiä pillereitä.
- SoliterniuM1977
Ei se auta mitään. Pitäisi olla facebook. Sitten pitäisi saada tykkäyksiä niiltä naisilta, joista on tykännyt jotta tulis match ja pääsis juttelemaan. Ne jo ovat ylipääsemättömiä ongelmia.
- Viinamies
Miesten pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa joissa naisia tapaa. Jutussakin sanotaan että suurin osa miehistä ja naisista käy yökerhoissa juomassa viinaa ja iskemässä naisia seuraksi.
Sitähän minä olen sanonut mutta ette usko. Vain viinaa juomalla ja yökerhoissa käymällä saa naisia. Sitten kun on iskenyt sen naisen niin sen jälkeen voi olla selvinpäin ja tutustua mutta ensi tapaaminen tapahtuu viinaa juomalla. - Viinamies
Vain viinaa juomalla voi naisia tavata.
- hienoahienoa
Ei Tinderistä saa mitään. Baaristakaan ei yleensä saa, mutta saa sieltä helpommin kuin Tinderistä. Johan tuo tutkimuskin sanoo, että vain komeimmat miehet saavat Tinderistä pesää:
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a- Naisasialooser11
Ei mitään lisättävää. Paitsi, että eräs alemman keskitason kaverini onnistui 5 vuoden pilluttomuuden jälkeen saamaan joltain 30 lutkalta tinderistä kerran pillua.
- Tämä-selvä
Jokainen mies voi olla komea. Jos on lihava niin pitää laihduttaaja mies on komea sen jälkeen. Uusilla vaatteilla voi tehdä itsestään naisia miellyttävän miehen, parturissa pitää käydä, parta ajetaan, käytä tuoksuja ja voit sitten saada jonkun kivan naisen.
- hienoahienoa
Tämä-selvä kirjoitti:
Jokainen mies voi olla komea. Jos on lihava niin pitää laihduttaaja mies on komea sen jälkeen. Uusilla vaatteilla voi tehdä itsestään naisia miellyttävän miehen, parturissa pitää käydä, parta ajetaan, käytä tuoksuja ja voit sitten saada jonkun kivan naisen.
Jotkut sitten näköjään ovat todella naiiveja. Mutta ehkä itselleen valehteleminen on selviytymiskeino joillekin. Itse käyn säännöllisesti salilla ja olen jo pitkään käynyt, eikä naisia ole. Naisia on vain 20% alfoilla, muilla on jos on hyvä tuuri käynyt.
- Tasopoliisi
Pelastakaa itsenne ja poistukaa palstalta.
- Ulkonäkö-on-kemia
Tuskin tinderistä saa naista iskettyä ellet ole todella komea.
Jaa, itelle riitti lyhyellä tinder-ajallani että mies oli söpö. Ja mies joka oli ollut kuvissa söpö paljastui ettei ollut ihan niinkään livenä, mutta sillä oli kuitenkin miellyttävä ja "valloittava" hymy. Niillä eväillä mentiin sänkyyn.
- Eipaha
Saapa nähdä miten on? Jospa sit löytäis sieltä rakkaan,kumppanin,ystävän😊
Toivon 🎅 sellaista lahjaa..
🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔵🔴🔵 🔵🔴🔵
🔴🔴🔴 🔴 🔴🔴 🔴🔴 🔴🔴
🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴
J-O-U-L-U-A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti8112673Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322390Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori741951Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141745- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821450Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos231213- 541176
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231155- 311065