Jehovantodistajilla ja adventisteilla samat piirteet. Molemmat ovat ahdasmielisiä ja alistavia/jäseniään valvovia ja kontrolloivia yhteisöjä, joissa rahan voima ja sen himo ovat hallitsevin asia toiminnassa. Rahan himo on sallittua ja hyväksyttävää vain lahkojen valtaapitävien keskuudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ec587a88-53ce-4eb0-bb45-346d1ebb49a6
Valvontaa ja tietojen keruuta/kyttäystä.
17
<50
Vastaukset
- Tottahan-toki
On luonnollista, että ko. lahkot ovat samankaltaisia ahdasmieilisiä yhteisöjä, koska kumpikin on syntynyt samoista lähtökohdista, eli ovat hyvin läheistä sukua toisilleen.
- kauhistus.taas
Aloittaja hiekkalaatikollaan taas heittää mietteitä.
Taitaa sulla ahdistaa ja pian vielä ahdistaa kovasti, kun tämä EU- ja lainsäädäntö jatkaa ahdistamista. Pian et saa piarastakaan ilman EU- lupaa, se saastuttaa.
Jopa nyt aletaan laskemaan vanhaanporukkaan veganiutta, kun se postitiivisesti mäkkärillä tuodaan veganipihvi - joka ikäänkuin näyttää lihalta.
Sillä kuulema tuo eläintuote ravintona saastuttaa maapalliamme liikaa ja pitää pojat opettaa itse syömään salad- ateriaa ilman sikaa - sikaa - sikaa. Entä se joulukinkkunne?
Jaa, että jahvettilaisten klubiaskiin piirtämä merkintä ahdistaa, ahdistaa-
Mietitääs hieman.
Eikös se juuri ole viisautta, että pidetään jätkän tukkiviivoilla suuntaviivaa, että montako.
Jos hiekkalaatikolla jollain on pipo kireellä ja ehkä parillakin, niin pannaan muistiin.
Kahdella on heikko mieli ja pipo kireellä, jätetään väliin. Saavat mielettömän hepulin.
Siis hyvähän tuo muistikirja on. Ettekö te osaa yhtään nähdä laajemmalti?
Minunkin kohdalla on merkintä, että eräs heistä sai verenpaineensa nousemaan.
Ei kannata yrittää ja jopa joku otti sanasta - tai mikä se on heitin kirja. Uudenmaailman käännös, sehän se oli. Niin varmaan siinä on ohje, että pyyhkäsevät välillä töppöset postilaatikolla, niin helpottaa ja sen saa kirjata ylös. Ei ahista minua, enkä saa hepulia.
Ymmärrän hyvin järkevän tavan toimia ja pitää kirjaa.
Mutta, nämä pienisieluistet ateisti veljet, heidän takiaa hieman maailmaan on tullut ahdasmielisyyttä, mutta pyrkikää vaikka salaa minun kohdalla pitämään hyvää kirjanpitoa, minä sen hyväksyn. Toiminta on viisasta ja ennakoivaa ja lopputulokseen hyvää työskentelyä.
Nämä pienisieluiset kireäpipoiset, joiden sadepuku on ahdas, niin he eivät ymmärrä.
Heiltä löytyy kaikenkarvaista pentujen mäkätystä, mutta, ei siitä kannata ottaa ongelmaa.
Ei heillä yleensä leikkaa ja eivät he saa palikoitakaan kohdalleen. Heillä on vain muutama sana - volvo, tai varpaanpesu, tai oliko se ellen sitä ja ellen tätä.
Se kuuluu heidän heikkoon sanavarastoon ja joku jopa sanoo olevansa pastorikin.
Ehkä jonkun hiekkalaatikon pappi. Mene ja tiedä.
Mutta, maailma on tällainen. - kauhistus.jälleen
Mutta nämä pienisieluistet uskonharhoissaan käyskentelevät veljet, heidän takia maailmaan on tullut ahdasmielisyyttä, mutta pyrkikää vaikka salaa minun kohdalla pitämään hyvää kirjanpitoa, minä sen hyväksyn.
- vieläjäsen
Aloittajan huumori kukkii. Jehovan todistajat saavat nuhteet pitämistään nimiluetteloista. Mutta mitä tekemistä tällä on adventtikirkon kanssa, joka jo 90 -luvun alussa (siis yli neljännesvuosisata sitten) lopetti tällaisten nimiluettelojen pitämisen pian sen jälkeen, kun tätä koskevat lait oli säädetty. Olin itse Helsingissä, kun tästä keskusteltiin ja käytäntöjä muutettiin lainmukaiseksi.
Ameriikan kultteja molemmat, 7.pv. adventismi ja jehovalaisuus. Adventismi on emäsika ja jehovalaisuus on sen porsas.
- Kalastelu-rikollista
Jehovalaiset ja adventistit kyttäävät jäseniään ja heidän tekemisiään.
Nimilistat/syntilistat on niillä jokaisesta jäsenestä kerätty ja ihan ilman jäsenen suostumusta.
Nyt olikin kyse niistä, joita jehovalaiset ja adventistit käyvät käännyttämässä, jotka eivät ole vielä jäseniä. Heidän tietonsa urkkiminen on rikollista ilman urkittavan suostumusta. - Uskonnot.ovat.tätä
Valvonta näissä lahkoissa on yhtä kuin seurakuntakuri, eli kusetetut pidetään lahkon herrojen=valtaapitävien nuhteessa ja kurissa.
- pysytään.asiassa
Uskonnot.ovat.tätä kirjoitti:
Valvonta näissä lahkoissa on yhtä kuin seurakuntakuri, eli kusetetut pidetään lahkon herrojen=valtaapitävien nuhteessa ja kurissa.
Kaukana se kuitenkin on maailmasta.
Maailmassa, kuri tarkoittaa jopa hengenmenetystä sen valtaapitävien herrojen takia.
Eli huumeuskonto eritoten, joka on tulossa meille, niin vielä ei ruuti täällä pala, mutta naapurissa jo palaa.
Isossamaailmassa on kaupungin kadut jaettu rajoihin ja henki lähtee, rajanylituksen takia.
Ruostissa, siellä ei poliisi enää uskalla mennä kaikkiin paikkoihin, eli heimaan vaakaan pannaan toinen vaakakuppi - että ateisti- uskonto on nyt tätä -
Aivan mätää ja pimeyttä, sekä saa ihmiset pelkään armonvuonna 2018-2019 - pyhpyh2h347923498
Uskonnot.ovat.tätä kirjoitti:
Valheesi ei meitä hetkauta.
- vieläjäsen
Herroilla lienee ihan oma adventtikirkko. Meillä ei pastoria ole mailla halmeilla, kun hoitaa viittä seurakuntaa, kukaan kyttäile ja syntisetkin näyttävät viihtyvän - ateistien ja ex-adventistien seurakuntakuri taitaa olla tiukempaa kuin meidän?
- Näin.se.on
"Meillä ei pastoria ole mailla halmeilla, kun hoitaa viittä seurakuntaa..."
Ei se pastori alennu tulemaan rupusakin joukkoon ja jonkun kyläpahasen seurakuntaan, jossa on viisi huonokuuloista harmaapäätä lauantaiaamuna istumassa. Pastori voi aina puolustautua sillä, että on viisi seurakuntaa ja on jossain niistä, mutta ei teidän seurakunnassa. - Pastori.Helsingistä
Pastorit haluavat olla kaiken keskipisteenä, joten sellaiset pikkuseurakunnat ei innosta pastoria, ellei siellä sitten satu olemaan joku äveriäs jäsen, joka antaa auliisti lahkolleen rahaa. Silloin pastorikin on kiinnostunut.
- vieläjäsen
Onko selityksiin tulossa pieni epätoivoinen vivahde. Hyvät valheet menevät hukkaan.
Pastorillamme on myös muutama henkitoreissaan oleva seurakunta, jotka eivät ilman apua pärjää, mutta me pärjäämme. Sorry vaan, arviot menivät syteen.
Ja Helsingin pastorille, (vaikken usko hänen pystyvän mitään adventismista irrottautumisen jälkeen enää oppimaan) voin kertoa sen kauhistuttavan tosiseikan, etten muista nykyisen pastorin enkä hänen edeltäjänsä kertaakaan hamunneen huomiota tai maininneen mitään rahasta.
Liekö meillä siksi iloisten (ja yllättävää kyllä) varsin anteliaitten uskovien poppoo seurakunnassamme. Havaintoni mukaan ex-adventistit hartaissa kulmapubin kokouksissaan näyttävät maksavan paljon jäseniä runsaammat kymmenykset ja kolehdit. - Pastori.Helsingistä
vieläjäsen kirjoitti:
Onko selityksiin tulossa pieni epätoivoinen vivahde. Hyvät valheet menevät hukkaan.
Pastorillamme on myös muutama henkitoreissaan oleva seurakunta, jotka eivät ilman apua pärjää, mutta me pärjäämme. Sorry vaan, arviot menivät syteen.
Ja Helsingin pastorille, (vaikken usko hänen pystyvän mitään adventismista irrottautumisen jälkeen enää oppimaan) voin kertoa sen kauhistuttavan tosiseikan, etten muista nykyisen pastorin enkä hänen edeltäjänsä kertaakaan hamunneen huomiota tai maininneen mitään rahasta.
Liekö meillä siksi iloisten (ja yllättävää kyllä) varsin anteliaitten uskovien poppoo seurakunnassamme. Havaintoni mukaan ex-adventistit hartaissa kulmapubin kokouksissaan näyttävät maksavan paljon jäseniä runsaammat kymmenykset ja kolehdit.Emmehän me pastorit kerro paheistamme julkisesti.
Lahkomme pääkonttorista USA:sta tulee kuitenkin meille selkeät tulosvastuutavoitteet, eli rahaa pitää tulla keinoja kaihtamatta.
Emme tietenkään ole niin pöljiä, että toitottaisimme siitä joka puolella ja puhuisimme siitä seurakunnissa. Pois se meistä.
Kaikki tehdään salaisesti ja turhaa meteliä välttäen. Se on mottomme aina. - vieläjäsen
Pastori.Helsingistä kirjoitti:
Emmehän me pastorit kerro paheistamme julkisesti.
Lahkomme pääkonttorista USA:sta tulee kuitenkin meille selkeät tulosvastuutavoitteet, eli rahaa pitää tulla keinoja kaihtamatta.
Emme tietenkään ole niin pöljiä, että toitottaisimme siitä joka puolella ja puhuisimme siitä seurakunnissa. Pois se meistä.
Kaikki tehdään salaisesti ja turhaa meteliä välttäen. Se on mottomme aina.Juu... ja joulupukilla on komeat sarvet ja poro kantaa lahjakassia käsissään...
Exien motto taitaa olla kertoa satuja aina. Voisihan siitä jotakin jollekin tarttua, vaikka olisi kuinka huuhaata.
Sattumoisin tiedän, ettei USAsta eikä mistään muualtakaan tule salaista tai julkista tulosvastuutavoitetta... Mistä tiedän. Näin hyvät pastorikaverit kertovat, näin olen itse johtokunnassa olleena nähnyt... (jota kautta tavoitteet tulisivat, jos niitä olisi) ja näin voi päätellä siitä, että tulosta tuottamattomatkin pastorit jatkavat iloisina vuodesta toiseen samalla palkalla kuin tulosta tuottavat.
- pyhpyh23498237489
Aloitus on täyttä potaskaa.
- Faktaa
Aloitus on totisinta totta. Olen itse kaiken kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319