Tinder on sinkkumiehen pelastus

Tindermies

12

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen

Mistä voit tietää, koska sinähän et itse siellä ole. Kirjoitit siis joskus, että sulla ei ole älypuhelinta. Käsittääkseni Tinderiä ei käytetä läppärillä tai pöytäkoneella. Tablettiakaan sulla ei varmaan ole..paitsi eri värisiä pillereitä.

• SoliterniuM1977

Ei se auta mitään. Pitäisi olla facebook. Sitten pitäisi saada tykkäyksiä niiltä naisilta, joista on tykännyt jotta tulis match ja pääsis juttelemaan. Ne jo ovat ylipääsemättömiä ongelmia.

• Viinamies

Miesten pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa joissa naisia tapaa. Jutussakin sanotaan että suurin osa miehistä ja naisista käy yökerhoissa juomassa viinaa ja iskemässä naisia seuraksi.
      Sitähän minä olen sanonut mutta ette usko. Vain viinaa juomalla ja yökerhoissa käymällä saa naisia. Sitten kun on iskenyt sen naisen niin sen jälkeen voi olla selvinpäin ja tutustua mutta ensi tapaaminen tapahtuu viinaa juomalla.

• Viinamies

Vain viinaa juomalla voi naisia tavata.

• hienoahienoa
      • Naisasialooser11

Ei mitään lisättävää. Paitsi, että eräs alemman keskitason kaverini onnistui 5 vuoden pilluttomuuden jälkeen saamaan joltain 30 lutkalta tinderistä kerran pillua.

• Tämä-selvä

Jokainen mies voi olla komea. Jos on lihava niin pitää laihduttaaja mies on komea sen jälkeen. Uusilla vaatteilla voi tehdä itsestään naisia miellyttävän miehen, parturissa pitää käydä, parta ajetaan, käytä tuoksuja ja voit sitten saada jonkun kivan naisen.

• hienoahienoa
        Tämä-selvä kirjoitti:

Jokainen mies voi olla komea. Jos on lihava niin pitää laihduttaaja mies on komea sen jälkeen. Uusilla vaatteilla voi tehdä itsestään naisia miellyttävän miehen, parturissa pitää käydä, parta ajetaan, käytä tuoksuja ja voit sitten saada jonkun kivan naisen.

Jotkut sitten näköjään ovat todella naiiveja. Mutta ehkä itselleen valehteleminen on selviytymiskeino joillekin. Itse käyn säännöllisesti salilla ja olen jo pitkään käynyt, eikä naisia ole. Naisia on vain 20% alfoilla, muilla on jos on hyvä tuuri käynyt.

• Tasopoliisi

Pelastakaa itsenne ja poistukaa palstalta.

• Ulkonäkö-on-kemia

Tuskin tinderistä saa naista iskettyä ellet ole todella komea.

• Jaa, itelle riitti lyhyellä tinder-ajallani että mies oli söpö. Ja mies joka oli ollut kuvissa söpö paljastui ettei ollut ihan niinkään livenä, mutta sillä oli kuitenkin miellyttävä ja "valloittava" hymy. Niillä eväillä mentiin sänkyyn.

• Eipaha

Saapa nähdä miten on? Jospa sit löytäis sieltä rakkaan,kumppanin,ystävän😊
      Toivon 🎅 sellaista lahjaa..
      🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔵🔴🔵 🔵🔴🔵
      🔴🔴🔴 🔴 🔴🔴 🔴🔴 🔴🔴
      🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴
      J-O-U-L-U-A

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2816
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2676
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2217
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2153
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1900
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      168
      1432
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1246
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1214
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1138
    Aihe