Miksi feministit kiusaavat??

nytmarsmarsfemari

Miksi feministit kiusaavat ja nimittelevät suomalaisia yksinasuvia miehiä ja nuoria miehiä peräkammarinpojiksi?? Miksi he haluavat saattaa nämä kunnolliset SUOMALAISET MIEHET naurunalaiseen ja häpeälliseen tilaan??? Koittavatko he kenties siirtää omia tuskallisia tunnetilojaan näihin viattomiin ja yleisesti kunnollisiksi ja rehellisiksi koettuihin ihmisiin??? Eiköhän ole feministit ja muut yltiösuvaitsevaiset miesten siis suomalaisten miesten vihaajat kuule niin että nyt painutte vittuun täältä huutamasta, katsotte aivan siihen eteenne ja menette vaikka sinne terapiaan selvittelemään niitä omia ongelmianne!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artoperkele

Hehheh luulet olevasi pätevä:D

• Wertyo

Feministit inhoavat epämiehekkäitä heikkoja, muita naisia houkuttelemattomia, miehiä siinä missä muutkin naiset.

• Wertyo

Siksi maahan on feministien toimesta tuotukin riittävästi muslimimiehiä.

• wertyo
        Wertyo kirjoitti:

Niin ovat tehneet, mutta islamhan on naisia voimaannuttava ja feministinen rauhan uskonto noin muutenkin...

• Oikeinprinsessa
        Wertyo kirjoitti:

Arabimies pitää mua sentään prinsessana toisin kuin sohvalla löhöävä epämiehekäs suomalainen juoppo tai mammanpoika. Suomalaiselle miehelle olin kuin äiti, joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei osattu itse viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja aikuista sai jopa syöttääkin! Arabimies ei sentään ole tuollainen mies lapsi kuten suomalaiset.

• Kurikka
        Oikeinprinsessa kirjoitti:

Arabimies pitää mua sentään prinsessana toisin kuin sohvalla löhöävä epämiehekäs suomalainen juoppo tai mammanpoika. Suomalaiselle miehelle olin kuin äiti, joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialta kun ei osattu itse viedä niitä omatoimisesti pyykkikoriin ja aikuista sai jopa syöttääkin! Arabimies ei sentään ole tuollainen mies lapsi kuten suomalaiset.

Arabimies erottaa naisen pesukoneesta siitä ettei pesukone ulise kun sitä lyö.

• tosiprinsessa
        Oikeinprinsessa kirjoitti:

Oikeinprinsessa. Voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi, jos olet ottanut ukoksesi vääränlaisen suomalaismiehen, jota olet suostunut palvelemaan ja nyt ulisemaan. Toivottavasti olet löytänyt sen unelmien arabiprinssisi. PS. mieslapsi on yhdyssana.

• jouMan

Ei se "peräkammarinpoikuus" siinä mitään merkitse. Valkoinen - hetero - mies on se yhdistelmä jota vatsaan feministi käy. Opin mukaan henkilö joka kuuluu noihin "sektioihin", kuuluu valtarakenteisiin joiden suojista hän alistaa naisia.

Sillähän ei ole mitään väliä, mitä muita ominaisuuksia tällä valkoisella hetero miehellä on kuin nuo kolme. Vaikka hän olisi mielenterveyspotilas, kuuluu hän silti tähän VHM:n veljesliittoon jolla on valtaa. Tässä tämä feminismin suurin virhe onkin : niputtaa kaikki valkoiset heteromiehet samaan nippuun. Todella seksistinen, paranoidi ja ennakkoluuloinen aate.

Feminismi on sovinistinen liike.

• On.se.juu

Miesviha on silmitöntä

• världen.är.så.stor

Tunnen useita viehättäviä naisia. Kukaan heistä ei ole feministi.

• verukkeita

"Miksi feministit kiusaavat??"

Kiusaaminen on ihmisen geeneissä. Voimakas kiusaamistarve ajaa takaa. Koskaan ei saa kylliksi. Kiusaaja on säälittävä olento, joka ei ole voinut valita geenejänsä eikä ympäristöänsä. Hän on täysin syytön sairaaseen haluunsa. Kaikki aivoissakin tapahtuvat prosessit tapahtuvat normaalin hiukkasfysiikan mukaan, joko kausaalisesti tai satunnaisesti. Kolmatta vaihtoehtoa, tahdon vapautta, ei ole.

• "Koittavatko he kenties siirtää omia tuskallisia tunnetilojaan näihin viattomiin ja yleisesti kunnollisiksi ja rehellisiksi koettuihin ihmisiin??? "

Sadisteja.

• Jsu

Kokeilkaas miehet tälläistä:
      Kun nainen kertoo teille olevansa feministi kertokaa naiselle että myös sinä olet feministi. Jos nainen oikeasti kannattaa feminismiä hän ei kyseenalaista miehen feminismiyttä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe