Kulkuneuvona tarpeellisen auton vaihtaminen alkaa tulla ajankohtaiseksi ja ilmeisesti ensi vuoden 2019 aikana olisi hyvä laittaa asia järjestykseen. Kyseesen tulee vaihtoauto. Nykyinen mittaluokaltaan tila-autojen asteikolla pienehkö kyytineuvoni tyydyttää kyllä tarpeitani, mutta 14 vuoden ikä alkaa painaa ja helmapellit ovata ruvenneet rispaantumaan. Hiukan pienempikin koko kelpaisi oikein hyvin, mutta sisätilojen korkeutta pitäisi kuitenkin olla riittävästi, ettei meikäläisen pitkähköselkäisen äijän päälaki koliseisi katossa. Bensakone kävisi hyvin päinsä. Kilometrejä minulle ei kerry vuosittain mitenkään mainittavasti eli jotain 4000-5000 kilsaa. Minun autoni kiihtyväisyyden nollasta sataan ei tarvitse olla huippuluokkaa eikä minun autoni kaipaa sporttimaista ilmettä eikä erityisempiä herkkumausteita. Ilmastointi on kyllä hyödyllinen ominaisuus. Tarvitsen tavallisen peruskulkuneuvon. Mitä mahdollisuuksia suosittelette arvoisat palstalaiset?
Pitäisi löytää peruskulkuneuvo
7
<50
Vastaukset
- 7362525227272
Kysele nyt hyvä lapsi jostain muualta, sori.....
- MainostaaVessoissa
Löytyisikö sopivaa sen vellihousujobbarin pienpuljusta?
- jalkasienionvaarallinen
Minkä hintaista ja korimallista etsit?
- aivovuoto
Kysy autoliikkeistä, onko niiden valikoimassa peruskulkuneuvoja.
- kädetonautonkorjaaja
Joku pienellä käyttömaksulla varustettu auto tulee halvaksi pitää. Pieni kilometrilukema maksaa, mutta koneremontti se vasta maksaakin. Nettiautosta vain oikeat filtterit päälle, niin kaupat onnistuu. Vuosimallista 2010 alkaen ei ole ainakaan hitsaushommia paljon tiedossa.
- Järkivalinta
2010-> uudempi vw polo on talouttaan kunnioittavan autoilijan valinta. Yllättävän iso sisätiloiltaan ja niissä jälleenmyyntiarvokin pysyy mukavasti tallella. Ajotuntuma kuin isoveljissään ja ylläpito suht edullista. Jakoketjun vaihtaa nykyisin jakohihnan hinnalla joten se volkkarin irvailijoiden valttikortti alkaa olla jo käytetty. Itse harkitsisin kyllä vakavasti poloa jos olisi autonvaihto ajankohtainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084