Mitä palsta jukuripäille osoittaa kun pidätte kirja kädessänne?

Kirjakädessä

Nyt toivon jo että olisi enemmän viisautta kommentoimiseen.

Maisemamaalaus ei teille osoittanut yhtään mitään, käykö kirjalle samoin, joka on kädessänne?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgfdrtyuio

      Kirja osoittaa palstan häiriköille, että sitä ei kannata lukea, koska häiriköiltä puuttuu sanojen ymmärtäminen.

    • uoopbhg

      mulla on kädessä puhelin. ei se "pyhä henki" taaskaan sulle mitään osannut sanoa. koitappas käydä lääkärissä puhumassa ongelmistas.

      • Kirjakädessä

        Olisko helpompi vastata?
        Mitä se sinulle osoittaa, kun sinulla on puhelin kädessä?


      • Helpotkysymykset
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Olisko helpompi vastata?
        Mitä se sinulle osoittaa, kun sinulla on puhelin kädessä?

        On tosi helppo vastata.Osoittaa sen että voisin käyttää aikani paremmin, koska olen jälkeen lukemassa tätä Jehova aiheista keskustelua vaikka netistä löytyisi paljon järkevämpää materiaalia. Entä kirja? Osoittaa sen että tarvin paksummat silmälasit. Teksti jotenkin hankala hahmottaa nykyisin.


      • Kirjakädessä
        Helpotkysymykset kirjoitti:

        On tosi helppo vastata.Osoittaa sen että voisin käyttää aikani paremmin, koska olen jälkeen lukemassa tätä Jehova aiheista keskustelua vaikka netistä löytyisi paljon järkevämpää materiaalia. Entä kirja? Osoittaa sen että tarvin paksummat silmälasit. Teksti jotenkin hankala hahmottaa nykyisin.

        Olisit sanonut suoraan, että sinulla ei liikene aikaa kumpaakaan, kun aika menee netissä......nykyaika tapa, joka koukuttaa heikkoa!


      • Helpotkysymykset
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Olisit sanonut suoraan, että sinulla ei liikene aikaa kumpaakaan, kun aika menee netissä......nykyaika tapa, joka koukuttaa heikkoa!

        Se on kyllä totta. En ole enää vuosiin lukenut kirjoja enkä lehtiä, kaikki sellainen on jäänyt mikä ennen oli tärkeää.
        Ostan kyllä kirjoja mutta ne jää lukematta.Tilalle on tullut viihdesurffailu netissä joka ei anna mitään ja vie kaiken ylimääräisen ajan. Tuntuu että keskittymiskyky on heikentynyt myöskin, kun on tottunut klikkailemaan nopeasti sivulta toiselle ,ei jaksa enää keskittyä lukemaan esim kirjaa järjestelmällisesti.


      • Kirjakädessä
        Helpotkysymykset kirjoitti:

        Se on kyllä totta. En ole enää vuosiin lukenut kirjoja enkä lehtiä, kaikki sellainen on jäänyt mikä ennen oli tärkeää.
        Ostan kyllä kirjoja mutta ne jää lukematta.Tilalle on tullut viihdesurffailu netissä joka ei anna mitään ja vie kaiken ylimääräisen ajan. Tuntuu että keskittymiskyky on heikentynyt myöskin, kun on tottunut klikkailemaan nopeasti sivulta toiselle ,ei jaksa enää keskittyä lukemaan esim kirjaa järjestelmällisesti.

        Netissä aika kuluu nopeasti, ja toisinaan siellä vietetty aika pitenee kuin huomaamatta: aiottu pikainen kurkistus muuttuukin monen tunnin roikkumiseksi. Mikäli näin käy usein, netin sulkeminen muodostuu vaikeaksi ja netistä ei voi olla päivääkään erossa, voi kyse olla liiallisesta netinkäytöstä.
        Liiallisella ja hallitsemattomalla netinkäytöllä on monenlaisia seurauksia. Kun netti ohjaa elämää, ystävyyssuhteet, harrastukset, opiskelu ja työskentely voivat kärsiä. Fyysisiin oireisiin kuuluvat esimerkiksi niska- ja hartiakivut, päänsärky ja unettomuus, jopa masennus.
        Netti voi koukuttaa monin eri tavoin, mutta yleisimmät ongelmien aiheuttajat ovat keskustelupalstat, nettipelit ja yhteisöllinen media.


      • Kirjakädessä

        Yritän opettaa sinua oikealla tavalla, nyt ajattelet saatanan malliin!


      • Tässä_oikea-vastaus
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Yritän opettaa sinua oikealla tavalla, nyt ajattelet saatanan malliin!

        1.On pyrittävä säännöllisesti tuottamaan runsaasti suolikaasua,
        2. Suolikaasut on laskettava erittin voimakkaalla äänellä.
        3. Erittäin pahan hajuiset suolikaasut ovat kunniaksi.


      • Hallintoelimenveljet
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Yritän opettaa sinua oikealla tavalla, nyt ajattelet saatanan malliin!

        Painu v.ttuun tältä palstalta, ketään ei kiinnosta sun lapselliset aloitukset.


      • Kirjakädessä
        Hallintoelimenveljet kirjoitti:

        Painu v.ttuun tältä palstalta, ketään ei kiinnosta sun lapselliset aloitukset.

        Aloitukseen on todellakin lapsellisen helppo vastata, mutta jumalattomalle sekin on vaikeaa.


      • Kirjakädessä
        Tässä_oikea-vastaus kirjoitti:

        1.On pyrittävä säännöllisesti tuottamaan runsaasti suolikaasua,
        2. Suolikaasut on laskettava erittin voimakkaalla äänellä.
        3. Erittäin pahan hajuiset suolikaasut ovat kunniaksi.

        Pääsi on viinasta sekaisin, voi, voi


    • Kylläsillekäy

      Kyllä sille käy samalla tavalla. Kirja ei osoita minulle mitään. Tämä on minun omakohtainen kokemus. Minulla on kirjoja yhteensä noin 6,5 metriä sullottuna kaapin hyllyille, joten olen pätevä ottamaan kantaa.
      Mitään tieteellistä tietoa en lue. Koko valikoima käsittelee uskontoja ja kaikenlaista ns humpuukitietoa.

      • Kirjakädessä

        Lopeta huumeiden käyttö !


      • enolekokeillut
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Lopeta huumeiden käyttö !

        En ole koskaan kokeillutkaan huumeita,Minua kiinnostaa uskonto ja esoteerinen kirjallisuus.


      • meikämasa2.0

        Mää soitan teille kaikille poliisit epäasiallisesta kirjoittelusta ja huuhaan kirjoittelusta.

        Sittenpähän näette ryökäleett…… HUAAHHHAAHhiihhiiiiiiiii. Ne pollarit meinaan....


      • Kirjakädessä
        Kirjakädessä kirjoitti:

        Lopeta huumeiden käyttö !

        Mikset kommentoi aloitusta, keskityt vain minun nimimerkin käyttöön????


      • Kirjakädessä
        meikämasa2.0 kirjoitti:

        Mää soitan teille kaikille poliisit epäasiallisesta kirjoittelusta ja huuhaan kirjoittelusta.

        Sittenpähän näette ryökäleett…… HUAAHHHAAHhiihhiiiiiiiii. Ne pollarit meinaan....

        Mikä aloituksessa on niin vaikeaa, että kommentoit ihan muuta.


      • Kirjakädessä

        #Minulla on kirjoja yhteensä noin 6,5 metriä sullottuna kaapin hyllyille, joten olen pätevä ottamaan kantaa.#


        Noin paljon kirjoja, mitä se 6,5 m kirjamäärä osoittaa / todistaa sinulle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe