kokemuksia?
meriauto.de
4
2436
Vastaukset
- ???
kokemuksia?
- Masari
Soitin kaverille ja vaikutti ainakin ystävälliseltä ja asialliselta. Ajattelin käyttää palvelujaan, muuta en tiedä vielä. Tietääköhän kukaan muu?
- 200q
Masari kirjoitti:
Soitin kaverille ja vaikutti ainakin ystävälliseltä ja asialliselta. Ajattelin käyttää palvelujaan, muuta en tiedä vielä. Tietääköhän kukaan muu?
yks kauppa, ei pahaa sanottavaa... sovitut asiat onnistuivat hyvin.
toimii joustavasti tarpeen mukaan.
etuja, saa: nettiyhteyden käyttöön, paikallinen puhelin, auto, tulkkausapua, rahansiirrossa paikallinen pankkitili, varmistaa huoltohistorian, voi hankkia kilvet valmiiksi, tuntee majoitus mahdollisuudet, tekee varauksia... liikkumistavat/ reitit mitä kannattaa käyttää, yms
saa todennäköisesti puhelimella selvitettyä, mitkä autot ovat katsomisen arvoisia... (ainakin umpisuomalaista paremmin)
yksinkertaisesti ajankäyttö on tehokkaanpaa.. ja mahdollisesti säästää päivän tai kaksi.
- Porsche-Cayenne-Hybrid
Sain juuri autoni kilpiin. Ostin tämän auton Saksasta kun nämä haluamani uudet mallit ovat lähes loppuunmyyty Suomessa, ja jos saatavilla, niin aivan ylihinnoiteltuja! Kaverin suosituksesta soitin Akselille, ja hän lähetti minulle tarjoukset kahdesta autosta. Tartuin näistä minulle sopivaan yksilöön, ja kaikki sujui niinkuin kaverini kertoi minulle, eli Hyvin. Olen tyytyväinen autooni, sekä koko sen hommaamiseen Saksasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822