Moi pientä selvennystä vähän vaivaa että kasvanko enää oon siis 14v 5pv pääst 15v ja oon vast 168 Kait tai ehk vähä yli ja on ehk tullu kasvo pyrähdys en oo varma
Pituus ja ikä
1
124
Vastaukset
- panostaminen
Vielä ehdit venyä pituutta. Loirikin venyi vasta varusmiehenä. Syöminen. Syöminen. Syöminen. Kokeilepa lisätä sitä syömistäsi siis oikein kunnolla. Ruokaa lautaselle kukkupäin joka päivä. Oikeanlaista ravintoa. Kaloreita, kalsiumia ja proteiinia reilusti napaan. Jos omat geenit ovat lähtökohtaisesti pituuskasvun osalta huonot ja vielä kaiken kukkuraksi syöt nokkimalla nirsoillen niin ei luusto veny pituutta. Sinun ainoa mahdollisuutesi on se syöminen. Japanilaiset ovat olleet lyhytkasvuisia ihmisiä. Kun sitten uusi sukupolvi alkoi ahmimaan hampurilaisia niin venyivät paljon pitemmiksi kuin vanhempansa. Samat geenit mutta eri määrä kaloreita ja proteiineja. Lopputulos vallan eri. Muutos perustuu satsaukseen ja panostukseen. Syyn ja seurauksen laki on armoton tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839