Jumala luikki karkuun.
PÖÖÖ sanoi ateisti
155
<50
Vastaukset
- 777777
Jumala ei luikkinut mihinkään karkuun, vaan se odottelee ateisteja, kannattaa ateistinkin muistaa, että viimeiset päivät ovat vielä edessä. Moni luulee, että maailmasta lähdetään tuosta vaan, mut asian laita ei ole niin.
- 777777
Mainitsemani Jumalan vikat päivät koettaa kun uskovaiset pistää hänet Juhannussalkoon ja grillaavat helvetinliekeissä rapeaksi pääsiäiskanaksi, nam!
Jumalanliha on hyvää, annan ateistillekin Jeesuksesta palan!
Minä otan koipipalan! - jahvemeneeroskiin
"kannattaa ateistinkin muistaa, että viimeiset päivät ovat vielä edessä"
Jokainen kuolee ajallaan ... teistellä tämän lisäksi on murheena elämän jatko paimentolaismiehen keksimässä taivaassa taikka helvetissä :)
"Moni luulee, että maailmasta lähdetään tuosta vaan"
Moni luulee paimentolaisen keksimiä jumalaolentoja oikeiksi, mut asian laita ei ole niin :) - 777777
jahvemeneeroskiin kirjoitti:
"kannattaa ateistinkin muistaa, että viimeiset päivät ovat vielä edessä"
Jokainen kuolee ajallaan ... teistellä tämän lisäksi on murheena elämän jatko paimentolaismiehen keksimässä taivaassa taikka helvetissä :)
"Moni luulee, että maailmasta lähdetään tuosta vaan"
Moni luulee paimentolaisen keksimiä jumalaolentoja oikeiksi, mut asian laita ei ole niin :)Moni uskovainen voi tietää myöskin sen, kuka siellä on lihallisen kuoleman jälkeen vastassa. jumalattomilla vaan on edessä se, että Jumala ei välttämättä kuuntele vaikka olkoon kuinka kovat kivut viimeisinä päivinä maailmassa ja kuitenkaan ei pääse pois, vaikka kuinka haluaisi. SIKSI EI KOSKAAN KANNATA OLLA ATEISTI, EIKÄ TEHDÄ PILKKAA JUMALASTA.
- jahvemeneeroskiin
"SIKSI EI KOSKAAN KANNATA OLLA ATEISTI, EIKÄ TEHDÄ PILKKAA JUMALASTA"
Teidän teistien olematonta mielikuvitusjumalaa voi pilkata ihan mielin määrin. Huvittavaa miten aikuinen ihminen oikeasti uskoo näihin satoja vuosia vanhoihin kansantaruihin :) Mutta mikäs siinä .. saat sinä käyttää elämäsi mielikuvitusjumalan palvontaan :) Pidä hauskaa :) - 666.666.666
"Katos trolli"
Hauska tutustua! Rakennat siis katoksia kenties mielikuvitusjullille. Onko trollailu tuottoisaa? - 777777
"SIKSI EI KOSKAAN KANNATA OLLA ATEISTI, EIKÄ TEHDÄ PILKKAA JUMALASTA"
Teidän teistien olematonta mielikuvitusjumalaa voi pilkata ihan mielin määrin. Huvittavaa miten aikuinen ihminen oikeasti uskoo näihin satoja vuosia vanhoihin kansantaruihin :) Mutta mikäs siinä .. saat sinä käyttää elämäsi mielikuvitusjumalan palvontaan :) Pidä hauskaa :)Senkun teette vaan pilkkaa, meitä se ei haittaa, mutta teitä se haittaa ja rankasti. Katsos, kun ihminen ihan itse kaivaa itsellensä sitä hautaa. Synnin palkka on kuolema, ihminen ei voi palvella kahta herraa. Te palvotte tätä maailmaa ja näätte omilla silmillänne mihinkä se johtaa, kuitenkaan ette usko edes näkemäänne.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Katos trolli"
Hauska tutustua! Rakennat siis katoksia kenties mielikuvitusjullille. Onko trollailu tuottoisaa?Kuka maailmaa rakastaa ja on mieltynyt maailman himoihin ja muuhun paskaan, sen takia te hyväksytte sen kaiken, sellaiselle jumala onkin mielikuvitus olento. Aito rakkaus on kaikkea muuta, mitä ateisti luulee sen olevan, se on kaukana tästä maailmasta, sitä varten maailmaa ei pidä rakastaa.
- 666.666.666
777777 kirjoitti:
Kuka maailmaa rakastaa ja on mieltynyt maailman himoihin ja muuhun paskaan, sen takia te hyväksytte sen kaiken, sellaiselle jumala onkin mielikuvitus olento. Aito rakkaus on kaikkea muuta, mitä ateisti luulee sen olevan, se on kaukana tästä maailmasta, sitä varten maailmaa ei pidä rakastaa.
Vanha levy taas soi sulla katkera vanha paska. Selvähän se, että sinä et rakasta muuta kuin itseäsi ja kuvittelemiasi satuja.
- Herraonherralleherra
777777 kirjoitti:
Mainitsemani Jumalan vikat päivät koettaa kun uskovaiset pistää hänet Juhannussalkoon ja grillaavat helvetinliekeissä rapeaksi pääsiäiskanaksi, nam!
Minä otan koipipalan!Haminassa jo onkin tanko pystyssä....ei se lipulle kelpaa, mutta kyl siihen yhen jumalan voi laittaa kypsymään
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/haminan-100-metrinen-lipputanko-saatetaan-joutua-purkamaan-lujuuslaskelmat-hitsaus-ja-pultit-epailyttavat/..... - jahvemeneeroskiin
"Senkun teette vaan pilkkaa, meitä se ei haittaa, mutta teitä se haittaa ja rankasti"
Mielikuvitusjumaliesi kostontosta paasaamisesta ei ole haittaa kuin sinulle itsellesi. Kuten näet, joudut käyttämään tunteja ateismi palstalla sen sijaan että eläisit oikeaa elämää. Elämäsi menee vessasta alas näitä mielikuvitusolentoja palvoessa :) Mutta kuten jo totesin .. ei se minua haittaa :) - 777777
Herraonherralleherra kirjoitti:
Haminassa jo onkin tanko pystyssä....ei se lipulle kelpaa, mutta kyl siihen yhen jumalan voi laittaa kypsymään
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/haminan-100-metrinen-lipputanko-saatetaan-joutua-purkamaan-lujuuslaskelmat-hitsaus-ja-pultit-epailyttavat/.....Sinä et pysty tekemään kenellekkään mitään, kun tosi paikka tulee eteen.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
Vanha levy taas soi sulla katkera vanha paska. Selvähän se, että sinä et rakasta muuta kuin itseäsi ja kuvittelemiasi satuja.
Olistkos sinä se, joka myönsi rakastavansa kaikkia lähimmäisiä ihmisiä maailmassa, murhaajia, homoja, tappajia ja kaikkea mitä maailmassa on. Siinähän sen ateistin rakkauden näkee, ei muuta kuin rakastelemaan. Muuten saitko jo lääkkeet, siihen hermoromahdukseen?
- 777777
777777 kirjoitti:
Olistkos sinä se, joka myönsi rakastavansa kaikkia lähimmäisiä ihmisiä maailmassa, murhaajia, homoja, tappajia ja kaikkea mitä maailmassa on. Siinähän sen ateistin rakkauden näkee, ei muuta kuin rakastelemaan. Muuten saitko jo lääkkeet, siihen hermoromahdukseen?
Ei-kirj - nimimerkki ei ole minulle vastannut höpisi vain sekavia pyllyseksistään yms.
ja nykyisin on hiljaa kuin SamiA... ja poleemikko yms. sekunda-julistajat - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Taas sinä keksit höperyyksissäsi vaikka mitä. Minä en rakasta ketään. Minä vihaan etenkin sinua, koska uskot olemattomiin ja heität päälleni keksittyä paskaa. Tuollaista kuin sinä ei kukaan jaksaisi katsella ikuisesti. Voit olla siitä täysin varma. Pirukin kyllästyisi päivässä.
- 777777
"Senkun teette vaan pilkkaa, meitä se ei haittaa, mutta teitä se haittaa ja rankasti"
Mielikuvitusjumaliesi kostontosta paasaamisesta ei ole haittaa kuin sinulle itsellesi. Kuten näet, joudut käyttämään tunteja ateismi palstalla sen sijaan että eläisit oikeaa elämää. Elämäsi menee vessasta alas näitä mielikuvitusolentoja palvoessa :) Mutta kuten jo totesin .. ei se minua haittaa :)Eikä se sinulle kuulu, missä aikaan kulutan tai uskonko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen vai en. Eikä minulle kuulu jumalattomien touhut, teidän pitää elämänne loppuun asti, jumalattomien tavoin. Mutta se sijaan kuuluu minulle että olen varoittamassa täällä mihin jumalattommus johtaa ja mitä sillä saa aikaan, eli kaikki loppuu jumalattomuuteen ja sekin on helppo todistaa.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
Taas sinä keksit höperyyksissäsi vaikka mitä. Minä en rakasta ketään. Minä vihaan etenkin sinua, koska uskot olemattomiin ja heität päälleni keksittyä paskaa. Tuollaista kuin sinä ei kukaan jaksaisi katsella ikuisesti. Voit olla siitä täysin varma. Pirukin kyllästyisi päivässä.
"Minä vihaan sinua, koska uskot olemattomiin ja heität päälle keksittyä paskaa." Hyvä kun vihaat minua, ja todistat juuri Jeesuksesta Kristuksestakin, että se on olemassa ja vihaat häntäkin. Maailma vihaa Jeesuksen omia. Etkö sinä ollut juuri se, kuka sanoi rakastavansa maailmaa ja kaikkia ihmisiä maailmassa. Mikäli et ollut se henkilö pyydän anteeksi, mutta mikäli olit se henkilö silloin jätä anteeksi pyyntöni pois.
- 777777
LIsään edelliseeni Todisteena palstan Jeesukseen uskovat - vaikenevat iäksi evankeloinnistaan.
Viimeisenä tämä.imurirakas.Luterlainen.hiennostelija. Lääketokkurassa
sanoi säghyklään mahkoilevan ,ja elämä ja evankelointi jäi.
:(
Kuinka moni U&U palstan evankelistoista ei ole itse trolli tai kuvittele olevansa itse Jumala
(ei ikihiljainen Mark5,tosin) - jahvemeneeroskiin
"Eikä se sinulle kuulu, missä aikaan kulutan tai uskonko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen vai en"
Ei kuulu ei. Eikä minua sinänsä kiinnosta mihin tyhjänpäiseen jumalanpalvontan elämäs tuhlaat. Voin minä sinua silti sääliä kun tuhlaat ainoan elämäsi näihin satuihin.
"Eikä minulle kuulu jumalattomien touhut..."
Paitsi kuitenkin kuuluu ja siksi olet ateismipalstalla päivystämässä satuinesi :)
"Mutta se sijaan kuuluu minulle että olen varoittamassa täällä "
Kuvittele että henkilö X pitää tehtävänään kertoa sinulle Gyglofergh nimisen olennon rangaistuksesta ellet nyt heti ala palvomaan tätä olentoa... saitko maalattua kuvan mieleesi? Hyvä :) Nyt naatiskele sillä ajatuksella miten yhdentekevää tämän henkilön X varoitukset sinulle ovat :) Huomaatko miten naurettavalta Gyglofergh:in olemassaolo ja rangaistus sinulle on? Hyvä :) Katsos nämä jeesus satusi ovat niin ateisteille kuin muiden uskontojen edustajille yhtä yhdentekeviä ja naurettavia tarinoita :) - 777777
"Eikä se sinulle kuulu, missä aikaan kulutan tai uskonko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen vai en"
Ei kuulu ei. Eikä minua sinänsä kiinnosta mihin tyhjänpäiseen jumalanpalvontan elämäs tuhlaat. Voin minä sinua silti sääliä kun tuhlaat ainoan elämäsi näihin satuihin.
"Eikä minulle kuulu jumalattomien touhut..."
Paitsi kuitenkin kuuluu ja siksi olet ateismipalstalla päivystämässä satuinesi :)
"Mutta se sijaan kuuluu minulle että olen varoittamassa täällä "
Kuvittele että henkilö X pitää tehtävänään kertoa sinulle Gyglofergh nimisen olennon rangaistuksesta ellet nyt heti ala palvomaan tätä olentoa... saitko maalattua kuvan mieleesi? Hyvä :) Nyt naatiskele sillä ajatuksella miten yhdentekevää tämän henkilön X varoitukset sinulle ovat :) Huomaatko miten naurettavalta Gyglofergh:in olemassaolo ja rangaistus sinulle on? Hyvä :) Katsos nämä jeesus satusi ovat niin ateisteille kuin muiden uskontojen edustajille yhtä yhdentekeviä ja naurettavia tarinoita :)Niinhän ne ateisteille ovat Jeesus sadut yhdentekeviä ja naurettavia, mutta ikävä kyllä ne asiat ovat totta, vaikka ateisti kuinka haluaisi, että ne ovat valhetta. Mutta olen täällä varoittelemassa niitä ihmisiä, jotka uskovat ateisteja ja ennenkuin kerkeätte pilaamaan heidän elämänsä. Sen näkee jokainen maailmasta, mihinkä jumalattomuus johtaa ja mitä siintä seuraa.
- jumalaonvalheenalku
777777 kirjoitti:
Niinhän ne ateisteille ovat Jeesus sadut yhdentekeviä ja naurettavia, mutta ikävä kyllä ne asiat ovat totta, vaikka ateisti kuinka haluaisi, että ne ovat valhetta. Mutta olen täällä varoittelemassa niitä ihmisiä, jotka uskovat ateisteja ja ennenkuin kerkeätte pilaamaan heidän elämänsä. Sen näkee jokainen maailmasta, mihinkä jumalattomuus johtaa ja mitä siintä seuraa.
Sinun uskosi jeesuksen anteeksiantoon synnyttää pahuuden.
Rikollinen, ryöstäjä, murhaaja, raiskaaja kaikki saavat tekonsa anteeksi.
Tämä vajakin perimä sitten jatkaa lisääntymistään. - jahvemeneeroskiin
"mutta ikävä kyllä ne asiat ovat totta"
Ikävä kyllä nämä jeesustarinat ovat puhdasta sepitettä ja mielikuvituksen tuotetta.
"vaikka ateisti kuinka haluaisi, että ne ovat valhetta"
Ei ole mitään tarvetta uskoa että ne ovat valhetta .. ei vain ole mitään syytä olettaa että tällaiset lapselliset yliluonnolliset tarinat jumalista olisivat totta.
"Mutta olen täällä varoittelemassa niitä ihmisiä, jotka uskovat ateisteja ja ennenkuin kerkeätte pilaamaan heidän elämänsä."
Sinä olet näköjään jo oman elämäsi pilannut näillä saduilla. Todellisuus on vaihtunut mielikuvitusmaailmaan jossa urheasti suoritat mielikuvitusjumalasi antamaa tehtävää. Minun käy sinua sääliksi.
"Sen näkee jokainen maailmasta, mihinkä jumalattomuus johtaa ja mitä siintä seuraa"
Sen näkee todella hyvin mihin mielikuvitusjumalien palvonta on satojen vuosien aikana johjtanut. Järjetön usko johtaa järjettömiin tekoihin. - jahvemeneeroskiin
"Mutta olen täällä varoittelemassa niitä ihmisiä, jotka uskovat ateisteja"
Me olemme jo ateisteja, satuilusi menee täällä valitettavasti hukkaan :) ..ja vaikutat aika laiskalta jos tämän mielikuvitusjumalasi antama missio on näin rajallinen. Oletko harkinnut ottavasi megaföönin ja meneväsi päivystämään johonkin ison kaupungin keskustaan? 777777 kirjoitti:
Minä otan koipipalan!"Jumalanliha on hyvää, annan ateistillekin Jeesuksesta palan! "
Verihukka päälle.
Rouskuti rousk vaan jessen ruumis hyötykäyttöön, kuten kirkossa ikään :-)- 666.666.666
777777 kirjoitti:
"Minä vihaan sinua, koska uskot olemattomiin ja heität päälle keksittyä paskaa." Hyvä kun vihaat minua, ja todistat juuri Jeesuksesta Kristuksestakin, että se on olemassa ja vihaat häntäkin. Maailma vihaa Jeesuksen omia. Etkö sinä ollut juuri se, kuka sanoi rakastavansa maailmaa ja kaikkia ihmisiä maailmassa. Mikäli et ollut se henkilö pyydän anteeksi, mutta mikäli olit se henkilö silloin jätä anteeksi pyyntöni pois.
"Hyvä kun vihaat minua, ja todistat juuri Jeesuksesta Kristuksestakin, että se on olemassa ja vihaat häntäkin."
En vihaa Jeesusta vaan sinun valheellisia väitteitäsi. Koska Jeesus on satua, todistat olevasi vihattava ja katkera satusetä.
"Maailma vihaa Jeesuksen omia."
Jeesus ei omista mitään. Narsistina vain luulet niin. Luulet eläväsi ikuisesti, vaikka tuollaista ei jaksa kukaan katsella tuntia enempää.
"Etkö sinä ollut juuri se, kuka sanoi rakastavansa maailmaa ja kaikkia ihmisiä maailmassa."
En ollut. Minä vihaan etenkin kaltaisiasi valehtelijoita, jotka luulevat olevansa muita parempia vain siksi, että uskovat jonninjoutavaan sontaan. Sinä olet ylimielinen jäteläjä. - 777777
"mutta ikävä kyllä ne asiat ovat totta"
Ikävä kyllä nämä jeesustarinat ovat puhdasta sepitettä ja mielikuvituksen tuotetta.
"vaikka ateisti kuinka haluaisi, että ne ovat valhetta"
Ei ole mitään tarvetta uskoa että ne ovat valhetta .. ei vain ole mitään syytä olettaa että tällaiset lapselliset yliluonnolliset tarinat jumalista olisivat totta.
"Mutta olen täällä varoittelemassa niitä ihmisiä, jotka uskovat ateisteja ja ennenkuin kerkeätte pilaamaan heidän elämänsä."
Sinä olet näköjään jo oman elämäsi pilannut näillä saduilla. Todellisuus on vaihtunut mielikuvitusmaailmaan jossa urheasti suoritat mielikuvitusjumalasi antamaa tehtävää. Minun käy sinua sääliksi.
"Sen näkee jokainen maailmasta, mihinkä jumalattomuus johtaa ja mitä siintä seuraa"
Sen näkee todella hyvin mihin mielikuvitusjumalien palvonta on satojen vuosien aikana johjtanut. Järjetön usko johtaa järjettömiin tekoihin.Aivan oikein järjetön uskonto johtaa järjettömiin tekoihin, mikäli ihmiset uskovat vääriin Jumaliin, kun ei ole kuin yksi ainut oikea ja se on Jeesus Kristus.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Hyvä kun vihaat minua, ja todistat juuri Jeesuksesta Kristuksestakin, että se on olemassa ja vihaat häntäkin."
En vihaa Jeesusta vaan sinun valheellisia väitteitäsi. Koska Jeesus on satua, todistat olevasi vihattava ja katkera satusetä.
"Maailma vihaa Jeesuksen omia."
Jeesus ei omista mitään. Narsistina vain luulet niin. Luulet eläväsi ikuisesti, vaikka tuollaista ei jaksa kukaan katsella tuntia enempää.
"Etkö sinä ollut juuri se, kuka sanoi rakastavansa maailmaa ja kaikkia ihmisiä maailmassa."
En ollut. Minä vihaan etenkin kaltaisiasi valehtelijoita, jotka luulevat olevansa muita parempia vain siksi, että uskovat jonninjoutavaan sontaan. Sinä olet ylimielinen jäteläjä.Jumala omistaa kaiken maailmassa sinutkin, hän on kaiken luonut ja ainut millä ihminen pääsee Jumalan yhteyteen on, Jeesus Kristus. Jumala pystyy tuhoamaan omansa milloin vaan, mikäli haluaa niin, mutta jumalattomille annetaan aikaa tehdä parannus, saatana kun saa maailmasta täyttymyksen ja tahtonsa läpi, sen jälkeen tulee kaikesta loppu. Et jaksakaa vaan jumalattomat odotella, päivä päivältä olette lähempänä loppua.. Sinä et voi tietää isäni ja minun välejä yhtään, siksi sinä et voi tietää myöskään Jumalan olemassa olosta mitään. Olet samanlainen tyhjän puhuja ilman todistusta, kuin muutkin jumalattomat.
- 777777
Me olemme jo ateisteja, satuilusi menee täällä valitettavasti hukkaan :) ..ja vaikutat aika laiskalta jos tämän mielikuvitusjumalasi antama missio on näin rajallinen. Oletko harkinnut ottavasi megaföönin ja meneväsi päivystämään johonkin ison kaupungin keskustaan?Mikäli jumalattomat olis asioissa oikeassa, mitä enempi ihmiset eroavat kirkoista ja Jeesuksesta Kristuksesta, silloinhan pitäisi kaikki asiat mennä parempaan suuntaan, mutta kun niin ei ole. Silloin jumalaton on asioissa väärässä !!!!!!
- 777777
jumalaonvalheenalku kirjoitti:
Sinun uskosi jeesuksen anteeksiantoon synnyttää pahuuden.
Rikollinen, ryöstäjä, murhaaja, raiskaaja kaikki saavat tekonsa anteeksi.
Tämä vajakin perimä sitten jatkaa lisääntymistään.Eipä tuo anteeksi antaminen onnistu maailmassa ilman Jeesusta, koska ihmiset jatkavat samaa tappamista ja muu pahuus etenemistään. Meillä on samoin kaikki maailman pahuus edessä, mikäli ei asiat muutu.
- 777777
Me olemme jo ateisteja, satuilusi menee täällä valitettavasti hukkaan :) ..ja vaikutat aika laiskalta jos tämän mielikuvitusjumalasi antama missio on näin rajallinen. Oletko harkinnut ottavasi megaföönin ja meneväsi päivystämään johonkin ison kaupungin keskustaan?Ei minun tarvitse mennä mihinkään, kun käyn rukoilemaan se riittää. Koska maailma ja maailman mieliset eivät kuuntele se on sanassa sanottu. Jumala pitää omistansa huolen, ollaan me sit missä vaan tai millaisessa tilanteessa vaan. Valitut ovat valittuja ja sille ei jumalattomat mahda mitään, ettekä te pysty heitä kääntämään Jumalaa vastaan, mikäli eivät itse käänny.
- jahvemeneeroskiin
"Valitut ovat valittuja"
Tottakai sinä olet mielikuvitusjumalasi valittu. Eikai kukaan sellaista jumalaolentoa palvoisi joka ei olisi tämän jumalaolennon erityiskukkanen ja tottakai pelastettu. Tarve keksiä näitä satuja ja olla jonkun jumalaolennon suojeluksessa on hämmästyttävä. Oikeasti mitään jumalaolentoja ei tietenkään ole olemassa ja olet vastuussa omasta elämästäsi sekä ratkaisemaan itse vastoinkäymisesi. - 777777
"Valitut ovat valittuja"
Tottakai sinä olet mielikuvitusjumalasi valittu. Eikai kukaan sellaista jumalaolentoa palvoisi joka ei olisi tämän jumalaolennon erityiskukkanen ja tottakai pelastettu. Tarve keksiä näitä satuja ja olla jonkun jumalaolennon suojeluksessa on hämmästyttävä. Oikeasti mitään jumalaolentoja ei tietenkään ole olemassa ja olet vastuussa omasta elämästäsi sekä ratkaisemaan itse vastoinkäymisesi.Sille te ette mahda mitään, vaikka kuinka vänkäätte, että Jumalaa ei ole, koska kaikssa asioissa on vasta kohta. Taivas ja maa, jumalaton ja Jumala, hyvä ja paha, valo ja pimeys. Jos käyt ajattelemaan asioita, ei silloin voi olla pelkästään jumalaton.
- jahvemeneeroskiin
"Sille te ette mahda mitään, vaikka kuinka vänkäätte, että Jumalaa ei ole"'
Siinähän uliset päivästä toiseen ateismipalstalla mielikuvitusjeesuksestasi. Ei se jumalistasi yhtään sen todellisempaa tee :)
"Jos käyt ajattelemaan asioita"
Tiedon lisääntyminen, koulutus ja skeptinen ajattelu nimenomaan ehkäisevät haksahtamaan epätosiin asioihin kuten jumaliin, kaukoreikiin, astrologiaan, jne. Jos ajattelisit edes hitusen, ymmärtäisit jumalat ihmisten keksimiksi mielikuvitusolennoiksi. - 777777
"Sille te ette mahda mitään, vaikka kuinka vänkäätte, että Jumalaa ei ole"'
Siinähän uliset päivästä toiseen ateismipalstalla mielikuvitusjeesuksestasi. Ei se jumalistasi yhtään sen todellisempaa tee :)
"Jos käyt ajattelemaan asioita"
Tiedon lisääntyminen, koulutus ja skeptinen ajattelu nimenomaan ehkäisevät haksahtamaan epätosiin asioihin kuten jumaliin, kaukoreikiin, astrologiaan, jne. Jos ajattelisit edes hitusen, ymmärtäisit jumalat ihmisten keksimiksi mielikuvitusolennoiksi.Tiede ei ole kuin maanpäälliseen elämään ja tänne tarkoitettu ja ihmisille tuopi helpotusta elämään. Tiede käy turhaksi ihmisen pelastautumisen suhteen, ja lopuksi katoaa niinkuin kaikki muukin maailmasta, mutta rakkaus ei katoa, koska se on ikuinen. Maailmassa vaikka ihmisestä tehtäisiin ikuinen, maailma loppuu kuitenkin ja katoaa.
- jahvemeneeroskiin
"Tiede ei ole kuin.."
Tiede lisää ymmärrystämme todellisuudesta. Toisaalta se myös paljastaa näiden vanhojen tarujen valheellisuuden kuten vaikkapa raamatussa kuvattu vedenpaisumus. Tieteen ansiosta me nyt tiedämme että tämä raamatun tarina on puhdasta satua.
"Tiede käy turhaksi ihmisen pelastautumisen suhteen"
Tiede ei tosiaan auta ketään pelastautumaan mielikuvitusjumalan rangaistukselta. Rationaalinen ajattelu ja puhdas järki riittää pääsemään näistä harhoista eroon. - 777777
"Tiede ei ole kuin.."
Tiede lisää ymmärrystämme todellisuudesta. Toisaalta se myös paljastaa näiden vanhojen tarujen valheellisuuden kuten vaikkapa raamatussa kuvattu vedenpaisumus. Tieteen ansiosta me nyt tiedämme että tämä raamatun tarina on puhdasta satua.
"Tiede käy turhaksi ihmisen pelastautumisen suhteen"
Tiede ei tosiaan auta ketään pelastautumaan mielikuvitusjumalan rangaistukselta. Rationaalinen ajattelu ja puhdas järki riittää pääsemään näistä harhoista eroon.Tieteellä ei kuitenkaan päästä mihinkään. Vedenpaisumuksesta sen verran, että ihmisiä ei löytyisi mistään 300m syyvyydestä maan alta, mikäli ei olisi käynyt mitään mullistavaa. Maan alla ei pitänyt olla syvemmällä elämää, mut kun sieltä löytyikin 3km syvyydestä elämää, se todistaa myöskin sen, että tiedekkin on erehtyväinen niinkuin ihmisetkin. Jumalan todistamisesta tiede tuskin tulee saamaankaan ikinä mitään selkoa, koska se on Jumalan edessä voimaton, sen takia koska Jumala on salattu.
- jahvemeneeroskiin
"Tieteellä ei kuitenkaan päästä mihinkään"
Tiede on ihmiskunnan pilari. Ilman tieteen saavutuksia, sinäkään et notkuisi ateismipalstalla päivästä toiseen tietokoneesi edessä. Jos haluat jotain millä ei päästä mihinkään niin jeesussatusi ja mielikuvitusjumalasi ovat mitä parhain esimerkki.
"se todistaa myöskin sen, että tiedekkin on erehtyväinen"
Tiede ei tarjoa absoluuttista totuutta vaan se tarjoaa parhaimman selityksen ilmiöille perustuen todistusaineistoon. Ja toisinkuin uskonnot, tiede korjaa itseään kun todistusaineisto osoittaa vallitsevan käsityksen vääräksi.
"sen takia koska Jumala on salattu"
Ei vaan koska jumala on mielikuvitusolento :) - 777777
"Tieteellä ei kuitenkaan päästä mihinkään"
Tiede on ihmiskunnan pilari. Ilman tieteen saavutuksia, sinäkään et notkuisi ateismipalstalla päivästä toiseen tietokoneesi edessä. Jos haluat jotain millä ei päästä mihinkään niin jeesussatusi ja mielikuvitusjumalasi ovat mitä parhain esimerkki.
"se todistaa myöskin sen, että tiedekkin on erehtyväinen"
Tiede ei tarjoa absoluuttista totuutta vaan se tarjoaa parhaimman selityksen ilmiöille perustuen todistusaineistoon. Ja toisinkuin uskonnot, tiede korjaa itseään kun todistusaineisto osoittaa vallitsevan käsityksen vääräksi.
"sen takia koska Jumala on salattu"
Ei vaan koska jumala on mielikuvitusolento :)Vaikka tiede on ihmikunnan pilari, Jumala on sallinut senkin maailmaan ihmiskunnan avuksi. Tieteellä voi ainoastaan pitkittää maapallon tuhoutumista ja helpottaa ihmisten elämää. Jumala on olemassa ja kuoleman jälkeinen elämä myös ja siintä on ihmisillä todistusaineistoja, mutta ne ovat henkilökohtaisia. Tiede tulee olemaan yksi pahimpia floppeja, joka ajaa ihmisiä harhaan, mutta ihmiset tulevat sen huomaamaan sen liian myöhään, kun tiede käy turhaksi ja seinä tulee vastaan. Tiede tulee hyytymään samaan tahtiin kuin se on tullut maailman avuksikin.
- 666.666.666
777777 kirjoitti:
Jumala omistaa kaiken maailmassa sinutkin, hän on kaiken luonut ja ainut millä ihminen pääsee Jumalan yhteyteen on, Jeesus Kristus. Jumala pystyy tuhoamaan omansa milloin vaan, mikäli haluaa niin, mutta jumalattomille annetaan aikaa tehdä parannus, saatana kun saa maailmasta täyttymyksen ja tahtonsa läpi, sen jälkeen tulee kaikesta loppu. Et jaksakaa vaan jumalattomat odotella, päivä päivältä olette lähempänä loppua.. Sinä et voi tietää isäni ja minun välejä yhtään, siksi sinä et voi tietää myöskään Jumalan olemassa olosta mitään. Olet samanlainen tyhjän puhuja ilman todistusta, kuin muutkin jumalattomat.
Jumala on samanlainen tööt kuin sinäkin. Tuhoamaan sinä tosiaan pystyt, kuten olematon jumalasi. Ei teistä muuhun ole. Odottele ihan rauhassa vaan kuolemaasi. Kyllä se sieltä tulee. Tyhjänpuhuja olet sinä ja vain sinä. Katsos tuollainen tyhjäpää potilas ei muuhun pysty kerta.
- jahvemeneeroskiin
"Jumala on sallinut senkin maailmaan"
Voi sinua höpsöä :) Ei jumala ole mitään sallinut koska jumala on mielikuvitusolento.
"Jumala on olemassa ja kuoleman jälkeinen elämä myös"
Ei ole mitään todisteita jumalien olemassaolosta eikä mistään kuoleman jälkeisestä elämästä. Molemmat ovat lapsellisia satuja vailla mitään pohjaa todellisuudessa.
"Tiede tulee olemaan yksi pahimpia floppeja"
Tiede auttaa meitä ymmärtämään ympröivää todellisuuttamme. Ehkä se jonain päivänä tarjoaa vastauksen ja avun siihen miksi eräät kuten sinä koette tarpeelliseksi palvoa mielikuvitusolentoa.
"Tiede tulee hyytymään samaan"
Tiedehän se porskuttaa vain eteenpäin ja tiedon määrä kasvaa. Mutta tiedätkö mikä tulee hyytymään? Aivanoikein, uskonnot ja jumalat. Tuskin menee edes paria sataa vuotta ja nämä palvomanne mielikuvitusjumalat ovat enää vain kuriositeetti historian lehdillä. Tietämättömien taikauskoisten ihmisten takapajuisia uskomuksia, joita ei enää tarvita. - 777777
"Jumala on sallinut senkin maailmaan"
Voi sinua höpsöä :) Ei jumala ole mitään sallinut koska jumala on mielikuvitusolento.
"Jumala on olemassa ja kuoleman jälkeinen elämä myös"
Ei ole mitään todisteita jumalien olemassaolosta eikä mistään kuoleman jälkeisestä elämästä. Molemmat ovat lapsellisia satuja vailla mitään pohjaa todellisuudessa.
"Tiede tulee olemaan yksi pahimpia floppeja"
Tiede auttaa meitä ymmärtämään ympröivää todellisuuttamme. Ehkä se jonain päivänä tarjoaa vastauksen ja avun siihen miksi eräät kuten sinä koette tarpeelliseksi palvoa mielikuvitusolentoa.
"Tiede tulee hyytymään samaan"
Tiedehän se porskuttaa vain eteenpäin ja tiedon määrä kasvaa. Mutta tiedätkö mikä tulee hyytymään? Aivanoikein, uskonnot ja jumalat. Tuskin menee edes paria sataa vuotta ja nämä palvomanne mielikuvitusjumalat ovat enää vain kuriositeetti historian lehdillä. Tietämättömien taikauskoisten ihmisten takapajuisia uskomuksia, joita ei enää tarvita.Silloin kun täällä maailmassa ei ole Jeesukseen uskovia, ei teillä ole enää tätä palloakaan, nytkin murenee kok ajan jossakin päin maailmaa. jumalattomuuden tulokset ovat Suomessakin hyvin nähtävissä, kun kaikki asiat menevät järestään tilastoissa alaspäin ja tulee menemään. Tiede ei tule kuuna päivänä saamaan Jumalan olemassa olosta mitään tietoa, koska Jumala ei sille salli sitä. Tiede on yhtä epävarma kuin päivän säätiedotus, pitäs sataa niin ei sada, kun aurinko paistaa. Samoin oli suomen orimattilassa alkukansan kalastus verkot ja heidän 6000. vuotta sitten, kun niitä verkkoja ne oli sodanaikaisia. Eli tiede myöskin kusettaa ihmisiä, mutta sehän onkin maailmasta, joka tulee kusettamaan ihmisiä aina.
- jahvemeneeroskiin
"Silloin kun täällä maailmassa ei ole Jeesukseen uskovia, ei teillä ole enää tätä palloakaan"
Pallo oli miljardeja vuosia ennen teitä mielikuvitusjeesuksen palvojia ja tulee se olemaan tämän taikauskon kadottuakin.
"Suomessakin hyvin nähtävissä, kun kaikki asiat menevät järestään tilastoissa alaspäin"
Jokaisella mittarilla sekulaari yhteiskuntamme pesee entisen sata nolla. Eli väitteesi on yhtä tyhjän kanssa.
"koska Jumala ei sille salli sitä"
Ei vaan koska jumala on mielikuvitusolento. Tämä tarina piiloleikkiä harrastavasta jumalasta on muutenkin epälooginen ja typerä.
"Tiede on yhtä epävarma kuin päivän säätiedotus"
Taaskin täysin päätön väite. Tieteen ansiosta tiedon määrä kasvaa ja käsityksemme todellisuudesta tarkentuu päivä päivältä.
"mutta sehän onkin maailmasta, joka tulee kusettamaan ihmisiä aina"
Hyvin kuvasit uskonnot ja mielikuvitusjumalan palvonnan. Sillä mukaan tulee aina raha joka tälle jumalalle uhrataan muodossa tai toisessa (oikeasti ne uskontojen johtajat pistävät pölvästien rahat omiin taskuihinsa). Kun uskoo mielikuvitusjumaliin on altis muille kusetuksille ja huijauksille. - uskovana
777777 kirjoitti:
Uskossa oleminen (kristittynä) tarkoittaa sitä, että rakastaa ystäviensä lisäksi kaikkia ihmisiä; myös niitä joita kohtaan on todella vaikea tuntea muuta kuin vihaa. Tämän Herramme Jeesuksen Kristuksen käskyn/kehoituksen toteuttaminen ei onnistu "luonnolliselta" ihmiseltä, vaan ainoastaan, jos Jeesus asuu Henkensä kautta sydämessä...silloin voin antaa todella vaikeita asioita anteeksi ja tehdä jopa hyvää minua vahingoittaneille ilman taka-ajatuksia tai että ajattelisin kerääväni pisteitä Jumalalta "hyvistä teoista". Kristinusko ei toimi niin. Hyvät teot vaikuttaa Kristus meissä ja niiden tekemisestä ei tule odottaa erityistä palkkaa. Armosta olen pelastettu ja minun tulee osoittaa armollisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.
Aina ei elämässäni ole ollut näin, vaan tiedän mitä on vihaaminen ja teot, joihin joskus sorruin sen mukaisia. Kuitenkin Jumala armahti minua. Lähimmäisenrakkauteen kuuluu evankeliumin pitäminen "saatavilla". Uskoa ei voi tyrkyttää, jos Pyhä Henki ei ole mukana. Siksi rukoilen (muiden uskovien tavoin) erilaisten ihmisten puolesta. Heille pyydetään apua ahdinkoon, mutta aina tärkein asia on, että mahdollisimman moni löytäisi Jeesuksen pelastajanaan...Jumalalle se mielenmuutos on mahdollinen. Jumala usein johtaa, kenelle voi uskonasioista kertoa. Tietenkin osaamme puhua "tavallisistakin asioista" ja tukea toista arkisissa asioissa.
Jos joku näkee meissä Kristuksen rakkauden, hän voi tulla kyselemään esim. uskonasioista (monen kokemus). Tarkoituksena ei saisi olla oman "hengellisen itsetunnon" pönkittäminen, vaan vilpitön ajatus toisen parhaasta kaikissa asioissa. Tämän Kristus omissaan vaikuttaa tai niin ainakin tulisi olla. - uskovanlisäys
uskovana kirjoitti:
Uskossa oleminen (kristittynä) tarkoittaa sitä, että rakastaa ystäviensä lisäksi kaikkia ihmisiä; myös niitä joita kohtaan on todella vaikea tuntea muuta kuin vihaa. Tämän Herramme Jeesuksen Kristuksen käskyn/kehoituksen toteuttaminen ei onnistu "luonnolliselta" ihmiseltä, vaan ainoastaan, jos Jeesus asuu Henkensä kautta sydämessä...silloin voin antaa todella vaikeita asioita anteeksi ja tehdä jopa hyvää minua vahingoittaneille ilman taka-ajatuksia tai että ajattelisin kerääväni pisteitä Jumalalta "hyvistä teoista". Kristinusko ei toimi niin. Hyvät teot vaikuttaa Kristus meissä ja niiden tekemisestä ei tule odottaa erityistä palkkaa. Armosta olen pelastettu ja minun tulee osoittaa armollisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.
Aina ei elämässäni ole ollut näin, vaan tiedän mitä on vihaaminen ja teot, joihin joskus sorruin sen mukaisia. Kuitenkin Jumala armahti minua. Lähimmäisenrakkauteen kuuluu evankeliumin pitäminen "saatavilla". Uskoa ei voi tyrkyttää, jos Pyhä Henki ei ole mukana. Siksi rukoilen (muiden uskovien tavoin) erilaisten ihmisten puolesta. Heille pyydetään apua ahdinkoon, mutta aina tärkein asia on, että mahdollisimman moni löytäisi Jeesuksen pelastajanaan...Jumalalle se mielenmuutos on mahdollinen. Jumala usein johtaa, kenelle voi uskonasioista kertoa. Tietenkin osaamme puhua "tavallisistakin asioista" ja tukea toista arkisissa asioissa.
Jos joku näkee meissä Kristuksen rakkauden, hän voi tulla kyselemään esim. uskonasioista (monen kokemus). Tarkoituksena ei saisi olla oman "hengellisen itsetunnon" pönkittäminen, vaan vilpitön ajatus toisen parhaasta kaikissa asioissa. Tämän Kristus omissaan vaikuttaa tai niin ainakin tulisi olla.Paavalin tavoin voin sanoa itsestäni, että minussa i t s e s s ä n i ei asu mitään hyvää. Heikkona ja vajavaisena pääsee Jumalan Voima esille. Rakkaus ja Voima ei lähde uskovasta itsestään, vaan Jumalasta, joka käyttää synnistä kääntyneitä (uskoon tulleita) ihmisiä välikappaleinaan.
- jahvemeneeroskiin
"Heikkona ja vajavaisena pääsee Jumalan Voima esille"
Se on varmasti totta että jos on haavoittuvassa tilassa tai muuten heikko niin se on otollinen hetki haksahtaa uskontoihin ja mielikuvitusolentoihin. Jos tämä maailma heittää eteen jotain ikävää voi se olla vaikea hyväksyä sellaisenaan. Joillekkin ihmisille on tarve keksiä esimerkiksi palkinto seuraavassa elämässä siitä että tämän elämän joutuu elämään rampana. Eli ymmärrän kyllä miksi näihin mielikuvitusolentoihin uskotaan mutta ei se niistä todellisia tee. - uskovana
Se on varmasti totta että jos on haavoittuvassa tilassa tai muuten heikko niin se on otollinen hetki haksahtaa uskontoihin ja mielikuvitusolentoihin. Jos tämä maailma heittää eteen jotain ikävää voi se olla vaikea hyväksyä sellaisenaan. Joillekkin ihmisille on tarve keksiä esimerkiksi palkinto seuraavassa elämässä siitä että tämän elämän joutuu elämään rampana. Eli ymmärrän kyllä miksi näihin mielikuvitusolentoihin uskotaan mutta ei se niistä todellisia tee.Mainitessani heikkouden tarkoitin tilannetta, jossa on oltu uskossa jo jonkin aikaa. En luonteeni vuoksi pysty täyttämään mahdollista tyhjyyttä jollakin elämäni alueella asialla, jonka olemassaolosta en ole varma. Uskoon tullaan monin eri tavoin. Itse olen koko elämäni ajan huolimatta vuosista, jolloin olin eksyksissä ja elin Jumalan tahdon vastaista elämää, uskonut Jumalaan. Minulla on vähän läheisiä ihmisiä, jotka olisivat uskossa. Oma yksinhuoltajaäitini vastusti vomakkaasti uskoontuloani pelätessään minun sekoavan. En pysty kieltämään Jumalan todellisuutta, minkä uskon olleen Jumalan vaikutusta. Myöhemmin on tullut sitten kokemuksia, jotka on oikeastaan mahdoton selittää sattumina tms. Jumala on ilmaissut minulle itsensä johdatuksena, rukousvastauksina. Olen jokseenkin varma, että Sinäkin olisit vakuuttunut kokiessasi joitain vastaavia kokemuksia Jumalan todellisesta olemassaolosta.
"Heikkoudella" tarkoitan tilannetta, jossa tietoisesti luopuu itseriittoisuudesta tai joutuu selkä seinää vasten; tilanteeseen josta ei omin voimin selviä. Tällaisista tilanteista on kuitenkin selvitty hämmästyttävillä tavoilla.On voitu useinkin tarvita suoranaista hätärukousta:"Jeesus auta minua!" ja Hän on todella auttanut. En halua ketään ihmistä huijata uskomaan olemattomaan. Jumala voi minun ja Sinun ohessa vakuuttaa kenet tahansa olemassaolostaan antamalla sisäisen varmuuden, mutta usein siihen liittyy enemmän tai vähemmän vakuuttavia arjen todistuksia, että Jumala on todellinen. Uskossa eläminen ja oleminen voi olla joskus kärsimystä, mutta sisäinen rauha ei järky ja kärsimyksetkin jossakin vaiheessa hellittävät. Uskovan onnellisuus ei ole paljoakaan riippuvainen olosuhteista. Kokemattomalle uskovalle se vaatii "harjoitusta", jota elämä varmasti tuo.
Näistä asioista pitäisi keskustella ajan kanssa, jotta ymmärtäisimme toisiamme paremmin. Olen pohjimmiltani tavallinen Jaska, Pete, Repe tai Jarppi. Jeesusta tarvitsin jossakin vaiheessa ymmärtäessäni syyllisyyteni Jumalan edessä ja halusin olla Jumalan lapsi. Ikämittariin on kertynyt vuosia melkein 60. Eivät uskovat ihmisinä eroa muista ja tiedämme elämästä siinä kuin toisetkin kaikenlaista. Uskon olemme saaneet lahjaksi Jeesukselta Kristukselta. - 777777
666.666.666 kirjoitti:
Jumala on samanlainen tööt kuin sinäkin. Tuhoamaan sinä tosiaan pystyt, kuten olematon jumalasi. Ei teistä muuhun ole. Odottele ihan rauhassa vaan kuolemaasi. Kyllä se sieltä tulee. Tyhjänpuhuja olet sinä ja vain sinä. Katsos tuollainen tyhjäpää potilas ei muuhun pysty kerta.
Meille siintä ei ole mitään ongelmaa, vaikka tämä pallo räjähtäs tänään, mutta teille jotka rakastatte tätä palloa se on eri asia. Mitä enempi 666.666.666 rakastaa täällä maailmassa mitä sitä enempi tämä pallo tuhotuu ja hajoaa ja ihmiset kärsii. Luulis teitä ateistejakin ärsyttävän, kun näätte mikä se totuus on, mitä enempi suojelette maailmaa sitä enempi se rakkaanne hajoaa. Tiedettäkin kun käytte oikein rakastamaan sekin loppuu, ja siintä ei ole apua.
- 777777
uskovana kirjoitti:
Jos joku näkee meissä Kristuksen rakkauden, hän voi tulla kyselemään esim. uskonasioista (monen kokemus). Tarkoituksena ei saisi olla oman "hengellisen itsetunnon" pönkittäminen, vaan vilpitön ajatus toisen parhaasta kaikissa asioissa. Tämän Kristus omissaan vaikuttaa tai niin ainakin tulisi olla.Tiedät varmaan uskovaisena senkin, että maailma ei kuuntele meitä. Minä koin elämässäni 20v sitten Jeesuksen Kristuksen ja tiedän myöskin sen millaista elämäni oli, elän pelkästään Jumalan armosta, kun kävin niin lähellä kuolemaa. Tiedän myöskin kuka siellä oli vastassa ja näin ollen tiedän myöskin sen, että kuoleman jälkeistä elämää on. Ennen tätä tiedän millaista oli jumalaton elämä, siksi tiedän myöskin, mihin jumalaton elämä johtaa, mikäli elää sitä oikeaa jumalatonta elämää.
- jahvemeneeroskiin
"että Jumala on todellinen."
Minä uskon sinua että olet vakuuttunut jumalan olemassaolosta. Aivan kuten joku ihminen on vakuuttunut siitä että astrologia on todellista, horoskoopit pitävät paikkaansa ja ennustajat oikeasti näkevät tulevaisuuden. Uskon että sinä uskot mutta vääristä tai huonoista syistä. Asiat jotka sinulle merkitsevät jonkin jumalan olemassaoloa eivät objektiivisesti tarkasteltuna näin ole. Sinun tulee myös huomata se tosiasia että näillä samoilla argumenteilla, kaltaisesti tavalliset ihmiset uskovat täysin erilaisiin keskenään ristiriitaisiin jumaliin. Te kaikki eri jumaliin uskovat ette voi olla kaikki keskenänne oikeassa mutta te voitte olla kaikki väärässä. Kannattaa miettiä asiaa. - 777777
"Silloin kun täällä maailmassa ei ole Jeesukseen uskovia, ei teillä ole enää tätä palloakaan"
Pallo oli miljardeja vuosia ennen teitä mielikuvitusjeesuksen palvojia ja tulee se olemaan tämän taikauskon kadottuakin.
"Suomessakin hyvin nähtävissä, kun kaikki asiat menevät järestään tilastoissa alaspäin"
Jokaisella mittarilla sekulaari yhteiskuntamme pesee entisen sata nolla. Eli väitteesi on yhtä tyhjän kanssa.
"koska Jumala ei sille salli sitä"
Ei vaan koska jumala on mielikuvitusolento. Tämä tarina piiloleikkiä harrastavasta jumalasta on muutenkin epälooginen ja typerä.
"Tiede on yhtä epävarma kuin päivän säätiedotus"
Taaskin täysin päätön väite. Tieteen ansiosta tiedon määrä kasvaa ja käsityksemme todellisuudesta tarkentuu päivä päivältä.
"mutta sehän onkin maailmasta, joka tulee kusettamaan ihmisiä aina"
Hyvin kuvasit uskonnot ja mielikuvitusjumalan palvonnan. Sillä mukaan tulee aina raha joka tälle jumalalle uhrataan muodossa tai toisessa (oikeasti ne uskontojen johtajat pistävät pölvästien rahat omiin taskuihinsa). Kun uskoo mielikuvitusjumaliin on altis muille kusetuksille ja huijauksille.Se on teidän mielipiteenne, jumalaton on jumalaton, eikä se muutu siintä mihinkään, mikäli Jumala ei teille sitä suo.
- 777777
Se on varmasti totta että jos on haavoittuvassa tilassa tai muuten heikko niin se on otollinen hetki haksahtaa uskontoihin ja mielikuvitusolentoihin. Jos tämä maailma heittää eteen jotain ikävää voi se olla vaikea hyväksyä sellaisenaan. Joillekkin ihmisille on tarve keksiä esimerkiksi palkinto seuraavassa elämässä siitä että tämän elämän joutuu elämään rampana. Eli ymmärrän kyllä miksi näihin mielikuvitusolentoihin uskotaan mutta ei se niistä todellisia tee.Minkä takia ihmisen pitäisi valita itsemurha ja tapattaa vaikka lapsensa, kun pääsee ennemmin Jeesuksen Kristuksen kautta elämään kiinni. Siksi ei kannata olla koskaan jumalaton, kun elämässä tulee vaikeuksia ja vaikka kuinka pyytää apua, sitä ei välttämättä jumalattomalle heru. Näitä tapauksia maailmassa riittää.
- 666.666.666
777777 kirjoitti:
Meille siintä ei ole mitään ongelmaa, vaikka tämä pallo räjähtäs tänään, mutta teille jotka rakastatte tätä palloa se on eri asia. Mitä enempi 666.666.666 rakastaa täällä maailmassa mitä sitä enempi tämä pallo tuhotuu ja hajoaa ja ihmiset kärsii. Luulis teitä ateistejakin ärsyttävän, kun näätte mikä se totuus on, mitä enempi suojelette maailmaa sitä enempi se rakkaanne hajoaa. Tiedettäkin kun käytte oikein rakastamaan sekin loppuu, ja siintä ei ole apua.
"Meille siintä ei ole mitään ongelmaa, vaikka tämä pallo räjähtäs tänään"
Kyl siitä vaan olis, koska sitten sun mahdollisuutes levittää sontaa netissä loppuis siihen paikkaan.
Luulis sullakin olevan helpompaa, jos rakastaisit jotain muuta kuin jonninjoutavia paskajuttujas, siintä kerta. - 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Meille siintä ei ole mitään ongelmaa, vaikka tämä pallo räjähtäs tänään"
Kyl siitä vaan olis, koska sitten sun mahdollisuutes levittää sontaa netissä loppuis siihen paikkaan.
Luulis sullakin olevan helpompaa, jos rakastaisit jotain muuta kuin jonninjoutavia paskajuttujas, siintä kerta.Totuus on se, joka tälläisitä maailmaa siis kokonaisuudessaan rakastaa, on sairas. Lapsia maailmassa kohdellaan huonosti, käytetään hyväksi ja näkevät nälkää ja on sotia, niin ateistit rakastavat tälläistä maailmaa. Miten ihmiset voivat olla niin kylmiä ja sydämmettömiä. Tästä on uskovaisten näkökulmasta kyse.
- jahvemeneeroskiin
"Se on teidän mielipiteenne, jumalaton on jumalaton, eikä se muutu siintä mihinkään"
Ja teidän teistien tarjoilemat jumalat ovat vain mielikuvituksenne tuotetta, eikä se muutu siitä mihinkään. - jahvemeneeroskiin
"Minkä takia ihmisen pitäisi valita itsemurha ja tapattaa vaikka lapsensa, kun pääsee ennemmin Jeesuksen Kristuksen kautta elämään kiinni"
Lastaan ei kannata tapattaa eikä itsemurhaakaan tehdä. On hyvä hakea apua ongelmiin ja tukeutua muihin ihmisiin. Itse en pidä mielikuvitusjeesuksia tai muita satuolentoja hyvinä ratkaisuina ongelmiin koska ne eivät ole todellisia. Tällainen keksitty pohja saattaa pettää pidemmällä tähtäimellä. On tärkeää ymmärtää että on itse vastuussa ongelmistaan ja että esimerkiksi jäämällä odottamaan mielikuvitusjumalan apua ei mikään tule ikinä muuttumaan.
"ja vaikka kuinka pyytää apua, sitä ei välttämättä jumalattomalle heru"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoija eivätkä näin ollen kykene auttamaan ketään yhtään missään asiassa. Valitan. - 777777
"Minkä takia ihmisen pitäisi valita itsemurha ja tapattaa vaikka lapsensa, kun pääsee ennemmin Jeesuksen Kristuksen kautta elämään kiinni"
Lastaan ei kannata tapattaa eikä itsemurhaakaan tehdä. On hyvä hakea apua ongelmiin ja tukeutua muihin ihmisiin. Itse en pidä mielikuvitusjeesuksia tai muita satuolentoja hyvinä ratkaisuina ongelmiin koska ne eivät ole todellisia. Tällainen keksitty pohja saattaa pettää pidemmällä tähtäimellä. On tärkeää ymmärtää että on itse vastuussa ongelmistaan ja että esimerkiksi jäämällä odottamaan mielikuvitusjumalan apua ei mikään tule ikinä muuttumaan.
"ja vaikka kuinka pyytää apua, sitä ei välttämättä jumalattomalle heru"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoija eivätkä näin ollen kykene auttamaan ketään yhtään missään asiassa. Valitan.Se ei pidä paikkaansa, että Jumala ei pysty auttamaan ihmisiä, se valhetta. Eipä nuo hoidotkaan tunnu ihmisiä auttavan yhtään, aina vaan sekavampia ihmiset ovat, mitä enempi lääkitystä käyttävät. Kuka lääkkeitä käyttää pidemmän aikaa, masennus lääkeitä, suurilta osin yrittävät itsemurhaa jossakin vaiheessa. Kaikille ihmisille ei edes lääkkeet käy, sen takia olemmekin lääketehtaille koekaniineja. Sit nähdään tämä todellisuus, kun ihmisiltä loppuu raha, tai tulee todellinen ongelma, siis Suomeen. Meillä on suht hyvin asiat vielä, sit nähdään se ihmisten todellinen rakkaus mitä se on, ja keneltä sitä heruu.
- 777777
"Se on teidän mielipiteenne, jumalaton on jumalaton, eikä se muutu siintä mihinkään"
Ja teidän teistien tarjoilemat jumalat ovat vain mielikuvituksenne tuotetta, eikä se muutu siitä mihinkään.Silloin alkaa kaikki menemään parempaan suuntaan, kun ihmiset alkavat kävelemään kirkkoihin päin ja alkavat kuuntelemaan Jumalan sanaa. Mutta ensinnä pitää varmaan todistaa ihmisille se mitä jumalattomuus saa aikaan ja siivota nuo kirkot. ihmiset mikäli eivät muuten käy heräilemään ja tajuamaan mihinkä tämä nyky tie vie, niin niitä käydään herättelemään. Eli saattaa tapahtua aivan käsittämättömiä onnettomuuksia tai jotakin muuta sellaista, kaikki on mahdollista. Tuo pakolaisten tempaus on jo yksi niistä.
- jahvemeneeroskiin
"Se ei pidä paikkaansa, että Jumala ei pysty auttamaan ihmisiä, se valhetta"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eivätkä oikeasti pysty ketään auttamaan.
"Eipä nuo hoidotkaan tunnu ihmisiä auttavan yhtään"
Lueppas iltalehdestä miten kansanedustaja kasvi kertoo olevansa elossa vaikka miehellä ei ole virtsarakkoa taikka kumpaakaan munuaista. Ilman lääketiedettä puskisi hän jo ruohoa.
"saa aikaan ja siivota nuo kirkot"
Maailman sivu mielikuvitusjumalien palvojat ovat "siivonneet" muita ihmisiä pois. Onse ihmeellistä miten ihmiset joutuvat aina hoitamaan murhaamisen jumalien puolesta. - jahvemeneeroskiin
"kun ihmiset alkavat kävelemään kirkkoihin päin"
Tiedon lisääntyminen ja koulutuksen parantuminen tekee uskonnot ja mielikuvitusjumalat lopulta täysin tarpeettomiksi. Huvittavaa miten olemattomille jumalille on tehty rakennuksia ja ihmiset (onneksi vähäinen osa) käy palvomassa olematonta olentoa. - 777777
"Se ei pidä paikkaansa, että Jumala ei pysty auttamaan ihmisiä, se valhetta"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eivätkä oikeasti pysty ketään auttamaan.
"Eipä nuo hoidotkaan tunnu ihmisiä auttavan yhtään"
Lueppas iltalehdestä miten kansanedustaja kasvi kertoo olevansa elossa vaikka miehellä ei ole virtsarakkoa taikka kumpaakaan munuaista. Ilman lääketiedettä puskisi hän jo ruohoa.
"saa aikaan ja siivota nuo kirkot"
Maailman sivu mielikuvitusjumalien palvojat ovat "siivonneet" muita ihmisiä pois. Onse ihmeellistä miten ihmiset joutuvat aina hoitamaan murhaamisen jumalien puolesta.Ihminen ei välttämättä tarvitse edes lääketiedettä on paljon ihmisiä ketkä ovat ilman lääkkeitä olleet ja ovat terveitä. lääkäreillekkin on Jumala antanut viisauden ja taidon hoitaa ihmisiä, siintäkin on todisteita, että lapsi on pelastunut rukouksen voimalla. Maailma ja maailman mieliset eivät koskaan tulekkaan myöntämään Jumalan olemassa oloa ja parantamisen voimaa. Sehän käy lääkäreiden luonteen ja maineen päälle, mikäli heidän tietonsa naarmuuntuu ja kolhuja. Jumalata ei ole tullut muuta rukoiltua, kuin että pitäisi meistä kaikista hyvän huolen ja niinhän se on Suomalaisista pitänyt. Niin senhän voisi kokeilla, kun jätetään rukoilematta, tai sit käydään rukoilemaan jumalattomille, kaikkea hyvää.
- 777777
"kun ihmiset alkavat kävelemään kirkkoihin päin"
Tiedon lisääntyminen ja koulutuksen parantuminen tekee uskonnot ja mielikuvitusjumalat lopulta täysin tarpeettomiksi. Huvittavaa miten olemattomille jumalille on tehty rakennuksia ja ihmiset (onneksi vähäinen osa) käy palvomassa olematonta olentoa.Kirkko kun tulee tv:stä, niin sekin vähentää väkeä kirkoista. Silloin kun asiat alkaa menemään huonompaan suuntaan tai tapahtuu isompi onnettomuuksia, alkaa kirkot täyttymään. jumalattomatkin ovat täällä niin vahvoja ollakseen, sit kun alkaa omaan nilkkaan kääntymään ja pelko pusakkaan tulemaan, alkaa ääni kellossa muuttumaan. Poliisi ohjelmassa oli yksikerta hyvä juttu, kun kävi varastelemassa, jäi kiinni, poliisi alko ottamaan kaveria kyytiin, niin alko kaveri itkemään tekojansa.
- jahvemeneeroskiin
"Ihminen ei välttämättä tarvitse edes lääketiedettä"
Kovempikin hihhuli konttaa kiltisti lääketieteen apajille kun oma tai läheisen terveys on vaarassa. Kun tarpeeksi kovasti särkee niin se mielikuvitusjumalan rukoilu jää armottomasti kakkoseksi :)
"lääkäreillekkin on Jumala antanut viisauden ja taidon hoitaa ihmisiä"
Lääketiede sekä koulutus on lääkäreille tämän taidon antanut. Teistien keksityillä jumalilla ei ole asiaan osaa eikä arpaa.
"Niin senhän voisi kokeilla, kun jätetään rukoilematta"
Jenkkilässähän ne tekivät ihan tieteellisen kokeen missä osaan sydänleikkaukseen menijöiden puolesta rukoiliin. Osaatko arvata mikä oli kuolleisuus operaation aika potilaiden välillä joiden puolesta rukoiliin ja joiden puolesta ei rukoiltu? .. aivanoikein 50/50 :) Katsos mielikuvitusolennoilta avun rukoilu ei auta mitään (kyse oli muuten tästä mielikuvitusjeesuksestasi että sen rukousvastauksen on ihan tieteellisesti todistettu kukuksi) :D - jahvemeneeroskiin
"Kirkko kun tulee tv:stä, niin sekin vähentää väkeä kirkoista"
Ei niitä tv-lähetyksiä kukaan katso (tutkittu asia). Jos et ole huomannut niin puolet lapsista jää jo kastamatta ja kirkosta eroaminen kiihtyy. Tieto ja koulutus on tehnyt tästä taikauskosta turhan ja ennenpitkää jahve jeesuksineen lentää roskakoriin sinne muiden jumalien joukkoon.
"tai tapahtuu isompi onnettomuuksia, alkaa kirkot täyttymään"
Tämä selittää kristittyjen sairaalloisen hekumoinnin sodilla ja luonnonkatastrofeilla. Mutta ei ne kirkot täyty sillä mielikuvitusolennon palvonta on täysin turhaa.
"kun kävi varastelemassa, jäi kiinni, poliisi alko ottamaan kaveria kyytiin, niin alko kaveri itkemään tekojansa"
Niin rikollinen joka jää kiinni tajuaa kyllä tilanteensa ikävyyden. Tämä ei tosin liity niihin mielikuvitusjumaliisi mitenkään. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Se ei pidä paikkaansa, että Jumala ei pysty auttamaan ihmisiä, se valhetta. Eipä nuo hoidotkaan tunnu ihmisiä auttavan yhtään, aina vaan sekavampia ihmiset ovat, mitä enempi lääkitystä käyttävät. Kuka lääkkeitä käyttää pidemmän aikaa, masennus lääkeitä, suurilta osin yrittävät itsemurhaa jossakin vaiheessa. Kaikille ihmisille ei edes lääkkeet käy, sen takia olemmekin lääketehtaille koekaniineja. Sit nähdään tämä todellisuus, kun ihmisiltä loppuu raha, tai tulee todellinen ongelma, siis Suomeen. Meillä on suht hyvin asiat vielä, sit nähdään se ihmisten todellinen rakkaus mitä se on, ja keneltä sitä heruu.
"Eipä nuo hoidotkaan tunnu ihmisiä auttavan yhtään, aina vaan sekavampia ihmiset ovat"
Totta. Ei sinunkaan tautiasi paranna pirukaan. Olet aina vaan sekavampi ja sekavampi ja juttelet entistä pehmoisempia, vaikka sinua yritettäisiin kuinka auttaa kerta. Olet potilas, etkä sille muuta voi. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Totuus on se, joka tälläisitä maailmaa siis kokonaisuudessaan rakastaa, on sairas. Lapsia maailmassa kohdellaan huonosti, käytetään hyväksi ja näkevät nälkää ja on sotia, niin ateistit rakastavat tälläistä maailmaa. Miten ihmiset voivat olla niin kylmiä ja sydämmettömiä. Tästä on uskovaisten näkökulmasta kyse.
"Totuus on se, joka tälläisitä maailmaa siis kokonaisuudessaan rakastaa, on sairas."
Ole sitten rakastamatta ja ota kilo unipillereitä ja vaihda maisemaa. Varsinkaan sinua ja lapsellisia kommenttejasi en rakasta yhtään. Tosi sairas tosiaan olisi se, joka sinua rakastaisi. Onneksi sinäkin vielä kuolet, vaikka kuinka olemattoman persettä nuolet. - 777777
Kovempikin hihhuli konttaa kiltisti lääketieteen apajille kun oma tai läheisen terveys on vaarassa. Kun tarpeeksi kovasti särkee niin se mielikuvitusjumalan rukoilu jää armottomasti kakkoseksi :)
Lääketiede sekä koulutus on lääkäreille tämän taidon antanut. Teistien keksityillä jumalilla ei ole asiaan osaa eikä arpaa.
Jenkkilässähän ne tekivät ihan tieteellisen kokeen missä osaan sydänleikkaukseen menijöiden puolesta rukoiliin. Osaatko arvata mikä oli kuolleisuus operaation aika potilaiden välillä joiden puolesta rukoiliin ja joiden puolesta ei rukoiltu? .. aivanoikein 50/50 :) Katsos mielikuvitusolennoilta avun rukoilu ei auta mitään (kyse oli muuten tästä mielikuvitusjeesuksestasi että sen rukousvastauksen on ihan tieteellisesti todistettu kukuksi) :DEli et ole sitä ikäluokkaa joka on nähnyt sen, mitä oli elämä kun omassa alakerrassa tapettiin sijat ja oli ulkovessat. Nykypäivänä ei tarvitse tulla kuin Kreikan tapainen tilanne tai jokin suurempi myllistys tietokoneisiin. Se nähtiin näiden kovien myrskyjen aikaan.
- 777777
"Kirkko kun tulee tv:stä, niin sekin vähentää väkeä kirkoista"
Ei niitä tv-lähetyksiä kukaan katso (tutkittu asia). Jos et ole huomannut niin puolet lapsista jää jo kastamatta ja kirkosta eroaminen kiihtyy. Tieto ja koulutus on tehnyt tästä taikauskosta turhan ja ennenpitkää jahve jeesuksineen lentää roskakoriin sinne muiden jumalien joukkoon.
"tai tapahtuu isompi onnettomuuksia, alkaa kirkot täyttymään"
Tämä selittää kristittyjen sairaalloisen hekumoinnin sodilla ja luonnonkatastrofeilla. Mutta ei ne kirkot täyty sillä mielikuvitusolennon palvonta on täysin turhaa.
"kun kävi varastelemassa, jäi kiinni, poliisi alko ottamaan kaveria kyytiin, niin alko kaveri itkemään tekojansa"
Niin rikollinen joka jää kiinni tajuaa kyllä tilanteensa ikävyyden. Tämä ei tosin liity niihin mielikuvitusjumaliisi mitenkään.Ei muuta kuin jätätte lapsenne kastamatta, Amerikasta on jo malli, kuinka tulee kouluissa käymään, toisekseen sekin kertoo jo jotain, kun alakoululaiset suunittelevat itsemurhia ja viiltelevät itseään. Varastaminen liittyy aina uskontoihin "Älä varasta." Virkavalta, Jumalan palvelija. Ah/hd lääkkeistä tulee myöskin lapsillenne ongelmia. Minulle ei haittaa mitään, minulla on aikuiset lapset. Ei muuta kuin siintä vaan, omapahan on ongelmanne.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Totuus on se, joka tälläisitä maailmaa siis kokonaisuudessaan rakastaa, on sairas."
Ole sitten rakastamatta ja ota kilo unipillereitä ja vaihda maisemaa. Varsinkaan sinua ja lapsellisia kommenttejasi en rakasta yhtään. Tosi sairas tosiaan olisi se, joka sinua rakastaisi. Onneksi sinäkin vielä kuolet, vaikka kuinka olemattoman persettä nuolet."Ole sitten rakastamatta"Niin olenkin rakastamatta, lähimmäisiä kylläkin rakastan, mutta en maailmaa, siinä näkee juuri jumalattomien sairaan rakkauden, mitä se todellisuudessa on.
- 777777
Jenkkilässähän ne tekivät ihan tieteellisen kokeen missä osaan sydänleikkaukseen menijöiden puolesta rukoiliin. Osaatko arvata mikä oli kuolleisuus operaation aika potilaiden välillä joiden puolesta rukoiliin ja joiden puolesta ei rukoiltu? .. aivanoikein 50/50 :) Katsos mielikuvitusolennoilta avun rukoilu ei auta mitään (kyse oli muuten tästä mielikuvitusjeesuksestasi että sen rukousvastauksen on ihan tieteellisesti todistettu kukuksi) :DMitäs jos, uskovaiset ovatkin oikeassa, Jumala onkin olemassa ja iänkaikkinen elämä? Samoin helvetti on olemassa? Vaikka sinulla ei Jumalaa olisikaan, mutta kuitenkin toisilla on omat kokemukset. Amerikasta ei kannata ottaa mitään mallia, siellä missä on Amerikka, siellä on myös ongelmat. Papit pedofiilejä,Suomen ei pitäisi olla missään tekemisissä Amerikan kanssa. Et ole ottanus sellaista asiaa huomioon, että Suomessa on kuitenkin vielä paljon uskovaisia. Niinkuin olen sanonut että tämä kaikki on vasta alkua kaikelle pahalle. Mitä enempi menemme Jeesuksesta erille, sitä vaikeammaksi elämämme käy.
- 777777
777777 kirjoitti:
Mitäs jos, uskovaiset ovatkin oikeassa, Jumala onkin olemassa ja iänkaikkinen elämä? Samoin helvetti on olemassa? Vaikka sinulla ei Jumalaa olisikaan, mutta kuitenkin toisilla on omat kokemukset. Amerikasta ei kannata ottaa mitään mallia, siellä missä on Amerikka, siellä on myös ongelmat. Papit pedofiilejä,Suomen ei pitäisi olla missään tekemisissä Amerikan kanssa. Et ole ottanus sellaista asiaa huomioon, että Suomessa on kuitenkin vielä paljon uskovaisia. Niinkuin olen sanonut että tämä kaikki on vasta alkua kaikelle pahalle. Mitä enempi menemme Jeesuksesta erille, sitä vaikeammaksi elämämme käy.
Niin ja jos sana, oli ateistin näkökulmasta.
- jahvemeneeroskiin
"Eli et ole sitä ikäluokkaa joka on nähnyt sen, mitä oli elämä kun omassa alakerrassa tapettiin sijat ja oli ulkovessat"
En ole. Tähän aikaan myös uskonnollinen aivopesu lapsesta lähtien oli voimakasta ja luultavasti menet pelkällä kansakoulutaustalla joten sinulla ei ole kunnon välineitä kyseenalaistaa näitä satuja.
"Nykypäivänä ei tarvitse tulla kuin Kreikan tapainen tilanne tai jokin suurempi myllistys tietokoneisiin"
Mitä tekemistä tällä on mielikuvitusjumaliesi kanssa? - jahvemeneeroskiin
"Ei muuta kuin jätätte lapsenne kastamatta"
Jep. Ei ole mitään tarvetta huiskia taikavettä lasten päälle.
"Ei muuta kuin siintä vaan, omapahan on ongelmanne"
Ongelmat on hyvä ratkoa rationaalista ajattelua käyttäen. Mielikuvitusjumalien rukoilu ja taikavesien roiskiminen lasten päälle ei ratkaise mitään oikeita ongelmia. - jahvemeneeroskiin
"Mitäs jos, uskovaiset ovatkin oikeassa, Jumala onkin olemassa ja iänkaikkinen elämä?"
Mikä niistä? Näitä jumalia on keksitty jo 500 000 erilaista. Mitä jos sinä olet valinnut väärän jumalan ja joudut sen jumalan helvettiin epäjumalan palvonnasta. Ja jos tällaisen jumalan tai jumalien eteen itse joudun niin totean näille jumalille että minulla ei ollut mitään rationaalista aihetta uskoa heidän olemassaoloonsa. Jos he minua tästä haluavat rangaista niin se on heidän ongelmansa.
"Samoin helvetti on olemassa?"
En lähtökohtaisesti palvoisi yhtäkään olentoa joka on luonut jonkun helvetin tai joka lähettää muita olentoja tällaiseen paikkaan. Miten paljon sinä muuten mietit muiden jumalien helvettejä? Jos jotain jumalaa palvoo niin kannattaa valita se jumala jonka helvetti on pahin, jolloin ainakin vältät sen :)
"Vaikka sinulla ei Jumalaa olisikaan, mutta kuitenkin toisilla on omat kokemukset"
Ja näitä kokemuksia on noin 500 000 eri jumalasta. Jokainen teisti on itsevarma oman jumalansa suhteen muttaeivät ne kaikki voi olla olemassa koska ne ovat keskenään ristiriidassa. Minusta meillä ei ole mitään syytä olettaa että yhtäkään jumalaa olisi olemassa.
"Et ole ottanus sellaista asiaa huomioon, että Suomessa on kuitenkin vielä paljon uskovaisia"
Ei ole. Kirkon omankin tutkimuksen mukaan vain noin 20% oikeasti uskoo että mitään jumalia on olemassa. Suomalaiset ovat aina olleet varsin penseitä uskontoja kohtaan .. taisi se ruotsin Kuningaskin jotain tästä asiasta todeta kun miekalla tätä lähi-idän tuontiuskontoa tänne pukkasi.
"Mitä enempi menemme Jeesuksesta erille, sitä vaikeammaksi elämämme käy"
Jeesus on mielikuvitusolento eikä sellaisesta luopuminen vaikuta mihinkään. Sekulaari yhteiskuntamme on kokoajan muuttunut paremmaksi uskontojen kadotessa ja sama kehitys näkyy muissakin länsimaissa. Japanilaiset eivät ole esimerkiksi koskaan jeesuksesta kuulleetkaan tai tällaista olentoa palvo ja hyvin pyyhkii :) - 777777
"Eli et ole sitä ikäluokkaa joka on nähnyt sen, mitä oli elämä kun omassa alakerrassa tapettiin sijat ja oli ulkovessat"
En ole. Tähän aikaan myös uskonnollinen aivopesu lapsesta lähtien oli voimakasta ja luultavasti menet pelkällä kansakoulutaustalla joten sinulla ei ole kunnon välineitä kyseenalaistaa näitä satuja.
"Nykypäivänä ei tarvitse tulla kuin Kreikan tapainen tilanne tai jokin suurempi myllistys tietokoneisiin"
Mitä tekemistä tällä on mielikuvitusjumaliesi kanssa?Mikäli tulee tietokoneisiin jokin suurempi ongelma, niin silloin tiedätte tekin, että paluu arkeen on alkanut. Eli elämä palaa takaisin päin sinne, mitä se on ollut ennen tietokoneita. Nyt laitetaan kaikki tietokoneille. Kerta tieto käy turhaksi ihmisen pelastumisen suhteen, silloin on kaikki mahdollista.
- 777777
"Ei muuta kuin jätätte lapsenne kastamatta"
Jep. Ei ole mitään tarvetta huiskia taikavettä lasten päälle.
"Ei muuta kuin siintä vaan, omapahan on ongelmanne"
Ongelmat on hyvä ratkoa rationaalista ajattelua käyttäen. Mielikuvitusjumalien rukoilu ja taikavesien roiskiminen lasten päälle ei ratkaise mitään oikeita ongelmia.Ompahan ainakin asiasta varoitettu. jumalattomat kun eivät tiedä millaista elämä on, kun Jumala jättää ihmiset ilman siunausta ja varjelusta.
- 777777
"Mitäs jos, uskovaiset ovatkin oikeassa, Jumala onkin olemassa ja iänkaikkinen elämä?"
Mikä niistä? Näitä jumalia on keksitty jo 500 000 erilaista. Mitä jos sinä olet valinnut väärän jumalan ja joudut sen jumalan helvettiin epäjumalan palvonnasta. Ja jos tällaisen jumalan tai jumalien eteen itse joudun niin totean näille jumalille että minulla ei ollut mitään rationaalista aihetta uskoa heidän olemassaoloonsa. Jos he minua tästä haluavat rangaista niin se on heidän ongelmansa.
En lähtökohtaisesti palvoisi yhtäkään olentoa joka on luonut jonkun helvetin tai joka lähettää muita olentoja tällaiseen paikkaan. Miten paljon sinä muuten mietit muiden jumalien helvettejä? Jos jotain jumalaa palvoo niin kannattaa valita se jumala jonka helvetti on pahin, jolloin ainakin vältät sen :)
"Vaikka sinulla ei Jumalaa olisikaan, mutta kuitenkin toisilla on omat kokemukset"
Ja näitä kokemuksia on noin 500 000 eri jumalasta. Jokainen teisti on itsevarma oman jumalansa suhteen muttaeivät ne kaikki voi olla olemassa koska ne ovat keskenään ristiriidassa. Minusta meillä ei ole mitään syytä olettaa että yhtäkään jumalaa olisi olemassa.
"Et ole ottanus sellaista asiaa huomioon, että Suomessa on kuitenkin vielä paljon uskovaisia"
Ei ole. Kirkon omankin tutkimuksen mukaan vain noin 20% oikeasti uskoo että mitään jumalia on olemassa. Suomalaiset ovat aina olleet varsin penseitä uskontoja kohtaan .. taisi se ruotsin Kuningaskin jotain tästä asiasta todeta kun miekalla tätä lähi-idän tuontiuskontoa tänne pukkasi.
Jeesus on mielikuvitusolento eikä sellaisesta luopuminen vaikuta mihinkään. Sekulaari yhteiskuntamme on kokoajan muuttunut paremmaksi uskontojen kadotessa ja sama kehitys näkyy muissakin länsimaissa. Japanilaiset eivät ole esimerkiksi koskaan jeesuksesta kuulleetkaan tai tällaista olentoa palvo ja hyvin pyyhkii :)Tiedätkö sinä, minkä takia jumalaton annetaan olla rauhassa, eikä Jumala siihen koske? Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaa, on ainut oikea. Aika hyvin on mikäli en omaa isääni tunne, tiedän myöskin, että hän on elossa, vaikka kuoli maanpäällisesti 35v sitten. Sen takia minulle on aivan turha tulla paskaa jauhamaan Jumalan olemassa olosta, koska tiedän, että se on olemassa. jumalaton on eri asia, teillä voikin olla asia niin että jumalaa ei ole. Miksi sitten Suomalaisista 70% kuuluu edelleen kirkon piiriin? Televisiossa oli juttua asiasta.
- 6666666666
Jeesus on mielikuvitusolento eikä sellaisesta luopuminen vaikuta mihinkään. Sekulaari yhteiskuntamme on kokoajan muuttunut paremmaksi uskontojen kadotessa ja sama kehitys näkyy muissakin länsimaissa. Japanilaiset eivät ole esimerkiksi koskaan jeesuksesta kuulleetkaan tai tällaista olentoa palvo ja hyvin pyyhkii :)Miksi kiusaatte nimimerkkiä ’777777’? Näkee selvästi, että hän on kaiken järkiperustelun tavoittamattomissa. Uskonto tekee hänelle hyvää. Hän on todennäköisesti viettänyt alkoholi-, huume- ja lääkehuuruista elämää. Taustalla saattaa olla masennusta ja epäonnistunut itsemurhayritys, joka on jättänyt vakavan aivovaurion ja kognitiivisen kyvyn aleneman.
- 777777
6666666666 kirjoitti:
Miksi kiusaatte nimimerkkiä ’777777’? Näkee selvästi, että hän on kaiken järkiperustelun tavoittamattomissa. Uskonto tekee hänelle hyvää. Hän on todennäköisesti viettänyt alkoholi-, huume- ja lääkehuuruista elämää. Taustalla saattaa olla masennusta ja epäonnistunut itsemurhayritys, joka on jättänyt vakavan aivovaurion ja kognitiivisen kyvyn aleneman.
Olet jälleen kerran väärässä. En ole huumeita käyttänyt, en ole käynyt alkoholin takia katkaisussa kertaakaan, en ole saanut elämäni aikana kuin muutamat pienet sakot, ei ole vakituisia lääkkeitä käytössä, minulla ei ole velkaa kuin pikkaisen.En tupakoi, en käytä alkoholia tällä hetkellä, eikä ole akkaa nalkuttamassa ja sanomassa, että et mene sinne, etkä tuonne. Jossain vaiheessa jokaisella ihimsellä on vaikeuksia, paitsi tietysti jumalattomilla joilla tämä elämä on täyttä juhlaa. Mutta siinäkin on ne huonot puolensa, kun Jumala ei jumalattoman elämään puutu, voi olla että heidän elämänsä loppuu tähän maailmaan ja Jeesukseen Kristukseen uskovan elämä jatkuu. Siispä antakaamme ateistien nauttia.
- 6666666666
777777 kirjoitti:
Olet jälleen kerran väärässä. En ole huumeita käyttänyt, en ole käynyt alkoholin takia katkaisussa kertaakaan, en ole saanut elämäni aikana kuin muutamat pienet sakot, ei ole vakituisia lääkkeitä käytössä, minulla ei ole velkaa kuin pikkaisen.En tupakoi, en käytä alkoholia tällä hetkellä, eikä ole akkaa nalkuttamassa ja sanomassa, että et mene sinne, etkä tuonne. Jossain vaiheessa jokaisella ihimsellä on vaikeuksia, paitsi tietysti jumalattomilla joilla tämä elämä on täyttä juhlaa. Mutta siinäkin on ne huonot puolensa, kun Jumala ei jumalattoman elämään puutu, voi olla että heidän elämänsä loppuu tähän maailmaan ja Jeesukseen Kristukseen uskovan elämä jatkuu. Siispä antakaamme ateistien nauttia.
No harmi juttu, että olet jo synnynnäisiltä ominaisuuksilta sieltä penaalin tylsimmästä päästä. Toivottavasti et siirrä geenejäsi eteenpäin. Sääliksi kävisi lapsia.
- 777777
6666666666 kirjoitti:
No harmi juttu, että olet jo synnynnäisiltä ominaisuuksilta sieltä penaalin tylsimmästä päästä. Toivottavasti et siirrä geenejäsi eteenpäin. Sääliksi kävisi lapsia.
Elä minua sääli eläkkä lapsiani, sääli vaan itteäs ja lapsias, mikäli sinulla on niitä, sääli on sairautta.
- 6666666666
777777 kirjoitti:
Elä minua sääli eläkkä lapsiani, sääli vaan itteäs ja lapsias, mikäli sinulla on niitä, sääli on sairautta.
No mitä vittua sitten esität Jeesusharhojen vaihtoehdoksi alkoholin, huumeet, lääkkeet, masennuksen ja itsemurhan, jos sinulla ei ole noista henkilökohtaista kokemusta? Mistä vitusta sinä saatanan vajakki tiedät, että edellämainitut olisivat automaattisesti ateistien ja Jeesukseen uskomattomien ongelma? Miltä tuntuu olla valehteleva, tyhmä, uskovainen limaläjä?
- 777777
6666666666 kirjoitti:
No mitä vittua sitten esität Jeesusharhojen vaihtoehdoksi alkoholin, huumeet, lääkkeet, masennuksen ja itsemurhan, jos sinulla ei ole noista henkilökohtaista kokemusta? Mistä vitusta sinä saatanan vajakki tiedät, että edellämainitut olisivat automaattisesti ateistien ja Jeesukseen uskomattomien ongelma? Miltä tuntuu olla valehteleva, tyhmä, uskovainen limaläjä?
Ihmisiä kun seurataan täällä maanpäälisessä elämässä ja näkee kuinka ihmiset ovat aineiden orjia, eivätkä pääse niistä irti. Ihmiset ovat riipuvaisia, sen takia ei pitäisi antaa liikaa valtaa pahalle. No silloin mikäli Jeesukseen uskovat ovat aineisiin riipuvaiset, niin niistä pitäisi tehdä parannus ja lopettaa käyttö. Mutta siinäkin näkee sen, että miten heikko on ihmisen liha, vaikka henkisesti olisi kuinka valmis, liha laittaa hanttiin. Tiedän paljonkin sellaisia ihmisiä jotka sanovat että uskovat Jeesukseen, mutta silti ovat riippuvaisia alkoholiin. Sit kun menee sanomaan, et pitäs varmaan lopettaa, niin ei pysty, ei ole harrastuksia, ei ole muuta kuin ryyppääminen. Sitä virhettä ei kenenkään pitäisi tehdä että suruun käy juomaan, tai kun akka lähtee kävelemään.
- jahvemeneeroskiin
"Kerta tieto käy turhaksi ihmisen pelastumisen suhteen"
Ei meillä ole edelleenkään mitään tarvetta pelastuatua teikäläisten keksimiltä mielikuvitusjumalilta.
"Tiedätkö sinä, minkä takia jumalaton annetaan olla rauhassa, eikä Jumala siihen koske?"
Koska jumala on mielikuvitusolento.
"Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaa, on ainut oikea"
Ja toisen jumalan palvoja väittää täysin samaa täysin samoilla argumenteilla kuin sinä. Kaikkein teidän jumalat ovat pelkkää mielikuvituksen tuotetta, ei muuta.
"minulle on aivan turha tulla paskaa jauhamaan Jumalan olemassa olosta"
Minulle taas on aivan turha tulla jauhamaan paskaa paimentolaismiehen keksimistä mielikuvitusolennoista. Mutta saat sinä elämäsi käyttää mielikuvitusjeesuksesi palvomiseen, ei minua kiinnosta :)
"Miksi sitten Suomalaisista 70% kuuluu edelleen kirkon piiriin? "
90 luvulla kirkkoon kuului vielä ~90% väestöstä. Tradiotiot muuttuvat hitaasti .. tosin tässä kirkon jäsenmäärässä varsin nopeasti. Eiköhän nämä sadut ole kuopattu sadassa vuodessa ja voidaan keskittyä muihin asioihin kuin mielikuvitusjumalien mielistelyyn. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Ihmisiä kun seurataan täällä maanpäälisessä elämässä ja näkee kuinka ihmiset ovat aineiden orjia, eivätkä pääse niistä irti. Ihmiset ovat riipuvaisia, sen takia ei pitäisi antaa liikaa valtaa pahalle. No silloin mikäli Jeesukseen uskovat ovat aineisiin riipuvaiset, niin niistä pitäisi tehdä parannus ja lopettaa käyttö. Mutta siinäkin näkee sen, että miten heikko on ihmisen liha, vaikka henkisesti olisi kuinka valmis, liha laittaa hanttiin. Tiedän paljonkin sellaisia ihmisiä jotka sanovat että uskovat Jeesukseen, mutta silti ovat riippuvaisia alkoholiin. Sit kun menee sanomaan, et pitäs varmaan lopettaa, niin ei pysty, ei ole harrastuksia, ei ole muuta kuin ryyppääminen. Sitä virhettä ei kenenkään pitäisi tehdä että suruun käy juomaan, tai kun akka lähtee kävelemään.
"näkee kuinka ihmiset ovat aineiden orjia, eivätkä pääse niistä irti."
Sinusta näkee, miten Jeesus-addiktio on ottanut sinut orjakseen ja vienut sinut ja älysi mennessään. Olet menettänyt otteen elämästä ja todellisuudesta. Olet jatkuvassa Jeesus-hönössä ja höperöit hölmöjä. Sinussa ja alkoholistissa ei ole muuta eroa kuin se, että alkoholisti tulee känniin viinasta ja sinä Jeesuksesta. Samanlaisia pehmoisten puhujia molemmat. - 777777
Ole sinä hikinen kivespussi HILJAA, roiku ostarilla vain tyhjän panttina ATEISTIHINARI
- 777777
"Kerta tieto käy turhaksi ihmisen pelastumisen suhteen"
Ei meillä ole edelleenkään mitään tarvetta pelastuatua teikäläisten keksimiltä mielikuvitusjumalilta.
"Tiedätkö sinä, minkä takia jumalaton annetaan olla rauhassa, eikä Jumala siihen koske?"
Koska jumala on mielikuvitusolento.
"Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaa, on ainut oikea"
Ja toisen jumalan palvoja väittää täysin samaa täysin samoilla argumenteilla kuin sinä. Kaikkein teidän jumalat ovat pelkkää mielikuvituksen tuotetta, ei muuta.
"minulle on aivan turha tulla paskaa jauhamaan Jumalan olemassa olosta"
Minulle taas on aivan turha tulla jauhamaan paskaa paimentolaismiehen keksimistä mielikuvitusolennoista. Mutta saat sinä elämäsi käyttää mielikuvitusjeesuksesi palvomiseen, ei minua kiinnosta :)
"Miksi sitten Suomalaisista 70% kuuluu edelleen kirkon piiriin? "
90 luvulla kirkkoon kuului vielä ~90% väestöstä. Tradiotiot muuttuvat hitaasti .. tosin tässä kirkon jäsenmäärässä varsin nopeasti. Eiköhän nämä sadut ole kuopattu sadassa vuodessa ja voidaan keskittyä muihin asioihin kuin mielikuvitusjumalien mielistelyyn.Sen takia Jumala ei puutu teihin, koska teidän elämänne tulee jäämään tähän lihalliseen elämään, kun Jeesuksen omilla se jatkuu ja Jumala pitää omistansa huolen, vaikka meillä vaikeampaa olisikin. Oletko tietoinen, että ihmiset itse ovat muutelleet Jumalan kuvaa, sen takia koska saatana nimenomaan haluaa että, yksikään ihminen ei pelastusi, vaan joutuisi kadotukseen. Paholaisella on se määrätty aika saattaa ihmisiä harhaan maailmassa, niinkuin se tekeekin ja maailma kun tulee pahuutta täyteen, tää loppuu. Niin ei minuakaan haittaa kuinka elämäsi käytät, mutta etpähän pääse sanomaan, että asiasta ei olisi huomautettu. Suomessa kuului kirkon piiriin ennen Eu:ta , enempi ihmisiä mutta Eu:n jälkeen onkin asiat menneet osapuilleen puuhun.
- 7777777
trölli
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"näkee kuinka ihmiset ovat aineiden orjia, eivätkä pääse niistä irti."
Sinusta näkee, miten Jeesus-addiktio on ottanut sinut orjakseen ja vienut sinut ja älysi mennessään. Olet menettänyt otteen elämästä ja todellisuudesta. Olet jatkuvassa Jeesus-hönössä ja höperöit hölmöjä. Sinussa ja alkoholistissa ei ole muuta eroa kuin se, että alkoholisti tulee känniin viinasta ja sinä Jeesuksesta. Samanlaisia pehmoisten puhujia molemmat.Ei Jeesuksesta voi känniin tulla vaan, siinä ihminen pääsee viinasta irti ja saa uuden mahdollisuuden elämälleen. Olen minäkin käyttänyt nuorempana paljonkin alkoholia ja tupakaa ja olen päässyt niistä irti, eikä ne ole minua vaivanneet yhtään, kun on muutakin tekemistä. jumalatonkin saa olla jumalaton eikä se minua haittaa yhtään, koska tiedän sen, että ette mahda itsellenne mitään, se on pikkaisen niinkuin alkoholistikin tai homppeli.
- jahvemeneeroskiin
"kun Jeesuksen omilla se jatkuu ja Jumala pitää omistansa huolen"
Voit sinä tällaisen sadun itsellesi sepittää mutta ei se siitä totta tee.
"Oletko tietoinen, että ihmiset itse ovat muutelleet Jumalan kuvaa"
Esimerkiksi raamattua ei tarvitse kauaa lukea ymmärtääkseen että ihminen loi jumalan oman kuvansa mukaiseksi. Siksi tämä VT jumala on sadistinen, pikkumainen,paha ja moraaliton, siksi tämä VT jumala ei ymmärtäny sairauksista mitään ja vaati eläinuhreja alttarilleen.
"Paholaisella on se määrätty aika saattaa ihmisiä harhaan maailmassa"
Paholainen on myös ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ylipäätään koko tämä kristinuskon narratiivi jumalasta ja paholaisesta on todella lapsellinen.
"mutta etpähän pääse sanomaan, että asiasta ei olisi huomautettu"
En todellakaan. Eri jumalia ja uskontoja on minulle tyrkytetty useita ja tullaan varmasti vielä tyrkyttämäänkin. Mutta valitettavasti näillä saduilla ja mielikuvitusolennoilla ei ole minkään sortin vaikutusta. Eikä niitä oikein kykene enää myymään länsimaissa, joissa tiedon määrä on korkea ja koulutuksen taso hyvä.
"Suomessa kuului kirkon piiriin ennen Eu:ta , enempi ihmisiä mutta Eu:n"
EU ei ole tähän syypää vaan tiede ja koulutus. Katsos uskonnot ovat dogmaattisia eivätkä ne kykene muuttumaan. Nämä vanhat tarinat käyvät yhä lapsellisemmiksi tiedon ja koulutuksen lisääntyessä eivätkä ihmiset niihin enää kykene mitenkään uskomaan. - 777777
"kun Jeesuksen omilla se jatkuu ja Jumala pitää omistansa huolen"
Voit sinä tällaisen sadun itsellesi sepittää mutta ei se siitä totta tee.
"Oletko tietoinen, että ihmiset itse ovat muutelleet Jumalan kuvaa"
Esimerkiksi raamattua ei tarvitse kauaa lukea ymmärtääkseen että ihminen loi jumalan oman kuvansa mukaiseksi. Siksi tämä VT jumala on sadistinen, pikkumainen,paha ja moraaliton, siksi tämä VT jumala ei ymmärtäny sairauksista mitään ja vaati eläinuhreja alttarilleen.
"Paholaisella on se määrätty aika saattaa ihmisiä harhaan maailmassa"
Paholainen on myös ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ylipäätään koko tämä kristinuskon narratiivi jumalasta ja paholaisesta on todella lapsellinen.
"mutta etpähän pääse sanomaan, että asiasta ei olisi huomautettu"
En todellakaan. Eri jumalia ja uskontoja on minulle tyrkytetty useita ja tullaan varmasti vielä tyrkyttämäänkin. Mutta valitettavasti näillä saduilla ja mielikuvitusolennoilla ei ole minkään sortin vaikutusta. Eikä niitä oikein kykene enää myymään länsimaissa, joissa tiedon määrä on korkea ja koulutuksen taso hyvä.
"Suomessa kuului kirkon piiriin ennen Eu:ta , enempi ihmisiä mutta Eu:n"
EU ei ole tähän syypää vaan tiede ja koulutus. Katsos uskonnot ovat dogmaattisia eivätkä ne kykene muuttumaan. Nämä vanhat tarinat käyvät yhä lapsellisemmiksi tiedon ja koulutuksen lisääntyessä eivätkä ihmiset niihin enää kykene mitenkään uskomaan.Mikäli Jumalat olisivat ihmisten itse keksimiä, silloinhan ihmiset saisivat tehdä maailmassa ihan mitä vaan ja kaikki olisi sallittua , eikä kenelläkään kävisi sydän syyttämään millään tavalla.jumalattomat voivat tehdä mitä vaan, koska heillä ole omatuntoa ole ollenkaan, eivätkä tunne kun tekevät vääryyttä, silloin sellainen ihminen on kylmäsydämminen. Kuoleman jälkeisestä elämästä on ihmisillä todisteita, mikäli ei olisi kuoleman jälkeistä elämää, ei silloin enkelitkään ilmestyisi valona ihmisille. Silloin ei olisi kuolemanjälkeistä elämää, mikäli ei olisi mitään. Minä kysyn sinulta, kuinka ihminen voi päästä kuoleman pelosta? Normaalisti kun ihminen kokee kuoleman pelkoa, osaa tulla noutaja. Mie olen kokenut pois pääsyn siintä ja tiedän kuinka siintä pääsee, sen takia pitää säilyttää Jumalan olemassa olosta todistuksia. Sen kun menis sanomaan lääketieteelle, niin moni lääkäri olisi puulla päähän lyöty. En kiellä sitä, että tieteellä ei olisi uskonnon vähenimisen kanssa mitään tekemistä , mutta sillekkin tulee seinä vastaan, rajat on kaikella kuin ateisteillakin. Rajat kun tulee vastaan, niin ihmiset huomaavat kuinka kykenemätön loppujen lopuksi tiede on silloin käydään pyytämään apua muualta päin. Niinkuin moni tekeekin, sairaiden ihmisten kanssa. Olen monta kertaa sanonut, että ateistit väittävät, että he tuntevat rakkautta, mutta te ette tiedä sitä, että se on alunperin Jumalasta lähtöisin.
- uskovana
777777 kirjoitti:
Tiedät varmaan uskovaisena senkin, että maailma ei kuuntele meitä. Minä koin elämässäni 20v sitten Jeesuksen Kristuksen ja tiedän myöskin sen millaista elämäni oli, elän pelkästään Jumalan armosta, kun kävin niin lähellä kuolemaa. Tiedän myöskin kuka siellä oli vastassa ja näin ollen tiedän myöskin sen, että kuoleman jälkeistä elämää on. Ennen tätä tiedän millaista oli jumalaton elämä, siksi tiedän myöskin, mihin jumalaton elämä johtaa, mikäli elää sitä oikeaa jumalatonta elämää.
On hienoa, että olet löytänyt uskonyhteyden Jeesukseen Kristukseen ja armon Hänen sovintoveressään. Uskoa ei juuri pysty pelkillä vakuutteluilla toiselle synnyttämään. Se on aina Jumalan teko, suoranainen ihme. Olen nähnyt vuosien takaisten tuttujen tulleen uskoon. Heistä moni on sellaisia, joista sitä oli vaikea uskoa; mutta Jumalan Hengen vaikutuksesta haketuu etsimään Jumalaa. Joskus vaikeassa elämäntilanteessa huutaa Jumalan puoleen, mutta aina on takana Jumalan aikaansaama mielenmuutos. Siksi halutessamme kanssaihmisten löytävän pelastuksen/elämän Jeesuksessa Kristuksessa tarvitaan joskus vuosien esirukous ja kun ihmiselle puhutaan evankeliumia,täytyy vaikuttamassa olla Pyhä Henki, kuka tekee sanoista sellaisia, että ne liikauttavat kuulijan sisintä.
- 777777
uskovana kirjoitti:
On hienoa, että olet löytänyt uskonyhteyden Jeesukseen Kristukseen ja armon Hänen sovintoveressään. Uskoa ei juuri pysty pelkillä vakuutteluilla toiselle synnyttämään. Se on aina Jumalan teko, suoranainen ihme. Olen nähnyt vuosien takaisten tuttujen tulleen uskoon. Heistä moni on sellaisia, joista sitä oli vaikea uskoa; mutta Jumalan Hengen vaikutuksesta haketuu etsimään Jumalaa. Joskus vaikeassa elämäntilanteessa huutaa Jumalan puoleen, mutta aina on takana Jumalan aikaansaama mielenmuutos. Siksi halutessamme kanssaihmisten löytävän pelastuksen/elämän Jeesuksessa Kristuksessa tarvitaan joskus vuosien esirukous ja kun ihmiselle puhutaan evankeliumia,täytyy vaikuttamassa olla Pyhä Henki, kuka tekee sanoista sellaisia, että ne liikauttavat kuulijan sisintä.
Minua huvittaa tälläinen asia, kun moni ateisti väittää, että hyvää ja pahaa ei ole. Täällä sanotaan, että kun ateistit tulevat kirkkoon, heitä käy ahdistamaan, samoin on meillä uskovilla, mikäli käymme tekemään jumalattomien tekoja, meitäkin käy ahdistamaan. Sit ei kumpaakaan ole olemassa, se jo kertoo että molemmat ovat olemassa.
- 7777777
777777 kirjoitti:
Ole sinä hikinen kivespussi HILJAA, roiku ostarilla vain tyhjän panttina ATEISTIHINARI
trölli
- jahvemeneeroskiin
"Mikäli Jumalat olisivat ihmisten itse keksimiä, silloinhan ihmiset saisivat tehdä maailmassa ihan mitä vaan ja kaikki olisi sallittua"
Yksikään jumalaolento ei ole tullut vielä estämään mitään ihmisten tekemiä tekoja. Eivätkä tule koska jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
"koska heillä ole omatuntoa ole ollenkaan"
Meillä ihmisillä on kyky empatiaan. Mitään jumalaolentoja ei selityksesi tarvita.
"Kuoleman jälkeisestä elämästä on ihmisillä todisteita.. ei silloin enkelitkään ilmestyisi valona ihmisille"
Mistään kuoleman jälkeistä elämästä ei ole todisteita kuten hinduillakan ei ole todisteita reinkarnatio syklistään. Enkelit ovat myös mielikuvitusolentoja.
"Silloin ei olisi kuolemanjälkeistä elämää, mikäli ei olisi mitään"
Jep. Elämä on tässä. Mitään kuolemanjälkeistä elämää ei ole, valitan.
"Minä kysyn sinulta, kuinka ihminen voi päästä kuoleman pelosta?"
Minä en pelkää kuolemista enkä tähän tarvitse mitään keksittyjä jumalaolentoja. Kuolema on täysin luonnollista. Me synnymme ja sitten me kuolemme.
"Olen monta kertaa sanonut, että ateistit väittävät, että he tuntevat rakkautta, mutta te ette tiedä sitä, että se on alunperin Jumalasta lähtöisin"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä näistä ole mitään lähtöisin. - jahvemeneeroskiin
"Minua huvittaa tälläinen asia, kun moni ateisti väittää, että hyvää ja pahaa ei ole"
Tottakai nämä moraaliset käsitteet hyvästä ja pahasta ovat olemassa sekä etiikka, joka
tutkii moraaliin liittyviä kysymyksiä. Mitä asioita on sitten pidetty moraalisena tai moraalittomana vaihtelee kulttuurista toiseen sekä ajasta toiseen. Esimerkiksi ramaatun jumalan ohjeistama ja hyväksymä orjuus oli aikanaan moraalista ja nyt se on moraalitonta (orjuus on muuten yksi hyvä todiste siitä että raamatun jumala on keksitty). - jahvemeneeroskiin
"sanotaan, että kun ateistit tulevat kirkkoon, heitä käy ahdistamaan"
Minä olen käynyt monessa kirkossa, synagogassa, moskeijassa hindujen temppeleissä eikä kertaakaan ole ahdistanut. Ovat toki arkkitehtuurisesti vaikuttavatia rakennuksia mitä vanhemmista on kyse mutta rakennuksia ne vain ovat. Yhtäkään jumalaa, henkeä, enkeliä taikka mitään muutakaan en ole näistä rakennuksista tavannut. Tiedätkö miksi? Aivan, koska ne ovat mielikuvitusolentoja. - 777777
"sanotaan, että kun ateistit tulevat kirkkoon, heitä käy ahdistamaan"
Minä olen käynyt monessa kirkossa, synagogassa, moskeijassa hindujen temppeleissä eikä kertaakaan ole ahdistanut. Ovat toki arkkitehtuurisesti vaikuttavatia rakennuksia mitä vanhemmista on kyse mutta rakennuksia ne vain ovat. Yhtäkään jumalaa, henkeä, enkeliä taikka mitään muutakaan en ole näistä rakennuksista tavannut. Tiedätkö miksi? Aivan, koska ne ovat mielikuvitusolentoja.Miten sinä voit yleensä uskoa mit sinä näät. Ihminen saa väittää, vaikka kuinka että Jumalat ovat mielikuvitus tuotetta, vaikka totuus on aivan toinen. Vaikka sinua ei kirkot ahdistaisikaan sellaisia ihmisiä on joita ahdistaa. Toisekseen minua ainakin ahdistaa mikäli käyn tekemään jumalattomien töitä. Sinä voit olla jo niin pinttynyt, että sydämmesi ei tunne mitään.
- jahvemeneeroskiin
"Miten sinä voit yleensä uskoa mit sinä näät"
Koska voin varmentaa näkemäni muilla asteilla. Kun näen tuolin, voin kokeilla sitä ja varmistua että se on siinä, voin haistaa sen puun ja voin kuulla kun liikkuttelen sitä.
"vaikka kuinka että Jumalat ovat mielikuvitus tuotetta, vaikka totuus on aivan toinen"
Mistään jumalaolennoista ei ole mitään todisteita eikä meillä ole mitään syytä olettaa että tällaisia olentoja olisi olemassa. Kaikkien uskontojen materiaalit ovat ihmisten kirjoittamaa ja keksimää, usein toisiltaan lainaten.
"Vaikka sinua ei kirkot ahdistaisikaan sellaisia ihmisiä on joita ahdistaa"
Joillain ihmisillä on vilkas mielikuvitus ja se tekee usein tepposet.
"Sinä voit olla jo niin pinttynyt, että sydämmesi ei tunne mitään"
Sydän pumppaa verta eikä se tunne mitään. Mutta aivoisamme me omaamme kyvyn empatiaan (https://fi.wikipedia.org/wiki/Empatia). Mitään jumalia ei tarvita. - 777777
"Mikäli Jumalat olisivat ihmisten itse keksimiä, silloinhan ihmiset saisivat tehdä maailmassa ihan mitä vaan ja kaikki olisi sallittua"
Yksikään jumalaolento ei ole tullut vielä estämään mitään ihmisten tekemiä tekoja. Eivätkä tule koska jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
"koska heillä ole omatuntoa ole ollenkaan"
Meillä ihmisillä on kyky empatiaan. Mitään jumalaolentoja ei selityksesi tarvita.
"Kuoleman jälkeisestä elämästä on ihmisillä todisteita.. ei silloin enkelitkään ilmestyisi valona ihmisille"
Mistään kuoleman jälkeistä elämästä ei ole todisteita kuten hinduillakan ei ole todisteita reinkarnatio syklistään. Enkelit ovat myös mielikuvitusolentoja.
"Silloin ei olisi kuolemanjälkeistä elämää, mikäli ei olisi mitään"
Jep. Elämä on tässä. Mitään kuolemanjälkeistä elämää ei ole, valitan.
"Minä kysyn sinulta, kuinka ihminen voi päästä kuoleman pelosta?"
Minä en pelkää kuolemista enkä tähän tarvitse mitään keksittyjä jumalaolentoja. Kuolema on täysin luonnollista. Me synnymme ja sitten me kuolemme.
"Olen monta kertaa sanonut, että ateistit väittävät, että he tuntevat rakkautta, mutta te ette tiedä sitä, että se on alunperin Jumalasta lähtöisin"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä näistä ole mitään lähtöisin."Meillä ihmisillä on kyky empatiaan" Siinä on kuule empatiat kaukana, kun ihminen aloittaa pahan teon pienestä ja se vaan paisuu ja paisuu sen pahan teot kunnes synnin määrä tulee täyteen ja palkkioksi kuolema. Sinulla eikä tieteellä ole todisteita kuoleman jälkeisestä elämästä, silloin sinulla ei tarvitsekkaan olla, mikäli sinulle ei niitä anneta. Maailma on sellainen paikka, että ihmiset haluavat sitä sun tätä, jostakin syystä kuitenkaan ihmisille ei sallita kaikkea. Toisilla asiat menee helpolla eteenpäin ja toisilla ei, mikäli Jumala sallisi kaiken ihmisille, ei sitä olisikaan olemassakaan. Silloin se kuoleman pelkääminen vasta mitataan, kun käy lähellä sitä. Uskovilla ei ole kuin lihallinen kuolema. Mikäli Jumalaa ei olisi olemassa, miksi kuitenkin monille ihmisille näytetään Jumalan olemassa olosta todistuksia.Jumalan huolen pidosta nähtiin thaimassa tsunami, kun ihmiset menivät ihmettelemään vetäytyvää merta ja eläimet juoksivat vuorille karkuun, ihmiset menivät suoraan surman suuhun ja eläimet juoksivat turvaan. Samoin on monelle tullut esteitä, kun on ollut lento-onnettomuuksia. Jumala omia rakastaa ja vihaa syntiä, koska synnin tuomio on kuolema ja iänkaikkinen kadotus.
- 777777
"Miten sinä voit yleensä uskoa mit sinä näät"
Koska voin varmentaa näkemäni muilla asteilla. Kun näen tuolin, voin kokeilla sitä ja varmistua että se on siinä, voin haistaa sen puun ja voin kuulla kun liikkuttelen sitä.
"vaikka kuinka että Jumalat ovat mielikuvitus tuotetta, vaikka totuus on aivan toinen"
Mistään jumalaolennoista ei ole mitään todisteita eikä meillä ole mitään syytä olettaa että tällaisia olentoja olisi olemassa. Kaikkien uskontojen materiaalit ovat ihmisten kirjoittamaa ja keksimää, usein toisiltaan lainaten.
"Vaikka sinua ei kirkot ahdistaisikaan sellaisia ihmisiä on joita ahdistaa"
Joillain ihmisillä on vilkas mielikuvitus ja se tekee usein tepposet.
"Sinä voit olla jo niin pinttynyt, että sydämmesi ei tunne mitään"
Sydän pumppaa verta eikä se tunne mitään. Mutta aivoisamme me omaamme kyvyn empatiaan (https://fi.wikipedia.org/wiki/Empatia). Mitään jumalia ei tarvita.Vaikka ihmisellä olisi kuinka hyvät aivot ja kaikki tieto maailmasta, lihalla ei mennä mihinkään. Vaikka ihminen näkee sen, että ihminen tekee pahaa lähimmäisilleen, silti ateistit eivät usko, että se on paha, koska silloin ihminen rakastaa sitä pahuutta. Sinulla ei ole todisteita Jumalista, mutta sit sinä et voi sanoa, että toisilla ei olisi. Mitä tuosta empatiasta tuohon pystyy uskovainenkin, mutta silloin kun ihminen elää täydessä pimeydessä se ei kykene, välttämättä tuohonkaan. Omatunto on sellainen, että ihminen ei pysty elämään ainaisissa syytöksissä ja se ilmenee ihmisen rauhattomuutena, levottomuutena, onkohan jumalattomilla edes omatuntoa.moni käyttää myöskin syyllisyyden tunteessa paljon viinaa ja huumeita.
- jahvemeneeroskiin
"kunnes synnin määrä tulee täyteen ja palkkioksi kuolema"
Syntikin on teistien keksimä huuhaakäsite joka ei tarkoita yhtään mitään. Voit verrata sitä vaikka hindujen karma käsitteeseen, joka varmaankin sinulle on yhdentekevää hölynpölyä :)
"Sinulla eikä tieteellä ole todisteita kuoleman jälkeisestä elämästä"
Jep. Ei ole mitään syytä olettaa etteikö kuoleman jälkeinen elämä olisi mitään muuta kuin ihmisten keksimää satua.
"miksi kuitenkin monille ihmisille näytetään Jumalan olemassa olosta todistuksia"
Paitsi että kyseessä on eri jumala. Näistä "jumalista" ihmiset ovat saaneet todistuksia jo 500 000 erilaisesta ja kaikki ovat keskenään ristiriitaisia. Ihmiset uskovat myös horoskooppeihin ja voit käydä haastattelemassa ihmisiä, jotka kertovat sinulle miten alienit kaappasivat heidät. Ei meillä ole mitään syytä olettaa että näissä "kokemuksissa" olisi yhtään mitään perää.
"Samoin on monelle tullut esteitä, kun on ollut lento-onnettomuuksia"
Jos kerran jokin tietty jumala varjelee jotain tiettyä ihmisjoukkoa tulisi meidän nähdä tämä tilastoista. Esimerkiksi kun vertaamme muslimien ja kristittyjen selviytymistä sydänleikkauksesta ... ja hei meillähän on nämä tilastot ja tiedätkö mitä ne kertovat? Aivan, palvomallasi jumalalla ei ole mitään merkitystä selviytymisen suhteen.
Ja miksi näin on? Aivan! Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä niistä ole mitään apua missään tilanteessa. - jahvemeneeroskiin
"Sinulla ei ole todisteita Jumalista, mutta sit sinä et voi sanoa, että toisilla ei olisi"
Ei ole ja siksi minä en usko että mitään jumalia olisi olemassa. Minä voin tosin todeta että teillä teisteillä on "varmoja todisteita" useista eri jumalista jotka ovat keskenään ristiriitaisia. Otetaan esimerkiksi kristityt ja hindut, me tiedämme varmuudella että toisen jumalaa ei varmasti ole olemassa ja kaikki "kokemukset" tästä jumalasta ovat kuviteltuja .. mieti asiaa.
"moni käyttää myöskin syyllisyyden tunteessa paljon viinaa ja huumeita"
Minä pyrin hyvittämään tekoni henkilöille joita olen loukannut. Ei tarvitse vetää viinaa, eikä huumeita eikä rukoilla mitään mielikuvitusjumalia. Empatian kyky riittää. - 777777
Syntikin on teistien keksimä huuhaakäsite joka ei tarkoita yhtään mitään. Voit verrata sitä vaikka hindujen karma käsitteeseen, joka varmaankin sinulle on yhdentekevää hölynpölyä :)
Jep. Ei ole mitään syytä olettaa etteikö kuoleman jälkeinen elämä olisi mitään muuta kuin ihmisten keksimää satua.
"miksi kuitenkin monille ihmisille näytetään Jumalan olemassa olosta todistuksia"
Paitsi että kyseessä on eri jumala. Näistä "jumalista" ihmiset ovat saaneet todistuksia jo 500 000 erilaisesta ja kaikki ovat keskenään ristiriitaisia. Ihmiset uskovat myös horoskooppeihin ja voit käydä haastattelemassa ihmisiä, jotka kertovat sinulle miten alienit kaappasivat heidät. Ei meillä ole mitään syytä olettaa että näissä "kokemuksissa" olisi yhtään mitään perää.
Jos kerran jokin tietty jumala varjelee jotain tiettyä ihmisjoukkoa tulisi meidän nähdä tämä tilastoista. Esimerkiksi kun vertaamme muslimien ja kristittyjen selviytymistä sydänleikkauksesta ... ja hei meillähän on nämä tilastot ja tiedätkö mitä ne kertovat? Aivan, palvomallasi jumalalla ei ole mitään merkitystä selviytymisen suhteen.
Ja miksi näin on? Aivan! Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä niistä ole mitään apua missään tilanteessa.Silloin sinun pitää elää elämäsi jumalattomana ja minun Jeesukseen uskovana, sinun ongelmasi ovat sinun ja minun, minun ongelmat. Empatia, ei riitä mikään hyvitys, mikäli tekee tarpeeksi pahan teon lähimmäisilleen. Eikä kaikkia asioita ihmiset pysty antamaan toisilleen anteeksi, vaikka mikä olisi, ilman Jeesusta. Kuka sitten on valehtelija, ellei se joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin isän kuin pojan kieltäjä. Joka kieltää pojan ei hänellä ole isääkään, mutta joka tunnustaa pojan, hänellä on myös isä.
- 777777
Ja miksi näin on? Aivan! Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä niistä ole mitään apua missään tilanteessa.Jumalista kun niitä on niin paljon näkee sen, että maailma haluaa nimenomaan sen, että kukaan ei maailmasta pelastuisi. Mitä enempi ihmiset muuttelevat asioita alkuperäisestä ja muuttelevat kirkkoja, ja Jumalan sanaa sitä vaikeammaksi ihmiset tekevät oman elämänsä ja pelastumisen. Sitä varten toisille avataan Jumalan sanaa , kun toisilla on uskovaisia ystäviä ja läheisiä poistunut maailmasta, et kuljettas samaa tietä täältä poistuen. Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Ketkä eivät usko, olkoot uskomatta.
- 777777
Ja miksi näin on? Aivan! Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä niistä ole mitään apua missään tilanteessa.Paljon on mitä Jumalalta pyydetään ja kuka pyytää ja kuinka pyydetään. Jumalata ei saa ensinnäkään vastausta, mikäli ei usko, tai mitä ei tarvitse tai mikä menee itsestään Jumalan tahdon mukaisesti.
- jahvemeneeroskiin
"Silloin sinun pitää elää elämäsi jumalattomana ja minun Jeesukseen uskovana"
Juu sinä saat käyttää elämäsi ihan niin monen mielikuvitusjumalan palvontaan kuin haluat. Ei se edelleenkään minua haittaa :) Sinua se tuntuu haittaavan kun kerran täällä ateismipalstalla koet tarvetta julistaa :)
"Kuka sitten on valehtelija, ellei se joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin isän kuin pojan kieltäjä. "
Jeeesus. jahve, antikristus, perkele, enkelit jne ovat vain mielikuvitusolentoja ei muuta.
"Jumalan sanaa sitä vaikeammaksi ihmiset tekevät oman elämänsä ja pelastumisen"
Elämän laatu sekulaareissa yhteiskunnissa vain parantuu kun uskonnot häviävät. Mielikuvitusjumalien kostoilta me emme mitään pelastumista tarvitse.
"Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Ketkä eivät usko, olkoot uskomatta."
Jeesus on mielikuvitusolento ei minulla tai kenelläkään muulla ole mitään hyvää syytä uskoa moisiin olentoihin. Mutta saa toki uskoa jos niin haluaa, ei se minua haittaa :)
"Paljon on mitä Jumalalta pyydetään ja kuka pyytää ja kuinka pyydetään"
Se että jumalilta yleensäkkin pitäisi ruinata jotain on typerä ajatus itsessäään. Mutta se jumalien rukoilu on tosiaan ihan tutkittyu juttu ja sydänleikkauksen läpikäyneistä ei ollut mitään väliä selviytymisen kannalta oliko rukoiltu vai ei.
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Ei Jeesuksesta voi känniin tulla vaan, siinä ihminen pääsee viinasta irti ja saa uuden mahdollisuuden elämälleen. Olen minäkin käyttänyt nuorempana paljonkin alkoholia ja tupakaa ja olen päässyt niistä irti, eikä ne ole minua vaivanneet yhtään, kun on muutakin tekemistä. jumalatonkin saa olla jumalaton eikä se minua haittaa yhtään, koska tiedän sen, että ette mahda itsellenne mitään, se on pikkaisen niinkuin alkoholistikin tai homppeli.
"Ei Jeesuksesta voi känniin tulla vaan, siinä ihminen pääsee viinasta irti"
Nimenomaan voi tulla. Uskovaiseksi ryhtyessään ihminen vaihtaa alkoholiaddiktionsa Jeesus-addiktioon. Eli hönöstä toiseen. Sellaisten ihmisten täytyy aina olla riippuvaisia jostakin ja olla jonkin orja. Täysin känniläisen horinoitahan juttusi ovat.
" ja saa uuden mahdollisuuden elämälleen"
Eivät saa. He jatkavat orjina ja nöyryyttävät itseään uuden addiktion kourissa. He vammauttavat elämänsä palvomalla olemattomia.
"tiedän sen, että ette mahda itsellenne mitään"
Minä hallitsen itseäni ja elämääni sinuun verrattuna erinomaisesti. Sinulla verenpaine nousee heti, jos vain sanookin homo. Taidat olla kaappihomo, kun se niin vaikuttaa. - 777777
"Minua huvittaa tälläinen asia, kun moni ateisti väittää, että hyvää ja pahaa ei ole"
Tottakai nämä moraaliset käsitteet hyvästä ja pahasta ovat olemassa sekä etiikka, joka
tutkii moraaliin liittyviä kysymyksiä. Mitä asioita on sitten pidetty moraalisena tai moraalittomana vaihtelee kulttuurista toiseen sekä ajasta toiseen. Esimerkiksi ramaatun jumalan ohjeistama ja hyväksymä orjuus oli aikanaan moraalista ja nyt se on moraalitonta (orjuus on muuten yksi hyvä todiste siitä että raamatun jumala on keksitty).Orjuutta on ilman Raamattuakin, nekin voi laskea orjiksi jotka ovat huumeisiin, alkoholiin tai tupakkaan riippuvaisia.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Ei Jeesuksesta voi känniin tulla vaan, siinä ihminen pääsee viinasta irti"
Nimenomaan voi tulla. Uskovaiseksi ryhtyessään ihminen vaihtaa alkoholiaddiktionsa Jeesus-addiktioon. Eli hönöstä toiseen. Sellaisten ihmisten täytyy aina olla riippuvaisia jostakin ja olla jonkin orja. Täysin känniläisen horinoitahan juttusi ovat.
" ja saa uuden mahdollisuuden elämälleen"
Eivät saa. He jatkavat orjina ja nöyryyttävät itseään uuden addiktion kourissa. He vammauttavat elämänsä palvomalla olemattomia.
"tiedän sen, että ette mahda itsellenne mitään"
Minä hallitsen itseäni ja elämääni sinuun verrattuna erinomaisesti. Sinulla verenpaine nousee heti, jos vain sanookin homo. Taidat olla kaappihomo, kun se niin vaikuttaa.Tiedätkö mitä, Jumala on jättänyt homot omien himojensa valtaan. Veljes rakkaus ei ole lihallista, vaan se on henkistä. homus on luonnon vastaista, homoilla on jäänyt pienestä pitäen lääkäri leikit jumittamaan. Sen takia en tykkää homoista, kun heitä ollaan tyrkyttämässä avioliittoon kirkoissa ja tavallinen avioliitto siis miehen ja naisen välinen menettää merkityksensä. Homoliittoja en tule hyväksymään, vaikka muut hyväksyisi. Homot saavat olla himoineen päivineen homoja, kunhan kestävät rajojen sisäpuolella. Eikös heille ole siviilivihkiminen.
- 777777
Juu sinä saat käyttää elämäsi ihan niin monen mielikuvitusjumalan palvontaan kuin haluat. Ei se edelleenkään minua haittaa :) Sinua se tuntuu haittaavan kun kerran täällä ateismipalstalla koet tarvetta julistaa :)
"Kuka sitten on valehtelija, ellei se joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin isän kuin pojan kieltäjä. "
Jeeesus. jahve, antikristus, perkele, enkelit jne ovat vain mielikuvitusolentoja ei muuta.
Elämän laatu sekulaareissa yhteiskunnissa vain parantuu kun uskonnot häviävät. Mielikuvitusjumalien kostoilta me emme mitään pelastumista tarvitse.
Jeesus on mielikuvitusolento ei minulla tai kenelläkään muulla ole mitään hyvää syytä uskoa moisiin olentoihin. Mutta saa toki uskoa jos niin haluaa, ei se minua haittaa :)
Se että jumalilta yleensäkkin pitäisi ruinata jotain on typerä ajatus itsessäään. Mutta se jumalien rukoilu on tosiaan ihan tutkittyu juttu ja sydänleikkauksen läpikäyneistä ei ollut mitään väliä selviytymisen kannalta oliko rukoiltu vai ei.
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta.Silloin mikäli sinä et tiedä, että hyvä ja paha on olemassa, silloin sinä et voi olla jumalatonkaan. Kysyn sinulta, millaista elämää sinusta jumalaton elää? Mikäli olet oikeasti jumalaton, silloin sinun pitää myöskin osata vastata tähän.Se ei riitä, että elät lain mukaan, ja normaalia elämää, niinkuin muutkin.
- 777777
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta."Jeesus on mielikuvitus olento, eikä minulle eikä muilla ole syytä uskoa mielikuvitus olentoihin". Miksi ateistien pitää käydä sitten valittamaan, että siinä taas nähtiin Jumalan olemassa olo, kun ihmisiä kuolee jossakin maanjäristyksissä, miks sit valitatte? Olkaa sit valittamatta, käy mitä käy.
- jahvemeneeroskiin
"Orjuutta on ilman Raamattuakin"
Puhuin nimenomaan raamatun orjuudesta missä ihminen oli omaisuutta, jonka saattoi esimerkiksi jättää perinnöksi lapsilleen. Nämä käskyt tulivat jumalalta mikä tekee tästä jumalasta moraalittoman (oikeasti mitään jumalaa ei tietenkään ole ja nämä käskyt ovat ihmisen keksimiä)
"Kysyn sinulta, millaista elämää sinusta jumalaton elää?"
Jumalaton on sinun itsesi keksimä määrite johon on sekoittunut todellisuutta ja fiktiota. Minun elämäni on varsin mukavaa ja antoisaa. En tarvitse keksittyjä jumalia mihinkään.
"Sen takia en tykkää homoista, kun"
Homoseksuaalit tuntuvat olevan teidän kristittyjen erityinen ongelma. Se tyyli miten te puhutte eritoten homoseksuaaleista on todella ilkeää, kylmää ja pahansuopaista. Meitä normaaleja ihmisiä tämä lähinnä puistattaa ja siksi emme halua olla missään tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa taikka organisaatioiden jotka tukevat tällaista ajattelua, - 777777
"Orjuutta on ilman Raamattuakin"
Puhuin nimenomaan raamatun orjuudesta missä ihminen oli omaisuutta, jonka saattoi esimerkiksi jättää perinnöksi lapsilleen. Nämä käskyt tulivat jumalalta mikä tekee tästä jumalasta moraalittoman (oikeasti mitään jumalaa ei tietenkään ole ja nämä käskyt ovat ihmisen keksimiä)
"Kysyn sinulta, millaista elämää sinusta jumalaton elää?"
Jumalaton on sinun itsesi keksimä määrite johon on sekoittunut todellisuutta ja fiktiota. Minun elämäni on varsin mukavaa ja antoisaa. En tarvitse keksittyjä jumalia mihinkään.
"Sen takia en tykkää homoista, kun"
Homoseksuaalit tuntuvat olevan teidän kristittyjen erityinen ongelma. Se tyyli miten te puhutte eritoten homoseksuaaleista on todella ilkeää, kylmää ja pahansuopaista. Meitä normaaleja ihmisiä tämä lähinnä puistattaa ja siksi emme halua olla missään tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa taikka organisaatioiden jotka tukevat tällaista ajattelua,Silloin sinä et voi olla jumalaton mikäli et riko Jumalan sanaa vastaan, etkä lakia vastaan. Vanhan testamentin aikaan ihmisiä pelkästään tuomittiin, eikä ollut anteeksi pyytämistä tai antamista, Jeesuksen Kristuksen myötä tuli vasta anteeksi antaminen ja pyytäminen maailmaan. Homoja ei pidäkkään tuomita, mutta heidän tekojansa ei myöskään pidä hyväksyä, kun siihen ei sisälly pelkästään homous, vaan siihen sisältyy muutakin pahaa. Ihminen joka hyväksyy maailman ja pahan teot, silloin se ihminen myöskin syyllistyy jo samaan pahaan. Ihminen ei voi palvella kahta herraa, eli sinä jo puheillasi ja kirjoituksellasi näytät puolesi. Mikäli sinä olisit puolueeton, silloin et näyttäisi puoltasi, mutta näytät jo puolesi hyväksymällä homot ja heidän himonsa ja tekonsa. Ihminen ei voi palvella kahta herraa, jompi kumpi.
- jahvemeneeroskiin
"Silloin sinä et voi olla jumalaton mikäli et riko Jumalan sanaa vastaan"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä heitä vastaan voi rikkoa.
"Vanhan testamentin aikaan ihmisiä pelkästään tuomittiin"
Vanha testamentti on paras todiste siitä että tämä jumala on keksitty. Se on tietysti aina huvittavaa miten teistit yrittävät perustella VT:n kansanmurhia jotka tämä jumalaolento käski toteuttaa.
"Jeesuksen Kristuksen myötä tuli vasta anteeksi antaminen"
Jeesus on mielikuvitusolento. Ihminen on sosiaalinen eläin ja toimiminen ryhmässä on aina vaatinut kykyä ratkaista ihmisten välisiä ongelmia.
"kun siihen ei sisälly pelkästään homous, vaan siihen sisältyy muutakin pahaa"
Tämä on mainio esimerkki siitä miten kristityt eivät kykene edes puhumaan homoseksuaaleista ihmisinä vaan heidät aina maalataan pahoiksi. Rakkaus on
kaukana tästä ilkeästä pahansuopaisuudesta mikä teistä huokuu.
"mutta näytät jo puolesi hyväksymällä homot ja heidän himonsa ja tekonsa"
Tottakai hyväksyn homoseksuaalit kuten hyväksyn muutkin ihmiset. Onneksi me normaalit ihmiset olemme enemmistö ja voimme suojella näitä ihmisiä teiltä kristityiltä. On jotenkin surullista että nämä mielikuvitusjumalat ja sadut saavat teidät käyttäytymään niin epäinhimillisesti homoseksuaaleja kohtaan. - 777777
"Silloin sinä et voi olla jumalaton mikäli et riko Jumalan sanaa vastaan"
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja eikä heitä vastaan voi rikkoa.
"Vanhan testamentin aikaan ihmisiä pelkästään tuomittiin"
Vanha testamentti on paras todiste siitä että tämä jumala on keksitty. Se on tietysti aina huvittavaa miten teistit yrittävät perustella VT:n kansanmurhia jotka tämä jumalaolento käski toteuttaa.
"Jeesuksen Kristuksen myötä tuli vasta anteeksi antaminen"
Jeesus on mielikuvitusolento. Ihminen on sosiaalinen eläin ja toimiminen ryhmässä on aina vaatinut kykyä ratkaista ihmisten välisiä ongelmia.
"kun siihen ei sisälly pelkästään homous, vaan siihen sisältyy muutakin pahaa"
Tämä on mainio esimerkki siitä miten kristityt eivät kykene edes puhumaan homoseksuaaleista ihmisinä vaan heidät aina maalataan pahoiksi. Rakkaus on
kaukana tästä ilkeästä pahansuopaisuudesta mikä teistä huokuu.
"mutta näytät jo puolesi hyväksymällä homot ja heidän himonsa ja tekonsa"
Tottakai hyväksyn homoseksuaalit kuten hyväksyn muutkin ihmiset. Onneksi me normaalit ihmiset olemme enemmistö ja voimme suojella näitä ihmisiä teiltä kristityiltä. On jotenkin surullista että nämä mielikuvitusjumalat ja sadut saavat teidät käyttäytymään niin epäinhimillisesti homoseksuaaleja kohtaan.Vaikka sinä sanot että, jumalat ovat mielikuvitusolentoja, silloin sinä et pysty kieltämään myöskään asioita, mikäli Jeesukseen uskovat ovat oikeassa. Homoista myöskin on todisteita, että siellä on muutakin kuin pelkkä homous, koska on sellaisia ihmisiä jotka ovat olleet homoja ja ovat tehneet elämässään parannuksen. Ette te niitä homoja suojele, vaan ajatte muutkin ihmiset tuhoon, myös syyttömät. Tässä ei ole mistään ihmisten hyväksymisestä kyse, vaan heidän teoistaan, et varmaan sinäkään hyväksy mikäli jotkut tulevat kotiisi ja hajottavat ja rikkovat kaiken. "Ihminen on sosiaalinen eläin, toimiminen ryhmässä on aina vaatinut ratkaista ihmisten välisiä ongelmia." Ihminen ei ensinnäkään ole eläin vaan ihminen, aika hyvin ratkaisevat ongelmia ihmiset ryhmässä, kun raiskaavat naisia. jumalattomat eivät osaa muuta kuin haastaa riitaa ja sen huomaa katukuvassa hyvin, sit niillä on sellainen taipumus, että käyvä heikoimpien kimppuun kun eivät vahvoille mahda mitään. Yksin kun ei pärjätä, sit käydään poruhkalla heikon kimppuun.
- jahvemeneeroskiin
"mikäli Jeesukseen uskovat ovat oikeassa"
Taikka hindut, taikka muslimit taikka ... ei ole mitään syytä olettaa että mitään jumalia on olemassa.
" Ette te niitä homoja suojele, vaan ajatte muutkin ihmiset tuhoon, myös syyttömät"
Tämä tuho tapahtuu siellä uskovien mielikuvitusmaailmassa jossa ne mielikuvitusolennot mellastavat.
"et varmaan sinäkään hyväksy mikäli jotkut tulevat kotiisi ja hajottavat ja rikkovat kaiken"
En koska kyse on minun tavaroistani. Se että homoseksuaalit saavat elää rauhassa ilman teidän kristittyjen vainoamista on täysin eri asia. Se että homoseksuaalit ovat sinulle
ongelma on sinun henkilökohtainen voi voi.
" Ihminen ei ensinnäkään ole eläin"
Ihminen on eläin. Nisäkäs joka kuuluu kädellisten lahkon isojen ihmisapinoiden heimoon.
"että käyvä heikoimpien kimppuun"
Kuulostaa ihan kristityiltä homoseksuaalien kimpussa. - 777777
"mikäli Jeesukseen uskovat ovat oikeassa"
Taikka hindut, taikka muslimit taikka ... ei ole mitään syytä olettaa että mitään jumalia on olemassa.
" Ette te niitä homoja suojele, vaan ajatte muutkin ihmiset tuhoon, myös syyttömät"
Tämä tuho tapahtuu siellä uskovien mielikuvitusmaailmassa jossa ne mielikuvitusolennot mellastavat.
"et varmaan sinäkään hyväksy mikäli jotkut tulevat kotiisi ja hajottavat ja rikkovat kaiken"
En koska kyse on minun tavaroistani. Se että homoseksuaalit saavat elää rauhassa ilman teidän kristittyjen vainoamista on täysin eri asia. Se että homoseksuaalit ovat sinulle
ongelma on sinun henkilökohtainen voi voi.
" Ihminen ei ensinnäkään ole eläin"
Ihminen on eläin. Nisäkäs joka kuuluu kädellisten lahkon isojen ihmisapinoiden heimoon.
"että käyvä heikoimpien kimppuun"
Kuulostaa ihan kristityiltä homoseksuaalien kimpussa.Edelleenkään ei olla käyty homoseksuaalien kimppuun, eikä käydä,koska lähimmäisen rakkaus ei tee lähimmäisilleen pahaa, mutta heidän tekojaan ei tarvitse kenenkään hyväksyä. Samoin nämä sinun lauma eläimet, eivät ole välttämättä käyneet uskovaisten kimppuun, vaan normaali kansalaisten ja ihmisten kimppuun. Uskovaisilla ei ole mitään mielikuvituselämää, vaan jokainen näkee maailmasta, mitä jumalattomuus saa aikaan, eli kaikkea paskaa. Tiede väittää, että ihminen on eläin, vaikka ihminen luotiin alunperin ihmiseksi ja Jumalan kuvaksi. Kannattaa uskoa vaan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan, se on tie, totuus ja elämä.
- jahvemeneeroskiin
"mutta heidän tekojaan ei tarvitse kenenkään hyväksyä"
No sitten meidän muiden ei varmaan tarvitse hyväksyä teidän mieliluvitusjumalien palvontaa.
"Uskovaisilla ei ole mitään mielikuvituselämää"
Tottakai teillä on. Teidän mielikuvitusmaailma sisältää taivaan, helvetin, jumalia, enkeleitä, demoneita, henkiä, sieluja ja ties mitä muita täysin kuvitteellisia asioita.
"mitä jumalattomuus saa aikaan, eli kaikkea paskaa"
Jokainen näkee mitä paskaa jumalien palvonta on saanut aikaan vuosisatojen ajan. Järjetön usko on aina johtanut järjettömiin tekoihin.
"Tiede väittää, että ihminen on eläin, , vaikka ihminen luotiin alunperin ihmiseksi ja Jumalan kuvaksi"
Ihminen on eläin, nisäkäs. Jos et ole huomannut niin sinullakin on nännit vaikka olet mies ja tiedätkö muuten miksi näin on? Jumalat ovat mielikuvitusolentoja ja tällainen satu luomisesta on todella lapsellinen.
"Kannattaa uskoa vaan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan, se on tie, totuus ja elämä"
Ei kannata. Elämä kannattaa käyttää muuhuin kuin mielikuvitusjumalien palvontaan. - 777777
No sitten meidän muiden ei varmaan tarvitse hyväksyä teidän mieliluvitusjumalien palvontaa.
Tottakai teillä on. Teidän mielikuvitusmaailma sisältää taivaan, helvetin, jumalia, enkeleitä, demoneita, henkiä, sieluja ja ties mitä muita täysin kuvitteellisia asioita.
Jokainen näkee mitä paskaa jumalien palvonta on saanut aikaan vuosisatojen ajan. Järjetön usko on aina johtanut järjettömiin tekoihin.
"Tiede väittää, että ihminen on eläin, , vaikka ihminen luotiin alunperin ihmiseksi ja Jumalan kuvaksi"
Ihminen on eläin, nisäkäs. Jos et ole huomannut niin sinullakin on nännit vaikka olet mies ja tiedätkö muuten miksi näin on? Jumalat ovat mielikuvitusolentoja ja tällainen satu luomisesta on todella lapsellinen.
"Kannattaa uskoa vaan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan, se on tie, totuus ja elämä"
Ei kannata. Elämä kannattaa käyttää muuhuin kuin mielikuvitusjumalien palvontaan.Ei teidän tarvitsekkaan hyväksyä uskovia, mutta ei silloin teidän pitäisi tulla kaikkia kirkkoja pilaamaan ja käydä vihkimään homojakaan. Minulle kävisi oikein hyvin, että homoille ja naispapeille ja homoliittoja puolustavat papit tekisivät oman kirkon, jossa saisivat mellastaa. Niin jumalaton luulee, että Jumalaa eikä enkeleitä ole, vaan erehdytte. Niin on taivaskin olemassa, kuin maailmakin. Miesten nännejä ei ole mihinkään imetykseen käytetty, eikä ihmiset ole mitään homojasapiensseja alunperin, eikä homoja, koska maailma olisi jo kuollut alunperin sukupuuttoon. Eli tässäkin pitää Raamattu täysin paikkaansa, kun ihminen luotiin mieheksi ja naiseksi. Miksikäs ihmiset itse muuttelevat Jumalan kuvaa, se ei kerro, että Jumalaa ei olisi, vaan se kertoo että saatana, ei halua maailmasta, että kukaan ihminen pelastuisi ja saisi iänkaikkista elämää. Koska maailma tietää, että mikäli niin käy, se on maailman loppu. No sekin on sinun asiasi mihin uskot ja mihin et, ja mihinkä tiesi johtaa.
- WROOOOOOOOM
Ei kannata. Elämä kannattaa käyttää muuhuin kuin mielikuvitusjumalien palvontaan."Kannattaa uskoa vaan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan, se on tie, totuus ja elämä"
Ei kannata. Elämä kannattaa käyttää muuhuin kuin mielikuvitusjumalien palvontaan.
ooooooooooooooooooooo
Tarvitseeko tästä asiasta niin kovin väitellä. Sittenhän se näkyy kuoleman jälkeen tapahtuuko niin kuin Raamattuun on kirjoitettu, että jumalattomat heitetään iankaikkiseen kadotukseen, helvettiin, jossa on itku ja hammasten kiristys ja Jumalaan/Jeesukseen uskovat menevät iankaikkiseen elämään, taivaaseen. - 777777
WROOOOOOOOM kirjoitti:
Ei kannata. Elämä kannattaa käyttää muuhuin kuin mielikuvitusjumalien palvontaan.
ooooooooooooooooooooo
Tarvitseeko tästä asiasta niin kovin väitellä. Sittenhän se näkyy kuoleman jälkeen tapahtuuko niin kuin Raamattuun on kirjoitettu, että jumalattomat heitetään iankaikkiseen kadotukseen, helvettiin, jossa on itku ja hammasten kiristys ja Jumalaan/Jeesukseen uskovat menevät iankaikkiseen elämään, taivaaseen.Näin on, olen samaa mieltä.
- jahvemeneeroskiin
"mutta ei silloin teidän pitäisi tulla kaikkia kirkkoja pilaamaan ja käydä vihkimään homojakaan"
Kirkot saavat vihkiä ketä haluavat ja millä ehdoilla haluavat. Voit hyvin liittyä sellaiseen mielikuvitusjumalanpalvonta kerhoon missä ei homoja vihitä, ei ole naisia pappeina, on aikuiskaste ja ties mitä muita rituaaleja.
" Niin jumalaton luulee, että Jumalaa eikä enkeleitä ole, vaan erehdytte"
Jumalat ja enkelit ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
"Miesten nännejä ei ole mihinkään imetykseen käytetty"
Miehillä on nännit siitä syystä että me olemme kaikki naisia kehityksen ensiviikoilla. Nännien muodostaja geeni ehtii aktivoitua ennenkuin sukupuolen muodostava geeni ehtii toimimaan.
"homojasapiensseja alunperin, eikä homoja"
Me kuluimme ihmisapinoiden heimoon. Tämä on kiistämätön tosiasia. Heteroja on ihan tarpeeksi, ei meiltä ihmiset lopu.
"ei halua maailmasta, että kukaan ihminen pelastuisi ja saisi iänkaikkista elämää"
Tämä kristinuskon narratiivi jumalasta ja saatanasta, ikuisesta elämästä, taivaasta ja helvetistä on todella lapsellinen. On vaikea kuvitella että joku uskoo näinkin typerään
jumalaan mutta varmaan typerämpiäkin on keksitty.
"No sekin on sinun asiasi mihin uskot ja mihin et, ja mihinkä tiesi johtaa"
Ja sinä saat puolestasi tuhlata elämäsi ihan niin monen jumalan palvontaan kuin haluat :) Pidä hauskaa. :) - jahvemeneeroskiin
"Tarvitseeko tästä asiasta niin kovin väitellä"
Niin en tiedä miksi teisteillä on tarve tulla myymään satujaan ateismipalstalle :) Ei tästä mitään väittelyä synny koska teisti ei näitä mielikuvitusjumaliaan kykene ikinä todistamaan todeksi.
"Sittenhän se näkyy kuoleman jälkeen tapahtuuko niin kuin Raamattuun on kirjoitettu"
Niin tai onko vastassa Allah, Brahman tai joku muu noin 500 000 eri jumalasta.
"että jumalattomat heitetään iankaikkiseen kadotukseen, helvettiin, jossa on itku ja hammasten kiristys ja Jumalaan/Jeesukseen uskovat menevät iankaikkiseen elämään, taivaaseen"
Tämä on ehkä huvittavin asia kristinuskossa. Että joku uskoo jumalaolentoon joka on ensinnäkin luonut jonkun helvetin ja sitten se sinne heittelee sellaisia olentoja jotka eivät suostu nuolemaan hänen persettään :) On vaikea keksiä typerämpää jumalaa.
Ehkä entisaikoina helvetillä pelottelu on saanut ihmiset pysymään kirkossa mutta nykyään tällainen lapsellinen satu lähinnä naurattaa :) - 777777
"Tarvitseeko tästä asiasta niin kovin väitellä"
Niin en tiedä miksi teisteillä on tarve tulla myymään satujaan ateismipalstalle :) Ei tästä mitään väittelyä synny koska teisti ei näitä mielikuvitusjumaliaan kykene ikinä todistamaan todeksi.
"Sittenhän se näkyy kuoleman jälkeen tapahtuuko niin kuin Raamattuun on kirjoitettu"
Niin tai onko vastassa Allah, Brahman tai joku muu noin 500 000 eri jumalasta.
"että jumalattomat heitetään iankaikkiseen kadotukseen, helvettiin, jossa on itku ja hammasten kiristys ja Jumalaan/Jeesukseen uskovat menevät iankaikkiseen elämään, taivaaseen"
Tämä on ehkä huvittavin asia kristinuskossa. Että joku uskoo jumalaolentoon joka on ensinnäkin luonut jonkun helvetin ja sitten se sinne heittelee sellaisia olentoja jotka eivät suostu nuolemaan hänen persettään :) On vaikea keksiä typerämpää jumalaa.
Ehkä entisaikoina helvetillä pelottelu on saanut ihmiset pysymään kirkossa mutta nykyään tällainen lapsellinen satu lähinnä naurattaa :)Mitä sinäkin sit sanot, että Jumala on olematon, siihen ei mene enää pitkään kun Suomessakin vihitään homoja ja ihmiset eroavat Jeesuksesta Kristuksesta erille aina enempi. Silloin kerta ihmiset eroavat silloinhan asioiden pitäisi mennä parempaan suuntaan, mikäli ateistit olisivat oikeassa, mutta kun niin ei ole käynyt. Nytkin on sellainen tilanne, et en ihmettlisi yhtään mikäli Suomessa puukotettaisiin ihmisiä, Ruotsissa aina yleensä tapahtuu kaikki ekana.
- 777777
"mutta ei silloin teidän pitäisi tulla kaikkia kirkkoja pilaamaan ja käydä vihkimään homojakaan"
Kirkot saavat vihkiä ketä haluavat ja millä ehdoilla haluavat. Voit hyvin liittyä sellaiseen mielikuvitusjumalanpalvonta kerhoon missä ei homoja vihitä, ei ole naisia pappeina, on aikuiskaste ja ties mitä muita rituaaleja.
" Niin jumalaton luulee, että Jumalaa eikä enkeleitä ole, vaan erehdytte"
Jumalat ja enkelit ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
"Miesten nännejä ei ole mihinkään imetykseen käytetty"
Miehillä on nännit siitä syystä että me olemme kaikki naisia kehityksen ensiviikoilla. Nännien muodostaja geeni ehtii aktivoitua ennenkuin sukupuolen muodostava geeni ehtii toimimaan.
"homojasapiensseja alunperin, eikä homoja"
Me kuluimme ihmisapinoiden heimoon. Tämä on kiistämätön tosiasia. Heteroja on ihan tarpeeksi, ei meiltä ihmiset lopu.
"ei halua maailmasta, että kukaan ihminen pelastuisi ja saisi iänkaikkista elämää"
Tämä kristinuskon narratiivi jumalasta ja saatanasta, ikuisesta elämästä, taivaasta ja helvetistä on todella lapsellinen. On vaikea kuvitella että joku uskoo näinkin typerään
jumalaan mutta varmaan typerämpiäkin on keksitty.
"No sekin on sinun asiasi mihin uskot ja mihin et, ja mihinkä tiesi johtaa"
Ja sinä saat puolestasi tuhlata elämäsi ihan niin monen jumalan palvontaan kuin haluat :) Pidä hauskaa. :)Sanon vaan sen, Kristinuskosta, Jumalasta ja Jeesuksesta Kristuksesta kuinka alas pitää Suomen vajota, ennenkuin kansa herää, hei Jeesukseen Kristukseen uskovat ovat oikeassa!!!!! Senkin tiedän, kun alas vajotaan, kuinka vaikea sieltä on nousta ylös, paljon pahaa tapahtuu ja joutuu syyttömätkin kärsimään. Sen on elämä opettanut. Mutta siinäpähän ihmiset itse valitsevat, hylkäävät aidon rakkauden ja ottavat pelon ja pahan tilalle.
- jahvemeneeroskiin
"Mitä sinäkin sit sanot, että Jumala on olematon"
Jep! Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
" siihen ei mene enää pitkään kun Suomessakin vihitään homoja"
Jokainen uskonto voi itse päättää keitä vihkii ja millä ehdoilla. Ja jokainen jumala on toki tervetullut kertomaan jos ei homma miellytä :) Eiköhän sinulle löydy joku sopiva kristinuskon lahko joka sorsii naisia, homoja, mamuja jne
"Silloin kerta ihmiset eroavat silloinhan asioiden pitäisi mennä parempaan suuntaan"
Kokoajan menee parempaan suuntaan jokaisella mittarilla. Ja ei vain suomessa, vaan myös muissakin sekulareissa valtioissa joissa uskonnot ovat menettäneet ottensa. Ja jos katsotaan teistisiä valtioita kuten iran niin nähdään mitä se mielikuvitusjumalan palvonta saa aikaan: naisia sorsitaan, homot tapetaan, vastustajat pistetään vankiloihin/tapetaan. Aika karmeita valtioita elää.
"Nytkin on sellainen tilanne, et en ihmettlisi yhtään mikäli Suomessa puukotettaisiin ihmisiä"
Väkivaltarikokset ovat laskeneet vuosi vuodelta. Kuten huomaat, hömppäjumalillasi ei tee mitään. - jahvemeneeroskiin
"hei Jeesukseen Kristukseen uskovat ovat oikeassa"
No ette ole. Jeesus on mielikuvitusolento aivan kuten jumalat ovat mielikuvitusolentoja.
"Senkin tiedän, kun alas vajotaan, kuinka vaikea sieltä on nousta ylö"
Edelleen kaikkien mittarien mukaan yhteiskuntamme on parempi paikka elää kuin menneinä vuosina. Emme me mihinkään ole vajoamassa mutta nämä teidän mielikuvitusjumalat ja uskonnot sensijaan ovat katoamassa lisääntyvän tiedon ja koulutuksen ansiosta.
"Mutta siinäpähän ihmiset itse valitsevat, hylkäävät aidon rakkauden ja ottavat pelon ja pahan tilalle"
Ja siinäpähän sinä elät elämäsi mielikuvitusjumalia palvoen ja helvettejä/demoneita turhaan peläten. Minä säälin sinua. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
Tiedätkö mitä, Jumala on jättänyt homot omien himojensa valtaan. Veljes rakkaus ei ole lihallista, vaan se on henkistä. homus on luonnon vastaista, homoilla on jäänyt pienestä pitäen lääkäri leikit jumittamaan. Sen takia en tykkää homoista, kun heitä ollaan tyrkyttämässä avioliittoon kirkoissa ja tavallinen avioliitto siis miehen ja naisen välinen menettää merkityksensä. Homoliittoja en tule hyväksymään, vaikka muut hyväksyisi. Homot saavat olla himoineen päivineen homoja, kunhan kestävät rajojen sisäpuolella. Eikös heille ole siviilivihkiminen.
"Tiedätkö mitä, Jumala on jättänyt homot omien himojensa valtaan."
Sinä et tiedäkään, että Jumala on jättänyt kaiken oman onnensa nojaan. Katsos ihmisen keksimä, sepitteellinen hahmo ei kykene tekemään yhtään mitään millekään.
"Homoliittoja en tule hyväksymään, vaikka muut hyväksyisi."
Ole hyväksymättä. Mitä merkitystä sinun vähäpätöisellä mielipiteelläsi muka on? Uskovaisten tapaan luulet olevasi kommenteillasi maailman keskipiste ja tärkein olento, vaikka olet pelkkä surkimus. Tyypillistä narsistille. Luulet olevasi jopa niin tärkeä, että sinun pitäisi elää ikuisesti. Ei sinua kukaan jaksa katsella niin pitkään. Sinusta saa tarpeekseen jo minuutissa. - 777777
Jokainen uskonto voi itse päättää keitä vihkii ja millä ehdoilla. Ja jokainen jumala on toki tervetullut kertomaan jos ei homma miellytä :) Eiköhän sinulle löydy joku sopiva kristinuskon lahko joka sorsii naisia, homoja, mamuja jne
"Silloin kerta ihmiset eroavat silloinhan asioiden pitäisi mennä parempaan suuntaan"
Kokoajan menee parempaan suuntaan jokaisella mittarilla. Ja ei vain suomessa, vaan myös muissakin sekulareissa valtioissa joissa uskonnot ovat menettäneet ottensa. Ja jos katsotaan teistisiä valtioita kuten iran niin nähdään mitä se mielikuvitusjumalan palvonta saa aikaan: naisia sorsitaan, homot tapetaan, vastustajat pistetään vankiloihin/tapetaan. Aika karmeita valtioita elää.
"Nytkin on sellainen tilanne, et en ihmettlisi yhtään mikäli Suomessa puukotettaisiin ihmisiä"
Väkivaltarikokset ovat laskeneet vuosi vuodelta. Kuten huomaat, hömppäjumalillasi ei tee mitään.Näistä asioista on turha kinastella, kuitenkin totuus tulee esille. Mikäli Suomessa pysyy asiat edelleen samanlaisina, mutta vaikka lentokoneita tai maanjäristyksiä, lisääntyneet onnettomuudet, itsemurhat, yksinäisyys, lääkehoito, vanhustenhoito, lasten tarhat, nuorten työllisyys, mikäli yksikään asia menee huonompaan suuntaan, jumalaton olette väärässä. Vaikka sinä väitit sitä että, eu:hun liittymisen jälkeen on asiat menneet tieteen johdosta parempaan päin, se ei pidä paikkaansa. Suomessa oli melkein täystyöllisyys kun menimme eu:hun ja vanhustenhuolto ja kaikki muukin toimi Suomessa hyvin. Et siintä kun lähdetään liikkeelle Suomi on mennyt ryminällä alaspäin. Määrätyllä tavalla ihmisille on elämää hewlpotettu, niin yksinäisyys on suuri ongelma.
- 777777
666.666.666 kirjoitti:
"Tiedätkö mitä, Jumala on jättänyt homot omien himojensa valtaan."
Sinä et tiedäkään, että Jumala on jättänyt kaiken oman onnensa nojaan. Katsos ihmisen keksimä, sepitteellinen hahmo ei kykene tekemään yhtään mitään millekään.
"Homoliittoja en tule hyväksymään, vaikka muut hyväksyisi."
Ole hyväksymättä. Mitä merkitystä sinun vähäpätöisellä mielipiteelläsi muka on? Uskovaisten tapaan luulet olevasi kommenteillasi maailman keskipiste ja tärkein olento, vaikka olet pelkkä surkimus. Tyypillistä narsistille. Luulet olevasi jopa niin tärkeä, että sinun pitäisi elää ikuisesti. Ei sinua kukaan jaksa katsella niin pitkään. Sinusta saa tarpeekseen jo minuutissa."Ole hyväksymättä, mitä merkitystä sinun vähäpätöisellä päätöksellä muka on." Mikäli olen asioissa oikeassa, homoliitot ajavat Suomen koko kansan vaaraan ja syyttömät ihmisetkin joutuvat kärsimään, näistä sokeiden ihmisten päätöksistä ja jälkipolvet. Eikös se ole monta kertaa todettu jo täälläkin, että jumalaton saa elää rauhassa ja Jumala pitää omistansa huolen. Jumala ei myöskään kuuntele jumalatonta, silloin kun jumalaton apua tarvitsee. Eli Suomessakaan mikäli ei olisi Jeesukseen uskovia ja tänne vaikka tulisi joku sellainen sairaus tai jokin muu mille ihmiset ja tiede ei mahtas mitään, niin ei Jumalakaan kuuntelisi ihmisiä.
- 777777
Väkivaltarikokset ovat laskeneet vuosi vuodelta. Kuten huomaat, hömppäjumalillasi ei tee mitään.Empäs menis sanomaan sitäkään, että rikokset ovat vähentyneet, koska valvontakin on edistynyt. Eipä täällä viimeisen 50 vuoden aikana ole ollut joukkoraiskauksia ollut kun nyt lähiaikoina ja autoja poltettu, eikä varsinkaan tapettu puukolla näin ahkearasti, vaikka mielestäsi on rikokset vähentyneet ne ovat raaistuneet. Samoin varkaudet, huumeet ja alkoholi ovat saaneet aina enempi jalan sijaa Suomessa. Ei tarvitse kuin tulla meistä uusi Kreikka, silloin olemme juuri kusessa, eli raha loppuu.
- 777777
"hei Jeesukseen Kristukseen uskovat ovat oikeassa"
No ette ole. Jeesus on mielikuvitusolento aivan kuten jumalat ovat mielikuvitusolentoja.
"Senkin tiedän, kun alas vajotaan, kuinka vaikea sieltä on nousta ylö"
Edelleen kaikkien mittarien mukaan yhteiskuntamme on parempi paikka elää kuin menneinä vuosina. Emme me mihinkään ole vajoamassa mutta nämä teidän mielikuvitusjumalat ja uskonnot sensijaan ovat katoamassa lisääntyvän tiedon ja koulutuksen ansiosta.
"Mutta siinäpähän ihmiset itse valitsevat, hylkäävät aidon rakkauden ja ottavat pelon ja pahan tilalle"
Ja siinäpähän sinä elät elämäsi mielikuvitusjumalia palvoen ja helvettejä/demoneita turhaan peläten. Minä säälin sinua.Sääli vaan ihan ittees, sääli on sairautta. Sit kannattaa ottaa huomioon sellainen seikka, että kun sanot, että Jeesukseen uskovat eivät ole oikeassa, ei parempaakaan päin mikään mene, päinvastoin.
- jahvemeneeroskiin
"Näistä asioista on turha kinastella, kuitenkin totuus tulee esille"
Totuus on jo esillä. Mutta menee aikansa ennekuin näistä mielikuvitusjumalista ja uskonnoista luovutaan. Historian lehdille ne toki jäävät yhtenä sen ajan ihmisten taikauskona.
"mikäli yksikään asia menee huonompaan suuntaan, jumalaton olette väärässä"
Luonnonkatastrofeja on tapahtunut ja tapahtuu jatkossa. Ei meillä ole mitään tarvetta uskoa että luonnonilmiöt kuten salamointi, maanjäristykset, trombit, lumisade ovat jonkun jumalaolennon aiheuttamia koska tätä jumalaolentoa niin ketuttaa. Jälleen saat muuten jumalasi kuulostamaan pikkumaiselta nilkiltä, joka alkaa murjottamaan kun perseen nuolenta loppuu :)
"Suomessa oli melkein täystyöllisyys kun menimme eu:hun"
Tuota muistatko sellaista kuin 90 luvun lama ja mitä silloin tapahtui? Sekin lama tapahtui kun kirkossa oli vielä 99% suomalaisista ... eikös sinun teoriasi mukaan tällainen suuri vastoinkäyminen lisää jumalanpalvontaa? .. vaan toisin kävi, ei suojellut mielikuvitusjeesus omiaan lamassa emmekä tarvinneet mielikuvitusolentoa lamasta selviämiseen. - jahvemeneeroskiin
"Empäs menis sanomaan sitäkään, että rikokset ovat vähentyneet"
Tilastoista sen voi tarkistaa. On se kumma että japanissa ei ole rikollisuutta nimeksikään vaikka he eivät ole ikinä palvoneet tätä mielikuvitusjeesustasi :)
"eikä varsinkaan tapettu puukolla näin ahkearasti"
Yleensä se veitsi heiluu suomessa kotitalouksissa kun vanhemmat avioparit selvittävät välejään. Mitäs jos joskus kaivaisit tietoa ja tilastoja näiden väitteidesi tueksi?
"Sääli vaan ihan ittees, sääli on sairautta"
Ei sääli sairautta ole. Se on ikävää nähdä ihminen tuossa tilassa. Olet luultavasti kokenut elämässä kovia ja näistä tarinoista ja mielikuvitusolennoista saat sitten lohtua. Ehkä se auttaa sinua kun voit ajatella että siellä taivaselämässä sinulle sitten korvataan kaikki tämä kärsimys. Ehkä tämä ajatus auttaa sinua, mutta ei se siitä totta tee. - 777777
"Näistä asioista on turha kinastella, kuitenkin totuus tulee esille"
Totuus on jo esillä. Mutta menee aikansa ennekuin näistä mielikuvitusjumalista ja uskonnoista luovutaan. Historian lehdille ne toki jäävät yhtenä sen ajan ihmisten taikauskona.
"mikäli yksikään asia menee huonompaan suuntaan, jumalaton olette väärässä"
Luonnonkatastrofeja on tapahtunut ja tapahtuu jatkossa. Ei meillä ole mitään tarvetta uskoa että luonnonilmiöt kuten salamointi, maanjäristykset, trombit, lumisade ovat jonkun jumalaolennon aiheuttamia koska tätä jumalaolentoa niin ketuttaa. Jälleen saat muuten jumalasi kuulostamaan pikkumaiselta nilkiltä, joka alkaa murjottamaan kun perseen nuolenta loppuu :)
"Suomessa oli melkein täystyöllisyys kun menimme eu:hun"
Tuota muistatko sellaista kuin 90 luvun lama ja mitä silloin tapahtui? Sekin lama tapahtui kun kirkossa oli vielä 99% suomalaisista ... eikös sinun teoriasi mukaan tällainen suuri vastoinkäyminen lisää jumalanpalvontaa? .. vaan toisin kävi, ei suojellut mielikuvitusjeesus omiaan lamassa emmekä tarvinneet mielikuvitusolentoa lamasta selviämiseen.Jumala on luonut kaiken. Mikään asia, ei voi tulla tyhjästä ."Totuus on vasta esillä" Totuus ei ole vielä lähelläkään esillä, vaan se on vasta tulossa. Muistan laman, mutta Jumala koetelee myöskin omiansa. Luonnon katastrofeja on ollut ympäri maailmaa, mutta ei Suomessa. Suomalaiset lentokoneet ovat saaneet lentää rauhassa ilmassa, mutta ne kun käyvät tippumaan, silloin ihmiset tietävät sen, että elämässä on väärä suunta. Onnettomuuksillakin on aina tarkoitus, ehkä herätellä ihmisiä. Luuletko, että metallikontit lentelevät aivan itsestään, luonto näyttää jumalattomille mielipiteensä.
- 777777
"Empäs menis sanomaan sitäkään, että rikokset ovat vähentyneet"
Tilastoista sen voi tarkistaa. On se kumma että japanissa ei ole rikollisuutta nimeksikään vaikka he eivät ole ikinä palvoneet tätä mielikuvitusjeesustasi :)
"eikä varsinkaan tapettu puukolla näin ahkearasti"
Yleensä se veitsi heiluu suomessa kotitalouksissa kun vanhemmat avioparit selvittävät välejään. Mitäs jos joskus kaivaisit tietoa ja tilastoja näiden väitteidesi tueksi?
"Sääli vaan ihan ittees, sääli on sairautta"
Ei sääli sairautta ole. Se on ikävää nähdä ihminen tuossa tilassa. Olet luultavasti kokenut elämässä kovia ja näistä tarinoista ja mielikuvitusolennoista saat sitten lohtua. Ehkä se auttaa sinua kun voit ajatella että siellä taivaselämässä sinulle sitten korvataan kaikki tämä kärsimys. Ehkä tämä ajatus auttaa sinua, mutta ei se siitä totta tee.Niin olet myöskin oikeassa siinä, että yleensä puukot heiluvat avioliitto perheissä. Suurin syy, siihen heilumiseen on kuningas juoma nimeltä alkoholi ja petturit. Huom. raha, mustasukkaisuus, pelko, väkivaltaisuus, katkeruus, saattaa olla kateus, himo,nuo kaikki eivät ole aidosta Rakkaudesta. Sääli on sairautta, kenenkään ei pitäisi sääliä kenenkään kohtaloa, olkoon se sit mikä vaan. Kieltämättä ennen uskoon tuloani elämäni oli vaikeaa, mutta kun tiedän sen, että on korkeampi tahto kuin maailma ja jumalaton. Minä saan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kautta, kaiken minkä tarvitsen elämässäni, enkä jakele maailmalle kiitosta. Maailmassa kaikki on häipyvää, poistuvaa ja vaan lainaa, Jumalalta minkä saan, se on ikuista, eikä sitä voi ottaa minulta pois, kuin Jumala.
- jahvemeneeroskiin
"Jumala on luonut kaiken"
Ei meillä ole mitään syytä olettaa että mikään jumalaolento olisi taikonut universumiamme olevaksi. Tämä on perin lapsellinen ajatus
"Mikään asia, ei voi tulla tyhjästä"
Silloin jumalalllasikin täytyy olla luoja. Eikä kukaan ole väittänyt että universumimme olisi tullut tyhjästä.
"Muistan laman"
Eli ennen EU:ta asiat eivät todellakaan olleet hyvin. Voisit vaikka joskus tarkistaa noiden väitteidesi todenperäisyyttä.
"Luonnon katastrofeja on ollut ympäri maailmaa, mutta ei Suomessa"
On täällä jatkuvasti maanjäristyksiä (ei tosin aisteilla havaittavia). Jokia tulvii, tuuli kaataa sähkölinjoja jne. Luonnonilmiöt eivät aiheudu mielikuvitusjumalista.
"mutta ne kun käyvät tippumaan, silloin ihmiset tietävät sen, että elämässä on väärä suunta"
Jos lentokoneet tippuvat niin silloin tiedetään että koneessa on ollut mekaaninen vika taikka on tapahtunut inhimillinen virhe tai kyseessä on tahallinen teko. Ei kukaan järkevä ihminen ala pitämään lentokoneen tippumisia jonkin pikkumaisen jumalan kostona.
"Luuletko, että metallikontit lentelevät aivan itsestään"
Luonnonilmiöissä kuten hurrikaanit ja maanjäristyksen ei ole mitään ihmeellistä. Me tiedämme esimerkiksi että maanjäristyksen johtuvat mannerlaattojen liikkeistä ja että suurimmat vaikutukset näkyvät paikoissa jotka ovat näiden laattojen reunoilla. Hurrikaanit taasen syntyuvät merellä haihtuneesta vesihöyrystä, joka ilman paineen alenemisen myötä saa aikaan ilmiön jossa tiivistymisestä vapautuva lämpö saa ilman kohoamaan.
Luonnonilmiöissä ei ole mitään ihmeellistä ja tieteen ansiosta me ymmärrämme täydellisesti miten ja miksi ne syntyvät. Pikkumaisille, mieltään osoittaville jumalille ei valitettavasti ole jätetty osaa eikä arpaa. - 777777
"Jumala on luonut kaiken"
Ei meillä ole mitään syytä olettaa että mikään jumalaolento olisi taikonut universumiamme olevaksi. Tämä on perin lapsellinen ajatus
"Mikään asia, ei voi tulla tyhjästä"
Silloin jumalalllasikin täytyy olla luoja. Eikä kukaan ole väittänyt että universumimme olisi tullut tyhjästä.
"Muistan laman"
Eli ennen EU:ta asiat eivät todellakaan olleet hyvin. Voisit vaikka joskus tarkistaa noiden väitteidesi todenperäisyyttä.
"Luonnon katastrofeja on ollut ympäri maailmaa, mutta ei Suomessa"
On täällä jatkuvasti maanjäristyksiä (ei tosin aisteilla havaittavia). Jokia tulvii, tuuli kaataa sähkölinjoja jne. Luonnonilmiöt eivät aiheudu mielikuvitusjumalista.
"mutta ne kun käyvät tippumaan, silloin ihmiset tietävät sen, että elämässä on väärä suunta"
Jos lentokoneet tippuvat niin silloin tiedetään että koneessa on ollut mekaaninen vika taikka on tapahtunut inhimillinen virhe tai kyseessä on tahallinen teko. Ei kukaan järkevä ihminen ala pitämään lentokoneen tippumisia jonkin pikkumaisen jumalan kostona.
"Luuletko, että metallikontit lentelevät aivan itsestään"
Luonnonilmiöissä kuten hurrikaanit ja maanjäristyksen ei ole mitään ihmeellistä. Me tiedämme esimerkiksi että maanjäristyksen johtuvat mannerlaattojen liikkeistä ja että suurimmat vaikutukset näkyvät paikoissa jotka ovat näiden laattojen reunoilla. Hurrikaanit taasen syntyuvät merellä haihtuneesta vesihöyrystä, joka ilman paineen alenemisen myötä saa aikaan ilmiön jossa tiivistymisestä vapautuva lämpö saa ilman kohoamaan.
Luonnonilmiöissä ei ole mitään ihmeellistä ja tieteen ansiosta me ymmärrämme täydellisesti miten ja miksi ne syntyvät. Pikkumaisille, mieltään osoittaville jumalille ei valitettavasti ole jätetty osaa eikä arpaa.Niin teillä ei ole perusteita, että Jumala olisi luonut kaiken, mutta toisilla on. Vaikka teillä olisi kaikki maailman tiede, lihallisella ja maanpäällisellä ei ole pelastautumisen suhteen mitään tekemistä. Kukaan ei tule pelastumaan tieteen avulla. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi Rakkaus, en olisi mitään.
- jahvemeneeroskiin
"Niin teillä ei ole perusteita, että Jumala olisi luonut kaiken, mutta toisilla on"
Jumalat ovat mielikuvitusolentoja. Ne teidän perustelut ovat vanhoja tarinoita puhuvista käärmeistä ja ties mistä muusta lapsellisesta moskasta.
"Kukaan ei tule pelastumaan tieteen avulla"
Ei meillä ole mitään tarvetta pelastua minkään uskonnon jumalilta. Jumalat ovat vain ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
"mutta minulta puuttuisi Rakkaus, en olisi mitään"
Sinulta puuttuu tieto ja koulutus. Sinulla näyttää olevan kasa vanhoja tarinoita ja usko olemattomaan. Se ei ole paljoa se. - 666.666.666
777777 kirjoitti:
"Ole hyväksymättä, mitä merkitystä sinun vähäpätöisellä päätöksellä muka on." Mikäli olen asioissa oikeassa, homoliitot ajavat Suomen koko kansan vaaraan ja syyttömät ihmisetkin joutuvat kärsimään, näistä sokeiden ihmisten päätöksistä ja jälkipolvet. Eikös se ole monta kertaa todettu jo täälläkin, että jumalaton saa elää rauhassa ja Jumala pitää omistansa huolen. Jumala ei myöskään kuuntele jumalatonta, silloin kun jumalaton apua tarvitsee. Eli Suomessakaan mikäli ei olisi Jeesukseen uskovia ja tänne vaikka tulisi joku sellainen sairaus tai jokin muu mille ihmiset ja tiede ei mahtas mitään, niin ei Jumalakaan kuuntelisi ihmisiä.
"Mikäli olen asioissa oikeassa, homoliitot ajavat Suomen koko kansan vaaraan"
Olet vain vainoharhainen tollo, et muuta.
"Eikös se ole monta kertaa todettu jo täälläkin, että jumalaton saa elää rauhassa ja Jumala pitää omistansa huolen."
Monta kertaa olen todennut, että Jumala ei pidä huolta yhtään sen paremmin niistäkään, jotka palvovat mokomaa sepitteellistä hahmoa. Syöpää ja muuta tappavaa iloa saavat osakseen siinä kuin muutkin. Kuvitteellinen Jumala pitää huolen vain hihhuleiden mielikuvituksen lennosta.
"Jumala ei myöskään kuuntele jumalatonta"
Ole huoleti. Ei se kuule ketään muutakaan. Huomaat sen, kunhan sairastut muualtakin kuin päästäsi. Sitä odotellessa.
- Öteistinsä
PelkoJumalat luikkivat karkuun, liian vaikean vaaran uhatessa, ihan järkevääkin, mutta kas kun Jumalia on monenluonteisia ja monenkokoisiakin, tietysti, älkää ketään Rohkeaa Jumalallista luonnetta, oman turvallisuutenne takia, luulko pelkuriksi, varsinkaan jos omakaan olemuksenne ei sitä ole. Mutta Jumala pikemminkin suree teidänkin tyhmyyttänne, jos ette tajua, että tuo teidänkin näennäinen rohkeutenne ole Jumalan teihin alunperin luoma ominaisuutenne, ja joutuu teidätkin ajallaan kutsumaan "kotiin", mutta jos teillä on silloin pelkkää syntiä, Taivaan Isää, Veljiänne ja eläimiäkin kohtaan, te vain konkreettisesti korahdatte olemattomaksi, henkisesti, mokomine pienine, äpärävitseinennne, joiden vain luulitte olevan jopa Jumalanpilkkaa. Taivaan Isä, jos puhumme niistä korkeimmista, ovat sosiaalisesti vähintään Jeesuksen tasolla, ne pitä vain voimannäyttönä, kaikkea pahaakin puhetta, ja vastaavat osapuilleen samallakin mitalla takaisin, KUN SE; aika tulee, ei vielä tule, koska noin pikkuruisia vitsejä vielä ipatatte...
- 777777
Kutsuin Jumalaa trolliksi samasta syystä!
- 7777777
Jeesus Kristuksen veli oli Peesus Pisstus ja häntä käytettiin kusetukseen!
- pööö
Jumala pelkää, koska ei uskalla tulla tälle puolelle rajaa.
- se.kuoli.jo
Jumala kuolee heti, jos siihen ei uskota.
- Syntinen
Jeesus Kristus on Iankaikkinen Rocknroll. Mä tunnen rakastavani sitä ateistit joka tän ketjun on aloittanut ja muutaman muun joka tässä voimsttomasti kamppailee näkymätöntä vastaan. Hyvä että olet palava, sillä se on sinun etsikkoaikaasi. Jumalaa ei kiinnosta penseät tapakristityt Tai tosihurskaana itseään pitävät kirjanoppineet. Kristus on tullut pelastamaan vainottu ja, sairaita, vihaisia ja heikkoja. Olet oikealla tiellä. Anna periksi ja avaa kun hän kolkuttaa sydämesi oveen. Voimia.
- w00kie
Kamppailu näyttää olevan teidän teistien, jotka näitä mielikuvitusjumalianne yritätte epätoivoisesti ateismipalstalla myydä päivästä toiseen :)
- fanaattinenateisti
Pappi on ikuinen valehtelija ja asioiden vääristelijä.
- 777777
Pappi on aina trölli
- ateistinkauhu
No tavallaan joo, kun ateismia kannattava uskovainen jäi yksin. Ei Jumala pakoon mennyt, vaan ateisti omiin ongelmiinsa.
Jumala on ja pysyy, ateisti lakkaa ja mitätöityy.- hihhulikauhu
Jumala on ja pysyy satuna. Sinä puhut kakkaa ja olet mitätön.
- Tärkeetietää
Kostolla on järjestys, mutta se on viimesijainen tarkoitus ja ainoastaan pahoille.
- Järkeesietää
Siehän Cosa nostran miehiä oot.
Jumala ei sanonut mitään vaan pysyi vaiti, minkä vuoksi ateisti sai rohkeutta puhua julkeita sanoja häntä ainoaa vastaan.
- kirjautuneena
Jos Jumala puhuisi, hihhuleitten ei tarvitsisi valehdella hänen puolestaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623737Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873128Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692336Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141600Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661334- 891193
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291059Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55985- 47962