Mitäs jos maailmanloppu ja viimeinen tuomiopäivä tuleekin jo hyvin pian? Miten sinä aiot jumalattomuudessasi vastata puolestasi?
Te jumalattomat ja pilkkaajat nauratte nyt, mutta teidän naurunne on saava loppunsa. Te iloitsette ja vaivaatte Jumalan lapsia nyt, mutta teidän vaivanne ei ole vielä alkanut. Kun se alkaa, sillä ei ole oleva loppua, eivätkä mitkään tässä maailmassa koetut vaivat ole verrattavia edes yhteen hetkeen helvetin tuskassa.
Te elätte nyt makeasti ja ylpeät suunne puhuvat pilkkasanoja Korkeinta vastaan, mutta teidän suunne täytetään soralla ja jumalattomien hampaat murennetaan kuten Raamattu sanoo:
---------------------------------------
"2. Totisesti, onko vanhurskaus mykkä, ja te puhutte? Tekö tuomitsette oikein, te ihmislapset? 3. Ei, vaan te hankitsette sydämessänne vääryyttä, teidän kätenne käyttävät maassa väkivallan vaakaa. 4. Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta. 5. Heidän myrkkynsä on niinkuin käärmeen myrkky, he ovat kuin kuuro kyy, joka korvansa tukitsee, 6. ettei se kuulisi lumoojan ääntä, taitavan taikojan loitsuja.
7. Jumala, särje hampaat heidän suustansa, Herra, murra nuorten jalopeurain raateluhampaat. 8. Haihtukoot he tyhjiin niinkuin vesi, joka valuu kuiviin. Kun he ampuvat nuolensa, olkoot ne kuin kärjettömät. 9. Olkoot he niinkuin etana, joka sulaa mataessaan, niinkuin vaimon keskoiset, jotka eivät aurinkoa näe. 10. Ennenkuin teidän patanne tuntevat tulen altansa orjantappuroista, hän myrskyllään puhaltaa pois kaiken, niin raa'an kuin kypsänkin. 11. Vanhurskas iloitsee, kun hän näkee koston, hän pesee jalkansa jumalattoman veressä. 12. Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä." (Psalmi 58)
------------------------------------
Minne aiot paeta tulevaista vihaa kun ihmiskunta saa palkan ansiostaan? Menetkö vuoren notkoon piiloon Elävää Jumalaa ja Hänen enkeleitään?
"Silloin ruvetaan sanomaan vuorille: 'Langetkaa meidän päällemme', ja kukkuloille: 'Peittäkää meidät" (Luukas 23:30)
https://www.youtube.com/watch?v=q7DXV6WegoQ
Evankelisluterilaiset Tunnustuskirjat (Augsburgin tunnustus):
Artikla XVII Kristuksen tuomiolle tulo:
Edelleen seurakuntamme opettavat, että Kristus on aikojen täyttyessä ilmestyvä tuomiolle ja herättävä kaikki kuolleet; hurskaille ja valituille hän antaa iankaikkisen elämän ja pysyvän ilon, mutta jumalattomat ihmiset ja perkeleet hän tuomitsee ikuiseen piinaan.
Ne tuomitsevat kasteenuusijat, jotka katsovat, että tuomittujen ihmisten ja perkeleiden rangaistus on kerran saava loppunsa.
Ne tuomitsevat myös sellaiset, jotka nyt levittävät juutalaisia oppeja, joiden mukaan hurskaat tulevat saamaan herruuden maailmassa ennen kuolleiden ylösnousemusta, sen jälkeen kun jumalattomat on kaikkialla kukistettu.
http://tunnustuskirjat.fi/augstunn.html#Kristuksentuomiolletulo
Mitä jos se onkin totta?
42
<50
Vastaukset
- Näinseasiaon
Tänään, aamupäivällä ajellessani mökille päin, kuuntelin radiosta kun muoret naiset puhuivat kuolemasta. He olivat elämänsä parhaassa iässä, 30-40 -vuotiaita, täynnä elämää ja terveyttä. Täynnä suunnitelmia. Kuitenkin kuolema oli puhutellut jokaista jollain tavalla niin että he ymmärsivät kuolevaisuutensa. He eivät olleet kristittyjä, vaan ateisteja tai välinpitämättömiä. Yksi heistä sanoi uskovansa hindulaisuuden jälleensyntymisoppeihin.
Kaikki yhdessä tunnustivat että he pelkäävät kauhunsekaisella pelolla kuolemaa, omaa ja läheisten. He tunnustivat myös että heille on vaikeaa edes ajatella asiaa. He olivat PALJON rehellisempiä verrattuna tämän palsta ateisti- ja liberaali-suunsoittajiin jotka näyttelevät toista nyt kun vielä eivät usko minkään pahan heitä voivan kohdata.
Mutta vaikka kuolema on niin vaikea jumalattomalle ja kauhun ja pelon paikka, niin että jumalaton on vaomis jopa päättämään päivänsä ennenaikaisesti erilaisten eutanasiaa toivovien "hoitotahtojen" kautta ja kysymys siitä mitä kuoleman jälkeen tapoahtuu, kiusaa jokaista epäuskoista, valehtelivatpa nämä mitä tahansa, he pelkäävät minne he joutuvat kuoltuaan. Vaikka kuolemaa pelätään näin kauhunsekaisesti, silti mikä tahansa muu, korostan: kaikki muu mahdollinen vaikka itse keksityksi tunnustamistaan "selityksistä" näyttää kelpaavan lohdutukseksi ja saduksi ja itsepetokseksi jumalattomalle, mutta kristinuskon hän hylkää ajatellen sen olevan sulaa hulluutta ja mielettömyyttä.
" ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa. " 8Ilm. 16:10-11)
"Minä olen suostunut niiden etsittäväksi, jotka eivät minua kysyneet, niiden löydettäväksi, jotka eivät minua etsineet; minä olen sanonut kansalle, joka ei ole otettu minun nimiini: Tässä minä olen, tässä minä olen! 2. Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni uppiniskaista kansaa kohden, joka vaeltaa tietä, mikä ei ole hyvä, omain ajatustensa mukaan; 3. kansaa kohden, joka vihoittaa minua alinomaa, vasten kasvojani, uhraa puutarhoissa ja suitsuttaa tiilikivialttareilla. 4. He asustavat haudoissa ja yöpyvät salaisiin paikkoihin; he syövät sianlihaa, ja saastaiset liemet on heillä astioissansa. 5. He sanovat: "Pysy erilläsi, älä tule minua lähelle, sillä minä olen sinulle pyhä". Nämä ovat savu minun sieramissani, tuli, joka palaa kaiken päivää. 6. Katso, se on kirjoitettuna minun edessäni. " (Jesaja 65. luku) - Näinseasiaon
Pitäisikö teille puhua makeita, suloisia sanoja nyt kun on joulun aika? Pitäisikö meidän teille kertoman: "rauha, rauha, ei hätää mitään! Jatkakaa pilkkaajan teillänne, kyllä teidän lopulta hyvin käy"?
Pois se! Vaan meidän pitää teille kertoman että te olette jumalattomat ja syntienne orjina, kahlehdittuina niihin ja huonoon omaantuntoonne, pimeydessä sokeita vaeltajia jotka uppiniskaisuudessaan pilkkaavat armon Henkeä. Lakia teille on julistettava! Kovaa ja ankaraa lakia jotta tulisitte tuntemaan sielunne todellisen tilan, kadotuksen matkalaiset, onnettomassa kurjuudessanne.
Tänä jouluna on tarjolla anteeksiantamus kaikista synneistä sillä armonaika ei vielä ole loppuun kulunut, vaan miten on huomenna? Voi olla että vaikka maa saisikin vielä seisoa, niin oma henkilökohtainen armon aikasi loppuu? Et tiedä päiviesi pituutta, siksi tänään on otollinen päivä! TÄNÄÄN on aika tehdä parannus ja ottaa evankeliumi vastaan!
Huomista päivää meillä kellään ei ole, vaan ainoastaan tämä hetki.
"30. Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. 31. Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista." " (Apostolien teot 17. luku)>Pitäisikö teille puhua makeita, suloisia sanoja nyt kun on joulun aika? Pitäisikö meidän teille kertoman: "rauha, rauha, ei hätää mitään! Jatkakaa pilkkaajan teillänne, kyllä teidän lopulta hyvin käy"?
Emme tietääkseni ole pyytäneet "teitä" kertomaan meille yhtään mitään. Mistä edes kertoisitte, kun kolossaalinen typeryytenne suorastaan huutaa taivaaseen saakka.- Ihansäälittää
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Pitäisikö teille puhua makeita, suloisia sanoja nyt kun on joulun aika? Pitäisikö meidän teille kertoman: "rauha, rauha, ei hätää mitään! Jatkakaa pilkkaajan teillänne, kyllä teidän lopulta hyvin käy"?
Emme tietääkseni ole pyytäneet "teitä" kertomaan meille yhtään mitään. Mistä edes kertoisitte, kun kolossaalinen typeryytenne suorastaan huutaa taivaaseen saakka.Täälläkö se Repe taas on niin kiusattavana, niin kiusattavana? Voi voi miten käy sääliksi...
- Näinseasiaon
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Pitäisikö teille puhua makeita, suloisia sanoja nyt kun on joulun aika? Pitäisikö meidän teille kertoman: "rauha, rauha, ei hätää mitään! Jatkakaa pilkkaajan teillänne, kyllä teidän lopulta hyvin käy"?
Emme tietääkseni ole pyytäneet "teitä" kertomaan meille yhtään mitään. Mistä edes kertoisitte, kun kolossaalinen typeryytenne suorastaan huutaa taivaaseen saakka.Repelle vastaus:
Jesaja profeetta, luku 30:
"9. Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia, 10. jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita. 11. Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä."
12. Sentähden, näin sanoo Israelin Pyhä: Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte väkivaltaan ja vääryyteen ja siihen turvaudutte, 13. niin tämä synti on oleva kuin repeämä korkeassa muurissa, joka uhkaa sortua ja pullistuu; se särkyy äkkiä, yhtäkkiä. 14. Se särkyy, niinkuin särkyy savenvalajan astia, joka lyödään rikki säälimättä, niin ettei sen sirpaleista löydy palasta, millä ottaa tulta liedestä tai ammentaa vettä altaasta.
15. Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet, 16. vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" - niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" - niinpä ovat vainoojanne nopeat. " Näinseasiaon kirjoitti:
Repelle vastaus:
Jesaja profeetta, luku 30:
"9. Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia, 10. jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita. 11. Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä."
12. Sentähden, näin sanoo Israelin Pyhä: Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte väkivaltaan ja vääryyteen ja siihen turvaudutte, 13. niin tämä synti on oleva kuin repeämä korkeassa muurissa, joka uhkaa sortua ja pullistuu; se särkyy äkkiä, yhtäkkiä. 14. Se särkyy, niinkuin särkyy savenvalajan astia, joka lyödään rikki säälimättä, niin ettei sen sirpaleista löydy palasta, millä ottaa tulta liedestä tai ammentaa vettä altaasta.
15. Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet, 16. vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" - niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" - niinpä ovat vainoojanne nopeat. "Mitä se meille kuuluu minkälaisia muinainen Israelin kansa oli.
- Kysyjäx
Heh heh heh heh heh hee hehe heh hehe heee. Sitten nämä avohoidossa olevat fundikset väittävät että he eivät peloittele ketään vaan haluavat vain kertoa kuinka rakastava tämä heidän jumalansa eli meidän kaikkien ”isä” oikein on.
Mutta ihan vakavasti sanoen, minä todella toivon että kyseisellä kirjoittajalla ei ole omia lapsia. Itse asiassa pitäisi olla niin että kyseiselle itsensä fundamentalismilla kyllästyttäneelle ääliöille määrättäisiin lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan....>Itse asiassa pitäisi olla niin että kyseiselle itsensä fundamentalismilla kyllästyttäneelle ääliöille määrättäisiin lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan....
Ei huono ajatus. Lapset varmaan luontaisesti pelkäävät tällaisia setiä ja tätejäkin, mutta aina ei ole mahdollista paeta. Setähän voi vetää vaikka lahkopyhäkoulua, jonne ääriuskovat vanhemmat pakottavat noita pieniä viattomia raukkojaan kuulemaan korvilleen täysin sopimattomia kauhusatuja.
- EiHelvetti
Maailman on pitänyt loppua kahden tuhannen vuoden ajan lähes joka viikko ja joinain viikkoina useampaankin kertaan. Loppua odotellessa.
On oikeastaan aivan hullua, että ilmaston lämpeneminen, helleaallot ja meren pinnan nousu tulee luultavasti tuhoamaan sivilisaatiot 100-200 vuoden sisällä, mutta tehän ette usko ilmaston lämpenemiseen.
Toisaalta Putin nosti linjapuheessaan esiin ydinaseiden potentiaalisen käytön. Siitä on lyhyt matka ihmiskunnan tuhoutumiseen, mutta onneksi Putinin venäjällä ydinsodassa kuolleet pääsevät taivaaseen. Muista en tiedä. Putin lupasi.
Koko maapallo ei tule tuhoutumaan viiteen miljardiin vuoteen. Ihmiset kyllä kuolevat sukupuuttoon ennen sitä ja me teemme kovasti töitä nopeuttaaksemme sitä. Sääliksi käy tulevat sukupolvet. Me jätetään niille läjä paskaa.- Näinseasiaon
Vastaus sinulle:
" ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan 4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta." 5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta 6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. 7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä". 9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. 10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. (2.Piet. 3. luku)
- Näinseasiaon
Olen entistä vakuuttuneempi siitä että on oikein että Jumala vanhurskaudessaan tulee kerran tuomitsemaan tämän maailman ja sen pahat ihmiset jotka eivät ota vastaan evankeliumin tarjoamaa armahdusta vaan työntävät sen ynseästi pois luotaan niinkuin Jumalan sana ennustaa: he ovat kuurot kuin kyykäärmeen sikiöt!".
Tämä maailma on tulelle talletettu ja päivä jona Herra Jeesus on saapuva tuomitsemaan tuhannen tuhansien enkeleidensä kanssa koko maan piirin ja kaikki siinä asuvaiset, se päivä lähestyy, se tulee kuin varas yöllä, niille jotka eivät ole valkaisseet vaatteitaan Karitsan ar,pveressä. Se päivä tulee kuin varas yöllä.
Silloin ihmiskunta huutaa ja parkuu peloissaan, etsii suojaa kuolemalta ja vuorten kupeesta mutta Jumalan enkelit kokoavat heidät eikä kukaan voi paeta sitä suurta ja kauhistuttavaa vihan päivää jolloin jokaisen sydämen pahuus on tuleva tuomituksi ja mitään mikä on salassa ollut, ei salassa pysy vaan kaikki tulee julki.
Se tuli on tarkoitettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen, mutta Jeesus sanoo myös:
"Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen." Ilm. 20:15)
Ja tämä on myös kirkkomme oppi! Tee siis hyvä ihminen kiireesti parannus ja juokse noipeasti armoa rukoilemaan kun vielä voit! Tämä voi olla viimeinen varoituksesi!- Kysyjäx
Minä olen taas täysin vakuuttunut siitä että mitä enemmän sinä ja sinun hengenheimolaiset julistatte tuota ”sanomaamme” niin sitä enemmän ihmiset eroavat kirkosta. He kun eivät missään nimessä halua kuulua samaan porukkaa kuin te. Joten jatkakaa vain hyvää työtänne asian parissa....
- Näinseasiaon
Kysyjäx kirjoitti:
Minä olen taas täysin vakuuttunut siitä että mitä enemmän sinä ja sinun hengenheimolaiset julistatte tuota ”sanomaamme” niin sitä enemmän ihmiset eroavat kirkosta. He kun eivät missään nimessä halua kuulua samaan porukkaa kuin te. Joten jatkakaa vain hyvää työtänne asian parissa....
Sana satuttaa! Sanaa saarnattaessa käy kunkin sydämen ajatukset ilmi ja sanaa saarnattaessa koetellaan kunkin sydämen tila. Toiset menevät pois, kuten menivät Jeesuksenkin luota, Hänen vaeltaessaan maan päällä. Tänä aikana Jeesuksen hylkääjät menevät pois meidän luotamme jotka saarnaamme "aikojen mennen, kuin isämme saarnasivat: siis kääntykää nöyrtykää parannukseen, ja suostukaa armahdukseen!"
"16. Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt." (Luukas 10. luku)
Tahdotko sinäkin mennä pois? - jeesuksenopetukset
Näinseasiaon kirjoitti:
Sana satuttaa! Sanaa saarnattaessa käy kunkin sydämen ajatukset ilmi ja sanaa saarnattaessa koetellaan kunkin sydämen tila. Toiset menevät pois, kuten menivät Jeesuksenkin luota, Hänen vaeltaessaan maan päällä. Tänä aikana Jeesuksen hylkääjät menevät pois meidän luotamme jotka saarnaamme "aikojen mennen, kuin isämme saarnasivat: siis kääntykää nöyrtykää parannukseen, ja suostukaa armahdukseen!"
"16. Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt." (Luukas 10. luku)
Tahdotko sinäkin mennä pois?Sinä saarnaat Paavalin oppia, joka ei liity Jeesukseen, tai liittyy, mutta ainostaan Jeesuksen kuolemaan - eli kristusoppia (Sol Invictus) - ja tämä liittyy vastaavasti VT:n liiton Baaliin. Onneksi kukaan ei enää halua kuulla tuota, vaan ihmiset alkavat ymmärtää totuuden.
- Näinseasiaon
Ihminen jumalattomuudessaan kulkee ylpeästi pää pystyssä kuolemaansa uhmaten, pelkäämättä Jumalaa, mutta kun kuolema; oma tai läheisen hänet viimein saavuttaa, hän on lyöty, maahan lyöty ja hiljainen mies joka polvillaan kyselee taivaasta päin: "Miksi?, Miksi?"
Mutta muistaako hän tuona hetkenä syntejään jotka ovat tuoneet hänet tuohon hetkeen? Tavataan sanoa, ja Raamatussakin lukee: "joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee!" Verivelka on suuri, synnit veriruskeat.
Oi jospa olis puhtaus kaikista synneistä? Riennä kiireesti Jeesuksen luo! Hänellä on valta antaa synnit anteeksi. Ken ei luovu jumalattomuudestaan, se on kerran kohtaava helvetin kauhut sillä vaikket muistaisi ainuttakaan syntiä, vaikket kokisi mitään tehneesi, katso: ne ovat kaikki kirjaan kirjoitetut!
"Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä." (Matt. 12:36, Jeesus)- Kysyjäx
Minä olen taas edelleen täysin vakuuttunut siitä että mitä enemmän sinä ja sinun hengenheimolaiset julistatte tuota ”sanomaamme” niin sitä enemmän ihmiset eroavat kirkosta. He kun eivät missään nimessä halua kuulua samaan porukkaa kuin te. Joten jatkakaa vain hyvää työtänne asian parissa....
- Näinseasiaon
Kysyjäx kirjoitti:
Minä olen taas edelleen täysin vakuuttunut siitä että mitä enemmän sinä ja sinun hengenheimolaiset julistatte tuota ”sanomaamme” niin sitä enemmän ihmiset eroavat kirkosta. He kun eivät missään nimessä halua kuulua samaan porukkaa kuin te. Joten jatkakaa vain hyvää työtänne asian parissa....
Voi kun sinäkin tänä päivänä ymmärtäisit mikä rauhaasi sopii!
"Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä 42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. 43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta; 44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut." (Luukas 19. luku) - Kysyjäx
Näinseasiaon kirjoitti:
Voi kun sinäkin tänä päivänä ymmärtäisit mikä rauhaasi sopii!
"Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä 42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. 43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta; 44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut." (Luukas 19. luku)Juu kyllä minä ymmärrän oikein hyvin. Sinä ja sinun kaverisi eivät minun rauhaani sovi alkuunkaan....
- Näinseasiaon
Kysyjäx kirjoitti:
Juu kyllä minä ymmärrän oikein hyvin. Sinä ja sinun kaverisi eivät minun rauhaani sovi alkuunkaan....
Sokeudessasi et ymmärrä ettet sinä taistele meitä (ihmisiä) vastaan vaan Jeesusta vastaan. Olet kuin Saulus Tarsolainen ennen kääntymistään joka ei tiennyt taistelevansa Jeesusta vastaan ennenkuin Pyhä Henki sokaisi hänet Damaskoksen tiellä. Niin on sinunkin laitasi. Jumala avatkoon sokeat silmäsi ellet ole jo tuomiosi sinetöinyt ja kulkenut niin kauas ettei sieltä enää paluuta ole.
Parannuksen ja anteeksiannon ovet ovat vielä auki, sinullekin, mutta kuuletko huutoni vai oletko jo liian kaukana? - Kysyjäx
Näinseasiaon kirjoitti:
Sokeudessasi et ymmärrä ettet sinä taistele meitä (ihmisiä) vastaan vaan Jeesusta vastaan. Olet kuin Saulus Tarsolainen ennen kääntymistään joka ei tiennyt taistelevansa Jeesusta vastaan ennenkuin Pyhä Henki sokaisi hänet Damaskoksen tiellä. Niin on sinunkin laitasi. Jumala avatkoon sokeat silmäsi ellet ole jo tuomiosi sinetöinyt ja kulkenut niin kauas ettei sieltä enää paluuta ole.
Parannuksen ja anteeksiannon ovet ovat vielä auki, sinullekin, mutta kuuletko huutoni vai oletko jo liian kaukana?Sinä taas et ole muistanut ottaa tänään lääkkeitäsi.
Tyhjästä nyhjästään... NYT !
- Näinseasiaon
Ilmestyskirja 20. luku , Jumalan sanaan on kirjoitettu pyhät ja totiset sanat:
"Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. 13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. 14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. 15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen." - Ei.luotu.eikirj
Ja sitten uskovaiset ihmettelevät miksi heitä pidetään "hieman" outoina. Sinun uskontosi ei kuulosta kovin rakastavalta tai rauhalliselta. Onko tämä sinun uskosi väännös jostain terrorismi uskonnosta, kun haluat vain pahaa muille ihmisille?
Ja eikös sinun jumalasi heitä juuri sinunlaisesi ihmiset helvettiin jotka vain toivovat pahaa muille?- Näinseasiaon
Kumpiko sinusta on rakkauta sinua kohtaan:
1.) Nähdä sinun kulkevan kohti kadotustasi ja olla hiljaa vaikket huomaa vaarallista kuilua aivan edessäsi?
2.) Varoittaa sinua vakavasti ja huutaa sinulle: Varo, vaara!
Valitse itse!
- sotataivaassa
Ottakaamme iisisti ja luottakaamme tulevaan oikeudenmukaisuuteen hurskastelun sijasta.
Ilmestyskirja:
"1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa."
Ihmisuhrikultin loppu. - VakavaAsia
Se loppu voi itsekullekin tulla jo vaikka tänään, esim. jos kuolee kolarissa. Sitten on enää myöhäistä tehdä parannusta vaan edessä on vain tuomio eli iänkaikkinen Helvetti, missä on itku ja hammastenkiristys, ei ole kivaa huomata joutuneensa sinne. On huomattavasti parempikin vaihtoehto ja tässä maanpäällisessä elämässä jo säästyy monelta pahalta, kun ei tarvitse olla syntien vietävänä. Nyt on vielä mahdollisuus kääntyä Jeesuksen puoleen, saada synnit anteeksi ja pelastua.
- VakavaAsia
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Helvetillä pelottelu on vaan niin helvetin typerää!
Päinvastoin on hyvin viisasta ajatella iänkaikkisuutta. Elämän tärkein asia.
- Näinseasiaon
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Helvetillä pelottelu on vaan niin helvetin typerää!
On hyvä asia että sinua kuitenkin pelottaa. Mutta ratkaisu kannaltasi ei ole se että torjut asian mielestäsi, kun joudut JOKA TAPAUKSESSA ja 100% varmasti sen kanssa silmätysten ennemmin tai myöhemmin.
Se vain on että et tiedä millä tavalla lähtösi tulee ja saatko muutenkaan armoa palaamiseen jos torjut sen ja jätät viime tinkaan. Pelastuksen päivä on nyt! Otollinen aika on nyt!
Jos ajattelet elää elämäsi jumalattomana, ja nauttia maailman synti-iloista niin tiedä se että teeskennelty parannus ei johda pelastukseen sillä Jumala on sydänten tuntija ja tuntee jokaisen ajatuksesikin. Lisäksi uskoa ei voi vain "ottaa" niinkuin joku paketti otetaan kaapin hyllyltä.
Nyt sinulla on aikaa. Huomisesta et tiedä. Riennä kiireesti Auttajasi luo ja tee parannus, sillä ilman sitä joudut sieluinesi ja ruumiinesi iankaikkiseen kadotukseen.
Sanoit että sinua pelottaa. Lakse nyt kustannukset harkiten ja tee johtopäätöksesi viisaasti. Hetken ilo hekumassa ja palkaksi iankaikkinen vaiva, vaiko hetken kilvoittelu uskossa, syntien pois paneminen ja iankaikkinen autuus kerran taivaassa?
Ethän halua että pelkosi toteutuu? Synneilläsi olet sen kyllä ansainnut!
- ei.voi.mitään
Näinseasiaon näyttää luisuvan yhä syvemmälle kirkuvaan fanatismiin.
- Näinseasiaon
"14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa" (Apostolien teot 24:14)
- valhekirjoja
Helvettiä ei ole olemassa.
- Näinseasiaon
Helvetti on olemassa. halusit sinä sitä tai et. Tärkeämpi kysymys kuitenkin on se, miten voit välttyä joutumasta sinne koska nykyisillä ajatuksillasi olet sinne matkalla. Kieltämällä se ei poistu.
- valhekirjoja
Näinseasiaon kirjoitti:
Helvetti on olemassa. halusit sinä sitä tai et. Tärkeämpi kysymys kuitenkin on se, miten voit välttyä joutumasta sinne koska nykyisillä ajatuksillasi olet sinne matkalla. Kieltämällä se ei poistu.
Kosmos = "helvetti" :)
Taivas on mun helvetti. - Näinseasiaon
valhekirjoja kirjoitti:
Kosmos = "helvetti" :)
Taivas on mun helvetti.Helvetti on olemassa, halusit sinä sitä tai et. Lapselliset jaarittelusi eivät muuta asiaa,
- valhekirjoja
Näinseasiaon kirjoitti:
Helvetti on olemassa, halusit sinä sitä tai et. Lapselliset jaarittelusi eivät muuta asiaa,
Luulotietosi perustuu valheelliseen kirjaan. Todennäköisesti olet todella surkeasti onnistunut elämässäsi, mennyt mukaan sellaiseen uskomukseen, mikä on sinun itsesi kannaltasi ollut ainoa/paras vaihtoehto, saaden mielihyvää ihmisten pelottelulla, ja olet liian vanhuuden jääräpäissäsi muuttaaksesi mieltäsi. Kristyt kun yleensä ovat täysiä epäonnistujia.
- Näinseasiaon
Kun tämä kansa ei tiedä syntisyydestään mitään, niin ei koeta tarvitsevansa evankeliumiakaan. Pääongelma on siis lain saarnan puuttuminen ja sitä kautta synnintunnon puuttuminen ihmisillä.
Kyllä armo tulee kalliiksi sellaiselle joka tunnistaa ja tunnustaa syntinsä. Mutta joka ei tiedä synnistä mitään, ei se tiedä armostakaan mitään!- Näinseasiaon
"Halvan armon" saarnaajia riittää papistossakin vaikka lampaat söisi. "Halpa armo" on saatanan eksytys kadotukseen joutuville ja tarkoittaa sitä kun ihmisille selitetään ettei heidän "kuormaansa" pidä taakoittaa puhumalla synneistä tai syyllisyydestä Jumalan edessä, koska "elämä kiireineen" taakoittaa jo riittävästi ihmistä.
Kyllähän se elämä varmasti taakoittaakin mutta sekin liittyy ihmisen syntisyyteen: "otsasihiessä pitää sinun leipäsi syömän, koska luovuit Jumalasta!"
Mutta tässä ei vielä ihminen tule tuntemaan kauheaa, synnin vankilassa olevaa tilaansa niin että vaikka suurin osa kuvitteleekin olevansa "ihan kelvollisia yhteiskunnan jäseniä", kuten yksikin riivattu kiroaja kerran sanoi että "hän on aina maksanut veronsa ja ollut työllään rakentamassa yhteiskuntaa" ja sillä luuli olevansa Jumalan edessä vanhurskas ja palkittava!
Ei se kuulkaa niin ole! Jokaisella ihmisiellä, olkoon kuinka siivosyntinen ja luulovanhurskas tahansa, on tunnollaan niin mustia, inhottavia, likaisia ja rumia syntejä että vain Jumala ne kaikki tietää. Sinäkin olet (vaikka luulet olevasi hyväkin ihminen) olet vain saastainen syntinen, musta kuin pakana ja koko ikäsi jokaisena päivänä kaikella voimallasi ainoastaan tehnyt pahuutta, jättänyt tekemättä velvollisuutesi, ja kironnut elämälläsi Jumalaa!
Oletko vielä koskaan kysellyt Jumalan edessä aralla sydämelläsi, kuka pesisi kaikki valtavat syntisi pois?
- Earsandeyes
Alunperin tiet olivat suorat, mutta komedianpitäjät, kuten joku muukin palokunta liittyivät toisiin klubehin. Mutta alussa tietoja olivat suorat.
- ei.voi.mitään
On hyvä, että kirkuvilla fanaatikoilla on forum, tämä netti, jolla voi esiintyä minimaalisin vaurioin. Ajatella, jos käyttäisivät kirjoittelun sijaan energiansa muualla. Olisi pomminheittäjiä ja mielisairaalat turvoksissa väkeä.
- KTS-------
Helevetti sanana ei löydy Raamatusta. Helvetiksi on väännetty sana Gehenna joka oli jätteiden ja kuolemaantuomittujen ekologinen kierrätyspiste.
>> Mitäs jos maailmanloppu ja viimeinen tuomiopäivä tuleekin jo hyvin pian? <<
Onhan noita tullut jo lukemattomia ja lisää on luvassa.
Jos et usko, katso tulevat lopunajan ennusteet Ilmattaresta.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566