Kuinka usein palstalaiset vaihtaa lakanat?

SikaATM

Itse vaihdan kaksi kertaa vuodessa, kesällä ja joulun alla. Tein juuri puolivuosittaisen lakananvaihdon ja olo on niin kuin paremmallakin.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli50Sinkku

2-3 vkon välein.

• HeiluvaPeitto

Riippuu siitä paljonko on herahtanut!

• Virhe.Käsittelyssä

Joka viikko 🙄
      Kesällä kuumalla ☀️ kyllä 1 - 3 viikossa, (jos yöllä hikoilee)

• Itse vaihdan talvella noin kerran kuussa lakanat. Kesäaikaan helteellä noin kahdesti kuussa. Joskus, kun olen ollut sairaana ja paljon sängyssä - niin olen tainut vaihtaa alle viikossa lakanat. Riippuu tarpeesta. Minulle siis riittää kerran kuussa ja kesällä sekä sairaana ollessa useammin.

• wanhaämmä

Hyi ;D Saako niitä edes taiteltua pesukoneeseen enää noin pitkän käytön jälkeen.. vai meneekö ne suoraan roskiin, rakennusjätteeseen.

Viikko - kaksi on aika yleinen vaihtoväli, jos kukaan ei käy siinä välissä sotkemassa niitä mitenkään erikoisemmin. Pyörittän kuudessa kympissä pitkän kaavan mukaan.

• SikaATM

No voi ne vähän tuoksahtaa ja koppurassa.

• Olen.pettynyt

Joku jännämieskö linerinkin lakanat käy aina sotkemassa? Ruikkii tietysti spermaa ympäri sänkyä :(

• wanhaämmä
        Olen.pettynyt kirjoitti:

Joku jännämieskö linerinkin lakanat käy aina sotkemassa? Ruikkii tietysti spermaa ympäri sänkyä :(

Jännämiespä hyvinkin. Eihän ätmit saa pillua ja muita lajeja miehissä ei sitten palstatotuuden mukaan ollutkaan. Ei kai nyt ketään niin pulleasäkkisenä pidetä, että ympäri sänkyä jäis roiskittavaa, höh...

• puhtausonpop

Jokaisen rakasteluhetken jälkeen.

• Viikkoa pidempään en samoissa lakanoissa suostuisi möyhimään.
      Tää maailma pitää sisällään niin monenmoista paskalakkia, et en mä ylläty enää mistään.

• reikä.epä.siisti

riippuu tinderinaisesta niin luulisi siistin vaihtavan ennen uutta ns asiakasta mutta niitäkin varmaan on että samoissa lakanoissa monta eri miestä vastaanottaa niin luulisi asiakkaittenkin valittavan tai ei tapaa uudelleen ja arabimiehet ei niin välitä riittää kun reikää saa jyystää

• se.selittää.kihelmöinnin

Hä, pitääkö ne vaihtaa? Luulin että vaihdetaan sitten kun sänkykin menee vaihtoon noin 10 vuoden välein.

• muutaman viikon välein talvisin, kesällä useammin.

• trollli

Ihan tarpeen mukaan, mutt ainakin viimistään joka toinen viikko. Kesällä hellekaudella vaikka joka päivä ja sama silloin, jos olen kipeenä ja kuumeessa jos suinkin vaan fyysisesti jaksan.
      Sairaana jo lakanoiden vaihto virkistää oloa, sen huomasin sairaalassa maatessani, kun hoitajat petasivat mulle puhtaan sängyn.
      Sänkyyn takaisin maate käydessäni olo oli tosiaan parempi, kun sänky oli aivan uskomattoman viileä ja täysin puhdas!

Se on niitä kokemuksia joita mulla on ainoastaan muutamia, sillä yleensä mä petaan sänkyni aina itse, poikkeuksen tekee vain vierailut kodin ulkopuolelle.
      Sairaala ja hotelli yöt lomaillessani. Sekä kyläilyt, ehkä ystävieni luona jossain kesämökillä, jos mulla ei ole omia lakanoita ja pyyhkeitä mukanani, kuten yleensä silloin on etten ylimääräistä pyykkiä aiheuta!

• Miehenmittatässä

No mun lakanat varmaan pitäis mättää tuon käyttöajan jälkeen pesismailalla nippuun, että sopis koneeseen.

Pari viikkoa maksimi. Ja joskus ne suttaantuu niin, että lähtee samallakertaa pesuun. Petarin päällisen pesen tuolla kaavalla ja tyynyt/peitot. Ja petivaatteet ja pyyhkeet tietty mankelin läpi. Vetolaite löytyy, vaikka oiskin vetäjäkin jo. 😘❤️

• Hyi hitto, ei ihme että olet atm... Ei sun kohdallas johdu ulkonäöstä, vaan hygieniasta!

• omatlakanat

Kahden viikon välein ja tyynyliinan kerran viikossa. Jos on kesällä hellettä niin silloin lakanatkin kerran viikossa.

• Tämä-selvä

Vaihdan joka viiikko.

• Vaikka joka päivä, jos olosuhteet vaatii, riippuu miten hikoillaan, pöyssätään, ihoa irtoilee, ollaa kipeitä yms. Mutta normisti 2 viikon välein.

Yleensä nuhjusen tuntuiset petivaatteet on epämukavat. Tuuletan ja pesen aika tiuhaan täkkejä ja tyynyjä. Nyt just pesin kaikki täkit ja tyynyt...

Petari on julmetun paksu, niin sitä imuroin ja ulkoilutan vähän harvemmin.

• Lasten petikamppeet huollan jopa tiuhempaan, sitä räkääkin kun pyyhkivät petivaatteisiin...🤧

• bukl

Yök yöh ei kaikkea tarvitse luetella!

• bukl kirjoitti:

Yök yöh ei kaikkea tarvitse luetella!

No miksei?!😆

• Ööörb
        mazy kirjoitti:

No miksei?!😆

Yöäöööh meni viikonlopun ruokahalut.

• Ööörb kirjoitti:

Yöäöööh meni viikonlopun ruokahalut.

Pikku paasto ei pahaa tee...räkää ja ihoa voi suurennuslasilla kattella. Ehkä pari ihokarvaakin löytyy...puhjennutta finniä lakanan kuiduista.🤣

• oksutiblurb
        mazy kirjoitti:

Pikku paasto ei pahaa tee...räkää ja ihoa voi suurennuslasilla kattella. Ehkä pari ihokarvaakin löytyy...puhjennutta finniä lakanan kuiduista.🤣

Byöööööh uuurb saastaiset lakanat!

• rtollli
        oksutiblurb kirjoitti:

Byöööööh uuurb saastaiset lakanat!

Hyvä ett käsitit; juuri siksi niitä pitääkin vaihtaa, tarpeen mukaan!
        Kaikella ystävyydellä, hyginea valistus ei ole koskaan pahasta... tietämättömyys on!

• yöksssss
        rtollli kirjoitti:

Kaikella ystävyydellä, hyginea valistus ei ole koskaan pahasta... tietämättömyys on!

Macyn sängyssä muhii toukat yööörbbb.

• yöksssss kirjoitti:

Macyn sängyssä muhii toukat yööörbbb.

Niinno yhdistetty sänky ja toukkamotelli...elävää ravintoa.😃

• rtollli kirjoitti:

Juuri näin, presiis. 👍

• .. Viikottain ja/tai Tarpeen Mukaan.. Harvemmin on Pidempää Väliä.. TyynyLiina tulee Vaihdettua Monesti.. Useammin.. Ja Ei.. Ei Qualan Takia.. Vuan.. Siks Kun Se on Vaan Monesti Niin.. Mukavaa.. ;D

• arfgag

Sitten ku ei saa enää selvää onko edellisyönä vahinkorunkannut

• hienoahienoa

Jopas täällä on hienohelmoja. Kerran kuussa vaihdan petivaatteet ja se riittää oikein hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      200
      29408
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      249
      3351
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3331
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2804
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2297
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1732
    7. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1417
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1299
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      304
      1205
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      33
      1141
    Aihe