Jeesus vihaa joulua

Minä777

Jeesus suree sitä että hänen syntymäjuhlaansa Sukkotia ei vietä ne ihmiset jotka väittävät rakastavansa häntä. Hän oli ja on juutalainen. Jumala kieltää joulun Jeremian kirjan 10. Luvussa. Konstantinus määräsi joulun ja joulusta tehtiin sen jälkeen Vapahtajan syntymäpäivä. Uudessa Testamentissa Vapahtaja sanoo:” Turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja jotka ovat ihmiskäskyjä”. Samoin kuin katolinen kirkko muutama sata vuosi sitten muutti sapatin lauantaista sunnuntaiksi. Ja moni tietääkin että sunnuntai on auringon jumalan eli luciferin palvontapäivä. Samoin joulu on pakanakuningas Nimrodin syntymäpäivä. Meidän Luojamme EI VOI SIUNATA pakanallisia ”pyhiä”,eikä niitä viettäviä ihmisiä. Mutta jos ihminen kääntyy näistä synneistä ja mistä hyvänsä muista synneistä pois,niin sitten Hän voi alkaa siunata tätä kääntynyttä ihmistä. Kun ihminen sanoo että”no jouluna kunnioitetaan Jeesusta ja vietän siksi”. Tämä on vale ja kompromissi synnin tekemiseen. Ja kuten nuo Raamatunkohdat todistavat joulu ei ole Vapahtajan syntymäpäivä. Hän syntyi syksyllä,silloin pystyy Nasaretin alueella vielä pitää eläimiä,kuten mm lampaita,ulkona. Joulukuussa on jo nollassa asteet. Ja muuten,koska Vapahtaja oli ja on juutalainen niin hän piti sapatin,niin miksi hänen seuraajansa eivät nykyään enää pidä sapattia vaan kunnioittavat auringon jumalan päivää eli sunnuntaita? Miksi on niin vaikeaa osoittaa kunnioitusta Jumalalle jota väittävät rakastavansa?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajanlaskua

      On se aika vuodesta, kun vapahtaja syntyy ensin Kyreniuksen ollessa Syyrian maaherrana 6jaa ja viattomien lasten päivänä muistelemme hänen syntyneen Herodes suuren aikana viimeistään ennen 4eaa ja paenneen Egyptiin. Pakoretken aikana joutui juutalaisen tavan mukaan käymään ympärileikattavana Jerusalemissa kahdeksantena päivänä. Looginen tarina???

      • Minä777

        Kannattaisi kysyä suoraan Vapahtajalta onko joulu Hänen syntymäpäivänsä. Saattaisit yllättyä vastauksesta.


      • Minä777 kirjoitti:

        Kannattaisi kysyä suoraan Vapahtajalta onko joulu Hänen syntymäpäivänsä. Saattaisit yllättyä vastauksesta.

        Ei ole mikään yllätys se oli tarkoitus,suunitelimassa,että Jeesus syntyi juuri jouluna.
        Sanoo tulin sinua varten että pelastuisin, minukauutani ette hukkuisi synteihisi.


    • AsiaanASIAANjaPIAN

      YAHWE-JUMALAN poika, taikka kukaan hänen pojistaan, eivät ole JUUTALAISIA. Taivaallisessa hällituksessa ei tunneta JUUTALAISIA. On korkea aika lopettaa harhautukset, koska älyllinen ihminen ei niihin sorru. Tyhmeliinit ovat teille tervetulleita asiakkaita.

    • Herätykseksi

      Hän, Kritsus Jeesus, vihaa ihan KAIKKEA vääryyttä ja pahuutta. Hänen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten = kaikille hyväksi, kaikki kohtaan ja kaikille Luvallisen / Laillisen Oikeuden mukaisten opetusten, ohjeiden ja kehoitusten vastaisuutta, joissa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja joissa PAHA perii!! Ja koituu luomakunnallemme tuhoksi, ja tälle saatanaa palvelevalle ihmiskunnalle turmeluksi / hirmuiseksi lopulliseksi LOPUKSI, tuomioksi!!

      Käy kuin Nooan aikaisille, mutta paljon pahemmin!! Kukin voi lukea sieltä Raamatun loussa olevasta (Johanneksen ilmestykset) osasta, mitä ja miksi edessään, ihan lähellä jo, on.

      = "Sitä saa mitä tilaa"!!

    • yrittäjä2

      mäentiedämitäänlogiikkaaihmisenelämässähyväonparempikupahamutmikäsitonhyväjamikäpahakunkerranlääkäritkääosaatehdähyvää

    • Eipä tuohon muuta kuin isot peukut ja aamen. Erittäin hyvä kirjoitus sinulla "Minä777".

    • tantan

      Voi tätä tyhmyyden ylistystä.

    • tantan

      Voi tätä tyhmyyden ylistystä, miksi Kristus vihaisi joulua, vaikka sinä vihaat?

    • PasiToivonen

      >> Jeesus vihaa joulua >>

      Siinähän vihaa. Suomi on vapaa maa. Täällä saa vihata joulua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe