Panette jotain mummoja silloin. Joku voi antaakin kun ei siinä iässä mitään ulkonäköä enää mummot katso. Harmittaako että ette saaneet nuorena 20 vuotiaana teini pillua?
Harrastatteko seksiä 60 vuotiaana.
15
<50
Vastaukset
- Komea-ytmi
Panen 30 v naisia 65 vuotiaana.
- Panorobotti
No kyl mää ainakin sain teinipillua nuorempana ja ny vanhempanakin käyn Virossa panemassa nuorempia. Halpaa on, ei tarvii katsella kiukkuista ja ryppyista Kurppaa. Hyvä joulut vain sinnekkin!
- wanhaämmä
Kuuskymppiset mummut panee kolmekymppisiä jääkiekkolijoita ja crossfittaajia.
- Tämä-selvä
Ei 60 vuotiaana enää harrasteta seksiä.
- Amorin-nuoli
No höh. Varmasti harrastetaan nam.
Tuskin, kun en harrasta seksiä nytkään.
60-vuotiaana varmaan katson 40-60-vuotiaitten seuraan, mutta ehkä sitten 70-vuotiaana olen löytänyt vaimon, joka jotain 40-70 vuotta. Meinaan harrastaa näillä näkymiä seksiä 70-vuotiaana, mutta vaimo saattaa olla sillon jokseenkin saman ikäinen. Vanhuutta en näillä näkymillä halua elää yksin vaan ilmeisesti silloin viimeistään menen naimisiin.
- omantunnonpyyhkiikö
nuoret!on niin "seksi"on pakottavaa tarvetta alapääs.mut yläpää ei oo alapää.kumpikin on pakko säilyttää.kummanko valitset?vanhoilla iällä seksi on ns.jopa rakkautta?!onko se niin vaikeeta tuo nuoruus?vanhuuskin on sairauksineen ja IHAN hirveidenkin "seksuliaasien"eteen Tuomisineen.MUTTA seksi ei OLE panemista!SE on KAHDEN IHMISEN RAKKAUTTA! "panemista??!!".SÄILYTÄ arvokkuutees.teoilla.puheilla.OLE ARVOKAS.ja jos et ole.senkin AIKA pyyhkii EHKÄ joskus pois OMASTATUNNOSTASI?
- reppu_ja_reissumies
Kurppa-nainen, oletko kuullut sanotaa: "rumassakin repussa voi olla hyvät eväät."
- AsianVierestä
Tämä pillu, nuori pillu on ollut palstan suurimpana aiheena jo pitkään. Pillu on yliarvostettua koska sitä saa jo 50 eurolla jos oikein haluttaa? Miesten kannattaa siis panostaa se 100 euroa niin saa jo nuorta alle 30 lihaa, saa valita jopa ihonvärin ja hiustenpituuden iän lisäksi?
Jos ihminen kaipaa jotain noin kovasti että päivittäin siitä puhuu niin eikös tuolloin kannata mennä huoriin? Pelottaako se? Ihmettelen tätä kun mies ei saa yms. Pillua saa liian helposti mutta naista tuskin saa. Arvostus aiheessa pillu/nainen on kääntynyt palstalla ylösalaisin. Naista ei saa 100 eurolla, ei saa 1000 eurolla, ei saa 10 000 eurolla mutta pillua saa 100 eurolla valita jos niin epätoivoisesti panettaa.
Ei kannata siis tuhlata liikaa aikaa tuohon pillun ajatteluun.- Kaikysyäsaa--
Mistä saat pillua 50 eurolla. Joltain tsekki horolta joka on ruma. Sellaisia ei pane muut kun joku 70 v patu
- wanhaämmä
Kuinkas pitkään pillu on ollut palstan suurimpana aiheena?
- eptiet
wanhaämmä kirjoitti:
Kuinkas pitkään pillu on ollut palstan suurimpana aiheena?
Niinpä, olin luullut tuota uudeksi palstalaiseksi.
- naiset.arabien.kanssa
kai 60 vuotiaana 60v naiset näyttää seksikkäimmiltä eli 60vuotiaana haaveilee 55-65v naisista
- huonostimenee
Huonosti menee jollei siihen ikään mennessä ole mitään muuta tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817