https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dna-tutkimus-hitlerilla-afrikkalaiset-ja-juutalaiset-sukujuuret/2159790#gs.kjnkGgQ
Afrikkalaiset ja juutalaiset sukujuuret.
Hitler marokkolaista&juutalaista sukua
15
111
Vastaukset
- 50ShadesOfLove
Tämä on ollut puheenaiheena iät ajat. Hyvä että asiaan saatiin viimein varmistus. Haluaisimpa nähdä Hitlerin naaman :D
- 50ShadesOfLove
PS. Muistan uutisen missä samalla tavalla kävi jolekkin professorille, joka väitteli Afrikkalaisten matalasta älykkyysosamäärästä. Tyyppi sitten meni tekemään DNA-testin, josta paljastui Afrikkalaiset sukujuuret.
- paskantestit
50ShadesOfLove kirjoitti:
PS. Muistan uutisen missä samalla tavalla kävi jolekkin professorille, joka väitteli Afrikkalaisten matalasta älykkyysosamäärästä. Tyyppi sitten meni tekemään DNA-testin, josta paljastui Afrikkalaiset sukujuuret.
No eiköhän tuo nahkanväristä erotu ilman dna testejäkin kuka on afriikkalainen kuka ei.
Luulen että jokainen professooriki tuon ymmärtää. - 50ShadesOfLove
paskantestit kirjoitti:
No eiköhän tuo nahkanväristä erotu ilman dna testejäkin kuka on afriikkalainen kuka ei.
Luulen että jokainen professooriki tuon ymmärtää.Jos esi-isä on tummaihoinen, ei se tarkoita että jälkipolvi on automaattisesti yön mustia.
- tyhmääsakkia
paskantestit kirjoitti:
Luulen että jokainen professooriki tuon ymmärtää.Siis käyttekö te natkuätmit koulua ollenkaan, tai sitten kaivelette siellä vain persettänne kun kaikki menee yli lipan.
Juu, suku on pahin kuuluu vanha sanontakin. 😀
- selittää.paljon
Ilmankos se olikin niin tyhmä ja seko.
- Jokujostain
Mitähän taustoja näiltä meidän omilta kotimaisilta fanaatikoilta löytyykään? :D
Muuten, olen joskus lukenut, että Hitler ja puolueliitti on ollut tietoinen noista taustoista ja niitä pyrittiin peittelemään. Eikä Hitler suinkaan ollut ainoa juutalainen natsi. Jaaaaaaa vitut, sehän elää argentiinassa vielä muiden natsien joukossa.. googleta vaikka
- testitpystyyn
Hitleri ja Stalin olivat melko varmasti läheistä sukua keskenään,niillä oli niin samanlaiset tavat.
Pitäis tehä DNA testejä! - Perkamentti
Heydrichin juutalaistausta oli lähipiirin tiedossa, historioitsijoiden mukaan, muista ny lähdettä.
Kaikilla on afrikkalaiset sukujuuret kun mennään tarpeeksi kauas.
- 50ShadesOfLove
Ja kun mennään tarpeeksi kauas, kaikki me elolliset ollaan polveuduttu siitä yhdestä ainoasta yksisoluisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222