RAUHArauha

Olen nukkunut vuoden lattialla
Olen pissinyt purkkiin
Olen ryöminyt mudassa, pimeässä
Olen taivaltanut pimeissä metsissä, pelloilla, merillä
JA PALJON muuta. Josta te ette saa minua syyttää tai minulle vaatia mitään mitä minä itse en halua.
KAIKKI se luottamuksen takia, jotta ymmärrettäisiin ettei tässä meidän 101 vuotisessa itsenäisyydessä ole kyse TEIDÄN kimaltavista mekoista ja shampanjoistanne, ei teidän autokuskeista, pihvilounaista tai saunaillallisistanne. Kyllä meitä on jotka ymmärtää todellisuuden. Todellisuuden jota pakolaiset elävät, sen todellisuuden missä humanitäärisessä kriisissä koko maailman (paitsi TE) on. Se millaisissa olosuhteissa naiset ja lapset elävät vain muutaman tunnin lentomatkan päässä.
Kyllä tässä maassa on niitäkin jotka haluavat ymmärtää, itsestähän kaikki lähtee.Tässä itsenäisyydessä on kyse niistä jotka tekevät rauhaa kirjaimellisesti ja TEIDÄN ei tulisi sitä vaikeuttaa millään tavalla.
Haluatteko tietää mitä muuta minä ja muut olemme tehneet jotta teidän palkan maksunne jatkuu.
KOSKA TE ette tunne näkevänne OMIA tekojanne, te näette MEIDÄT.
Ilmoita

Meidät on särjetty, murrettu, rikottu. Meitä vastaan on käännetty laki jota meidän omat vanhemmat ja vanhempien vanhemmat ovat tehneet, meitä vastaan on käännetty laki josta meidän isovanhemmat ovat rauhan takia sodassa taistelleet. Te jaatte MEIDÄN oikeutta itsellenne mutta meidät - te haluatte vain hiljentää.
ps. K on minun sukupolven korkea arvoisin mies poliittisessa järjestelmässä ainakin julkisesti. Miten te kehtaatte solvata häntä ettekä uskalla näin varman itsenäisyyden alla näyttää maailmalle oman näkökulmanne, sen mitä hyvää miehessä on.
Annan vinkkinä koralliriutat - jotka toiset tuhosivat - jonka takia hänellä oli voima ja uskallus ilmaista, että no tuhotaanko ne kokonaan, ei se niin vaikea ole. Miksi te ette niitä itse suojele?
TOTUUS ainakin pienestä asiasta on se, että te myötäilette koska pelkäätte. Mutta hän ei pelkää eikä me jotka olemme hänen sukupolvea. Menneet kapteenit vaipukoot taivaaseen, helvettiin, jonnekkin siinä välissä tai uuteen elämään ihan rauhassa. Mutta nyt on eri tavalla.
Ilmoita
Koittakaa ymmärtää, että joidenkin tarvitsee puolustaa muitakin kuin TEITÄ.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

RAUHArauha

Olen nukkunut vuoden lattialla
Olen pissinyt purkkiin
Olen ryöminyt mudassa, pimeässä
Olen taivaltanut pimeissä metsissä, pelloilla, merillä
JA PALJON muuta. Josta te ette saa minua syyttää tai minulle vaatia mitään mitä minä itse en halua.
KAIKKI se luottamuksen takia, jotta ymmärrettäisiin ettei tässä meidän 101 vuotisessa itsenäisyydessä ole kyse TEIDÄN kimaltavista mekoista ja shampanjoistanne, ei teidän autokuskeista, pihvilounaista tai saunaillallisistanne. Kyllä meitä on jotka ymmärtää todellisuuden. Todellisuuden jota pakolaiset elävät, sen todellisuuden missä humanitäärisessä kriisissä koko maailman (paitsi TE) on. Se millaisissa olosuhteissa naiset ja lapset elävät vain muutaman tunnin lentomatkan päässä.
Kyllä tässä maassa on niitäkin jotka haluavat ymmärtää, itsestähän kaikki lähtee.Tässä itsenäisyydessä on kyse niistä jotka tekevät rauhaa kirjaimellisesti ja TEIDÄN ei tulisi sitä vaikeuttaa millään tavalla.
Haluatteko tietää mitä muuta minä ja muut olemme tehneet jotta teidän palkan maksunne jatkuu.
KOSKA TE ette tunne näkevänne OMIA tekojanne, te näette MEIDÄT.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta