puuhaillut tänään? Missä käynyt ?
Nainen mitä olet
17
<50
Vastaukset
- eipätässäkummempia
Ruokakaupassa kävin heti aamulla, sitten noudin paketin R-kioskilta, kävin kaupungilla ostamassa rintsikkatarpeita, nyt tässä vaan istun kuuntelemassa joulumusiikkia cd-soittimelta ja kohta taidan kiehauttaa sumpit.
- Virhe.Käsittelyssä
Heräsin 10:19 (minun aamu)
Aamupala ja coffee
Aamupesu
Kappaan (lotto ja viimeiset joulun ostokset)
Kotona, pienta siivusta
Karjalapaistin tekoa
Nyt täällä nettiä tuhlaamassa ..
Kohta saunaan ja telkku ... 🙄- Moneltnukkuu
Sä oot aika erikoinen, mikä on hyvä:)
- Virhe.Käsittelyssä
Moneltnukkuu kirjoitti:
Sä oot aika erikoinen, mikä on hyvä:)
Kiitos 🙃 *niiaus*
Nukkuma lähdin noin 02.00 aamuyöllä ... - Jee_p
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Kiitos 🙃 *niiaus*
Nukkuma lähdin noin 02.00 aamuyöllä ...Masentavaa kun joudut kehuu. Itseäsi!
Odotit 3 tuntia että joku kehasisi mutta kun ei niin kehuit itseäsi ja tulit kehuista 7 minuutin päästä vastaamaan kolme tuntia tekemääsi kommenttiin - Virhe.Käsittelyssä
Jee_p kirjoitti:
Masentavaa kun joudut kehuu. Itseäsi!
Odotit 3 tuntia että joku kehasisi mutta kun ei niin kehuit itseäsi ja tulit kehuista 7 minuutin päästä vastaamaan kolme tuntia tekemääsi kommenttiinKiitos tästä! 😁
- Moneltnukkuu
Jee_p kirjoitti:
Masentavaa kun joudut kehuu. Itseäsi!
Odotit 3 tuntia että joku kehasisi mutta kun ei niin kehuit itseäsi ja tulit kehuista 7 minuutin päästä vastaamaan kolme tuntia tekemääsi kommenttiinSe oli kylläkin mä joka kehu, ihan eri mutta tuskinpa sinua kiinnostaa,
Et varmaan tätäkään usko eri kirjoittajaksi.
Kiva likka tuo on:)
- Liihotellut
talolta kaupunkiin, ja nyt täällä kaupungin bunkkerissa.
Eipä noihin ihmisiä täynnä oleviin jouluruuhkaisiin liikkeisiin viitsi mennä, joten ihan rauhallista koti-iltaa loppupäivä. - kivapäivätänään
Lenkillä, siivonnut, laittanut joulukuusen, tehnyt ruokaa ja nyt katson tv.tä ja odotan miestäni töistä.
- Ethuomannu
Olin sun naapuris
- Knainen
Kotosalla oleillut.
Siivoilin ja tein koekappaleita joulutortuista.
Kokeilin erilaisia tyylejä tehdä joulutorttuja ja sitten eilen kaupassa sain oudon mieliteon laittaakin osaan täytteeksi hasselpähkinä-kaakaolevitettä.
Tänään teon koekappaleita nähdäkseni toimiiko täyte tortussa ja kestääkö se uunin levahtamatta tortulta leivinpaperille.
Nyt juon glögiä ja katson telkkaria - arqinen
Normikotipäivä. Tiskasin. Katoin pari leffaa. Tein lumitöitä. Kokkailin ruokaa ja söin...
olen käynyt paskalla tänään.
- Elluhalloyb
Koti kiillotettu...
Saunaa myöten...
Kaik puhdasta...
Sai laittaa Joulu valot...
Joulu- alkakoon...💝 - mitessunpäivä
Leikin tonttua ja eksyin paristi ja nyt leikin kotia
- Noinvain
Kävin kaverilla ja äitillä. Sitten suhannut pitkin kaupunkia. Kävin kaupassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156677Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696089Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam444450Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123825Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262442Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242349Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644