Pitäisi löytää peruskulkuneuvo

Kulkuneuvona tarpeellisen auton vaihtaminen alkaa tulla ajankohtaiseksi ja ilmeisesti ensi vuoden 2019 aikana olisi hyvä laittaa asia järjestykseen. Kyseesen tulee vaihtoauto. Nykyinen mittaluokaltaan tila-autojen asteikolla pienehkö kyytineuvoni tyydyttää kyllä tarpeitani, mutta 14 vuoden ikä alkaa painaa ja helmapellit ovata ruvenneet rispaantumaan. Hiukan pienempikin koko kelpaisi oikein hyvin, mutta sisätilojen korkeutta pitäisi kuitenkin olla riittävästi, ettei meikäläisen pitkähköselkäisen äijän päälaki koliseisi katossa. Bensakone kävisi hyvin päinsä. Kilometrejä minulle ei kerry vuosittain mitenkään mainittavasti eli jotain 4000-5000 kilsaa. Minun autoni kiihtyväisyyden nollasta sataan ei tarvitse olla huippuluokkaa eikä minun autoni kaipaa sporttimaista ilmettä eikä erityisempiä herkkumausteita. Ilmastointi on kyllä hyödyllinen ominaisuus. Tarvitsen tavallisen peruskulkuneuvon. Mitä mahdollisuuksia suosittelette arvoisat palstalaiset?

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7362525227272

Kysele nyt hyvä lapsi jostain muualta, sori.....

• Kiitokset vinkistä. Koordinaatit edelleen ajatushautomossa.

• MainostaaVessoissa

Löytyisikö sopivaa sen vellihousujobbarin pienpuljusta?

• jalkasienionvaarallinen

Minkä hintaista ja korimallista etsit?

• aivovuoto

Kysy autoliikkeistä, onko niiden valikoimassa peruskulkuneuvoja.

• kädetonautonkorjaaja

Joku pienellä käyttömaksulla varustettu auto tulee halvaksi pitää. Pieni kilometrilukema maksaa, mutta koneremontti se vasta maksaakin. Nettiautosta vain oikeat filtterit päälle, niin kaupat onnistuu. Vuosimallista 2010 alkaen ei ole ainakaan hitsaushommia paljon tiedossa.

• Järkivalinta

2010-> uudempi vw polo on talouttaan kunnioittavan autoilijan valinta. Yllättävän iso sisätiloiltaan ja niissä jälleenmyyntiarvokin pysyy mukavasti tallella. Ajotuntuma kuin isoveljissään ja ylläpito suht edullista. Jakoketjun vaihtaa nykyisin jakohihnan hinnalla joten se volkkarin irvailijoiden valttikortti alkaa olla jo käytetty. Itse harkitsisin kyllä vakavasti poloa jos olisi autonvaihto ajankohtainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2432
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2004
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1806
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1595
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1445
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1329
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1328
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1275
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1171
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1046
    Aihe