Miksi feministit kiusaavat??

nytmarsmarsfemari

Miksi feministit kiusaavat ja nimittelevät suomalaisia yksinasuvia miehiä ja nuoria miehiä peräkammarinpojiksi?? Miksi he haluavat saattaa nämä kunnolliset SUOMALAISET MIEHET naurunalaiseen ja häpeälliseen tilaan??? Koittavatko he kenties siirtää omia tuskallisia tunnetilojaan näihin viattomiin ja yleisesti kunnollisiksi ja rehellisiksi koettuihin ihmisiin??? Eiköhän ole feministit ja muut yltiösuvaitsevaiset miesten siis suomalaisten miesten vihaajat kuule niin että nyt painutte vittuun täältä huutamasta, katsotte aivan siihen eteenne ja menette vaikka sinne terapiaan selvittelemään niitä omia ongelmianne!

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artoperkele

Hehheh luulet olevasi pätevä:D

• Wertyo

Feministit inhoavat epämiehekkäitä heikkoja, muita naisia houkuttelemattomia, miehiä siinä missä muutkin naiset.

• Wertyo

Siksi maahan on feministien toimesta tuotukin riittävästi muslimimiehiä.

• wertyo
        Wertyo kirjoitti:

Niin ovat tehneet, mutta islamhan on naisia voimaannuttava ja feministinen rauhan uskonto noin muutenkin...

• Oikeinprinsessa
        Wertyo kirjoitti:

Arabimies pitää mua sentään prinsessana toisin kuin sohvalla löhöävä epämiehekäs suomalainen juoppo tai mammanpoika. Suomalaiselle miehelle olin kuin äiti, joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei osattu itse viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja aikuista sai jopa syöttääkin! Arabimies ei sentään ole tuollainen mies lapsi kuten suomalaiset.

• Kurikka
        Oikeinprinsessa kirjoitti:

Arabimies pitää mua sentään prinsessana toisin kuin sohvalla löhöävä epämiehekäs suomalainen juoppo tai mammanpoika. Suomalaiselle miehelle olin kuin äiti, joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei osattu itse viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja aikuista sai jopa syöttääkin! Arabimies ei sentään ole tuollainen mies lapsi kuten suomalaiset.

Arabimies erottaa naisen pesukoneesta siitä ettei pesukone ulise kun sitä lyö.

• tosiprinsessa
        Oikeinprinsessa kirjoitti:

Oikeinprinsessa. Voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi, jos olet ottanut ukoksesi vääränlaisen suomalaismiehen, jota olet suostunut palvelemaan ja nyt ulisemaan. Toivottavasti olet löytänyt sen unelmien arabiprinssisi. PS. mieslapsi on yhdyssana.

• jouMan

Ei se "peräkammarinpoikuus" siinä mitään merkitse. Valkoinen - hetero - mies on se yhdistelmä jota vatsaan feministi käy. Opin mukaan henkilö joka kuuluu noihin "sektioihin", kuuluu valtarakenteisiin joiden suojista hän alistaa naisia.

Sillähän ei ole mitään väliä, mitä muita ominaisuuksia tällä valkoisella hetero miehellä on kuin nuo kolme. Vaikka hän olisi mielenterveyspotilas, kuuluu hän silti tähän VHM:n veljesliittoon jolla on valtaa. Tässä tämä feminismin suurin virhe onkin : niputtaa kaikki valkoiset heteromiehet samaan nippuun. Todella seksistinen, paranoidi ja ennakkoluuloinen aate.

Feminismi on sovinistinen liike.

• On.se.juu

Miesviha on silmitöntä

• världen.är.så.stor

Tunnen useita viehättäviä naisia. Kukaan heistä ei ole feministi.

• verukkeita

"Miksi feministit kiusaavat??"

Kiusaaminen on ihmisen geeneissä. Voimakas kiusaamistarve ajaa takaa. Koskaan ei saa kylliksi. Kiusaaja on säälittävä olento, joka ei ole voinut valita geenejänsä eikä ympäristöänsä. Hän on täysin syytön sairaaseen haluunsa. Kaikki aivoissakin tapahtuvat prosessit tapahtuvat normaalin hiukkasfysiikan mukaan, joko kausaalisesti tai satunnaisesti. Kolmatta vaihtoehtoa, tahdon vapautta, ei ole.

• "Koittavatko he kenties siirtää omia tuskallisia tunnetilojaan näihin viattomiin ja yleisesti kunnollisiksi ja rehellisiksi koettuihin ihmisiin??? "

Sadisteja.

• Jsu

Kokeilkaas miehet tälläistä:
      Kun nainen kertoo teille olevansa feministi kertokaa naiselle että myös sinä olet feministi. Jos nainen oikeasti kannattaa feminismiä hän ei kyseenalaista miehen feminismiyttä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3065
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1433
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      935
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe