Äänestys pystyyn. Kuka on vuoden 2018 palstan homoin käyttäjä? Kellä pursuaa kaapit dildoja? Ilmoita itsesi tai kaverisi mukaan kisaann, josta voi voittaa yön itsensä kanssa.
Vuoden 2018 palstahomo
12
<50
Vastaukset
- Palstan_naiset
Trollihahmo DarkFear ilman muuta.
Naulapää tietysti.
Kuka muu ihailee sellaisella innolla vanhoja miehiä kuin Nal..?- haista_paska
Ja haaska otti sitten käyttöönsä haaskojen ikiaikaisen aseen: homoleimauksen!
- 6845
haista_paska kirjoitti:
Tuohan kuuluu asiaan, kun nimenomaan palstahomoa kysellään.
- Totuus2018
haista_paska kirjoitti:
Sieltä kisaan toinen ilmoittautuja. Onnea ja menestystä.
- lipsahti
Ai se oli homo eikä hahmo no sitten ei mitään.
- kalikka.kalahti.aphen
Miksi kommenttini poistettiin jossa sanoin että kisan voittaja on selvästi aloittaja itse?
- Totuus2018
Poistivat myös vastaukseni jossa totesin, että se homo älähtää jonka persettä patukka pamauttaa.
Se olen sitten varmaan minä.
- 456677i7
Naisasialooseri. Himoitsee vanhoja harmaahapsisia miehiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289