Olen tässä mietiskellyt, että mistä materiaaliat kehonrakentajat/voimailiajt tykkäät rungossa, kaulassa ja otelaiudassa. Jotain eksoottisempia lajeja, vai ihan adleria runko, ehkä maple kaula ja maple otelauta tai usein myös eebenputta otelauta. itse suosin eebenpuuta kun ei tahriinnu niin, tummu näkyvästi. Salitreenin jälkeen on hyvä soitella niin mielikin rauhoittuu ja moni käyttääkin tätä varmaan ikään kuin meditaationa vastapainoksi kovalle salitreenille.
Välineiden materiaali/merkitys
Body4Life
1
60
Vastaukset
- annimn
No itsellä on tangot rautaa ja levyt rautaa ja kumilla päälystettyä rautaa.
Puu kuulostaa vähän luksukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66926Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696