Kauanko olet palstaillut

Ätmelsson

Kauanko olet lukenut sinkut palstaa? Tai kirjottanu tänne? Itse en tarkkaan muista, mutta noin 8-10 vuotta. Välissä ollut yli vuodenkin taukoja ja aina tänne palaa. Monesti juuri sinkuksi jäätyään. Itseä tämä paikka ei voisi parisuhteen aikana vähempää kiinnostaa, varsinkaan jos suhteeseen on lapsi syntynyt. Tämä vähän ihmetyttää ja anteeksi myös säälittää vähän, että miten perheellisen elämä on niin tylsää, että tänne aika riittää.

Joitakin on jäänyt vähän kaipaamaan, kun kirjoittivat niin hyvin kömmellyksistään naista iskettäessä yms tosielämän tarinaa. Yksi oli nimimerkillä LordBoredom. Oli toki muitakin.

Nykyään etusivu aika täynnä mielestäni typeriä aloituksia tyyliin "mitä söit aamiaiseksi" tai periksen mielikuvitusjuttuja ja nämä alotukset ovat yllättäen keränneet hetkessä maksimi vastausmäärän.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

Aamiainen on aina mielenkiintoinen.

Samoin lounas, päivällinen ja iltapala, joita sinkut popsivat melko usein.

Sekä koirat ja remontointi.

Että tiedä sä se.

Mutta en jaksa edes muistaa milloin aloitin palstailun, siitä on liian kauan.

Olin poissa muutamia vuosia, jona aikana onnistuin pääsemään ätmi-sedästä seurustelevien ylempään kastiin.

Palasin palstalle, kun havaitsin tulevan eron merkit joskus viime keväänä.

On hitusen raskasta havaita naisen henkisen eroprosessin käynnistyminen ennenkuin nainen edes tiedostaa sitä.

Toki yritn välttää itsensä toteuttavan ennusteen kirouksen, mutta yhteinen joulu alkaa näyttää jo epätodennäköiseltä.

Oletan eron olevan lopullinen uudenvuoden jälkeen.

Se ero nykyisessä palstailussa on, että en jaksa enää kovinkaan paljon keskustella kenenkään kanssa.

Kunhan heittelen kommentteja, huomioita ja ilkeyksiä.

• hassukysymys

Olen palstaillut jotain 15 minuuttia.

• havainnoija-

9-12-vuotisten tasoa useimmat aloitukset, niitten rinnalla aamiaismenut on aikuisjuttua täysin.
      Ennen palsta lie ollut tasokkaampi, ja herrasmies LordiBoredom esiintynyt ennen tasoteorioiden aikaa, olikohan blogisti myös. Tasoteorioihin palsta sitten vähitellen happani, luulen.
      JossainMuualla:lle (noinko se menee) utelu: tietääkö mistään miksi suhde happanee?
      yleisen syyn jokainen palstan ätmi luulee tietävänsä, mutta lisäksi aina on jotain tapaus.spesiaalia
      (Kuten mainittu, pelkkään uteliaisuuteen ei tartte vastata jos ei tykkää.)

Typeriä aloituksia pyritään karsimaan kai tulevalla palstauudistuksella. Nyt vedättelyä paljon ja sitten sättivät tyhmiksi toisensa (tottakin!?), samalla chat'iä liikaa.
      Jouluja! tv.harvakseen havainnoija

• JossainMuualla

Oletan, että ihastuminen on loppunut ja nainen on alkanut tulla todellisuudetajuihinsa.

Tämän seurauksena se jumalinen yliäijä on kadonnut.

Nuoren naisen viereen sohvalle on jostain ilmestynyt edellisen tilalle ruma, kulahtanut ja julma ukkeli.

Siinäpä se.

• JossainMuualla
        JossainMuualla kirjoitti:

Oletan, että ihastuminen on loppunut ja nainen on alkanut tulla todellisuudetajuihinsa.

Tämän seurauksena se jumalinen yliäijä on kadonnut.

Nuoren naisen viereen sohvalle on jostain ilmestynyt edellisen tilalle ruma, kulahtanut ja julma ukkeli.

Siinäpä se.

Olen katkerasti katunut kaikkia aikaisempia suhteitani naisiin.

Tämän ottaisin kuitenkin uudestaan, vaikka lopputulos olisikin tiedossa.

Kerran näinkin.

• aikakauan

Kaks ja puoli min. noin äkkituntumalta.

• Vuoden 2014 alusta, kun erosin. Silloin täällä oli mm ExPua ,NAL ja taitaa Harmaaritarikin olla niiltä ajoilta.

Pastalla (myös muilla aihealueilla) oli minulle suuri merkitys erosta toipuessa. Tajusin, ettei kaikki paha maailmassa olekaan peräisin valkoisesta heteromiehestä. MAT oli minulle silloin uusi tuttavuus, mutta se on auttanut järjestämään parisuhdemaailman kaaosta.

Oivalluksia palstan kautta mm.

- mies ei ole epänormaali pervo, jos haluaa reilusti itseään nuorempaa naista
      - naiset eivät halua kilttiä miestä
      - on miehiä, jotka eivät vain saa naista millään ja he voivat silti olla ohan hyviä miehiä
      - miehellä on eniten kysyntää vasta 35 ikävuoden jälkeen (ja selitys tälle miksi)
      - monet stereotypiat naisista ovat kateellisten naisten itsensä luomia
      - Naiset ottavat suurimman osan eroista

• Itse tulin Sinkut-palstalle joskus toukokuun lopussa 2016. Sitten kesäkuussa tustuin Sönkköön, joka myöhemmin kirjoitti nimimerkillä Zönggö ja LadyZorro. Nykyisen Mazy:n kanssa siis olen kiivimmät kirjoitukset täällä kirjoitellut tai pikemminkin sen Sönkön kanssa vuosia sitten.

Miehistä mielenkiintoisin tyyppi oli naiseen rakastunut "Tähänsekaappi", joka meni kihloihin Joensuussa (jossa asun) jossain ravintolassa. Ne romantiseksi kokemani selostukset olivat tosi hienoa luettavaa ja yleensä ihastunut miehen olemus kivoine juttuineen. :)

• Mä pyörin palstoilla jo 2002 mutta sinkut palstalla olisiko se ollut 2005,2006?

• Vaikea sanoa..ehkä joku kymmenen vuotta sitten vilkaisin palstaa ensimmäisen kerran.

• AsianVierestä

Kolme päivää, joten teen mielikuvallisia harjoitteita nimimerkkien takana olevista. Yksi asia on jo noussut esille, on "hyviä kirjoittajia" ja niitä joiden tarkoitus on vain loukata kommenteillaan.
      Analyyttinen lähestymistapa, koska elämässä ei kannata tuhlata liian kauan aikaa sellaiseen mikä ei kanna.

• 14.12.2009 oli ensimmäinen viesti sinkut palstalle. Palstan seuraamisen aloitin elo-/syyskuussa 2009.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe